Doe mij dan een lol alles een beetje objectiever te re-la-ti-veren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om niet meer op mij te reageren? Dan doe ik jou hetzelfde plezier
Jij kunt je dat misschien niet voorstellen. Maar het kan wel degelijk. Juist dan, hoef je ook niet aan te bellen en te vragen of je binnen mag komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemand stalken in 1 huis??
Dan is Lieke eerder de stalker, want Huub woonde er al een tijdje voor ze binnen kwam.
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterftquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef BuffyJan het volgende:
Dat hoestje van Mike klinkt niet gezond
5 maanden niet geneukt, dan krijg je dit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Wat doet Selene spastisch
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef markisboer het volgende:
hoelaat komt huub terug ?
Ze had de bestraling graag zelf willen hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterft![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Py het volgende:
[..]
Ze had de bestraling graag zelf willen hebben
he getverquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk toch dat 't longkanker is. Vervolgens mogen de bewoners voor of tegen een bestraling stemmen, waarop aso-Amanda natuurlijk tegen stemt en Mike sterft![]()
![]()
.
Ja, zo gek wordt je wel na zo'n lange tijd in dat hok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Py het volgende:
[..]
Ze had de bestraling graag zelf willen hebben
Hij dacht rond 04:30 terug te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef markisboer het volgende:
hoelaat komt huub terug ?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
.
NEE het script is al geschreven.quote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Mitch niet ff binnenkomen om Amanda te verleiden. Brian komt vervolgens vannacht thuis en betrapt de 2 in hun bed
Pruik heeft ze al.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo gek wordt je wel na zo'n lange tijd in dat hok.
voor dat soort feestjes blijf ik wel wakker!quote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Mitch niet ff binnenkomen om Amanda te verleiden. Brian komt vervolgens vannacht thuis en betrapt de 2 in hun bed
Het was toch uit tussen en Huub en Lieke en Huub en Hedda....of kan die dat nog niet accepteren? Onze midget?quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE het script is al geschreven.
Jaap moet blijven om later aan huub door te kunnen vertellen hoe Lieke zich misdragen heeft en vermaakt
en misschien wel heeft gerommeld met een andere vent (weet nog niet wie het slachtoffer zou moeten zijn)
dan kunnen ze daar weer even flink ""oliebollen'' van maken.
en.... wellicht neemt huub hedda mee terug die TOEVALLIG daar was waar hij moest optreden en anders één of andere ingehuurde stoephoer die bereid is om effe een wip met huub te maken voor de camera
zoiets dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |