Nee, die vleermuis is een wegwerpertquote:
Zijn maatschappelijk werker en zijn psychiaterquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Wie kent Huub wel, behalve Huub zelf, vraagteken!
Je hebt maar de helft gezien. Wat weten wij nou?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na een jaar Huub observeren kan ik daar een aardige inschatting van maken.![]()
Terug naar de streams. Jaap en Huub gaan snode plannen maken.
Erger nog, je vraagt je af waar hij het lef vandaan haalt om nog jarloers te zijn ook. Hij die iedereen op haar bek bept, met zij n ex sex hebben naast zijn ex, met een derde rangs hoerige stripper aan de haal gaat, hij is jarloersquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig, dat het zo erg was bij Huub had ik niet verwacht ...... Jeetje. Japio zegt nog : "Je hebt toch geen relatie met Lieke.".
Die hebben ze op Brian gezet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn maatschappelijk werker en zijn psychiater
Daar kwam Jaap zelf mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Op aandringen belooft Jaap Huub te bellen als de dingen out of control raken vanavond
beetje laat, als je er nog bent,quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ben je er nog?
kun je vertellen wat zijn voorkeur is?
ik krijg een vermoeden dat hij op het eerste gezicht voor Huub en Jaap is...klopt dat?
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Op aandringen belooft Jaap Huub te bellen als de dingen out of control raken vanavond
Is dit niet erg dan......ik hoop echt dat Lieke lekker uit haar bol gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
Je hebt maar de helft gezien. Wat weten wij nou?
Ja, nu huub weg isquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
ooookeeeee...nu gaat Lieke pas echt goed los...
Mitch is de enige die trots opzichzelf mag zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef miesy het volgende:
[..]
beetje laat, als je er nog bent,
mitch leek huub erg te mogen en keurde vooral wat amanda en natass deden vaak af.
wat ik me ervan kan herrineren, iig.
al met al wist hij zich toch zo neutraal mogelijk te houden en er niet teveel mee in te gaan.
Huub vroeg daar niet om, Jaap kwam er zelf mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.
ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef miesy het volgende:
[..]
beetje laat, als je er nog bent,
mitch leek huub erg te mogen en keurde vooral wat amanda en natass deden vaak af.
wat ik me ervan kan herrineren, iig.
al met al wist hij zich toch zo neutraal mogelijk te houden en er niet teveel mee in te gaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Guuskeee het volgende:
en de belangrijkste:
principe 11 > pas je pricipes constant aan aan je stemming / dag vd week / uur vd dag / het weer / kleur van je shirt / omgeving / mensen / dieren / enz. enz. enz.
en dan hou ik die achterlijke reiki-shit er nog buiten
![]()
![]()
Klopt..met een ' we maken samen tv en buiten deze situatie lekker uit' blik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub vroeg daar niet om, Jaap kwam er zelf mee.
ik heb het helemaal gehad met lieke. Elke keer, echt 24 uur per dag, elke keer als ik haar on-mute is ze over huub aan het zeiken... Wie is er nu niet over wie heen? Lieke iig zeker nog lang niet over huub...quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
, Hier weet Piet Piraat en zijn wortelchakra wel raad mee.
Avondje Huub beige op de streams en op FOK, gezellig.
Ga je nu alweer op de man spelen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou, Beequeen is wel onze kampioen met uur 16 uur per dag en dat 7 dagen per week.
dit werd opgezeg door Jaap in MB en ze gingen het voor het tv-shotje uitwerken op kantoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub laat zich wel flink in z'n kaarten kijken ..... 'n maatje die zelfs moet bellen als hij 'n paar uurtjes weg is. Veel ziekelijker kun je toch niet zijn.
nee, heb niet echt opgelet vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik ben er ook nog![]()
dank!...weet je ook iets van de voorkeur van de nieuwe butler Chris?
Jaap kwam er zelf mee, ik zat ernaast.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
??????/ De een zegt, op aandringen beloofd Jaap, Huub te bellen. De ander zegt, daar kwam Jaap zelf mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |