abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:52:03 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55436915
Ik kom net binnen en zag geen COS, dus nu eerst ff bijlezen. Als iemand een bijdrage heeft voor de OP, graag!

Na urenlang problemen met de server oid waardoor we geen streams konden kijken hebben we eindelijk weer streams. Gelukkig maar.
Lieke wordt gemasseerd. Selene zit in de kamer te roken.
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:52:58 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55436939
ik had ook een COS gemaakt maar die kan dicht deze is sneller
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:53:07 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55436942
Deze was eerst, zo te zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55436991
Mike vraagt naar spellen aan Brian..domino...toen ik werkte in een dak-en thuislozen opvanghuis speelden onze gasten heel vaak een spel waarbij je landen moet veroveren..verdorie..hoe heet dat ook alweer?..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:55:18 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55436993
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
praatjesmaker Huub valt steeds meer door de mand

aan bezoek wat er is doet hij zijn verhaal over de relatie met Lieke
die vrouw zegt...ze is nog aardig tegen je geweest over dat eruit stemmen van je...na wat je haar geflikt had de avond ervoor
haar woorden..."ik was nog veel harder geweest"
Ik zou haast zeggen mag hij ook een keer. Lieke zeker nog nooit door de mand gevallen dan omdat hij haar erin heeftgehouden en omdat ze ook aan iedereen over Huub haar beklag doet?
pi_55437013
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Mike vraagt naar spellen aan Brian..domino...toen ik werkte in een dak-en thuislozen opvanghuis speelden onze gasten heel vaak een spel waarbij je landen moet veroveren..verdorie..hoe heet dat ook alweer?..
Risk?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 10:58:46 #7
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55437073

vrijdag 21 december 2007 @ 11:00:08 #8
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55437105
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kom net binnen en zag geen COS, dus nu eerst ff bijlezen. Als iemand een bijdrage heeft voor de OP, graag!

Na urenlang problemen met de server oid waardoor we geen streams konden kijken hebben we eindelijk weer streams. Gelukkig maar.
Lieke wordt gemasseerd. Selene zit in de kamer te roken.
Ik had een stille hoop, dat er ruzie was geweest,en die rat de kooi uit was(,jammer)
pi_55437174
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Toen was het idd al uit.
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_55437194
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:56 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Risk?
Ow ja..Risk...
--Einstein
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:04:18 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55437199
Inmiddels zit Selene met dr poten in een voetenbad en Jaap krijgt een ontharings(?)behandeling.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:07:56 #12
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55437284
U kunt tot 15:00 afscheid nemen van Jaap. Geen bloemen svp !

pi_55437351
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Inmiddels zit Selene met dr poten in een voetenbad en Jaap krijgt een ontharings(?)behandeling.
Kunnen ze niet even een van die stroomkabels in het voetenbadje hangen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55437371
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:

[..]

Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.
Go hard or go home
pi_55437446
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:

[..]

Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55437454
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_55437504
mijn god, na het harsen is het haaar van jaap zeker nog sneller gaan groeien
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:16:49 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55437510
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:

[..]

Nee hoor maar volgens mij is dat ook helemaal niet aan de orde.
pi_55437513
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.
Lieke heeft ook 1000x meer reden om het wangedrag van die die vleermuis aan de kaak te stellen.
pi_55437560
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:

[..]

Nee hoor, be my guest. Ik gaf alleen maar antwoord op een vraag zonder een mening te verkondigen. Mijn zegen heb je, alleen ik ga er verder niet op in.
Go hard or go home
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:18:56 #21
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_55437577
Lees nou eens hier
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=1176

Dan hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken over de mensen in de kooi!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:21:55 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55437655
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Lees nou eens hier
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=1176

Dan hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken over de mensen in de kooi!!
Wat staat daar (voor degenen die, net als ik, niet bij nowlive geregistreerd staan)?
pi_55437678
Fraai winterplaatje van de tuin

Met een stroomkabel over het grindpad .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55437827
Huub komt nogal uitgeblust over, niet zoals bij een kater maar gewoon 'leeg' en afwezig .......

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:30:00 #25
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_55437879
Meekijken achter de schermen
Geplaatst op 21-12 om 10:17

De bewoners spreken zo vrij, dat het overduidelijk is dat ze zich nog steeds niet bewust zijn van de herstelde streams. Jaap spreekt bijvoorbeeld over Rik en dat iedereen wel weet dat het Polo is. Huub en Lieke praten heel normaal met elkaar en van enige verwijdering tussen de twee blijkt helemaal niets. Ook wordt er openlijk gesproken over de instructies die op het plasma verschijnen over het dicht doen van het raam in de masterbedroom. Er heerst een bepaalde onvrede over dingen die spelen tussen de bewoners en de buren. Wat dat precies is, wordt niet duidelijk. Lieke vertelt dat ze vanmiddag ‘gewoon ziek is’ en Huub vindt dat ‘logisch’. Een bijzonder kijkje in de keuken, dat is zeker.

Robert, de fysiotherapeut, komt binnen. Ook met hem wordt anders dan anders gesproken. Robert informeert of ze al kerst hebben gevierd. Huub zegt dat ze dat inderdaad al twee keer gedaan hebben.

Deze blik achter de schermen onderstreept nog eens heel duidelijk naar welk toneelstuk wij al tijden aan het kijken zijn. Ook al wisten we dat al lang het is heel ontluisterend wanneer het zo duidelijk te zien en te horen is.

Het zou goed zijn wanneer de super fanatieke fans zich dit eens gingen realiseren en zich wat minder laten meeslepen in dit grote toneelspel genaamd de Gouden Kooi.

Bron Nowlive
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_55437958
Amanda nog steeds "ziek" in bed, ze zouden er achter een ochtend shoppen in de pchoofdstraat in moeten gooien, eens zien hoe snel ze beter is.
Goedemorgen :W
pi_55437960
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef Poezewoes het volgende:
Meekijken achter de schermen
Geplaatst op 21-12 om 10:17

De bewoners spreken zo vrij, dat het overduidelijk is dat ze zich nog steeds niet bewust zijn van de herstelde streams. Jaap spreekt bijvoorbeeld over Rik en dat iedereen wel weet dat het Polo is. Huub en Lieke praten heel normaal met elkaar en van enige verwijdering tussen de twee blijkt helemaal niets. Ook wordt er openlijk gesproken over de instructies die op het plasma verschijnen over het dicht doen van het raam in de masterbedroom. Er heerst een bepaalde onvrede over dingen die spelen tussen de bewoners en de buren. Wat dat precies is, wordt niet duidelijk. Lieke vertelt dat ze vanmiddag ‘gewoon ziek is’ en Huub vindt dat ‘logisch’. Een bijzonder kijkje in de keuken, dat is zeker.

Robert, de fysiotherapeut, komt binnen. Ook met hem wordt anders dan anders gesproken. Robert informeert of ze al kerst hebben gevierd. Huub zegt dat ze dat inderdaad al twee keer gedaan hebben.

Deze blik achter de schermen onderstreept nog eens heel duidelijk naar welk toneelstuk wij al tijden aan het kijken zijn. Ook al wisten we dat al lang het is heel ontluisterend wanneer het zo duidelijk te zien en te horen is.

Het zou goed zijn wanneer de super fanatieke fans zich dit eens gingen realiseren en zich wat minder laten meeslepen in dit grote toneelspel genaamd de Gouden Kooi.

Bron Nowlive
Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.
Go hard or go home
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:36:59 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55438087
pi_55438165
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.

- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
- Lieke wil 'gewoon' ziek zijn, omdat Amanda en Brian dat ook mogen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55438206
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.

- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
Huub zei ook nog iets over Sven. ' Dat was goed wat je zei over Sven gisteravond.' Zoiets zei hij tegen Jaap.
Go hard or go home
pi_55438259
bij nader inzien vind ik die hond een erg leuke bewoner
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:43:58 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_55438268
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55438306
Brian komt kapsalon binnen : "Wat stinkt het hier"
Charlotte : "Ja, ik heb het vanmorgen buiten gegooid"
Brian : "Wat was het ? Het ruikt hier naar zweet"
Charlotte : "Kledingstukken, die wat lang gedragen waren"
Huub : "Oooooh, jullie hebben hier de zwerver gepimt. Zijn kleren zeker"
Keep the Sunny Side Up
pi_55438348
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)
Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)
Keep the Sunny Side Up
pi_55438355
huub is voorgepiept bij de mooimaakdames en lieke loopt te mekkeren.
pi_55438369
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub komt nogal uitgeblust over, niet zoals bij een kater maar gewoon 'leeg' en afwezig .......

[ afbeelding ]
Dat is ie al sinds het voorjaar.
Zonder Lieke was het ventje een half jaar geleden al weg geweest.
pi_55438381
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…

Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…

van dgk site
pi_55438397
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen. ............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:49:54 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_55438398
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)
Ah, dat bedoel je, zo klopt het wel.
― Mark Twain
pi_55438405
Huub probeert Lieke te zieken. Ze zou na Japio behandeld worden. Dat was vanmorgen afgesproken. Huub springt echter snel op de behandelstoel en als Lieke commentaar geeft krijgt ze als antwoord : "Dan ga je maar lekker naar huis"
Keep the Sunny Side Up
pi_55438499
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
.........tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
....voor de Lieke haters.
pi_55438514
Weer over de stroomstoring. Volgens Lieke begin van de avond en nog een keer later (heel lang)
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:54:05 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_55438522
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…

Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…

van dgk site
WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.
― Mark Twain
pi_55438550
quote:

van dgk site
Wat een gelul dat het Jaap 600 cp kost om ff naar buiten te kunnen....dat hij daarmee akkoord gaat..onbegrijpelijk...
--Einstein
pi_55438565
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:53 schreef FdW het volgende:

[..]

....voor de Lieke haters.

wb
pi_55438570
quote:
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen. ............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.
Keep the Sunny Side Up
pi_55438595
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.
ik geloof van dit hele spel geen ene moer meer
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 11:59:44 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_55438679
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik geloof van dit hele spel geen ene moer meer
Dat heb ik al heel lang, een gescripte bende, bah.

En dan die voortrekkerij, nu ook weer. Lieke vertelt dat ze laatst niet mocht blijven liggen omdat ze ziek was en Amanda mag om de haverklap op bed blijven liggen, dat klopt toch ook niet?
― Mark Twain
pi_55438681
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.
Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar jah, de afgelopen weken ben ik allergisch geworden voor dat zure gesnerp van deze juffrouw Ooievaar.

lieke vindt het niet eerlijk dat selene en amanda gewoon maar op bed mogen liggen en wederom moppermopper zeik zeik........hey ik vind het allemaal prima hoor..........blablabla.
Lieke gaat zo bellen dat ze vanmiddag ook wil slapen
pi_55438726
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Wat een gelul dat het Jaap 600 cp kost om ff naar buiten te kunnen....dat hij daarmee akkoord gaat..onbegrijpelijk...
En vervolgens zullen Brian en Amanda weer urenlang gaan lullen over het feit dat Jaap nooit iets doet zonder er wat terug voor te krijgen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 12:02:01 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_55438733
En ja hoor, Amanda gaat wel golfen. ......ik ga even een frisse neus halen samen met de hond, laterzzzz.

Zie hier een cap van Amanda tijdens de stemming vannacht, weer een dronken harses, as usual.

[ Bericht 21% gewijzigd door beequeen op 21-12-2007 12:09:17 ]
― Mark Twain
pi_55438761
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Maar Huub had het goed ingeschat, Lieke is nog aan het eten, en dat lukt niet op die ligstoel.
Zo word haar gebakken ei niet koud.
pi_55438782
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar jah, de afgelopen weken ben ik allergisch geworden voor dat zure gesnerp van deze juffrouw Ooievaar.
Die allergie snap ik. Maar ik zie er ook een poging in van Huub om het ruzie-vuurtje brandend te houden. Als Japio Lieke wil bashen, zegt hij dat even niet te willen (en vroeg gisteren nog aan Japio het niet te doen). Maar zelf wel weer een keer 'dwarsbomen'.
Keep the Sunny Side Up
pi_55438794
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda gaat wel golfen. ......ik ga even een frisse neus halen samen met de hond, laterzzzz.
Iedereen baalt wel van hoe Amanda en Brian bezig zijn maar feit blijft dat zij het spel het slimst spelen.
Zoals Amanda laatst zei; dit spel is echt makkelijk, en ik hoef zelf niks te doen want mijn tegenstanders maken elkaar wel kapot.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55438804
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:
........

Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad,
lieke vindt het niet eerlijk dat selene en amanda gewoon maar op bed mogen liggen
Lieke gaat zo bellen dat ze vanmiddag ook wil slapen

Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:11:32 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55438820
We zijn er weer
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55438836
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar

... desondanks een reden om Lieke af te zeiken...
pi_55438844
En dan is Amanda ineens niet meer ziek .......

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:14:19 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55438846
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef 2live het volgende:

[..]

Iedereen baalt wel van hoe Amanda en Brian bezig zijn maar feit blijft dat zij het spel het slimst spelen.
Zoals Amanda laatst zei; dit spel is echt makkelijk, en ik hoef zelf niks te doen want mijn tegenstanders maken elkaar wel kapot.
Precies, je af en toe laten slaan tellen we niet eens meer mee.
pi_55438850
ff Offtopic

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Natasia zit in het glazen huis
pi_55438882
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:

Zie hier een cap van Amanda tijdens de stemming vannacht, weer een dronken harses, as usual.

[ afbeelding ]
dronken lor, die heeft ook een stevig alcoholprobleem.
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:15:57 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55438887
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:14 schreef Dashinglonneke het volgende:
ff Offtopic

Ik ben ook op slag misselijk.
Schatje schatje schatje .
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:17:54 #63
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55438944
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dan is Amanda ineens niet meer ziek .......

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Smerige silicone snol,die mag daar alles,ik hoop dat ze echt een keer ziek wordt,dat ze een pufje nodig heeft.
pi_55438960
Mooi! Kan ze daar het huis ingooien ipv haar glazen, wat ze toch elke keer weet te presteren.
Go hard or go home
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:18:33 #65
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55438961
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:14 schreef Dashinglonneke het volgende:
ff Offtopic

Met dei enge Vlemminx huuu
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:19:29 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55438983
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben ook op slag misselijk.
Schatje schatje schatje .
Ik heb iets gemist denk ik, waar gaat dit over?
pi_55438985
quote:

[..]

Of het nu alleen slimmer is dat ze het zo makkelijk hebben betwijfel ik toch wel hoor.Amanda is ziek en ligt de hele ochtend op bed maar als het tijd voor haar uitje is loopt ze meteen te springen.
Vrijwel elke dag wordt voor haar ingericht alsof het een vakantiekampje is.

Opvallend was ook dat Brian daarnet aan haar vroeg wat ruimte over te laten in het golfkarretje achter omdat er iemand mee zou gaan.
Amanda meteen : " Selene" ?
Brian: " Nee je zult zo wel merken wie het is"
Amanda: " Oooh"
Ze wisten beiden blijkbaar wie ze zouden ontmoeten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55439073
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Of het nu alleen slimmer is dat ze het zo makkelijk hebben betwijfel ik toch wel hoor.Amanda is ziek en ligt de hele ochtend op bed maar als het tijd voor haar uitje is loopt ze meteen te springen.

Opvallend was ook dat Brian daarnet aan haar vroeg wat ruimte over te laten in het golfkarretje achter omdat er iemand mee zou gaan.
mamanettie?
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 12:24:08 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_55439110
quote:

Vorige week is ze ook meegeweest, ze verspraken zich later die dag over de eerste slag van Zeurlène op de green.
― Mark Twain
pi_55439173
volgens de mooimaakmevrouw is het voor een kind bijna traumatisch te noemen om een hoer achter de ramen te zien. Zij geeft hierbij het voorbeeld van haar zoon die dat voor het eerst zag............ja ja dat is heel erg voor een kind hoor
pi_55439534
quote:

van dgk site
Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:43:17 #72
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55439612
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
Die rat zal ze wel beheren.
pi_55439638
quote:

[..]

Precies, Jaap mag nu 2 uur iemand zien en ook brian en Amanda kunne allebei weer 2 uur iemand uitnodigen.
Om gezeik van fora te omzeilen, "geven" ze Brian en Amanda gewoon de punten op deze manier
pi_55439700
quote:

[..]

Ze halen in ieder geval met minimale inspanning een maximaal resultaat dat moet je ze toch nageven.....ze krijgen de ene 'beloning' na de andere en niemand snapt waarvoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55439739
quote:

[..]

Kom op zeg, je streamt toch ook al een hele tijd. Dan weet je toch dat er heel veel dingen die Huub en Jaap enz wilde doen en dat steeds alles geblokt werd!! Kortom Brian en Ammannie hoeven geen FUCK te doen want ze worden uit de wind gehouden, anders had die vuile kut kneus van een Brian zich wel exit geslagen en dat wilt de redactie niet, want Brian moet uiteindelijk winnnen. Dat daardoor Huub geen pogingen meer doet begrijp ik best, als je niks mag dan houdt het op.
pi_55439742
quote:

[..]

Je kunt je zelfs afvragen of die stemming wel heeft plaatsgevonden. Geen streams ervan ! Is de hele stemming en de puntenverdeling niet gewoon aan de redactietafel opgeschreven en gefaxed naar PoekieRoekie ter publicatie ?

De scripts zijn niet meer zo sterk ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55439751
ik geloof weinig van dat golfen. alles wat de 'millionairs' mogen doen moet tv-materiaal zijn. daarom krijgt huub bijvoorbeeld nooit zijn motorrijlessen: dat is moeilijk te filmen, er moet een cameraman mee en is saai op tv. hoe komt het dan dat die 2 teringlijers wel elke week uren off-stream off-camera ergens iets mogen gaan doen wat nooit gefilmt word en nooit op tv is gekomen en nooit op tv zal komen? wie weet of ze niet naar een cafe in de buurt gaan waar familie of vrienden elke week gezellig komen kletsen? is er enig bewijs van het golfen behalve een golfkarretje en het woord van de twee aardsleugenaars?
pi_55439767
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:43 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Die rat zal ze wel beheren.
Stelen zul je bedoelen..
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:50:02 #79
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_55439770
B en A gaan toch elke week een paar uur naar buiten? ( "golfen" )

ik snap niet dt jaap die punten niet in zijn zak houd en iemand uitnodigt...
pi_55439806
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:47 schreef 2live het volgende:

[..]

Ze halen in ieder geval met minimale inspanning een maximaal resultaat dat moet je ze toch nageven.....ze krijgen de ene 'beloning' na de andere en niemand snapt waarvoor.
Omdat juist dan iedereen reageert op de forums.Hoe meer ergenis wij hebben ,hoe leuker hun het vinden.Kijk maar naar Villa vandaag.Iedereen heeft gewoon een karakter aangemeten gekregen en daar moeten ze zich aan houden.Huub zal altijd de grenzen moeten opzoeken en Jaap ook.Brian moet de schijnheilige zijn .
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:52:53 #81
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55439847
quote:

[..]

Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.

Goedemiddag allemaal.
be nice or go away
pi_55439860
150 cp's voor iemand 1 uur uit te nodigen.

600 / 150 is dus 4 uur iemand uitnodigen ruilen voor 2 uur de kooi uit.

ik geloof NOOIT VAN ZN LEVEN dat jaap dat doet. never.
pi_55439884
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef Swiffer het volgende:
B en A gaan toch elke week een paar uur naar buiten? ( "golfen" )

ik snap niet dt jaap die punten niet in zijn zak houd en iemand uitnodigt...
Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.
pi_55439937
dit moet de haat van jaap richting b en a behoorlijk doen oplaaien. jaap de zuinige moet b en a zwaar omkopen met cp's voor een stemming.

reden te meer om voortaan alles voor hen te blokken.
pi_55439955
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.
Kutjaap, die doet nooit iets zonder er iets voor terug te vragen.
Euh...... he?
pi_55439958
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik geloof weinig van dat golfen. alles wat de 'millionairs' mogen doen moet tv-materiaal zijn. daarom krijgt huub bijvoorbeeld nooit zijn motorrijlessen: dat is moeilijk te filmen, er moet een cameraman mee en is saai op tv. hoe komt het dan dat die 2 teringlijers wel elke week uren off-stream off-camera ergens iets mogen gaan doen wat nooit gefilmt word en nooit op tv is gekomen en nooit op tv zal komen? wie weet of ze niet naar een cafe in de buurt gaan waar familie of vrienden elke week gezellig komen kletsen? is er enig bewijs van het golfen behalve een golfkarretje en het woord van de twee aardsleugenaars?
Dat cafe heet "Het Clubhuis van de Golfclub". Lekker rustig, niet publiek toegankelijk en ver genoeg van de openbare weg om iets te kunnen zien ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_55439996
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef Guuskeee het volgende:
dit moet de haat van jaap richting b en a behoorlijk doen oplaaien. jaap de zuinige moet b en a zwaar omkopen met cp's voor een stemming.

reden te meer om voortaan alles voor hen te blokken.
Dat is nou juist het hele punt, het klopt gewoon van geen kanten, opdracht van achter
pi_55440025
Er moet toch wel iemand te vinden zijn met een GVB die daar een keer op vrijdag middag wil gaan kijken?
pi_55440082
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.
Brian en Amanda zeggen toch altijd dat Jaap niet te vertrouwen is.
pi_55440138
quote:
Daar bedoel je jezelf dan toch zeker mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door neehe op 21-12-2007 13:19:38 ]
pi_55440168
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.
en dan ouderwets rellen in die kooi. De stemming is mij veel te gelaten daar. Slaapverwekkend ..............dus tussendoor maar even een lekkere thriller kijken voor de broodnodige spanning ende sensatie
pi_55440175
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef neehe het volgende:

[..]

Datat bedoel je jezelf dan toch zeker mee.
commentaar op de kooibewoners graag
pi_55440304
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Ja, dat hoop ik ook, zou wel lachen zijn
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:16:56 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55440395
quote:
12:08 Golfen!

Brian loopt met dikke winterjas en muts door de Villa. Hij heeft zich warm aangekleed want hij gaat heerlijk golfen. Gelukkig hoeft hij niet alleen, Amanda is als donderslag bij heldere hemel weer beter geworden en gaat mee golfen! Hoewel, of ze echt beter is? Ze ziet er vreselijk moe uit en dat beseft ze zelf ook. "Kan het wel, hoe ik eruit zie?", vraagt ze aan haar vriendje. Gelukkig vindt die lieve Brian alles goed...
pi_55440414
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:19:48 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_55440477
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:20:15 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55440487
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
Voor Brian geldt de oude Chinese wijsheid 'Wie naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf' dubbel en dwars.
pi_55440565
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
Zijn die golfbanen wel open met dit weer ?
Het was gewoon familie bezoek voor Brian natuurlijk, dat is een moederskindje hij moet elke week zijn mammie zien.
pi_55440576
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Gezellig toch, samen met de familie .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55440586
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Ik heb dat gierig altijd zo'n rare uitspraak gevonden, ik denk dat ze gierig met hebberig verwarren. Maar Brian zal die benaming wel verzonnen hebben, die haalt wel meer begrippen door elkaar.
pi_55440587

boem achterover met het hoofd op het ijs, drie weken plat

of is dat een slechte gedachte
pi_55440589
quote:

van dgk site
Dit meen je niet he.

En dit vinden ze normaal daar op DGK kut site?
pi_55440603
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef neehe het volgende:

[..]

Zijn die golfbanen wel open met dit weer ?
Het was gewoon familie bezoek voor Brian natuurlijk, dat is een moederskindje hij moet elke week zijn mammie zien.
Ja, het restaurant is het hele jaar door open .....
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:27:49 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_55440672
Ze hebben schaatsen gekregen, joepie. Ik hoop dat Brian zijn nek breekt.
― Mark Twain
pi_55440686
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor Brian geldt de oude Chinese wijsheid 'Wie naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf' dubbel en dwars.
Mooi spreekwoord.
pi_55440688
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]

Wie van de twee, of beiden?
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:30:58 #107
145755 kahaarin
pi_55440759
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, maar ik dacht hetzelfde bij deze cap!

Amanda was toch ziek, waarom staat ze dan met blote rug op het ijs?
Die longontsteking die Brian gister werd toebedeeld kan ook nog voor Amanda dus, een dubbele dubbele longontsteking!
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:32:30 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_55440806
Het ijs begint te breken, B en A vluchten van het ijs en vinden het nu wel een heel leuk idee om iedereen te roepen en zeggen dat ze kunnen schaatsen.

Het is en blijft een gore rat.
― Mark Twain
pi_55440844
Brian en Amanda zijn aan het schaatsen, en het begint ontzettend te kraken, ze sprinten van het ijs af.
Amanda moet rustig zijn van Brian, want hij wil dat de anderen straks rustig gaan schaatsen op het ijs wat hij zelf niet vertrouwd.
pi_55440850
Brian staat 'gevangen' tussen twee grote scheuren en durft niet goed vooruit of achteruit ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55440909
Nieuwe poging, je hoort het ijs overal scheuren .......

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:36:20 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55440916
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian staat 'gevangen' tussen twee grote scheuren en durft niet goed vooruit of achteruit ......

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
May he RIP (Rot In de Plomp)
pi_55440939
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:37:31 #114
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_55440949
edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door dieenebart op 21-12-2007 13:49:48 ]
pi_55440955
Ze lopen terug. Tussen de luide roggels van de zwerver door roept Brian nog dat Amanda moet opletten voor kabels

Keep the Sunny Side Up
pi_55440967
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
pi_55441007
Amanda loopt gewoon met haar schaatsen aan over het grind
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:40:06 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55441034
quote:
[ link | afbeelding ]
Revenge of the Trees?
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:40:12 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55441039
[ link | afbeelding ]

You made my day
pi_55441100
quote:
[ link | afbeelding ]
Haha super goed plaatje
pi_55441120
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
Er komt snel een (volledige) miljonair. Een vriendin voor Lieke.

Dit bericht wordt binnen vijf minuten automatisch verwijderd.
Even snel quoten dan maar
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:43:25 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_55441124
quote:

Bron?
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:45:53 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55441187
quote:

Hoe weet je dat dan?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:46:52 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55441200
Bart, je gaat toch niet in drag die kooi in, hè?
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:47:33 #126
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55441215
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom als Drag
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:48:19 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55441242
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef marky het volgende:

Waarom als Drag
In drag, omdat hij het heeft over een vriendin voor Lieke.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:49:13 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_55441263
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef marky het volgende:

[..]

Waarom als Drag
Bart heeft het over een vriendin, beetje moeilijk om als zichzelf te gaan dan.
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:51:32 #129
je weet wel
pi_55441324
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.

Nee, ik heb hier mijn eigen 'hokje'.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:53:07 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_55441370
OT: Veroordeling Holleeder, gerechtigheid.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1364868&c=1814
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:54:17 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55441391
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:

Jammer. Volgens mij komen je kuiten mooi uit in pumps .

Maar hoe kom jij aan die info van een nieuwe, volwaardige miljonaire?
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:56:30 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_55441450
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 14:01:21 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_55441564
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed.

― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:05:24 #134
je weet wel
pi_55441659
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
pi_55441673
quote:
[ link | afbeelding ]
Go hard or go home
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:07:01 #136
130755 Kinga
versier hier
pi_55441703
Hidiho, die storingsmelding kan wel weg...

Wat leuk, ze schaatsen!
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:07:45 #137
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55441720
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:09:11 #138
130755 Kinga
versier hier
pi_55441755
Dit is zo obvious een tv momentje... doen ze normaal nooit.
pi_55441815
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
Monique was lief.
pi_55441834
Wat wel mooi was vanmorgen.
Lieke tegen HOB mevrouw: Amanda mag altijd blijven liggen. Ze zegt dat ze dan ziek is maar ze heeft gewoon teveel gezopen.

Zo is het elke week raak. Vorige week waren Luc, Selene, Amanda en Brian ziek totdat HOB er was.
Go hard or go home
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:15:13 #141
130755 Kinga
versier hier
pi_55441889
Damn wat ziet die zwerver eruit..
pi_55441949
quote:
[ link | afbeelding ]
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 14:19:55 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_55442009
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen Ik kreeg toen het idee dat je wel wat zag in Micky.
Sorry, ik ga snel weer On Topic ( als er iets te melden valt)
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 14:21:38 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_55442049
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
Damn wat ziet die zwerver eruit..
Ze hebben hem gisteren nog wel gepimpt.
― Mark Twain
  Moderator vrijdag 21 december 2007 @ 14:22:44 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55442069
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
rat is met hoofletters.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:25:25 #146
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55442145
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef Gert het volgende:

[..]

rat is met hoofletters.
Sorry
Volgende keer beter
pi_55442416
En we kruipen weer in bed. Hoe ziek kan je zijn, als je gaat golven, schaatsen, enzovoort. Ja ze had natuurlijk blote buik en rug. Had verboden moeten worden door de febo, niet golven, niet schaatsen, Amanda je bent ziek, hard door de speakers.
pi_55442420
En hoe snel is snel, dat die nieuwe bewoner komt, Bart?
Zodat wij kijkbuiskindertjes weten wanneer het de moeite is de streams aan te zetten.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 14:36:01 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_55442452
Tuurlijk, gewoon weer in bed. Kijk ze zitten met die randdebielenmutsen op.

― Mark Twain
pi_55442506
Bestaat er één redelijk argument waarom B&A met zorg behandeld moeten worden?
pi_55442515
Artiesten die teksten doneren, lik mijn reet, dit is gewoon door iemand gecopieerd, hier weet Ramses denk ik niets van af, er staat inderdaad Ramses onder. Weer een verzinsel van Brian net zoals zijn schilderij van de Ikea?
pi_55442537
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Omdat ze bij het minste of geringste doorflippen?
pi_55442586
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Artiesten die teksten doneren, lik mijn reet, dit is gewoon door iemand gecopieerd, hier weet Ramses denk ik niets van af, er staat inderdaad Ramses onder. Weer een verzinsel van Brian net zoals zijn schilderij van de Ikea?
http://www.personal-artist.com/
pi_55442613
Honden eten poep?
Inderdaad op de antillen leven honden buiten, maar niet bij de hollanders daar. Antillianen moeten niets van dieren hebben, ze hebben ze alleen maar aan de ketting staan, omdat ze blaffen bij onraad.
Of een hond nu groot of klein is, het zijn honden. Ook kleine honden horen niet in bed, maar is mijn mening, heb honden gehad en katten, maar mochten niet in bed komen, wat ze dus ook niet deden, het is maar net wat je ze aanleerd.
pi_55442667
quote:
Bedoelde net zo als vorig jaar speciaal voor hun gemaakt, niet dus.
pi_55442735
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef CHAOS_ het volgende:
Honden eten poep?
Inderdaad op de antillen leven honden buiten, maar niet bij de hollanders daar. Antillianen moeten niets van dieren hebben, ze hebben ze alleen maar aan de ketting staan, omdat ze blaffen bij onraad.
Of een hond nu groot of klein is, het zijn honden. Ook kleine honden horen niet in bed, maar is mijn mening, heb honden gehad en katten, maar mochten niet in bed komen, wat ze dus ook niet deden, het is maar net wat je ze aanleerd.
sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)
pi_55442739
quote:
duur 199 euro
pi_55442749
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
--Einstein
pi_55442852
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Ja de verontwaardiging is dan groot op de forums en hebben ze lekker de streamers weer tuk.
pi_55442973
amanda was toch van plan lieke te negeren?
  vrijdag 21 december 2007 @ 15:47:25 #161
130755 Kinga
versier hier
pi_55443127
Amanda is weer aan het tangen geslagen
pi_55443142
We zijn er weer!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55443167
Gelukkig geen grasmaaier over de kabels van FOK heengereden
pi_55443225
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 15:52:15 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_55443232
Kleine Update: Huub wil de stemming blokken als het om de rijlessen van Amanda gaat. Ik hoop dat hij woord blijft houden.
Ik zie dat Amanda haar eigen plukkies haar ook weer aan het stijlen is, liters serum en hairpsray in de pruik......gaat goed zo.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 15:52:32 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_55443238
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
― Mark Twain
pi_55443309
Brian is onwijs chagarijnig
  vrijdag 21 december 2007 @ 15:56:16 #168
145755 kahaarin
pi_55443339
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef jassy het volgende:
Brian is onwijs chagarijnig
Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 15:57:52 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_55443374
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
― Mark Twain
pi_55443422
wat hoest die zwerver akelig, en hij praat zacht en vrij weinig
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:01:09 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_55443439
Mike lust wel een borrel, ik geef hem groot gelijk.
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:03:27 #172
145755 kahaarin
pi_55443510
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
Ach die lieverd toch, dan gaat hij toch zonnebanken, liefst zonder wederhelft.
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:03:37 #173
130755 Kinga
versier hier
pi_55443512
Mikey krijgt een potje niet open
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:06:27 #174
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_55443584
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef Verida het volgende:

[..]

sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)
Calcium. Honden gaan poep eten, wanneer ze een tekort hebben aan calcium. Poep bevat namelijk calcium. Vandaar, dat eierschalen (pure calcium) dan een goed middel zijn tegen het poep eten. Je hond op een beter gebalanceerd dieet zetten, helpt natuurlijk ook
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:06:57 #175
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55443600
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

RATTEN slapen ook overdag.
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:06:59 #176
130755 Kinga
versier hier
pi_55443602
Jezus christus, wat gescript die pre-rijbewijs-stemming gesprekjes! Nu Amanda weer...
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:07:44 #177
137949 Disana
pi_55443618
Amanda denkt dat de stemming voor haar rijbewijs snel komt.

Ze wil Lieke wel 20 punten geven om haar moeder te bellen, als Lieke haar dan haar stem geeft.
pi_55443637
Ik hoop ECHT dat die stemming geblokt wordt. Dat mormel krijgt het meeste van iedereen, maar blokt zelf wanneer ze het iemand niet gunt.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:08:27 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_55443640
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Kinga het volgende:
Jezus christus, wat gescript die pre-rijbewijs-stemming gesprekjes! Nu Amanda weer...
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:09:06 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_55443651
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop ECHT dat die stemming geblokt wordt. Dat mormel krijgt het meeste van iedereen, maar blokt zelf wanneer ze het iemand niet gunt.
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:09:34 #181
130755 Kinga
versier hier
pi_55443666
Amanda is wel cheap zeg... Wil Lieke haar stem proberen te kopen voor 20 cp!

Die zou ze van mij in haar reet mogen stoppen
pi_55443673
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.
Tsja, maar Huub is soms een beetje té sociaal.. en kon het wel eens laten doorgaan voor Amanda.
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:09:59 #183
145755 kahaarin
pi_55443674
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?
Ik zou als ik Lieke was de helft van wat ze van Jaap heeft gehad eisen, kom op zeg.
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:11:03 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_55443691
Amanda weet niet of er eventueel gluipers zijn die de stemming willen blokken. Hoe krijgt ze het uit haar strot.
Ze vergeet voor het gemak het blokken van de 12 uur stemming voor Huub.
― Mark Twain
pi_55443694
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat de stemming voor haar rijbewijs snel komt.

Ze wil Lieke wel 20 punten geven om haar moeder te bellen, als Lieke haar dan haar stem geeft.
20 punten! Zó, wat enorm gul. Zelf vraagt ze 300 punten aan Jaap, maar een kniesoor die daarop let
pi_55443709
Huub en Jaap willen dus de stemming voor het rijbewijs aan Mikey geven
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55443720
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

RATTEN slapen ook overdag.
Ja dat klopt
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:12:47 #188
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55443723
Koning RAT gaat iets bedenken voor die Snol,Huub heeft ook iets bedacht,tegen stemmen voor die Snol haar rijbewijs.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:12:52 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_55443728
Amanda mag de 20 ceepees niet direct aan Lieke geven van Brian. Stel je voor dat ze direct gaat bellen en tijdens de stemming toch tegenstemt.

Wie was er ook alweer pichiri?
― Mark Twain
pi_55443809
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
pi_55443810
enige verhaal lijn waarop ik wacht is de 52% weg stemmen.
Kan niet geleoven dat de bewoners dat idee nooit opgemerkt hebben.
Daarmee geloof ik dat de kooi van a tot z geregisseerd wordt.
Begon niet zo maar na de aanranding van Lieke is de boel veranderd en zijn ze de acteurs deal aangegaan.
pi_55443822
Waar blijven de motorrijlessen voor Huub, waarom die del nu weer autorijlessen.
pi_55443892
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
enige verhaal lijn waarop ik wacht is de 52% weg stemmen.
Kan niet geleoven dat de bewoners dat idee nooit opgemerkt hebben.
Daarmee geloof ik dat de kooi van a tot z geregisseerd wordt.
Begon niet zo maar na de aanranding van Lieke is de boel veranderd en zijn ze de acteurs deal aangegaan.
huub weg, dan stopt de gouden kooi
pi_55443913
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:21:11 #195
168951 STAP01
body and brain
pi_55443924
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Wat was dit voor een bullshit verhaal! Het is zo duidelijk een plannetje van achter! Ik denk dat als puntje bij paaltje komt Huub hem wel gewoon geeft aan Amanda. Helaas! En die verrotte klote Brian daar kots ik op!!!! Met zijn 'ik ben zo geweldig en de rest is zo slecht" mentaliteit!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55443939
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
Als ze slim is werkt ze samen met Huub en Jaap. Zegt zij ja, om de punten te krijgen, en laat ze Huub blocken.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:24:10 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_55443995
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Amanda maakt idd een denkfout maar ik weet niet of zij het weet van die aanvulling, da's dan wel weer mooi.
Lieke heeft nog 50 ceepees nodig om 2 mensen uit te nodigen( ze heeft er nog 250) dus kost deze omkoperij geen 20 ceepees maar 50.
Al met al is die hele stemming voor het rijbewijs BS, laat de Febo eerst maar eens over de brug komen met de motorrijlessen van Huub.
― Mark Twain
pi_55444159
En straks is Lieke weer ziek, wie gaat er nu zo naar buiten?
pi_55444188
Lieke wil ook uitslapen zeker, maar dat mag in het weekend toch wel, dus ze kan beter zondagavond bloot de paarden gaan voeren.
pi_55444228

lekker warm zo een jurk in die vrieskou....
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55444246
Is er uberhaupt weleens wat goed aan iemand? Selene moet en zal overal commentaar op geven.
pi_55444282
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55444327
Wat raar toch dat als er hier iets gezegd wordt het ook in de villa terecht komt, voor er post is geweest, zo ook nu weer Keith Richards en nog wel met een plaatje erbij, wat toevallig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:38:18 #204
145755 kahaarin
pi_55444340
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?
Dit doet mij daar een beetje aan denken.
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:40:30 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_55444390
Lieke bestelt een jas voor Mike omdat het ijs en ijskoud is........logica is ver te zoeken als je zelf in galajurk de paarden gaat voeren.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:41:06 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_55444401
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?
Dit doet mij daar een beetje aan denken.
Verdomd
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:21 #207
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55444420
Jaap is weer eens bij de buren?zo zijn ze allemaal al geweest,orders op gehaald,alleen die silicone snol krijgt ze van die RAT
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:31 #208
145755 kahaarin
pi_55444423
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verdomd
"Ik voel me nuttig!"
be nice or go away
pi_55444438
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.
In DGK is Lieke de enige die om onbenulligheden geen ruzie zal maken.
Helaas hebben haar fatsoen en goede karakter ertoe geleid dat zij al veel te veel van die Oldenzaalse vleermuis heeft geaccepteerd.
Voor een aantal mensen heeft dit helaas ertoe geleid dat ze een verkeerd beeld hebben van de enige dame in DGK, Lieke.

N.B. Beschaafd hé Avonne?

[ Bericht 6% gewijzigd door FdW op 21-12-2007 16:49:50 ]
pi_55444521
de zwerver zou ook graag zijn rijbewijs halen, meer kans op werk en zo.
Kan Amanda haar goede hart mooi laten spreken
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:47:20 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_55444541
En ja hoor, Amanda belt even met de Buren en de Rat mag slapen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:48:32 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_55444568
HiDiHo, bedankt voor stream 1 op Het Glazen Huis, ik dat hok valt toch niks te beleven.

Edit: Dat was van korte duur of zijn ze weer aan het grasmaaien?
― Mark Twain
pi_55444584
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef FdW het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.
In DGK is Lieke de enige die om onbenulligheden geen ruzie zal maken.
Helaas hebben haar fatsoen en goede karakter ertoe geleid dat zij al veel te veel van die Oldenzaalse vleermuis heeft geaccepteerd.
Voor een aantal mensen heeft dit helaas ertoe geleid dat ze een verkeerd beeld hebben van de enige dame in DGK, Lieke.
Dit is voor in de kooi geen onbenulligheid.
Laatst gunden ze haar die punten niet uit de algemene pot, en nu er eventueel een stemming voor een rijbewijs aan zit te komen wil ze Lieke omkopen, en dat voor 20 lullige cp's.
Mocht de stemming er komen hoop ik dat ze naar de zwerver gaan.
pi_55444595
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:42 schreef Jewscky1 het volgende:
Jaap is weer eens bij de buren?zo zijn ze allemaal al geweest,orders op gehaald,alleen die silicone snol krijgt ze van die RAT
En het ratje mag ook slapen nu...
pi_55444879
Ik hoop dat lieke keihard genaaid word bij de volgende stemming

misschien leert ze het dan eens wat harder te zijn tegen dat tuig(amanda en brian)
pi_55444882
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub weg, dan stopt de gouden kooi
iedereen is vervangbaar.
Zeker de kabouter.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:05:53 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_55444905
quote:
Amanda wil graag haar rijbewijs gaan halen in de Villa, maar daar moet natuurlijk wel over gestemd worden en de 20-jarige moet iedereen zover zien te krijgen dat ze vóór stemmen. “Ik wil ook gewoon zeker weten dat ik hem van haar (Lieke red.) krijg, dan geef ik haar gewoon 20 punten”, stelt Amanda aan Brian voor. “Nee wacht, ik heb de conclusie”, laat de Antilliaan weten. “Je gaat een weddenschap aan voor 20 contactpunten, zodat zij haar moeder kan bellen, dan zeg je haar; als je mij deze stemming geeft dan krijg je van mij ook een toezegging voor de volgende stemming", vervolgt hij. “Dan geef ik haar teveel”, reageert Amanda. Het is een natuurlijk een kwestie van geven en nemen Amanda.
Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.
Ik begrijp Lieke niet , Amanda scheldt haar te pas en te onpas verrot maar dat maakt blijkbaar niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 21-12-2007 17:11:55 ]
― Mark Twain
pi_55444977
Lieke heeft haar favoriete onderwerp weer..............
Dit keer tegen Amanda.
pi_55445008
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.
Ik begrijp Lieke niet , Amanda scheld haar te pas en te onpas verrot maar dat maakt blijkbaar niet uit.
Amanda is een sociaal engeltje vergeleken met die etterbak vleermuis.
pi_55445054
maar is die stemming voor die 2 uur waar BA Jaap omkopen voor 300 punten en Jaap mag dan 2 uur weg, al geweest?
Kut amanda.
pi_55445103
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Dit keer tegen Amanda.
zo en slim is ze ook niet echt.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:16:06 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_55445139
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.
― Mark Twain
pi_55445154
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef ThomasSlayer het volgende:

[..]

iedereen is vervangbaar.
Zeker de kabouter.
dat dachten ze ook toen ze dennix erin deden.
tot nu toe heeft dus niemand hem echt kunnen overtreffen,
anders had die persoon er allang in geweest.

zonder huub valt alles stil daar.
zonder actie geen reactie.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445188
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Dit keer tegen Amanda.
ze is ZO niet bezig met hem
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445211
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Nu overdrijf je FdW
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:20:31 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_55445259
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
maar is die stemming voor die 2 uur waar BA Jaap omkopen voor 300 punten en Jaap mag dan 2 uur weg, al geweest?
Kut amanda.
Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
quote:
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:30:19 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55445491
Mooi plaatje
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55445537
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.
Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.
Volgens een aantal fans zijn clown Theo Popov en korsakov mamma ideale ouders..., dan is het a-sociale gestoorde gedrag van die vleermuis minder goed te begrijpen.
pi_55445540
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
[..]
Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55445578
pi_55445594
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nu overdrijf je FdW
Lieve B, je kent me goed genoeg om te weten dat ik niet chargeer, eerder nuanceer zoals ik juist in mijn vorige post heb gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:35:48 #232
137949 Disana
pi_55445606
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]
Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:37:09 #233
145755 kahaarin
pi_55445636
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef kahaarin het volgende:

Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.
Precies, dat zeg ik....
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:37:38 #234
137949 Disana
pi_55445649
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, ik vond het uitdelen van maarliefst 600 cp ook erg ongeloofwaardig voor maar 2 uurtjes buiten De Kooi.
pi_55445655
en wie moet er weer voor actie zorgen..

huub!
pi_55445674
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.
ik hoef het niet te zien
ik heb al weer gegeten en gedronken.
Amanda krijgt haar rijlessen en Lieke geen CPs, paar scheldwoorden kan ze krijgen, en Amanda en Brian duiken weer dronken in bed, om morgen uit te kunnen zieken.
pi_55445684
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:42:45 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_55445776
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef FdW het volgende:

[..]

Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.
Volgens een aantal fans zijn clown Theo Popov en korsakov mamma ideale ouders..., dan is het a-sociale gestoorde gedrag van die vleermuis minder goed te begrijpen.
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
― Mark Twain
pi_55445777
helaas huubje, lieke hapt niet
pi_55445790
boodschappen zijn weer gearriveerd..

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:44:28 #241
145755 kahaarin
pi_55445811
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is valt ook niet te ontkennen. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
(Gewoon mijn mening hoor.)
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:45:47 #242
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55445850
quote:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:46:17 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_55445859
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:48:00 #244
137949 Disana
pi_55445891
quote:

[..]

Zo komt het niet op mij over. Wel alsof er altijd veel vertrouwen in hem is gesteld wat betreft zijn beoordelingsvermogen en beslissingen. Huub is erg zelfstandig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:49:22 #245
145755 kahaarin
pi_55445924
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
Ik denk dat het een wel verband kan hebben met het ander ja, aandacht te kort heeft hij niet gehad volgens mij.

Het valt mij gewoon op dat hij altijd als eerste kijkt naar wat hem het beste uit komt, niet naar wat een ander eventueel wil, overleggen is ook geen forte van hem.

@Disana, (cross-post) Het lijkt er wat mij betreft op dat er veel voor hem is gedaan, hij liet het zorgen van Lieke (Kleding opruimen, bed opmaken, kleding wassen.) wel heel makkelijk gebeuren, eigenlijk zonder commentaar, dus in die zin bedoel ik verwend.
(Om een hoop reacties te voorkomen, ik vind niet dat zij heilig is, idd ze zeurt en roddelt maar dit wilde ik haar wel geven.)
be nice or go away
pi_55445932
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

ik ook niet.
wel heb ik begrepen dat hij nooit te lui is geweest om hard te werken
en op zijn eigen beentjes te staan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445964

Selene fohnt haar pruik
het water roept
pi_55445986
quote:

[..]

Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.
Hoe weet je van een warm nest? Gescheiden ouders en opgegroeid met een moeder die zuipt als een ketter? Hoezo warm nest?
Als jouw warme nest zou kloppen is het nog erger dat hij zich zo walgelijk a-sociaal gedraagt!!!!
pi_55446031
Waar is iedereen? Kom net binnen, o, Lieke zit te schaken met ?
het water roept
pi_55446067
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
keith richards, de zwerver.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55446099
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:55 schreef miesy het volgende:

[..]

keith richards, de zwerver.
Hij is wel anders zo
Huub zingt: Saaie mensen in de kooi
het water roept
pi_55446106
Brian moest wakker worden
het water roept
pi_55446122
quote:

[..]

Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jaren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:58:31 #254
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446129
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
Wat ik begrepen heb:
Jaap slaapt, die voelt zich al een paar dagen niet zo lekker
Lieke schaakt met Mike
Huub heeft de boodschappen ingeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Brian heeft even geslapen - kindje van god
Amanda heeft de post opgeruimd
Selene heur haar gedaan
Luc is weg
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:58:41 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_55446134
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.
Hoe weet je van een warm nest? Gescheiden ouders en opgegroeid met een moeder die zuipt als een ketter? Hoezo warm nest?
Als jouw warme nest zou kloppen is het nog erger dat hij zich zo walgelijk a-sociaal gedraagt!!!!
Nou, nou, rustig maar, we weten dat je terug bent.

Huub is dol op zijn moeder en ja, die lust een borrel, so what? Hij is dol op zijn vader, broers , zus en neefjes, dat hebben we op de streams kunnen horen en zien. Voor a-sociaal gedrag verwijs ik je weer naar de Rat en zijn siliconenslet.
― Mark Twain
pi_55446158
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb:
Jaap slaapt, die voelt zich al een paar dagen niet zo lekker
Lieke schaakt met Mike
Huub heeft de boodschappen ingeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Brian heeft even geslapen - kindje van god
Amanda heeft de post opgeruimd
Selene heur haar gedaan
Luc is weg
Bedankt, ik ben weer bij gepraat
het water roept
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:02:12 #257
145755 kahaarin
pi_55446194
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:49 schreef miesy het volgende:

[..]

ik ook niet.
wel heb ik begrepen dat hij nooit te lui is geweest om hard te werken
en op zijn eigen beentjes te staan.
Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.
Hij redeneert vaak naar zich toe, dat heeft wel met zijn opvoeding te maken denk ik.
be nice or go away
pi_55446213
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55446214
Amanda wil met Lieke een wedstrijd doen om 20 CP's
Als Lieke verliest, moet ze Amanda haar persoonlijke butler zijn voor 1 avond of dag
auto
het water roept
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 18:05:51 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_55446220
Het is toch wat. Een uurtje golfen, oh nee chocomel drinken, en een uurtje schaatsen. Wat heeft hij het toch zwaar, leveren, leveren, leveren.

― Mark Twain
pi_55446224
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.
Hij redeneert vaak naar zich toe, dat heeft wel met zijn opvoeding te maken denk ik.
Zeer goed omschreven.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:07:20 #262
145755 kahaarin
pi_55446234
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef riri het volgende:

[..]

Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jaren
Dat bedoel ik idd.
be nice or go away
pi_55446247
De kok's zijn er.
het water roept
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:10:46 #264
145755 kahaarin
pi_55446283
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:06 schreef FdW het volgende:

[..]

Zeer goed omschreven.

Wat ik me afvroeg, is er iets speciaals, Lieke heeft haar mooie jurk aan, Selene is aan het stylen, er zijn koks, waarom is dat vandaag?
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:12:11 #265
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446309
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat ik me afvroeg, is er iets speciaals, Lieke heeft haar mooie jurk aan, Selene is aan het stylen, er zijn koks, waarom is dat vandaag?
Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:14:18 #266
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446348
Lieke en Amanda hebben een "zogenaamde" weddenschap en gaan over het ijs tijgeren....
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:14:37 #267
145755 kahaarin
pi_55446353
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:

[..]

Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........
Dan gaan ze vast wel lekker eten.

Hoe gaan de dames?
1 in het rood, 1 in het wit en 1 in het groen, qua vlag?
be nice or go away
pi_55446361
amanda moet en zal haar tv momentje pakken.
pi_55446447
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 18:21:11 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_55446455
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda moet en zal haar tv momentje pakken.
En jij mag raden wie er gaat winnen. Lieke geeft nu al aan dat ze geen conditie heeft.
― Mark Twain
pi_55446476
uitgespikkelde flessen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:22:46 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446479

Hebben ze nou nog een zwerver in de Kooi gelaten ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:23:45 #273
145755 kahaarin
pi_55446495
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze nou nog een zwerver in de Kooi gelaten ?
Zwaaiden ze hem maar uit.....
be nice or go away
pi_55446518
pi_55446568
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda hebben een "zogenaamde" weddenschap en gaan over het ijs tijgeren....
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:31:14 #276
145755 kahaarin
pi_55446600
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
be nice or go away
pi_55446619
Getver..wat gaan ze nou weer doen...over het ijs tijgeren..bleeeh...dat is toch veel te gevaarlijk...
--Einstein
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:33:02 #278
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446634

Musica Español
Come On
pi_55446646
Ik hoop dat de pruik van Amanda aan het ijs blijft kleven...
--Einstein
pi_55446651
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:34:42 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446663
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:34:59 #282
145755 kahaarin
pi_55446671
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostiueren.
Met wel zeker?
Zelden zo'n slecht geregisseerde soap gezien!
be nice or go away
pi_55446677
pfffff...slechte prestatie van Amanda
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55446683
Eindelijk durft Bwian het hardop tegen Amanda te zeggen: '' Kruipen kruipen ''.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:35:48 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446686
Musica Español
Come On
pi_55446695
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Keep the Sunny Side Up
pi_55446744
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.
Prostitueren en een goede boekhouding gaan al veel langer niet geweldig goed samen .........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:38:58 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446753
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:39:57 #289
145755 kahaarin
pi_55446773
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
be nice or go away
pi_55446805
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55446808
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:44:35 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446864
Brian de ijsmeester van DGK
Musica Español
Come On
pi_55446887
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Zoals ze riepen in De grote Mijnheer Kaktus Show - "De eerste ronde" .........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:46:52 #294
145755 kahaarin
pi_55446904
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Inderdaad.

@FdW, begin een proefproces!

Ik ga eten en daarna weg, succes verder!
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:47:05 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446909
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat houdt in dat de duur van DGK verlengd wordt met nog eens 9 jaar, want Brian moet natuurlijk een flinke som van het witgewassen geld afdragen aan Holleeder .
Musica Español
Come On
pi_55446918
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:47:59 #297
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55446929
MART
el relajar agradable en fuengirola
pi_55446951
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
pfffff...slechte prestatie van Amanda
varkentjes kunnen beter rollen
pi_55446956
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Waarom moet er zo stom gedaan worden om 20 puntjes, terwijl Jaap gewoon 600 gaf, omdat het droompaar het vroeg?
pi_55446961
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef loisie het volgende:
MART
Stil nou, eindelijk een keer sport zonder Mart Smeets ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55446963
Hoe reageert Selene op het aardig doen vanamanda tegen Lieke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')