Ik zou haast zeggen mag hij ook een keer. Lieke zeker nog nooit door de mand gevallen dan omdat hij haar erin heeftgehouden en omdat ze ook aan iedereen over Huub haar beklag doet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
praatjesmaker Huub valt steeds meer door de mand
aan bezoek wat er is doet hij zijn verhaal over de relatie met Lieke
die vrouw zegt...ze is nog aardig tegen je geweest over dat eruit stemmen van je...na wat je haar geflikt had de avond ervoor
haar woorden..."ik was nog veel harder geweest"
Risk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Mike vraagt naar spellen aan Brian..domino...toen ik werkte in een dak-en thuislozen opvanghuis speelden onze gasten heel vaak een spel waarbij je landen moet veroveren..verdorie..hoe heet dat ook alweer?..
Ik had een stille hoop, dat er ruzie was geweest,en die rat de kooi uit was(,jammer)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kom net binnen en zag geen COS, dus nu eerst ff bijlezen. Als iemand een bijdrage heeft voor de OP, graag!
Na urenlang problemen met de server oid waardoor we geen streams konden kijken hebben we eindelijk weer streams. Gelukkig maar.
Lieke wordt gemasseerd. Selene zit in de kamer te roken.
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?quote:
Ow ja..Risk...quote:
Kunnen ze niet even een van die stroomkabels in het voetenbadje hangen .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Inmiddels zit Selene met dr poten in een voetenbad en Jaap krijgt een ontharings(?)behandeling.
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigdquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.
Nee hoor maar volgens mij is dat ook helemaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Lieke heeft ook 1000x meer reden om het wangedrag van die die vleermuis aan de kaak te stellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.
Nee hoor, be my guest. Ik gaf alleen maar antwoord op een vraag zonder een mening te verkondigen. Mijn zegen heb je, alleen ik ga er verder niet op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Wat staat daar (voor degenen die, net als ik, niet bij nowlive geregistreerd staan)?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Lees nou eens hier
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=1176
Dan hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken over de mensen in de kooi!!
Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef Poezewoes het volgende:
Meekijken achter de schermen
Geplaatst op 21-12 om 10:17
De bewoners spreken zo vrij, dat het overduidelijk is dat ze zich nog steeds niet bewust zijn van de herstelde streams. Jaap spreekt bijvoorbeeld over Rik en dat iedereen wel weet dat het Polo is. Huub en Lieke praten heel normaal met elkaar en van enige verwijdering tussen de twee blijkt helemaal niets. Ook wordt er openlijk gesproken over de instructies die op het plasma verschijnen over het dicht doen van het raam in de masterbedroom. Er heerst een bepaalde onvrede over dingen die spelen tussen de bewoners en de buren. Wat dat precies is, wordt niet duidelijk. Lieke vertelt dat ze vanmiddag ‘gewoon ziek is’ en Huub vindt dat ‘logisch’. Een bijzonder kijkje in de keuken, dat is zeker.
Robert, de fysiotherapeut, komt binnen. Ook met hem wordt anders dan anders gesproken. Robert informeert of ze al kerst hebben gevierd. Huub zegt dat ze dat inderdaad al twee keer gedaan hebben.
Deze blik achter de schermen onderstreept nog eens heel duidelijk naar welk toneelstuk wij al tijden aan het kijken zijn. Ook al wisten we dat al lang het is heel ontluisterend wanneer het zo duidelijk te zien en te horen is.
Het zou goed zijn wanneer de super fanatieke fans zich dit eens gingen realiseren en zich wat minder laten meeslepen in dit grote toneelspel genaamd de Gouden Kooi.
Bron Nowlive
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.
Huub zei ook nog iets over Sven. ' Dat was goed wat je zei over Sven gisteravond.' Zoiets zei hij tegen Jaap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.
- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
- Lieke wil 'gewoon' ziek zijn, omdat Amanda en Brian dat ook mogen.
Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.
- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
- Lieke wil 'gewoon' ziek zijn, omdat Amanda en Brian dat ook mogen.
Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)
Dat is ie al sinds het voorjaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub komt nogal uitgeblust over, niet zoals bij een kater maar gewoon 'leeg' en afwezig .......
[ afbeelding ]
Ah, dat bedoel je, zo klopt het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)
....voor de Lieke haters.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
.........tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…
Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
van dgk site
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…
Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
van dgk site
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen.![]()
............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
ik geloof van dit hele spel geen ene moer meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.
Dat heb ik al heel lang, een gescripte bende, bah.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik geloof van dit hele spel geen ene moer meer
Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar jah, de afgelopen weken ben ik allergisch geworden voor dat zure gesnerp van deze juffrouw Ooievaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.
En vervolgens zullen Brian en Amanda weer urenlang gaan lullen over het feit dat Jaap nooit iets doet zonder er wat terug voor te krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een gelul dat het Jaap 600 cp kost om ff naar buiten te kunnen....dat hij daarmee akkoord gaat..onbegrijpelijk...
Maar Huub had het goed ingeschat, Lieke is nog aan het eten, en dat lukt niet op die ligstoel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.
Die allergie snap ik. Maar ik zie er ook een poging in van Huub om het ruzie-vuurtje brandend te houden. Als Japio Lieke wil bashen, zegt hij dat even niet te willen (en vroeg gisteren nog aan Japio het niet te doen). Maar zelf wel weer een keer 'dwarsbomen'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar jah, de afgelopen weken ben ik allergisch geworden voor dat zure gesnerp van deze juffrouw Ooievaar.
Iedereen baalt wel van hoe Amanda en Brian bezig zijn maar feit blijft dat zij het spel het slimst spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda gaat wel golfen.![]()
![]()
![]()
......ik ga even een frisse neus halen samen met de hond, laterzzzz.
Precies, je af en toe laten slaan tellen we niet eens meer mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel van hoe Amanda en Brian bezig zijn maar feit blijft dat zij het spel het slimst spelen.
Zoals Amanda laatst zei; dit spel is echt makkelijk, en ik hoef zelf niks te doen want mijn tegenstanders maken elkaar wel kapot.
dronken lor, die heeft ook een stevig alcoholprobleem.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda gaat wel golfen.![]()
![]()
![]()
......ik ga even een frisse neus halen samen met de hond, laterzzzz.
Zie hier een cap van Amanda tijdens de stemming vannacht, weer een dronken harses, as usual.
[ afbeelding ]
Ik ben ook op slag misselijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:14 schreef Dashinglonneke het volgende:
ff Offtopic
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Natasia zit in het glazen huis
Smerige silicone snol,die mag daar alles,ik hoop dat ze echt een keer ziek wordt,dat ze een pufje nodig heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dan is Amanda ineens niet meer ziek .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dei enge Vlemminx huuuquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:14 schreef Dashinglonneke het volgende:
ff Offtopic
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Natasia zit in het glazen huis
Ik heb iets gemist denk ik, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook op slag misselijk.
Schatje schatje schatje.
Of het nu alleen slimmer is dat ze het zo makkelijk hebben betwijfel ik toch wel hoor.Amanda is ziek en ligt de hele ochtend op bed maar als het tijd voor haar uitje is loopt ze meteen te springen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel van hoe Amanda en Brian bezig zijn maar feit blijft dat zij het spel het slimst spelen.
Zoals Amanda laatst zei; dit spel is echt makkelijk, en ik hoef zelf niks te doen want mijn tegenstanders maken elkaar wel kapot.
mamanettie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het nu alleen slimmer is dat ze het zo makkelijk hebben betwijfel ik toch wel hoor.Amanda is ziek en ligt de hele ochtend op bed maar als het tijd voor haar uitje is loopt ze meteen te springen.
Vrijwel elke dag wordt voor haar ingericht alsof het een vakantiekampje is.
Opvallend was ook dat Brian daarnet aan haar vroeg wat ruimte over te laten in het golfkarretje achter omdat er iemand mee zou gaan.
Amanda meteen : " Selene" ?
Brian: " Nee je zult zo wel merken wie het is"
Amanda: " Oooh"
Ze wisten beiden blijkbaar wie ze zouden ontmoeten
Vorige week is ze ook meegeweest, ze verspraken zich later die dag over de eerste slag van Zeurlène op de green.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef pullup het volgende:
Opvallend was ook dat Brian daarnet aan haar vroeg wat ruimte over te laten in het golfkarretje achter omdat er iemand mee zou gaan.
Amanda meteen : " Selene" ?
Brian: " Nee je zult zo wel merken wie het is"
Amanda: " Oooh"
Ze wisten beiden blijkbaar wie ze zouden ontmoeten
Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manierquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
van dgk site
Die rat zal ze wel beheren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
Precies, Jaap mag nu 2 uur iemand zien en ook brian en Amanda kunne allebei weer 2 uur iemand uitnodigen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
Ze halen in ieder geval met minimale inspanning een maximaal resultaat dat moet je ze toch nageven.....ze krijgen de ene 'beloning' na de andere en niemand snapt waarvoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het nu alleen slimmer is dat ze het zo makkelijk hebben betwijfel ik toch wel hoor.Amanda is ziek en ligt de hele ochtend op bed maar als het tijd voor haar uitje is loopt ze meteen te springen.
Vrijwel elke dag wordt voor haar ingericht alsof het een vakantiekampje is.
Kom op zeg, je streamt toch ook al een hele tijd. Dan weet je toch dat er heel veel dingen die Huub en Jaap enz wilde doen en dat steeds alles geblokt werd!! Kortom Brian en Ammannie hoeven geen FUCK te doen want ze worden uit de wind gehouden, anders had die vuile kut kneus van een Brian zich wel exit geslagen en dat wilt de redactie niet, want Brian moet uiteindelijk winnnen. Dat daardoor Huub geen pogingen meer doet begrijp ik best, als je niks mag dan houdt het op.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Je kunt je zelfs afvragen of die stemming wel heeft plaatsgevonden. Geen streams ervan ! Is de hele stemming en de puntenverdeling niet gewoon aan de redactietafel opgeschreven en gefaxed naar PoekieRoekie ter publicatie ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Omdat juist dan iedereen reageert op de forums.Hoe meer ergenis wij hebben ,hoe leuker hun het vinden.Kijk maar naar Villa vandaag.Iedereen heeft gewoon een karakter aangemeten gekregen en daar moeten ze zich aan houden.Huub zal altijd de grenzen moeten opzoeken en Jaap ook.Brian moet de schijnheilige zijn .quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze halen in ieder geval met minimale inspanning een maximaal resultaat dat moet je ze toch nageven.....ze krijgen de ene 'beloning' na de andere en niemand snapt waarvoor.
Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef Swiffer het volgende:
B en A gaan toch elke week een paar uur naar buiten? ( "golfen" )
ik snap niet dt jaap die punten niet in zijn zak houd en iemand uitnodigt...
Kutjaap, die doet nooit iets zonder er iets voor terug te vragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.
Dat cafe heet "Het Clubhuis van de Golfclub". Lekker rustig, niet publiek toegankelijk en ver genoeg van de openbare weg om iets te kunnen zien ..........quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik geloof weinig van dat golfen. alles wat de 'millionairs' mogen doen moet tv-materiaal zijn. daarom krijgt huub bijvoorbeeld nooit zijn motorrijlessen: dat is moeilijk te filmen, er moet een cameraman mee en is saai op tv. hoe komt het dan dat die 2 teringlijers wel elke week uren off-stream off-camera ergens iets mogen gaan doen wat nooit gefilmt word en nooit op tv is gekomen en nooit op tv zal komen? wie weet of ze niet naar een cafe in de buurt gaan waar familie of vrienden elke week gezellig komen kletsen? is er enig bewijs van het golfen behalve een golfkarretje en het woord van de twee aardsleugenaars?
Dat is nou juist het hele punt, het klopt gewoon van geen kanten, opdracht van achterquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef Guuskeee het volgende:
dit moet de haat van jaap richting b en a behoorlijk doen oplaaien. jaap de zuinige moet b en a zwaar omkopen met cp's voor een stemming.
reden te meer om voortaan alles voor hen te blokken.
Daar bedoel je jezelf dan toch zeker mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen.![]()
............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.![]()
Brian en Amanda zeggen toch altijd dat Jaap niet te vertrouwen is.
commentaar op de kooibewoners graagquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Datat bedoel je jezelf dan toch zeker mee.
Ja, dat hoop ik ook, zou wel lachen zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.![]()
Brian en Amanda zeggen toch altijd dat Jaap niet te vertrouwen is.
quote:12:08 Golfen!
Brian loopt met dikke winterjas en muts door de Villa. Hij heeft zich warm aangekleed want hij gaat heerlijk golfen. Gelukkig hoeft hij niet alleen, Amanda is als donderslag bij heldere hemel weer beter geworden en gaat mee golfen! Hoewel, of ze echt beter is? Ze ziet er vreselijk moe uit en dat beseft ze zelf ook. "Kan het wel, hoe ik eruit zie?", vraagt ze aan haar vriendje. Gelukkig vindt die lieve Brian alles goed...
Voor Brian geldt de oude Chinese wijsheid 'Wie naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf' dubbel en dwars.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
Zijn die golfbanen wel open met dit weer ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
Gezellig toch, samen met de familie .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
Ik heb dat gierig altijd zo'n rare uitspraak gevonden, ik denk dat ze gierig met hebberig verwarren. Maar Brian zal die benaming wel verzonnen hebben, die haalt wel meer begrippen door elkaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
Dit meen je niet he.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
van dgk site
Ja, het restaurant is het hele jaar door open .....quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Zijn die golfbanen wel open met dit weer ?
Het was gewoon familie bezoek voor Brian natuurlijk, dat is een moederskindje hij moet elke week zijn mammie zien.
Mooi spreekwoord.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Brian geldt de oude Chinese wijsheid 'Wie naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf' dubbel en dwars.
Wie van de twee, of beiden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
boem achterover met het hoofd op het ijs, drie weken plat![]()
of is dat een slechte gedachte
Ja, maar ik dacht hetzelfde bij deze cap!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
boem achterover met het hoofd op het ijs, drie weken plat![]()
of is dat een slechte gedachte
May he RIP (Rot In de Plomp)quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian staat 'gevangen' tussen twee grote scheuren en durft niet goed vooruit of achteruit ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Revenge of the Trees?quote:
Even snel quoten dan maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
Er komt snel een (volledige) miljonair. Een vriendin voor Lieke.
Dit bericht wordt binnen vijf minuten automatisch verwijderd.
Bron?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
Hoe weet je dat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
Waarom als Dragquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Bart, je gaat toch niet in drag die kooi in, hè?
In drag, omdat hij het heeft over een vriendin voor Lieke.quote:
Bart heeft het over een vriendin, beetje moeilijk om als zichzelf te gaan dan.quote:
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Bart, je gaat toch niet in drag die kooi in, hè?
Jammer. Volgens mij komen je kuiten mooi uit in pumpsquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.
Nee, ik heb hier mijn eigen 'hokje'.
Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.
Nee, ik heb hier mijn eigen 'hokje'.
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.
Monique was lief.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
Ze hebben hem gisteren nog wel gepimpt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
Damn wat ziet die zwerver eruit..
rat is met hoofletters.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
Omdat ze bij het minste of geringste doorflippen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Bestaat er één redelijk argument waarom B&A met zorg behandeld moeten worden?
http://www.personal-artist.com/quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Artiesten die teksten doneren, lik mijn reet, dit is gewoon door iemand gecopieerd, hier weet Ramses denk ik niets van af, er staat inderdaad Ramses onder. Weer een verzinsel van Brian net zoals zijn schilderij van de Ikea?
sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef CHAOS_ het volgende:
Honden eten poep?
Inderdaad op de antillen leven honden buiten, maar niet bij de hollanders daar. Antillianen moeten niets van dieren hebben, ze hebben ze alleen maar aan de ketting staan, omdat ze blaffen bij onraad.
Of een hond nu groot of klein is, het zijn honden. Ook kleine honden horen niet in bed, maar is mijn mening, heb honden gehad en katten, maar mochten niet in bed komen, wat ze dus ook niet deden, het is maar net wat je ze aanleerd.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
Ja de verontwaardiging is dan groot op de forums en hebben ze lekker de streamers weer tuk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Bestaat er één redelijk argument waarom B&A met zorg behandeld moeten worden?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
Gelukkig geen grasmaaier over de kabels van FOK heengereden
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
Gelukkig geen grasmaaier over de kabels van FOK heengereden
Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef jassy het volgende:
Brian is onwijs chagarijnig
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?
Ach die lieverd toch, dan gaat hij toch zonnebanken, liefst zonder wederhelft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
Calcium. Honden gaan poep eten, wanneer ze een tekort hebben aan calcium. Poep bevat namelijk calcium. Vandaar, dat eierschalen (pure calcium) dan een goed middel zijn tegen het poep eten. Je hond op een beter gebalanceerd dieet zetten, helpt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)
RATTEN slapen ook overdag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Kinga het volgende:
Jezus christus, wat gescript die pre-rijbewijs-stemming gesprekjes! Nu Amanda weer...
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop ECHT dat die stemming geblokt wordt. Dat mormel krijgt het meeste van iedereen, maar blokt zelf wanneer ze het iemand niet gunt.
Tsja, maar Huub is soms een beetje té sociaal.. en kon het wel eens laten doorgaan voor Amanda.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.
Ik zou als ik Lieke was de helft van wat ze van Jaap heeft gehad eisen, kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?
20 punten! Zó, wat enorm gul. Zelf vraagt ze 300 punten aan Jaap, maar een kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat de stemming voor haar rijbewijs snel komt.
Ze wil Lieke wel 20 punten geven om haar moeder te bellen, als Lieke haar dan haar stem geeft.
huub weg, dan stopt de gouden kooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
enige verhaal lijn waarop ik wacht is de 52% weg stemmen.
Kan niet geleoven dat de bewoners dat idee nooit opgemerkt hebben.
Daarmee geloof ik dat de kooi van a tot z geregisseerd wordt.
Begon niet zo maar na de aanranding van Lieke is de boel veranderd en zijn ze de acteurs deal aangegaan.
Wat was dit voor een bullshit verhaal! Het is zo duidelijk een plannetje van achter! Ik denk dat als puntje bij paaltje komt Huub hem wel gewoon geeft aan Amanda. Helaas! En die verrotte klote Brian daar kots ik op!!!! Met zijn 'ik ben zo geweldig en de rest is zo slecht" mentaliteit!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
Als ze slim is werkt ze samen met Huub en Jaap. Zegt zij ja, om de punten te krijgen, en laat ze Huub blocken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
Amanda maakt idd een denkfout maar ik weet niet of zij het weet van die aanvulling, da's dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?quote:
Verdomdquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?
Dit doet mij daar een beetje aan denken.
Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
Dit is voor in de kooi geen onbenulligheid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.
In DGK is Lieke de enige die om onbenulligheden geen ruzie zal maken.
Helaas hebben haar fatsoen en goede karakter ertoe geleid dat zij al veel te veel van die Oldenzaalse vleermuis heeft geaccepteerd.
Voor een aantal mensen heeft dit helaas ertoe geleid dat ze een verkeerd beeld hebben van de enige dame in DGK, Lieke.
En het ratje mag ook slapen nu...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:42 schreef Jewscky1 het volgende:
Jaap is weer eens bij de buren?zo zijn ze allemaal al geweest,orders op gehaald,alleen die silicone snol krijgt ze van die RAT
iedereen is vervangbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub weg, dan stopt de gouden kooi
Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.quote:Amanda wil graag haar rijbewijs gaan halen in de Villa, maar daar moet natuurlijk wel over gestemd worden en de 20-jarige moet iedereen zover zien te krijgen dat ze vóór stemmen. “Ik wil ook gewoon zeker weten dat ik hem van haar (Lieke red.) krijg, dan geef ik haar gewoon 20 punten”, stelt Amanda aan Brian voor. “Nee wacht, ik heb de conclusie”, laat de Antilliaan weten. “Je gaat een weddenschap aan voor 20 contactpunten, zodat zij haar moeder kan bellen, dan zeg je haar; als je mij deze stemming geeft dan krijg je van mij ook een toezegging voor de volgende stemming", vervolgt hij. “Dan geef ik haar teveel”, reageert Amanda. Het is een natuurlijk een kwestie van geven en nemen Amanda.
Amanda is een sociaal engeltje vergeleken met die etterbak vleermuis.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.
Ik begrijp Lieke niet , Amanda scheld haar te pas en te onpas verrot maar dat maakt blijkbaar niet uit.
zo en slim is ze ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft haar favoriete onderwerp weer..............
Dit keer tegen Amanda.
Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda is een sociaal engeltje vergeleken met die etterbak vleermuis.
dat dachten ze ook toen ze dennix erin deden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
iedereen is vervangbaar.
Zeker de kabouter.
ze is ZO niet bezig met hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft haar favoriete onderwerp weer..............
Dit keer tegen Amanda.
Nu overdrijf je FdWquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda is een sociaal engeltje vergeleken met die etterbak vleermuis.
Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
maar is die stemming voor die 2 uur waar BA Jaap omkopen voor 300 punten en Jaap mag dan 2 uur weg, al geweest?
Kut amanda.
quote:Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.
Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
[..]
Lieve B, je kent me goed genoeg om te weten dat ik niet chargeer, eerder nuanceer zoals ik juist in mijn vorige post heb gedaan.quote:
Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
Precies, dat zeg ik....quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef kahaarin het volgende:
Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.![]()
Ja, ik vond het uitdelen van maarliefst 600 cp ook erg ongeloofwaardig voor maar 2 uurtjes buiten De Kooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
ik hoef het niet te zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.
Volgens een aantal fans zijn clown Theo Popov en korsakov mamma ideale ouders..., dan is het a-sociale gestoorde gedrag van die vleermuis minder goed te begrijpen.
Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is valt ook niet te ontkennen. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
(Gewoon mijn mening hoor.)
Zo komt het niet op mij over. Wel alsof er altijd veel vertrouwen in hem is gesteld wat betreft zijn beoordelingsvermogen en beslissingen. Huub is erg zelfstandig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
Ik denk dat het een wel verband kan hebben met het ander ja, aandacht te kort heeft hij niet gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
keith richards, de zwerver.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
Waar is iedereen? Kom net binnen, o, Lieke zit te schaken met ?
Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jarenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb:quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
Waar is iedereen? Kom net binnen, o, Lieke zit te schaken met ?
Nou, nou, rustig maar, we weten dat je terug bent.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.
Hoe weet je van een warm nest? Gescheiden ouders en opgegroeid met een moeder die zuipt als een ketter? Hoezo warm nest?
Als jouw warme nest zou kloppen is het nog erger dat hij zich zo walgelijk a-sociaal gedraagt!!!!
Bedankt, ik ben weer bij gepraatquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb:
Jaap slaapt, die voelt zich al een paar dagen niet zo lekker
Lieke schaakt met Mike
Huub heeft de boodschappen ingeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Brian heeft even geslapen - kindje van god![]()
Amanda heeft de post opgeruimd
Selene heur haar gedaan
Luc is weg
Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:49 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ook niet.
wel heb ik begrepen dat hij nooit te lui is geweest om hard te werken
en op zijn eigen beentjes te staan.
Zeer goed omschreven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.
Hij redeneert vaak naar zich toe, dat heeft wel met zijn opvoeding te maken denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jaren
quote:
Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me afvroeg, is er iets speciaals, Lieke heeft haar mooie jurk aan, Selene is aan het stylen, er zijn koks, waarom is dat vandaag?
Dan gaan ze vast wel lekker eten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........
En jij mag raden wie er gaat winnen. Lieke geeft nu al aan dat ze geen conditie heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda moet en zal haar tv momentje pakken.
Zwaaiden ze hem maar uit.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze nou nog een zwerver in de Kooi gelaten ?
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda hebben een "zogenaamde" weddenschap en gaan over het ijs tijgeren....
In stand houden zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Met wel zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiertegen moet ik ernstig prostiueren.![]()
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.![]()
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
Prostitueren en een goede boekhouding gaan al veel langer niet geweldig goed samen .........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.![]()
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.![]()
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.![]()
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......![]()
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.![]()
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......![]()
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
Zoals ze riepen in De grote Mijnheer Kaktus Show - "De eerste ronde" .........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Dat houdt in dat de duur van DGK verlengd wordt met nog eens 9 jaar, want Brian moet natuurlijk een flinke som van het witgewassen geld afdragen aan Holleeder .quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
varkentjes kunnen beter rollenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
pfffff...slechte prestatie van Amanda
Waarom moet er zo stom gedaan worden om 20 puntjes, terwijl Jaap gewoon 600 gaf, omdat het droompaar het vroeg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Stil nou, eindelijk een keer sport zonder Mart Smeets ......quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef loisie het volgende:
MART
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |