Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraakquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Heb trouwens zon voorgevoel dat Perez masterlijk gaat voetballen
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraak
maar ze hebben bij deze quotes al wel rekening gehouden met de loting, en na helsingborg krijgen we winnaar praag/tottenham als we winnen, dus dan slinken de kansen dat we uiteindelijk winnen wel wat lagerquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bookmakers
Die eerste 8 clubs boven PSV op die lijst kunnen we allemaal makkelijk hebben.
quote:Auto-ongeluk zus Aissati leverde Perez basisplaats op
Perez scoorde zaterdagavond twee keer voor PSV, maar het had weinig gescheeld of de Deen was gewoon op bank begonnen. Trainer Jan Wouters had namelijk een basisplaats ingeruimd voor Ismaïl Aissati, maar de zus van de jongeling was betrokken bij een auto-ongeluk.
"Vanwege de schrik voelde Aissati zich niet in staat om te starten”, aldus Wouters tijdens de persconferentie na afloop van het duel. Uiteindelijk kwam de jongeling in de tachtigste minuut alsnog binnen de lijnen voor Perez. Door de twee doelpunten van de Scandinaviër zei Wouters ‘nu eigenlijk niet meer om Perez heen te kunnen’.
Die eerste was natuurlijk dankzij het bekende Grandelletje. Die tweede was wel goed gedaan. Hij kreeg die bal natuurlijk wel erg lekker aangegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Thanks!
Ik kwam het net ook tegen, wilde nu net terugkomen om mijn bericht te editten. Blijkbaar was ik gisterenavond toch niet zo helder meer...
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
Was hij bij Ajax ook al, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez op 7 doelpunten, de beste bankzitter die er is
Duurderquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]WTF dat is net zo duur als een CL kaartje..
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?quote:
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:quote:Op zondag 23 december 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?
Men redeneert dat dit de wedstrijd van het jaar is en daar betaalde je vroeger ook 100 gulden voor... zelfs als je een ronde verder kwam, dan weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.quote:Op zondag 23 december 2007 10:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:
Perugia 20 euro (3-1)
Newcastle 22 euro (0-0. 0-1 uit)
Nou, ik wilde gaan, maar met deze prijzenquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.
Maar ik had eerlijk gezegd prijzen rond de 25 euro verwacht. Tis de UEFA Cup maar. Zouden ze dit uitverkocht krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |