We weten er hier alles vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prettige loting dit!
6,5 miljoen las ik zelfs op een Duitse site. Hij loopt dit seizoen vrijwel 1 op 1 kan scoren zowel als voorbereiden van wat ik van hem gelezen heb, technisch en snel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:58 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
6 miljoen?! Ik ken hem niet dus kan er niet over oordelen, maar Bild, das geloof ik een beetje The Sun van Duitsland dus ik neem het met een korrel zout.
zo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
282 graag
En d'r moet nog een 's' achter 'Helsingborg'
Sorry
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet voor de reizigers nog wel wat kroegen en discotheken!
Bijna. De komma's maakte het onduidelijker.quote:
Nee, busjes gehuurd. Vanaf Friesland ben je er immers zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij toen met het vliegtuig geweest??
alleen jammer dat je eerst thuis moetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
Zou mooi zijn als die Zweden in de heenwedstrijd al flink KO worden gespeeld
Ik zou zeggen verpatsen voor een pak geld. Ik geloof dat er toch al eerder behoorlijk intresse was in Da Costa? Er komt nog genoeg talent aan uit de jeugd en ze hebben meer baat bij een verdediger met meer ervaring nu.quote:Manuel da Costa lijkt moeilijk te kunnen aarden in Eindhoven. Zeker doordat hij al zolang niet in actie is kunnen komen, heeft hij het moeilijk. "Ik ben het zat om wedstrijden op tv te moeten zien. Ik ben nu hersteld en wil nu zo snel mogelijk spelen." De blessure maakte het voor hem extra moeilijk. "Ik heb het naar mijn zin bij de club en heb het goed hier. Maar kan ik me niet aanpassen aan de Nederlandse gewoonte, ik heb het niet naar mijn zin in Eindhoven en de taal is erg moeilijk. In twee jaar tijd heb ik nauwelijks iets geleerd.
PSV Netwerk
Om die reden denkt hij er dan ook over in de zomer misschien te willen vertrekken. "Het moet een club zijn die ambitie heeft, voor de prijzen meedoet en Champions League speelt. Geld is niet alles in het voetbal. Ik moet me goed voelen om goed te kunnen spelen."
Bron: Diaro de Noticias
Het kan je seizoen maken of breken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef MaatjeTho het volgende:
Owja, in 3 weken tijd Feyenoord uit, Ajax uit en AZ uit.
Idd, mooi verhaal.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef rubbereend het volgende:
een geweldig interview met Gomes in de Sportweek, hij beschrijft de laatste week van de competite van vorig jaarkippenvel gewoon
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
Naast Afellay Achter Gomes in het midden gewoon
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.quote:
Psychoblik heeft hij volgens mij van zijn vader:quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:46 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Whehe die Danko is op oliebollen gefocust. Nogal wat rare hoofden.
Damn Ajax uit om kwart voor negen, wat een klotetijd voor uitsupporters..
En nog meer artikelen over Rafael (Duits)
quote:Terwijl Ronald Koeman in Valencia een machtsstrijd voert die moet leiden tot betere resultaten, blijft de geruchtenmachine over nieuwe aankopen op volle toeren draaien. Laatst genoemde naam als versterking voor Valencia: Jefferson Farfán. Dat wordt gemeld door verschillende media uit Peru. Farfán, met wie Koeman in Eindhoven succesvol samenwerkte, moet in de sinaasappelstad een van de versterkingen in de winterstop worden. Eerder al werden de namen van de PSV’ers Gomes, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido met Valencia in verband gebracht.
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi dat Wouters als echte charismatisch leider van ons PSV, prominent op die foto staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |