quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je krijgt er helmaal de pest pokken van hier. Ik ben echt al van plan om gewoon deze kut zooi hier niet meer te bekijken. Zitten hier GVD in de COS, ze hebben niets anders dan alleen maar commentaar op iedereen. En als je dan nog een typ[s]e[/s] fout maakt proberen ze je nog even te vertellen wat jij fout doet. Lekker opzouten
Amenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.
Ik lees hier liever wat er op de streams gebeurt, niet dat jij LIeke/Selène/Amanda een kutwijf vindt, want wat je van haar vindt interesseert me geen bal, wat er in die fucking kutvilla gebeurt wil ik hier graag lezen.
En dat ik dat wil is op zich niet zo vreemd, want dit is volgens mij de COS...
poepen of plassen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het ff niet laten![]()
Ontopic.
De reservebutler gaat even naar het toilet
en nu isie alweer terug.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het ff niet laten![]()
Ontopic.
De reservebutler gaat even naar het toilet
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
die Mikey heeft zo'n vage mimiek...ik heb geen idee wat er in dat hoofd omgaat..
niet veel misschien?
Het is een bodyguard, die krijgen een cursus speedpissingquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en nu isie alweer terug.
Dat doetie snel!
en ik wens je alvast een heerlijke kerst en een spetterend nieuwjaar!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.
Ik lees hier liever wat er op de streams gebeurt, niet dat jij LIeke/Selène/Amanda een kutwijf vindt, want wat je van haar vindt interesseert me geen bal, wat er in die fucking kutvilla gebeurt wil ik hier graag lezen.
En dat ik dat wil is op zich niet zo vreemd, want dit is volgens mij de COS...
nee, betweter, wan jij komt er net pas in.Waarschijnlijk heb je wel mee zitten lezen, maar dan moet je eens goed lezen, dan zal je lezen dat ik antwoord geeft op een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind jouw klacht ook wel gegrond. Er zijn teveel Huub-Lieke discussies. Daarbij, je spreekt een hele groep aan, je pikt er geen user uit.
En mijn post was voor Coldstar die wel op de persoon speelde.
Iemand van Idols misschien?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Sandy mag naar huis...
Wie was Sandy?
Tussen kwart over 10 en half 11 schat ik..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef SiRojK het volgende:
Hoe laat zijn Brian en Huub vertrokken? Dan kan ik inschatten hoe laat ze ongeveer in Hengelo zijn
Tut tut.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee, betweter, wan jij komt er net pas in.Waarschijnlijk heb je wel mee zitten lezen, maar dan moet je eens goed lezen, dan zal je lezen dat ik antwoord geeft op een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |