samsam?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand Zeur een nekschot geven, ik betaal.
jazeker..er is werk aan de wraakwinkel!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef kit2u het volgende:
[..]
Nee jij hebt een goed weekend.
Huis vol visite zeker?
Komt af en toe langs de pc als je metde hapjes loopt.
druk druk druk.
En altijd maar in het middelpunt.
Gaap.
Dealquote:
Wat doet ze behalve lullig tegen huub doen op haar principes staan (wanneer het haar uitkomt) en zeiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand Zeur een nekschot geven, ik betaal.
Goeie van Huub!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Die vraag zag Lieke niet aankomen waarom ze het hem wel kwalijk neemt van die stemming en Jaap niet.
Ik denk ook dat er dingen zijn gebeurd die LIeke echt hebben geraakt. Waarin er een diep vertrouwen is geschonden. Dat ging om die leugen onder de dekens. Lieke ziet dat Huub hierin geen steek is veranderd en zal een nieuwe manier moeteb zien te vinden om samen te spelen. Maar dat zal zonder genegenheid zijn en op basis van gelijkwaardigheid. En op die voorwaarden wil Huub weer niet spelen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef riri het volgende:
tja....maandenlang verrot schelden kan je niet anders verwachten dat iemand dat zomaar kan vergeten en je dat niet heeeeel kwalijk neemt....
altijd kwam het nog goed maar er zijn toch grenzen overschreden met hoever je iemand kan beledigen
hij is dom geweest iets kapot te maken waar hij ook profijt van had kunnen hebben...door net zoals Lieke wilde die relatie eerder om te zetten naar vrienden was het nooit zo uit de hand gelopen.
Voor het spel was het veel beter geweest dat Huub steun van haar had gehad...nu moet ie maar afwachten hoe het gaat lopen...stel dat Jaap ineens genoeg heeft van Huub dan ligt ie er zo uit...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef riri het volgende:
Voor het spel was het veel beter geweest dat Huub steun van haar had gehad...nu moet ie maar afwachten hoe het gaat lopen...stel dat Jaap ineens genoeg heeft van Huub dan ligt ie er zo uit...
Ook Lieke heeft gelogen over dingen die ze niet uit kan/mag spreken van het hokje, kom op zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er dingen zijn gebeurd die LIeke echt hebben geraakt. Waarin er een diep vertrouwen is geschonden. Dat ging om die leugen onder de dekens. Lieke ziet dat Huub hierin geen steek is veranderd en zal een nieuwe manier moeteb zien te vinden om samen te spelen. Maar dat zal zonder genegenheid zijn en op basis van gelijkwaardigheid. En op die voorwaarden wil Huub weer niet spelen.
Ik ben blij dat Lieke er tegenwoordig wat moderner uit ziet voor zo'n jonge meid. Heel in het begin leek het wel een oude muts in die kleding die ze kreeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub komt erbij zitten: 'Heb je een feestje vanavond? Is dat de reden dat je zo hatelijk doet?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |