We weten er hier alles vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prettige loting dit!
6,5 miljoen las ik zelfs op een Duitse site. Hij loopt dit seizoen vrijwel 1 op 1 kan scoren zowel als voorbereiden van wat ik van hem gelezen heb, technisch en snel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.
zo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
282 graag
En d'r moet nog een 's' achter 'Helsingborg'
Sorry
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet voor de reizigers nog wel wat kroegen en discotheken!
Bijna. De komma's maakte het onduidelijker.quote:
Nee, busjes gehuurd. Vanaf Friesland ben je er immers zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??
alleen jammer dat je eerst thuis moetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
Zou mooi zijn als die Zweden in de heenwedstrijd al flink KO worden gespeeld
Ik zou zeggen verpatsen voor een pak geld. Ik geloof dat er toch al eerder behoorlijk intresse was in Da Costa? Er komt nog genoeg talent aan uit de jeugd en ze hebben meer baat bij een verdediger met meer ervaring nu.quote:Manuel da Costa lijkt moeilijk te kunnen aarden in Eindhoven. Zeker doordat hij al zolang niet in actie is kunnen komen, heeft hij het moeilijk. "Ik ben het zat om wedstrijden op tv te moeten zien. Ik ben nu hersteld en wil nu zo snel mogelijk spelen." De blessure maakte het voor hem extra moeilijk. "Ik heb het naar mijn zin bij de club en heb het goed hier. Maar kan ik me niet aanpassen aan de Nederlandse gewoonte, ik heb het niet naar mijn zin in Eindhoven en de taal is erg moeilijk. In twee jaar tijd heb ik nauwelijks iets geleerd.
PSV Netwerk
Om die reden denkt hij er dan ook over in de zomer misschien te willen vertrekken. "Het moet een club zijn die ambitie heeft, voor de prijzen meedoet en Champions League speelt. Geld is niet alles in het voetbal. Ik moet me goed voelen om goed te kunnen spelen."
Bron: Diaro de Noticias
Het kan je seizoen maken of breken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Owja, in 3 weken tijd Feyenoord uit, Ajax uit en AZ uit.
Idd, mooi verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
een geweldig interview met Gomes in de Sportweek, hij beschrijft de laatste week van de competite van vorig jaarkippenvel gewoon
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
Naast Afellay Achter Gomes in het midden gewoon
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.quote:
Psychoblik heeft hij volgens mij van zijn vader:quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:46 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.
Damn Ajax uit om kwart voor negen, wat een klotetijd voor uitsupporters..
En nog meer artikelen over Rafael (Duits)
quote:Terwijl Ronald Koeman in Valencia een machtsstrijd voert die moet leiden tot betere resultaten, blijft de geruchtenmachine over nieuwe aankopen op volle toeren draaien. Laatst genoemde naam als versterking voor Valencia: Jefferson Farfán. Dat wordt gemeld door verschillende media uit Peru. Farfán, met wie Koeman in Eindhoven succesvol samenwerkte, moet in de sinaasappelstad een van de versterkingen in de winterstop worden. Eerder al werden de namen van de PSV’ers Gomes, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido met Valencia in verband gebracht.
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi dat Wouters als echte charismatisch leider van ons PSV, prominent op die foto staat.
Bron: VIquote:2007: Huilende Gomes moet PSV wakker schudden
22/12/2007 11:01
Aan alle PSV-supporters en voetballiefhebbers die PSV een warm hart toedragen,
Onze mailbox stroomde de laatste weken vol. Wij van VI.nl hadden het gewaagd negatief te schrijven over PSV, zo luidde de klacht. Wij hadden geschreven dat de Nederlandse kampioen dit seizoen matig presteerde en de laatste jaren wel héél weinig scoorde in de Champions League. Belachelijk, vonden jullie. Wij niet, het zijn duidelijke feiten. Kunnen wij er wat aan doen dat de roodwitten er slechts drie inschopten en dat dit een laagterecord is? Hadden ze er dertig gemaakt, hadden we dat ook geschreven, hadden we zeer zeker geen mailtjes van jullie gehad.
Dat weerhoudt ons er niet van te schrijven dat we ons zorgen maken om PSV gezien de ontwikkelingen in 2007. Dit jaar begon zo goed met die ruime voorsprong in de Eredivisie, maar uiteindelijk was er een mirakel op de laatste speeldag nodig om de titel te pakken. Voorts was er een coach, die op tv na acht biertjes en drie wodkaatjes een sneer uitdeelde aan de clubleiding, een trainer (diezelfde) die tijdens dit seizoen wilde en mocht vertrekken, een directeur die dacht dat-ie wel even een nieuwe coach kon vinden, twee kandidaat-trainers die bedankten voor de eer, een interim-coach die dat helemaal niet wil zijn en dat uitstraalt, twee grote talenten die maar niet willen doorbreken omdat de een blessuregevoelig is en de ander meer op de bank zit dan in het veld staat. Dan is er nog een roemloze uitschakeling in de Champions League en een publiekslieveling die openlijk zijn vraagtekens zet achter het beleid.
Laten we 2007 positief eindigen. Net als Gomes. Als deze fantastische doelman (én enige PSV'er die op dit moment van Europees topniveau is) er alle vertrouwen in heeft dat het wel goed komt met PSV en toezegt tot medio 2013 te blijven, wie zijn wij dan om daaraan te twijfelen? Laten we hopen dat we in 2008 weinig boze PSV-mail krijgen.
Ps. En ook van Ajax en Feyenoord en AZ en Sparta en ... et cetera.
weer kippenvelquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:46 schreef MaatjeTho het volgende:
Er werd overigens wel heel veel aandacht aan het schitterende kampioensschap van april besteed in het jaaroverzicht van sport op de NOS
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bron: VI
Zal de snor dit zelf hebben geschreven?
inderdaad erg sneu, al moet ik ook zeggen dat ik het behoorlijk gefrustreerd bent als je zo'n mailtje naar VI gaat sturenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.
Weet je wat nog erger is, lees ik het stukje op de VI van Ajax en daar staat niks van in dat Ajax de laatste dag de kampioenschap liet liggen of dat ze championsleauge en de Uefa Cup hebben misgelopen. Er wordt alleen gepraat over Wesley Sneijder dat hij het zo goed bij Real doet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een ultra-gesfrustreerd stukje zeg. Ziet er uit als geschreven door een kind van 12 dat neit tegen kritiek kan. Lachwekkend voor een blad dat serieus en onafhankelijk wil zijn. Sneu.
nee, een andere kneus van de redactie daar denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bron: VI
Zal de snor dit zelf hebben geschreven?
quote:Bij de bookmakers is Bayern München de absolute topfavoriet voor het winnen van de UEFA Cup. Voor hen geld een quote van 4.25. Bij elke euro inleg wordt bij een juiste voorspelling die inleg 4,25 keer uitgekeerd. Atletico Madrid en Tottenham Hotspur worden daarna als volgende kanshebbers gezien. PSV is op een 16e plaats hooguit een outsider volgens de bookmakers. Voor een gokje op PSV wordt 35 keer de inleg uitbetaald. PSV's tegenstander Helsingborg wordt als minst kansrijk gezien voor de UEFA Cup winst.
De ranking:
Bayern München 4.25
Atlético Madrid 8.50
Tottenham 10.00
Villarreal 11.00
Everton 12.00
Fiorentina 16.00
Werder Bremen 17.00
Hamburg SV 18.00
Bayer Leverkusen 22.00
Getafe 23.00
Benfica 28.00
Bordeaux 30.00
Sporting Lissabon 30.00
Panathinaikos 35.00
Marseille 35.00
PSV 35.00
Spartak Moskou 35.00
Zenit St Petersburg 50.00
Glasgow Rangers 50.00
Galatasaray 60.00
AEK Athene 75.00
Bolton 75.00
Basel 100.00
S.C. Braga 100.00
Nürnberg 100.00
SC Anderlecht 150.00
Slavia Praag 150.00
Rosenborg 150.00
Aberdeen 200.00
FC Zürich 200.00
Brann 250.00
Helsingborgs IF 400.00
Bookmakersquote:
Jij leeft ook nogquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar blijft PSV TV op Digitenne ? Zou toch om 17.30 beginnen ?
Perez in de basis is meestal drama, misschien dat hij nu getergd is zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Heb trouwens zon voorgevoel dat Perez masterlijk gaat voetballen
Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraakquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:16 schreef ganzenherder het volgende:
Heb trouwens zon voorgevoel dat Perez masterlijk gaat voetballen
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een 7 voor die uitspraak
maar ze hebben bij deze quotes al wel rekening gehouden met de loting, en na helsingborg krijgen we winnaar praag/tottenham als we winnen, dus dan slinken de kansen dat we uiteindelijk winnen wel wat lagerquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bookmakers
Die eerste 8 clubs boven PSV op die lijst kunnen we allemaal makkelijk hebben.
quote:Auto-ongeluk zus Aissati leverde Perez basisplaats op
Perez scoorde zaterdagavond twee keer voor PSV, maar het had weinig gescheeld of de Deen was gewoon op bank begonnen. Trainer Jan Wouters had namelijk een basisplaats ingeruimd voor Ismaïl Aissati, maar de zus van de jongeling was betrokken bij een auto-ongeluk.
"Vanwege de schrik voelde Aissati zich niet in staat om te starten”, aldus Wouters tijdens de persconferentie na afloop van het duel. Uiteindelijk kwam de jongeling in de tachtigste minuut alsnog binnen de lijnen voor Perez. Door de twee doelpunten van de Scandinaviër zei Wouters ‘nu eigenlijk niet meer om Perez heen te kunnen’.
Die eerste was natuurlijk dankzij het bekende Grandelletje. Die tweede was wel goed gedaan. Hij kreeg die bal natuurlijk wel erg lekker aangegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga mijn uitspraak volgende keer herhalen, al speelde hij niet masterlijk, 2 doelpunten is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Thanks!
Ik kwam het net ook tegen, wilde nu net terugkomen om mijn bericht te editten. Blijkbaar was ik gisterenavond toch niet zo helder meer...
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
Was hij bij Ajax ook al, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez op 7 doelpunten, de beste bankzitter die er is
Duurderquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]WTF dat is net zo duur als een CL kaartje..
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?quote:
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:quote:Op zondag 23 december 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm... dat is raar, normaal zijn die kaarten toch veel goedkoper?
Men redeneert dat dit de wedstrijd van het jaar is en daar betaalde je vroeger ook 100 gulden voor... zelfs als je een ronde verder kwam, dan weer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Maargoed, het is dus wel aardig prijzig:
Oost en West ¤ 32,50
M en U ¤ 35,00
A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
CD en PR ¤ 65,00
C, D, P en R ¤ 70,00
Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor volwassenen (UU) ¤ 32,50
Family Corner voor kinderen t/m 12 jaar (UU) ¤ 12,50
Jongerenrang voor jongeren t/m 16 jaar (ZZ) ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00
Moet er toch nog eens over denken of dit het wel waard is....
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.quote:Op zondag 23 december 2007 10:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja wtf echt. UEFA Cup 3 jaar terug:
Perugia 20 euro (3-1)
Newcastle 22 euro (0-0. 0-1 uit)
Nou, ik wilde gaan, maar met deze prijzenquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, toevallig ook 2 potten waar ik bij was.
Maar ik had eerlijk gezegd prijzen rond de 25 euro verwacht. Tis de UEFA Cup maar. Zouden ze dit uitverkocht krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |