wow...klink toch wel als een ok vent.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb wel opgelet vanavond..hij sprak op de bank even met Huub en gaf aan dat hij verwachtte dat Huub of Jaap de villa zullen winnen..
En toen Slene en Lieke een klaagzang hielden over hoe gemeen de stemming van gisteren was, zei hij ' maar het is toch een spel? En uiteindelijk speelt iedereen toch voor z'n eigen belangen?'
Hij zei ook dat hij verwacht had dat Huub feller en gemener zou zijn dan hij nu in praktijk is.. hij vond de stemming relaxter dan verwacht geloof ik..
En verder merk ik goed dat hij een P & O -er is...goed gebekt, veel open vragen en af en toe iets zelf blootgeven om een ander ut te lokken..actief luisteren..
' dus jij vindt dat' ... jaja....okeeee...
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
[..] Of je kijkt geen streams.
[..] Of je komt de boel opfleuren hier.
ik kan je niet volgen. please don't reply anymore, just like me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nergens, maar je had het over vijanden en Amanda. Dus dat.
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou ik zal je helpen herinneren. Zodra jij op de man speelt en daar op gewezen wordt, doe je het af met sorry ik zat boos te wezen. verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, is me het niet waard
Mij kan het niet schelen wie er schrijft. Anderen doen het ook goed en hebben ook veel kennis vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wees blij dat er iemand is die zoveel feiten weet! voor mij is BQ nog altijd degene met de meeste kennis over het reilen en zeilen in de kooi. is het niet dat jij het liefst net zo veel zou willen weten als BQ?
kap nou met die aanvallen op personen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kinderachtig gedoe
Ik heb met jou niets te maken en wil dat jij voortaan niet meer op mijn reageerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb met jou niets te maken en wil dat jij voortaan niet meer op mijn reageerd.
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.
Tering zeg, ik snap niet waar jullie het nog vandaan halen om zo te zeiken over de bewoners, ga het zure zeurgehalte van je eigen posts eens evalueren en begin eens wat positiever te posten.. desnoods met de kerstgedachte in het achterhoofd.
de kerstgedachte?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:12 schreef miesy het volgende:
[..]
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.
wat is het verschil?
Ik ga een poging wagen, ben de lulligste niet hoor. Zal lekker rustig blijven in de COS met zoveel trailer trash en randdebielen in dat hok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[X] Jullie gaan eens posten wat je ziet op de streams ipv constant dat gedram en gedrein over de bewoner die je niet bevalt.
Tering zeg, ik snap niet waar jullie het nog vandaan halen om zo te zeiken over de bewoners, ga het zure zeurgehalte van je eigen posts eens evalueren en begin eens wat positiever te posten.. desnoods met de kerstgedachte in het achterhoofd.
Daar is mevrouw zelf ook niet vies van als je kijkt wat voor reactie ze gaf op mijn post, die overigens aan niemand in het bijzonder gericht was, maar waardoor ze zich kennelijk wel aangesproken voelde en weer eens even superieur moest gaan lopen doen in de trant van "je hebt geen streams en komt dus alleen maar rellen"quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je net de waarschuwing van Schatje gemist? Niet meer op de man spelen?
quote:
Je krijgt er helmaal de pest pokken van hier. Ik ben echt al van plan om gewoon deze kut zooi hier niet meer te bekijken. Zitten hier GVD in de COS, ze hebben niets anders dan alleen maar commentaar op iedereen. En als je dan nog een type fout maakt proberen ze je nog even te vertellen wat jij fout doet. Lekker opzoutenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
lig helemaal in een deuk als ze echt vet sex heeft met de eerste de beste gozer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
Sinds Jaap op de bank zit, gaat het niet meer over Huub hè?
En waar blijft dat busje met mannen voor Lieke nou?...
ik heb wel zin in een gangbang![]()
Als ze maar weer opgerot zijn als Huub thuiskomt.
Ik vind jouw klacht ook wel gegrond. Er zijn teveel Huub-Lieke discussies. Daarbij, je spreekt een hele groep aan, je pikt er geen user uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is mevrouw zelf ook niet vies van als je kijkt wat voor reactie ze gaf op mijn post, die overigens aan niemand in het bijzonder gericht was, maar waardoor ze zich kennelijk wel aangesproken voelde en weer eens even superieur moest gaan lopen doen in de trant van "je hebt geen streams en komt dus alleen maar rellen"
Ik kom hier niet rellen ik wil hier gvd lezen wat er op de streams gebeurt, en niet allemaal zeikerig geneuzel over hoe een paar overdadig aanwezige COSsers over een bepaalde bewoner denken.
Door jullie gezeik over hun (wat dus off-topic is) moet ik helaas off-topic gaan door daar weer over te zeiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:12 schreef miesy het volgende:
[..]
wij zeiken over hen, en jij zeikt over ons.
wat is het verschil?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Guuskeee het volgende:
Saaie zooi hier. Alleen nog maar mede-fokkers afzeiken, ik ben weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |