abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55563196
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Alex trouwens weer gescoord bij Chelsea, nieteens uit een vrije trap, een mooie aanval
Iemand enig idee hoe Cocu het bij z'n clubje doet?
Het enige wat ik nog heb gehoord/gezien van Cocu is deze omhaal.
pi_55565049
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

De kerstgedachte zat er goed in bij sommige spelers van jullie zeg!
Idd zeg, konden wel gesnoven hebben. Wat een agressie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 27 december 2007 @ 04:18:50 #203
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55566204
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Idd zeg, konden wel gesnoven hebben. Wat een agressie.
Niet gek als je zo staat te voetballen...
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55568810
Lekkere goal van Alex hoor, zo maakt hij ze niet vaak.

http://www.dailymotion.co(...)a-highlights-h_sport
pi_55569023
Alex
pi_55571360
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alex
Idd. Klasse goal
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55571453
die goal hadden we gister ook wel kunnen gebruiken
pi_55571662
Is Alex inmiddels vaste waarde bij Chelsea?
pi_55571848
quote:
Op woensdag 26 december 2007 19:39 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Alleen spelers van dat kaliber kan PSV normaal gesproken niet betalen.
Idd, in de periode Hiddink kwam alles samen: topcoach, Alex en Cocu en daarvan hebben we mogen genieten zolang het duurde, maar dat is niet het structurele niveau van PSV op de langere termijn.

Een topverdediger die er meteen staat is niet haalbaar voor PSV en een goede Nederlandse midenvelder met veel ervaring die bovendien de club een beetje kent (en er een verleden heeft) zoals Cocu, is überhaupt niet beschikbaar, al had je 100 mln. Misschien Van Bommel, maar die wil nog niet denk ik.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_55571911
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Alex inmiddels vaste waarde bij Chelsea?
Ja
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 14:09:45 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55571943
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Idd, in de periode Hiddink kwam alles samen: topcoach, Alex en Cocu en daarvan hebben we mogen genieten zolang het duurde, maar dat is niet het structurele niveau van PSV op de langere termijn.

Een topverdediger die er meteen staat is niet haalbaar voor PSV en een goede Nederlandse midenvelder met veel ervaring die bovendien de club een beetje kent (en er een verleden heeft) zoals Cocu, is überhaupt niet beschikbaar, al had je 100 mln. Misschien Van Bommel, maar die wil nog niet denk ik.
Wat een team hadden we 3,5 jaar geleden

Gomes
Lucius - Alex - Bouma - Lee
Cocu - van Bommel - Vogel
Park
Farfan - Vennegoor of Hesseling

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55572047
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wat een team hadden we 3,5 jaar geleden

Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
- - - - - - -Vogel- - - - - - - -
van Bommel - Cocu
Park - VoH - Farfan

Toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 14:17:48 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55572137
-------------Gomes
---van Bommel - Cocu-----
----------Park----------------
-----VoH - Farfan

om dan meer precies te zijn

Park zwierf meer tussen en rond de linies
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55572424
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
-------------Gomes
---van Bommel - Cocu-----
----------Park----------------
-----VoH - Farfan

om dan meer precies te zijn

Park zwierf meer tussen en rond de linies
Speelt Lee nog wel eens bij Tottenham? Anders wil hij misschien wel linksback komen spelen
En Park viel gisteren redelijk in bij Manchester, na een flinke blessure was hij eindelijk weer fit.

Wat een helden waren dat
En Bommeltje wil misschien wel terugkomen als van Basten naar Bayern gaat
pi_55572517
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:31 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Speelt Lee nog wel eens bij Tottenham? Anders wil hij misschien wel linksback komen spelen
En Park viel gisteren redelijk in bij Manchester, na een flinke blessure was hij eindelijk weer fit.

Wat een helden waren dat
En Bommeltje wil misschien wel terugkomen als van Basten naar Bayern gaat
Volgens mij heeft Lee zn plek weer, door de blessure van Bale.

Las laatst trouwens, dat Van Bommel kon bijtekenen daar. Van Nistelrooij zal wel bij een belofte blijven, maar ik hoop toch wel dat Van Bommel hem inlost.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55576196
quote:
PSV bevestigt contractverlenging Aissati
PSV heeft vandaag bevestigd dat het met Aissati overeenstemming heeft bereikt om het contract van Ismail Aissati (19) open te breken en met twee seizoenen te verlengen tot de zomer van 2011. Aissati is bezig aan zijn achtste seizoen bij PSV en zal dus voorlopig nog in Eindhoven te zien blijven. Het is de vijfde speler wiens contract PSV dit seizoen wist te verlengen.
(PN)

Mooi is dat!
Als het met de wedstrijden net zo goed ging als met de contractverleningen kon het seizoen niet meer stuk.
pi_55576347
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

(PN)

Mooi is dat!
Als het met de wedstrijden net zo goed ging als met de contractverleningen kon het seizoen niet meer stuk.
In ieder geval een goed teken dat ze bezig zijn met de toekomst. Dit seizoen hopen op wat mazzel en dan volgend seizoen mag Huub gaan bouwen aan iets moois.
We sure are cute for two ugly people.
pi_55576437
Die goal van Shevchenko is ook mooi. Wel slecht van Chelsea tegen 10 man nog 2 doelpunten tegen
pi_55576503
Dat was alleen de 3-3 Carvalho kreeg ook een rode kaart dus was het 10 tegen 10 en op het laatst kreeg Chelsea een strafschop tegen en weer een rode kaart tegen.
AFC AJAX
pi_55576521
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

In ieder geval een goed teken dat ze bezig zijn met de toekomst. Dit seizoen hopen op wat mazzel en dan volgend seizoen mag Huub gaan bouwen aan iets moois.
Het mooie is in 1913 al gebouwd, maar idd hopen dat Huub PSV weer wat stabieler (op hoger niveau) kan krijgen!
pi_55576572
Johann Vogel kan weer op zoek naar een nieuwe werkgever. De Zwitserse middenvelder bereikte donderdag een akkoord met Real Betis over de ontbinding van zijn doorlopende verbintenis.

Het verblijf van de oud-PSV’er in Andalusië was zonder meer een fiasco. Vogel kwam vorig jaar zomer met veel glamour over van AC Milan, maar wist nimmer indruk te maken. Zo leefde hij na een lichte kopstoot aan voormalig trainer Jabo Irureta in onmin met het bestuur.

Betis bereikte afgelopen zomer een akkoord met tweededivisionist Cádiz over een verhuur, maar Vogel weigerde in de Segunda División uit te komen. Vogel, die een contract tot medio 2010 had, speelde op 19 mei tegen Gimnástic (1-1) zijn laatste duel.

Vogel kwam in het verleden naast AC Milan en PSV ook uit voor Grasshoppers. De 94-voudig international, die dit jaar ook in ongenade viel bij bondscoach Kobi Kühn, wordt met clubs uit de Premier League in verband gebracht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 17:19:31 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55576602
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:14 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Het mooie is in 1913 al gebouwd, maar idd hopen dat Huub PSV weer wat stabieler (op hoger niveau) kan krijgen!
het mooie is dat je de basis voor langer hebt vastgelegd dus kan je met grichte tranfers jezelf versterken dat werkt natuurlijk prettig. Afgelopen jaar vertrokken Cocu en Alex waar je geen cent voor terug zag. Dat is moeilijker investeren dan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55577198
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
-Verhaal over Vogel-
Dat ie terug komt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55577671
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

mag je niet zeggen van okee6
Tuurlijk wel.

PSV is niet erg in vorm, dan is het lekker als je concurrent weer punten gaat laten liggen. Kan PSV dat ook weer doen!! Tot het dieptepunt, dat je geen UEFA Cup meer haalt. Ajax en Feyenoord gingen PSV al voor. Vind ik vermakelijk die calimero's hier, die PSV daar naar toe staan te klappen.

Zelf zag ik PSV nu liever 10 punten achter Feyenoord staan, dan zouden de spelers wel willen voetballen voor geld, in plaats van zoals nu maar weigeren voor Wouters voetbal mee te brengen. Zonder uitdaging, is er geen kwaliteit.
pi_55577735
Oh en waarom zoekt niemand de reden achter de slechte vorm van Gomes dit seizoen (al meer fouten dan in zijn gehele voorgaande periode) of de dip bij Simons en Farfán? En de zwakte van het teamspel?

Maar nee, het ligt aan het materiaal, waar je nog steeds kampioen mee worden kunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')