We weten er hier alles vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prettige loting dit!
6,5 miljoen las ik zelfs op een Duitse site. Hij loopt dit seizoen vrijwel 1 op 1 kan scoren zowel als voorbereiden van wat ik van hem gelezen heb, technisch en snel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.
zo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
282 graag
En d'r moet nog een 's' achter 'Helsingborg'
Sorry
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet voor de reizigers nog wel wat kroegen en discotheken!
Bijna. De komma's maakte het onduidelijker.quote:
Nee, busjes gehuurd. Vanaf Friesland ben je er immers zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??
alleen jammer dat je eerst thuis moetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
Zou mooi zijn als die Zweden in de heenwedstrijd al flink KO worden gespeeld
Ik zou zeggen verpatsen voor een pak geld. Ik geloof dat er toch al eerder behoorlijk intresse was in Da Costa? Er komt nog genoeg talent aan uit de jeugd en ze hebben meer baat bij een verdediger met meer ervaring nu.quote:Manuel da Costa lijkt moeilijk te kunnen aarden in Eindhoven. Zeker doordat hij al zolang niet in actie is kunnen komen, heeft hij het moeilijk. "Ik ben het zat om wedstrijden op tv te moeten zien. Ik ben nu hersteld en wil nu zo snel mogelijk spelen." De blessure maakte het voor hem extra moeilijk. "Ik heb het naar mijn zin bij de club en heb het goed hier. Maar kan ik me niet aanpassen aan de Nederlandse gewoonte, ik heb het niet naar mijn zin in Eindhoven en de taal is erg moeilijk. In twee jaar tijd heb ik nauwelijks iets geleerd.
PSV Netwerk
Om die reden denkt hij er dan ook over in de zomer misschien te willen vertrekken. "Het moet een club zijn die ambitie heeft, voor de prijzen meedoet en Champions League speelt. Geld is niet alles in het voetbal. Ik moet me goed voelen om goed te kunnen spelen."
Bron: Diaro de Noticias
Het kan je seizoen maken of breken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Owja, in 3 weken tijd Feyenoord uit, Ajax uit en AZ uit.
Idd, mooi verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
een geweldig interview met Gomes in de Sportweek, hij beschrijft de laatste week van de competite van vorig jaarkippenvel gewoon
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
Naast Afellay Achter Gomes in het midden gewoon
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.quote:
Psychoblik heeft hij volgens mij van zijn vader:quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:46 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.
Damn Ajax uit om kwart voor negen, wat een klotetijd voor uitsupporters..
En nog meer artikelen over Rafael (Duits)
quote:Terwijl Ronald Koeman in Valencia een machtsstrijd voert die moet leiden tot betere resultaten, blijft de geruchtenmachine over nieuwe aankopen op volle toeren draaien. Laatst genoemde naam als versterking voor Valencia: Jefferson Farfán. Dat wordt gemeld door verschillende media uit Peru. Farfán, met wie Koeman in Eindhoven succesvol samenwerkte, moet in de sinaasappelstad een van de versterkingen in de winterstop worden. Eerder al werden de namen van de PSV’ers Gomes, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido met Valencia in verband gebracht.
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi dat Wouters als echte charismatisch leider van ons PSV, prominent op die foto staat.
Bron: VIquote:2007: Huilende Gomes moet PSV wakker schudden
22/12/2007 11:01
Aan alle PSV-supporters en voetballiefhebbers die PSV een warm hart toedragen,
Onze mailbox stroomde de laatste weken vol. Wij van VI.nl hadden het gewaagd negatief te schrijven over PSV, zo luidde de klacht. Wij hadden geschreven dat de Nederlandse kampioen dit seizoen matig presteerde en de laatste jaren wel héél weinig scoorde in de Champions League. Belachelijk, vonden jullie. Wij niet, het zijn duidelijke feiten. Kunnen wij er wat aan doen dat de roodwitten er slechts drie inschopten en dat dit een laagterecord is? Hadden ze er dertig gemaakt, hadden we dat ook geschreven, hadden we zeer zeker geen mailtjes van jullie gehad.
Dat weerhoudt ons er niet van te schrijven dat we ons zorgen maken om PSV gezien de ontwikkelingen in 2007. Dit jaar begon zo goed met die ruime voorsprong in de Eredivisie, maar uiteindelijk was er een mirakel op de laatste speeldag nodig om de titel te pakken. Voorts was er een coach, die op tv na acht biertjes en drie wodkaatjes een sneer uitdeelde aan de clubleiding, een trainer (diezelfde) die tijdens dit seizoen wilde en mocht vertrekken, een directeur die dacht dat-ie wel even een nieuwe coach kon vinden, twee kandidaat-trainers die bedankten voor de eer, een interim-coach die dat helemaal niet wil zijn en dat uitstraalt, twee grote talenten die maar niet willen doorbreken omdat de een blessuregevoelig is en de ander meer op de bank zit dan in het veld staat. Dan is er nog een roemloze uitschakeling in de Champions League en een publiekslieveling die openlijk zijn vraagtekens zet achter het beleid.
Laten we 2007 positief eindigen. Net als Gomes. Als deze fantastische doelman (én enige PSV'er die op dit moment van Europees topniveau is) er alle vertrouwen in heeft dat het wel goed komt met PSV en toezegt tot medio 2013 te blijven, wie zijn wij dan om daaraan te twijfelen? Laten we hopen dat we in 2008 weinig boze PSV-mail krijgen.
Ps. En ook van Ajax en Feyenoord en AZ en Sparta en ... et cetera.
weer kippenvelquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef MaatjeTho het volgende:
Er werd overigens wel heel veel aandacht aan het schitterende kampioensschap van april besteed in het jaaroverzicht van sport op de NOS
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bron: VI
Zal de snor dit zelf hebben geschreven?
inderdaad erg sneu, al moet ik ook zeggen dat ik het behoorlijk gefrustreerd bent als je zo'n mailtje naar VI gaat sturenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.
Weet je wat nog erger is, lees ik het stukje op de VI van Ajax en daar staat niks van in dat Ajax de laatste dag de kampioenschap liet liggen of dat ze championsleauge en de Uefa Cup hebben misgelopen. Er wordt alleen gepraat over Wesley Sneijder dat hij het zo goed bij Real doet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.
nee, een andere kneus van de redactie daar denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zal de snor dit zelf hebben geschreven?
quote:Bij de bookmakers is Bayern München de absolute topfavoriet voor het winnen van de UEFA Cup. Voor hen geld een quote van 4.25. Bij elke euro inleg wordt bij een juiste voorspelling die inleg 4,25 keer uitgekeerd. Atletico Madrid en Tottenham Hotspur worden daarna als volgende kanshebbers gezien. PSV is op een 16e plaats hooguit een outsider volgens de bookmakers. Voor een gokje op PSV wordt 35 keer de inleg uitbetaald. PSV's tegenstander Helsingborg wordt als minst kansrijk gezien voor de UEFA Cup winst.
De ranking:
Bayern München 4.25
Atlético Madrid 8.50
Tottenham 10.00
Villarreal 11.00
Everton 12.00
Fiorentina 16.00
Werder Bremen 17.00
Hamburg SV 18.00
Bayer Leverkusen 22.00
Getafe 23.00
Benfica 28.00
Bordeaux 30.00
Sporting Lissabon 30.00
Panathinaikos 35.00
Marseille 35.00
PSV 35.00
Spartak Moskou 35.00
Zenit St Petersburg 50.00
Glasgow Rangers 50.00
Galatasaray 60.00
AEK Athene 75.00
Bolton 75.00
Basel 100.00
S.C. Braga 100.00
Nürnberg 100.00
SC Anderlecht 150.00
Slavia Praag 150.00
Rosenborg 150.00
Aberdeen 200.00
FC Zürich 200.00
Brann 250.00
Helsingborgs IF 400.00
Bookmakersquote:
Jij leeft ook nogquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar blijft PSV TV op Digitenne ? Zou toch om 17.30 beginnen ?
Perez in de basis is meestal drama, misschien dat hij nu getergd is zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Heb trouwens zon voorgevoel dat Perez masterlijk gaat voetballen
Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraakquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Heb trouwens zon voorgevoel dat Perez masterlijk gaat voetballen
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraak
maar ze hebben bij deze quotes al wel rekening gehouden met de loting, en na helsingborg krijgen we winnaar praag/tottenham als we winnen, dus dan slinken de kansen dat we uiteindelijk winnen wel wat lagerquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bookmakers
Die eerste 8 clubs boven PSV op die lijst kunnen we allemaal makkelijk hebben.
quote:Auto-ongeluk zus Aissati leverde Perez basisplaats op
Perez scoorde zaterdagavond twee keer voor PSV, maar het had weinig gescheeld of de Deen was gewoon op bank begonnen. Trainer Jan Wouters had namelijk een basisplaats ingeruimd voor Ismaïl Aissati, maar de zus van de jongeling was betrokken bij een auto-ongeluk.
"Vanwege de schrik voelde Aissati zich niet in staat om te starten”, aldus Wouters tijdens de persconferentie na afloop van het duel. Uiteindelijk kwam de jongeling in de tachtigste minuut alsnog binnen de lijnen voor Perez. Door de twee doelpunten van de Scandinaviër zei Wouters ‘nu eigenlijk niet meer om Perez heen te kunnen’.
Die eerste was natuurlijk dankzij het bekende Grandelletje. Die tweede was wel goed gedaan. Hij kreeg die bal natuurlijk wel erg lekker aangegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Thanks!
Ik kwam het net ook tegen, wilde nu net terugkomen om mijn bericht te editten. Blijkbaar was ik gisterenavond toch niet zo helder meer...
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
Was hij bij Ajax ook al, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez op 7 doelpunten, de beste bankzitter die er is
Duurderquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]WTF dat is net zo duur als een CL kaartje..
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?quote:
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:quote:Op zondag 23 december 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?
Men redeneert dat dit de wedstrijd van het jaar is en daar betaalde je vroeger ook 100 gulden voor... zelfs als je een ronde verder kwam, dan weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.quote:Op zondag 23 december 2007 10:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:
Perugia 20 euro (3-1)
Newcastle 22 euro (0-0. 0-1 uit)
Nou, ik wilde gaan, maar met deze prijzenquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.
Maar ik had eerlijk gezegd prijzen rond de 25 euro verwacht. Tis de UEFA Cup maar. Zouden ze dit uitverkocht krijgen?
neequote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.
Maar ik had eerlijk gezegd prijzen rond de 25 euro verwacht. Tis de UEFA Cup maar. Zouden ze dit uitverkocht krijgen?
Ja de minst slechte wordt kampioen dit jaarquote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een seizoen ook weer. D'r is gewoon geen een club goed te nomen
Ja idd.. die andere ploegen bakken er ook helemaal niks vanquote:Op zondag 23 december 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
niet te geleoven he, we halen gemiddeld zo weinig punten, dat is in vele jaren niet voorgekomen...... en we staan "gewoon" bovenaan
Profeet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef KELDER het volgende:
morgen ff ajax verliezen op dat bevroren veld bij excelsior en dan is het weer een mooi weekend 0/
quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
Als Grunn met kerst wint van PSV is het gat met Grunn nog maar 3 punten...![]()
Wel een wedstrijd minder gespeeld natuurlijk.
Als je ongeduldig bentquote:Op zondag 23 december 2007 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Profeet!![]()
Jammer dat ik gisteren de wedstrijd moest missen. Heb nog geen doelpunt teruggezienEven wachten tot een uur of acht dan maar...
Om de een of andere reden laadt die nooit bij mij helaasquote:
En deze dan..?quote:Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden laadt die nooit bij mij helaas.
Jottem! Dank uquote:
Daar gaan wij dan mooi verandering in aanbrengen :)quote:Op zondag 23 december 2007 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brrr, Groningen heeft maar 2x thuis verloren en dat waren de eerste 2 wedstrijden :P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Zo 11-5-1997 FC Groningen -PSV 0-1 Zo 16-11-1997 FC Groningen -PSV 1-1 Zo 1-10-2000 FC Groningen -PSV 0-1 Za 18-8-2001 FC Groningen -PSV 2-2 Do 29-5-2003 FC Groningen -PSV 0-0 Zo 25-1-2004 FC Groningen -PSV 0-2 Do 17-3-2005 FC Groningen -PSV 0-1 Zo 18-9-2005 FC Groningen -PSV 1-0 Za 9-12-2006 FC Groningen -PSV 0-2 |
nou dat lukt ons anders heel goed hoorquote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
Op Euroborg hebben we nog de 100% score dacht ik. Maar is wel een wedstrijd die gewonnen moet worden hoor. Je kan niet elke 2 weken punten gaan verspelen.
Dan scheelt het weer dat cde concurrentie er minstens zo goed in isquote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dat lukt ons anders heel goed hoor
was wel nodig ook, heb tijdje terug weddenschapje afgesloten op t 'winterkampioenschap', en omdat Ajax uit niet doorging werd t al lastig, maar gelukkig red Excelsior ons opnieuwquote:
Moeten we alleen wel zelf 'even' winnen van Groningen uit, wat absoluut geen makkie is...quote:Op maandag 24 december 2007 11:24 schreef Paran0id het volgende:
Aankomende wedstrijd tegen Groningen kan wel eens heel belangrijk worden. Al is het maar omdat Ajax tegen Twente moet. Wellicht kunnen we nu een gat slaan.
Inderdaad. Ik mag toch hopen dat Twente Ajax weet te verslaan. Groningen zal voor PSV een kluif worden...quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Moeten we alleen wel zelf 'even' winnen van Groningen uit, wat absoluut geen makkie is...
Posten er in dit topic ook nog niet-Calimero's? De één na de ander komt melden dat het belangrijk is wat Ajax doet.quote:Op maandag 24 december 2007 11:24 schreef Paran0id het volgende:
Aankomende wedstrijd tegen Groningen kan wel eens heel belangrijk worden. Al is het maar omdat Ajax tegen Twente moet. Wellicht kunnen we nu een gat slaan.
Wat een onzin. Natuurlijk is het belangrijk wat Ajax (de grootste concurrent) doet. Het is zeer goed mogelijk dat Ajax verliest van Twente. Als PSV dan wint staan we een gat van 4 punten. Dus het is wel degelijk belangrijk wat Ajax doet. Ook PSV wint niet alle wedstrijden, dus zal altijd afhankelijk zijn van resultaten van andere teams, zo simpel is het.quote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Posten er in dit topic ook nog niet-Calimero's? De één na de ander komt melden dat het belangrijk is wat Ajax doet.
PSV heeft een abonnement op de titel, de grootste concurrent speelt uiterst matig, dus wat is er aan de hand?
Ajax werkt dit seizoen met een halve begroting, besloot om één van haar beste spelers aan ons te verkopen en zelf twee PSV-afdankertjes op te stellen en klooit nog altijd aan met club besturen. Goede zaak, maar ook niet bijster interessant verder. Als PSV z'n ding doet in Groningen, boeit dat Amsterdams gedoe al helemaal niet meer. Het resultaat van lastige uitwedstrijden als bij Twente, Heerenveen, NAC en Groningen helpt uiteraard even hard mee weer een titel binnen te halen.
Dan hebben we altijd nog Cassio Ramosquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik zag net op PSV TV dat Gomes een blessure opliep op de training.
Het zou wat zijn zeg, Roorda op doel in de euroborg.
De 'quote:Op maandag 24 december 2007 21:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog Cassio Ramos
quote:Op maandag 24 december 2007 20:40 schreef leolinedance het volgende:
edit: Ik lees wel vaker posts van jou, en krijg regelmatig het vermoeden dat jij helemaal geen PSV fan bent. Je gedraagt je er in ieder geval niet vaak naar.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Frey het volgende:
Kerstman is vast ook PSV fan, want ik heb vandaag een berg PSV spullen gekregen
Ik heb er best wel vertrouwen in woensdag.
quote:Voetballer van het Jaar: Gomes op weg naar wintertitel
Heurelho Gomes bouwde zijn voorsprong in het Voetballer van het Jaar-klassement van Sportweek afgelopen weekeinde uit. De PSV-doelman schreef een 7 bij dankzij een bijna vlekkeloos optreden tegen FC Utrecht en schroefde zijn gemiddelde op naar een 6,80.
Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst moest tegen NEC genoegen nemen met een 6 en verliest de aansluiting met de constante Gomes. De goede vorm van VVV'er Nordin Amrabat wordt onderstreept door zijn entree in de top tien. Amrabat was een van de weinige spelers die werden beoordeeld met een 8.
In de flop tien een aardverschuiving. Erkende floppers als Paul Jans (gemiddeld een 4,50) vallen weg doordat ze te weinig duels in actie zijn gekomen voor een vermelding. Nieuwe floploper is Siebe Blondelle met een score van 5,00. Onder de binnenkomers in de flop tien is Ajacied Dennis Rommedahl, de voetballer van het jaar in Denemarken.
De top 10
1. Heurelho Gomes (PSV) 6,80 (15)
2. Gio van Bronckhorst (Feyenoord) 6,67 (15)
3. Timmy Simons (PSV) 6,64 (14)
4. Piet Velthuizen (Vitesse) 6,63 (16)
5. Moussa Dembélé (AZ) 6,57 (14)
6. Karim El Ahmadi (FC Twente) 6,56 (16)
Orlando Engelaar (FC Twente) 6,56 (16)
8. Tim de Cler (Feyenoord) 6,53 (15)
9. Maarten Stekelenburg (Ajax) 6,50 (14)
Patrick Zwaanswijk (NAC Breda) 6,50 (12)
Lucian Sanmartean (FC Utrecht) 6,50 (10)
Nordin Amrabat (VVV-Venlo) 6,50 (16)
De flop 10
1. Siebe Blondelle (VVV-Venlo) 5,00 (10)
2. Kevin Bobson (Willem II) 5,08 (13)
3. Juan Lorca (Vitesse) 5,10 (10)
4. Michel van Guldener (Excelsior) 5,22 (9)
5. Kwame Quansah (Heracles Almelo) 5,31 (13)
6. Dennis Rommedahl (Ajax) 5,33 (12)
Eddy Bosnar (Heracles Almelo) 5,33 (12)
8. Evgeniy Levchenko (FC Groningen) 5,36 (11)
Karim Soltani (VVV-Venlo) 5,36
Sjors Verdellen (VVV-Venlo) 5,36
Wat een onzin om me als calimero te bestempelenquote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Posten er in dit topic ook nog niet-Calimero's? De één na de ander komt melden dat het belangrijk is wat Ajax doet.
Precies. Heeft niks met calimero gedrag te maken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:14 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Wat een onzin om me als calimero te bestempelenAls ik ergens wel niet tegen kan, dan zijn het calimero's.
Feit is gewoon dat Ajax, PSV en Feyenoord uitermate wisselvallig zijn. En daarbij zie ik Ajax als grootste concurrent. Het klopt dat als PSV blijft winnen we glansrijk kampioen worden, maar onze ploeg is echt niet zo goed als andere jaren. Dat zie je hopelijk zelf ook wel. Elke punt die een concurrent laat liggen is gewoon belangrijk. En ik denk dat dit aankomende woensdag gaat gebeuren
Bron: VIquote:PSV wacht op Gomes voor trip naar Groningen
25/12/2007 10:48
Het is nog onduidelijk of PSV in het uitduel met FC Groningen op Tweede Kerstdag kan vertrouwen op Gomes. De Braziliaanse doelman verliet maandag de training met een blessure.
Gomes was verkeerd geland en hield daar een pijnlijke enkel of achillespees aan over. Hij stapte van het trainingsveld en hield de oefensessie voor gezien, meldde PSV.tv. Dit seizoen stond de 26-jarige sluitpost alle competitieduels van de Eindhovenaren onder de lat.
Mocht dinsdag tijdens de laatste training blijken dat Gomes niet in staat is aan te treden tegen FC Groningen, dan heeft interim-coach Jan Wouters Cássio en Bas Roorda achter de hand. Voor de laatste zou het een bijzondere wedstrijd kunnen zijn, aangezien hij in totaal zeven seizoenen onder contract stond bij de Groningers.
Edit: Nee dus, hij heeft in 2006 maar liefst één hele pot voor Gremio gekeept!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:10 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Groningen-uit is geen pot die ik graag zonder Gomes gespeeld zie worden..![]()
Heeft Ramos eigenlijk al ooit onder de lat van PSV-1 gestaan?
Zelfde 11 als vorig seizoenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:50 schreef dndiek het volgende:
Waarschijnlijk morgen dezelfde elf als tegen Groningen.
omdat wouters nu denkt: Never change a winning teamquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:50 schreef dndiek het volgende:
Waarschijnlijk morgen dezelfde elf als tegen Utrecht.
Waarom geen Marcellis RB Addo op de bank en Alcides centraal???
Omdat Addo het best goed deed misschien? Alcides op rechtsback ook trouwensquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:50 schreef dndiek het volgende:
Waarschijnlijk morgen dezelfde elf als tegen Utrecht.
Waarom geen Marcellis RB Addo op de bank en Alcides centraal???
de joden spelen toch thuis dus zo raar zijn die odds nietquote:Op woensdag 26 december 2007 11:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik zag net toevallig de kansen volgens Unibet voor de wedstrijden van PSV en Ajax, wel grappig:
Quotes:
Zege PSV: 1.82
Gelijkspel: 3.40
Zege FC Groningen: 3.85
Quotes:
Zege Ajax: 1.62
Gelijkspel: 3.55
Zege FC Twente: 4.90
Twente staat boven Groningen en PSV boven Ajax. En dan nog zo'n verhoudingenMaar ok, we zullen het zien. Ik schat Twente toch hoger in dan Groningen..
Die zal wel een salaris willen hebben zo groot als de totale begroting van de HCEquote:Op woensdag 26 december 2007 15:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)MilanOverRonaldo.htm
Waarom niet naar PSV?
Klein wondertje?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, koppositie weer verkloot of er moet nog een klein wondertje gebeuren! Goed gedaan.
Vooral dat laatste... PSV wint geen enkele lastige uitwedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2007 16:15 schreef knep het volgende:
Het is weer zo'n seizoen, PSV kan iedereen winnen en iedereen van PSV.
Sparta uit welquote:Op woensdag 26 december 2007 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral dat laatste... PSV wint geen enkele lastige uitwedstrijd.
dan heb je nog de beste fase van PSV gezienquote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar meestal als een ploeg achterstaat in de laatste fase, hebben ze een slotoffensief, om tenminste nog te proberen wat te halen. Leek wel of PSV 3-0 voor of juist achter stond.
Je zal ook eens een keer 2 wedstrijden achter elkaar winnen, he.
mag je niet zeggen van okee6quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef KELDER het volgende:
ismail gaat iig bijtekenen, aldus psv.netwerk
toch nog goed nieuws 0/
als fredje morgen wint bij Ajax is het nog geen ramp, feyenoord laat ook nog wel punten zat liggen
Alsof Vergoossen een toptrainer isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, wel de laatste wedstrijd van Wouters als coach
Alleen spelers van dat kaliber kan PSV normaal gesproken niet betalen.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof Vergoossen een toptrainer is. Verder hebben we gewoon vervangers nodig voor Cocu en Alex, het materiaal is gewoon niet goed genoeg, daar kan geen trainer iets aan doen.
Alex trouwens weer gescoord bij Chelsea, nieteens uit een vrije trap, een mooie aanvalquote:Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof Vergoossen een toptrainer is. Verder hebben we gewoon vervangers nodig voor Cocu en Alex, het materiaal is gewoon niet goed genoeg, daar kan geen trainer iets aan doen.
Hij heeft een keer met een omhaal gescoord, meer weet ik er niet van.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Alex trouwens weer gescoord bij Chelsea, nieteens uit een vrije trap, een mooie aanval
Iemand enig idee hoe Cocu het bij z'n clubje doet?
Het enige wat ik nog heb gehoord/gezien van Cocu is deze omhaal.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Alex trouwens weer gescoord bij Chelsea, nieteens uit een vrije trap, een mooie aanval
Iemand enig idee hoe Cocu het bij z'n clubje doet?
Idd zeg, konden wel gesnoven hebben. Wat een agressie.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
De kerstgedachte zat er goed in bij sommige spelers van jullie zeg!![]()
Niet gek als je zo staat te voetballen...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd zeg, konden wel gesnoven hebben. Wat een agressie.
Idd. Klasse goalquote:
Idd, in de periode Hiddink kwam alles samen: topcoach, Alex en Cocu en daarvan hebben we mogen genieten zolang het duurde, maar dat is niet het structurele niveau van PSV op de langere termijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Alleen spelers van dat kaliber kan PSV normaal gesproken niet betalen.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Alex inmiddels vaste waarde bij Chelsea?
Wat een team hadden we 3,5 jaar geledenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Idd, in de periode Hiddink kwam alles samen: topcoach, Alex en Cocu en daarvan hebben we mogen genieten zolang het duurde, maar dat is niet het structurele niveau van PSV op de langere termijn.
Een topverdediger die er meteen staat is niet haalbaar voor PSV en een goede Nederlandse midenvelder met veel ervaring die bovendien de club een beetje kent (en er een verleden heeft) zoals Cocu, is überhaupt niet beschikbaar, al had je 100 mln. Misschien Van Bommel, maar die wil nog niet denk ik.
Toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat een team hadden we 3,5 jaar geleden
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
- - - - - - -Vogel- - - - - - - -
van Bommel - Cocu
Park - VoH - Farfan
Speelt Lee nog wel eens bij Tottenham? Anders wil hij misschien wel linksback komen spelenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
-------------Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
- - - - - - -Vogel- - - - - - - -
---van Bommel - Cocu-----
----------Park----------------
-----VoH - Farfan
om dan meer precies te zijn
Park zwierf meer tussen en rond de linies
Volgens mij heeft Lee zn plek weer, door de blessure van Bale.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Speelt Lee nog wel eens bij Tottenham? Anders wil hij misschien wel linksback komen spelen
En Park viel gisteren redelijk in bij Manchester, na een flinke blessure was hij eindelijk weer fit.
Wat een helden waren dat
En Bommeltje wil misschien wel terugkomen als van Basten naar Bayern gaat![]()
(PN)quote:PSV bevestigt contractverlenging Aissati
PSV heeft vandaag bevestigd dat het met Aissati overeenstemming heeft bereikt om het contract van Ismail Aissati (19) open te breken en met twee seizoenen te verlengen tot de zomer van 2011. Aissati is bezig aan zijn achtste seizoen bij PSV en zal dus voorlopig nog in Eindhoven te zien blijven. Het is de vijfde speler wiens contract PSV dit seizoen wist te verlengen.
In ieder geval een goed teken dat ze bezig zijn met de toekomst. Dit seizoen hopen op wat mazzel en dan volgend seizoen mag Huub gaan bouwen aan iets moois.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
(PN)
Mooi is dat!
Als het met de wedstrijden net zo goed ging als met de contractverleningen kon het seizoen niet meer stuk.
Het mooie is in 1913 al gebouwd, maar idd hopen dat Huub PSV weer wat stabieler (op hoger niveau) kan krijgen!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
In ieder geval een goed teken dat ze bezig zijn met de toekomst. Dit seizoen hopen op wat mazzel en dan volgend seizoen mag Huub gaan bouwen aan iets moois.
het mooie is dat je de basis voor langer hebt vastgelegd dus kan je met grichte tranfers jezelf versterkenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Het mooie is in 1913 al gebouwd, maar idd hopen dat Huub PSV weer wat stabieler (op hoger niveau) kan krijgen!
Dat ie terug komtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
-Verhaal over Vogel-
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mag je niet zeggen van okee6
Gomes kan misschien in een iets mindere periode verkeren, hij krijgt itt voorgaande seizoenen heel wat meer te voorduren.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:12 schreef okee6 het volgende:
Oh en waarom zoekt niemand de reden achter de slechte vorm van Gomes dit seizoen (al meer fouten dan in zijn gehele voorgaande periode) of de dip bij Simons en Farfán? En de zwakte van het teamspel?
Maar nee, het ligt aan het materiaal, waar je nog steeds kampioen mee worden kunt.
Als ik PSV was zou ik vanaf nu gewoon steeds het duo Koevermans - Lazovic opstellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef BonJovi het volgende:
Koevermans is ook de beste spits die Psv nu heeft.
In tegenstelling tot eerder creëert hij nu zelf kansen. Dat kun je toch moeilijk als "meer te verduren" betitelenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gomes kan misschien in een iets mindere periode verkeren, hij krijgt itt voorgaande seizoenen heel wat meer te voorduren.
En hoe komt het dat hij nu zelfs kansen creëert? Omdat hij teveel te verduren heeft.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerder creëert hij nu zelf kansen. Dat kun je toch moeilijk als "meer te verduren" betitelen
noemt u eens een haalbare linksback voor PSVquote:Op donderdag 27 december 2007 18:59 schreef okee6 het volgende:
Ieder van ons zou wel Zonneveld willen heten. Hij dacht dat het zwaar afzien zou worden in Eindhoven. In plaats daarvan krijgt hij zijn basisplaats bij een pakje boter, hoeft zich zelden overbodig in te spannen -er staat niet voor niets een keeper, krijgt 'n leuke CL-premie uitgekeerd en zal eventueel zijn eerste kampioenschap kunnen vieren.
Pieters van Utrecht.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noemt u eens een haalbare linksback voor PSV
Ik doel op een foute uitgooi, een slechte trap of grabbelwerk. Het zijn niet enkel misverstanden achterin. Keuzes gemaakt onder druk zijn juist beter, logisch bij zo'n keeper.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hoe komt het dat hij nu zelfs kansen creëert? Omdat hij teveel te verduren heeft.
Gewoon even een Zuid-Amerikaan scouten. Was het maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Te licht.
PSV moet gewoon zo'n zuid Amerikaan scouten.
In het verleden ging hij niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gewoon even een Zuid-Amerikaan scouten. Was het maar zo makkelijk.
nog één wedstrijd hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
En ja hoor ik zei nog dat het fout zal gaan in Groningen
Maar we zijn van Wouters af
Hij wordt vaak een saaie, nutteloze speler gevonden, saai kan ik me in vinden, hij deed weinig spectaculairs, maar nutteloos was hij zeker niet. Zou heel mooi zijn als hij naast Simons zou gaan spelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:03 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag Vogel ook wel terug komen, heeft hele goede periodes gehad!
Van mij mogen ze Farfan verkopen als ze er nu nog wat voor kunnen vangenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:52 schreef jpg97 het volgende:
welja, nog een middenvelder.
Dat ze eerst lazovic maar verkopen en een goede verdediger erbij halen.
bijna niemand speelt goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
En hij speelt erg slecht
Simons moet uit de basis. Die speelt zo ontzettend slecht de laatste tijd. Terwijl een man als Culina in bloedvorm is. Die mag van mij de centrale rol gaan spelen, want die is zowel aanvallend, verdelend als verdedigend enorm goed bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij wordt vaak een saaie, nutteloze speler gevonden, saai kan ik me in vinden, hij deed weinig spectaculairs, maar nutteloos was hij zeker niet. Zou heel mooi zijn als hij naast Simons zou gaan spelen
Lijkt me verre van een goed plan. Simons is de enige verdedigende middenvelder die we hebben, daar waar het middenveld nu al overlopen wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:16 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Simons moet uit de basis. Die speelt zo ontzettend slecht de laatste tijd. Terwijl een man als Culina in bloedvorm is. Die mag van mij de centrale rol gaan spelen, want die is zowel aanvallend, verdelend als verdedigend enorm goed bezig.
en vervolgens gaat de BV Lazovic op zoek naar eigen geluk en loopt zich vastquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Farfan krijgt ook nauwelijks ballen aangespeeld om te verwerken. Die gaan allemaal naar lazovic terwijl die niet eens een bal onder controlle kan krijgen
tis nou ook niet echt dat er steeds een zelfde middenveld staat zodat er enige automatismen ontstaan. Iets wat onder Koeman wel leek te groeien. Wouter speelt elke keer andersquote:Wat het middenveld betreft: die wordt momenteel inderdaad overlopen. Niemand beweegt, het is allemaal zo statisch. Simons kan de boel niet leiden, en met Perez, Affelay én Culina op het middenveld is er gewoon geen balans.
liet aisatti zich idd mooi piepelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Fred had wel een mooi doelpunt tegen PSV
Mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef ganzenherder het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar Farfan heeft de afgelopen jaren genoeg krediet opgebouwd om hem nog een seizoen de kans te geven.
Jezus ja, wat een akkaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Fred had wel een mooi doelpunt tegen PSV
Daar zou wel een controlerende/verdedigende middenvelder bij moeten ja. Maar met Simons zijn we eerder kansarm dan -rijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me verre van een goed plan. Simons is de enige verdedigende middenvelder die we hebben, daar waar het middenveld nu al overlopen wordt.
Akka + Panna, ik zou als ik Aissati was een week niet kunnen slapenquote:
Wij kunnen zijn salaris niet ophoestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Farfan verkopen en Fred van Lyon er voor terughalen lijkt me geen verkeerde deal. Schijnt maar een miljoen of 6 te moeten kosten en wij hoeven toch niet onder te doen voor Betis Sevilla?
Lazovic met Koevermans voorin loopt een stuk beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:43 schreef jpg97 het volgende:
Inderdaad!
Farfán rendeert beter als er een bliksemafleider én een creative man achter/naast hem staan.
Met Vennegoor en Park speelde Farfán echt heel goed. Daarom verbaast het me dat hij niet vaak met Koevermans speelt. Zet je daar Perez of Affelay achter dan weet ik zeker dat Farfán ook veel beter speelt.
Vorig jaar met Koné ging het minder, en nu al helemaal niet lekker met Lazovic, en ik vind Koné en Lazovic toch wel hetzelfde type spelers ( dreiging uitstralen, en vervolgens voor open doel missen)
Liever niet, dan heb je helemaal een zouteloze as centraal op je middenveld...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij wordt vaak een saaie, nutteloze speler gevonden, saai kan ik me in vinden, hij deed weinig spectaculairs, maar nutteloos was hij zeker niet. Zou heel mooi zijn als hij naast Simons zou gaan spelen
Met Vogel erbij zou je een ander systeem moeten gaan spelen. Met twee controlerende middenvelders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liever niet, dan heb je helemaal een zouteloze as centraal op je middenveld...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Van PSV Netwerk.. de benen van Alcides.. en ja daar staat inderdaad Tugh Life.. ahhahahahahhahahah wat een debiel
nu je 't zegt.. zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
wtf
is dat geen soep?
zo nee, dan issie echt genaaid
dat het leven zo zwaar is alleen is het dan wel thug lifequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat gaan we spelen tegen NAC? Ik hoop echt dat we nou wel van NAC weten te winnen
wtf betekent tugh life?
da's tough life.. dit is thug life.. het gangsterlevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat het leven zo zwaar is alleen is het dan wel thug life
Ja, maar op zijn been staat geen thug, maar tugh of lugh. Moeilijk uit te halen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
da's tough life.. dit is thug life.. het gangsterleven
WTF!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Van PSV Netwerk.. de benen van Alcides.. en ja daar staat inderdaad Tugh Life.. ahhahahahahhahahah wat een debiel
eremedaal?quote:
Eens kijken wat hij deze keer bij zich heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, metaal
Maassen zondag bij Studio Voetbal
quote:Volgens de Franse website Football.fr zou PSV belangstelling hebben voor de Belgische rechtsback Anthony Vanden Borre. Hij maakte afgelopen zomer voor 3,5 miljoen euro de overstap van Anderlecht naar Fiorentina, maar kwam er in de Serie A nog niet aan te pas. Ook het Olympique Marseille van de Belgische coach Eric Gerets zou geïnformeerd hebben naar de back.
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
kopen kopen kopen....quote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Radegast het volgende:
rechtsback Vanden Borre...![]()
Anderlecht gebruikte hem het laatste jaar ook als rechtsback, dra-ma-tisch.... soort rechtsbenige Urby.
Op het middenveld is hij wel een goede speler.
tja je jou haast denken dat het niet slechter kan... toch maar de hoop dat ze vandaag flink gaan knallenquote:Op zondag 30 december 2007 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en wat voor drama zullen we vandaag te zien krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |