bijna niemand speelt goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
En hij speelt erg slecht
Simons moet uit de basis. Die speelt zo ontzettend slecht de laatste tijd. Terwijl een man als Culina in bloedvorm is. Die mag van mij de centrale rol gaan spelen, want die is zowel aanvallend, verdelend als verdedigend enorm goed bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij wordt vaak een saaie, nutteloze speler gevonden, saai kan ik me in vinden, hij deed weinig spectaculairs, maar nutteloos was hij zeker niet. Zou heel mooi zijn als hij naast Simons zou gaan spelen
Lijkt me verre van een goed plan. Simons is de enige verdedigende middenvelder die we hebben, daar waar het middenveld nu al overlopen wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:16 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Simons moet uit de basis. Die speelt zo ontzettend slecht de laatste tijd. Terwijl een man als Culina in bloedvorm is. Die mag van mij de centrale rol gaan spelen, want die is zowel aanvallend, verdelend als verdedigend enorm goed bezig.
en vervolgens gaat de BV Lazovic op zoek naar eigen geluk en loopt zich vastquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Farfan krijgt ook nauwelijks ballen aangespeeld om te verwerken. Die gaan allemaal naar lazovic terwijl die niet eens een bal onder controlle kan krijgen
tis nou ook niet echt dat er steeds een zelfde middenveld staat zodat er enige automatismen ontstaan. Iets wat onder Koeman wel leek te groeien. Wouter speelt elke keer andersquote:Wat het middenveld betreft: die wordt momenteel inderdaad overlopen. Niemand beweegt, het is allemaal zo statisch. Simons kan de boel niet leiden, en met Perez, Affelay én Culina op het middenveld is er gewoon geen balans.
liet aisatti zich idd mooi piepelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Fred had wel een mooi doelpunt tegen PSV
Mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:00 schreef ganzenherder het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar Farfan heeft de afgelopen jaren genoeg krediet opgebouwd om hem nog een seizoen de kans te geven.
Jezus ja, wat een akkaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Fred had wel een mooi doelpunt tegen PSV
Daar zou wel een controlerende/verdedigende middenvelder bij moeten ja. Maar met Simons zijn we eerder kansarm dan -rijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt me verre van een goed plan. Simons is de enige verdedigende middenvelder die we hebben, daar waar het middenveld nu al overlopen wordt.
Akka + Panna, ik zou als ik Aissati was een week niet kunnen slapenquote:
Wij kunnen zijn salaris niet ophoestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef LudoSanders het volgende:
Farfan verkopen en Fred van Lyon er voor terughalen lijkt me geen verkeerde deal. Schijnt maar een miljoen of 6 te moeten kosten en wij hoeven toch niet onder te doen voor Betis Sevilla?
Lazovic met Koevermans voorin loopt een stuk beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:43 schreef jpg97 het volgende:
Inderdaad!
Farfán rendeert beter als er een bliksemafleider én een creative man achter/naast hem staan.
Met Vennegoor en Park speelde Farfán echt heel goed. Daarom verbaast het me dat hij niet vaak met Koevermans speelt. Zet je daar Perez of Affelay achter dan weet ik zeker dat Farfán ook veel beter speelt.
Vorig jaar met Koné ging het minder, en nu al helemaal niet lekker met Lazovic, en ik vind Koné en Lazovic toch wel hetzelfde type spelers ( dreiging uitstralen, en vervolgens voor open doel missen)
Liever niet, dan heb je helemaal een zouteloze as centraal op je middenveld...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij wordt vaak een saaie, nutteloze speler gevonden, saai kan ik me in vinden, hij deed weinig spectaculairs, maar nutteloos was hij zeker niet. Zou heel mooi zijn als hij naast Simons zou gaan spelen
Met Vogel erbij zou je een ander systeem moeten gaan spelen. Met twee controlerende middenvelders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liever niet, dan heb je helemaal een zouteloze as centraal op je middenveld...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Van PSV Netwerk.. de benen van Alcides.. en ja daar staat inderdaad Tugh Life.. ahhahahahahhahahah wat een debiel
nu je 't zegt.. zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
wtf
is dat geen soep?
zo nee, dan issie echt genaaid
dat het leven zo zwaar is alleen is het dan wel thug lifequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat gaan we spelen tegen NAC? Ik hoop echt dat we nou wel van NAC weten te winnen
wtf betekent tugh life?
da's tough life.. dit is thug life.. het gangsterlevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat het leven zo zwaar is alleen is het dan wel thug life
Ja, maar op zijn been staat geen thug, maar tugh of lugh. Moeilijk uit te halen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
da's tough life.. dit is thug life.. het gangsterleven
WTF!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Van PSV Netwerk.. de benen van Alcides.. en ja daar staat inderdaad Tugh Life.. ahhahahahahhahahah wat een debiel
eremedaal?quote:
Eens kijken wat hij deze keer bij zich heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, metaal
Maassen zondag bij Studio Voetbal
quote:Volgens de Franse website Football.fr zou PSV belangstelling hebben voor de Belgische rechtsback Anthony Vanden Borre. Hij maakte afgelopen zomer voor 3,5 miljoen euro de overstap van Anderlecht naar Fiorentina, maar kwam er in de Serie A nog niet aan te pas. Ook het Olympique Marseille van de Belgische coach Eric Gerets zou geïnformeerd hebben naar de back.
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
kopen kopen kopen....quote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef Radegast het volgende:
rechtsback Vanden Borre...![]()
Anderlecht gebruikte hem het laatste jaar ook als rechtsback, dra-ma-tisch.... soort rechtsbenige Urby.
Op het middenveld is hij wel een goede speler.
tja je jou haast denken dat het niet slechter kan... toch maar de hoop dat ze vandaag flink gaan knallenquote:Op zondag 30 december 2007 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en wat voor drama zullen we vandaag te zien krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |