dat wijf is zo klef omdat ze al maanden geen ... ehhm ... man (in zich) heeft gehadquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Zeur likt Amamda's tieten af. Ik ga toch voor de optie van Py dat ze zo lesbisch als een deur is.
Men, wat is dat wijf klef, misschien nog wel erger dan Naad.
En dan pak je ipv een vent Amanda?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat wijf is zo klef omdat ze al maanden geen ... ehhm ... man (in zich) heeft gehad
Verdomdquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef kit2u het volgende:
Keith R. heeft met peuk dichtbij snavel wel wat weg van Nel veerkamp.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke is er klaar voor...strak in de lak, hoog op de hakken..ze draagt die jurk als een soort van uniform
in marstempo betreedt ze het strijdtoneel..
Nu je het zegt...inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef kit2u het volgende:
Keith R. heeft met peuk dichtbij snavel wel wat weg van Nel veerkamp.
Top OP PYquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Py het volgende:
[..]
Op de streams is het niet te beleven op het moment
Mooi. Dan klopt de OP iig op dat puntquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top OP PYen de nieuwe butler heet Chris.
Schat, ik zal Flens opdragen je een extra bonus te geven!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... de bewoners "zeur" en "zuur" noemen, maar hier komt er ook weinig anders meer uit dan zuur gezeur.
Nee jij hebt een goed weekend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... de bewoners "zeur" en "zuur" noemen, maar hier komt er ook weinig anders meer uit dan zuur gezeur.
ben je er nog?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef miesy het volgende:
[..]
hj had wel zjn voorkeur, maar wist zijn mening over het algemeen wel voor zich te houden.
en dat waardeerde ik juist aan hem.
niet zoals een ricardo die zich het liefst overal mee bemoeit.
Twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |