In stand houden zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Met wel zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiertegen moet ik ernstig prostiueren.![]()
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.![]()
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
Prostitueren en een goede boekhouding gaan al veel langer niet geweldig goed samen .........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.![]()
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.![]()
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.![]()
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......![]()
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.![]()
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......![]()
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
Zoals ze riepen in De grote Mijnheer Kaktus Show - "De eerste ronde" .........quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Dat houdt in dat de duur van DGK verlengd wordt met nog eens 9 jaar, want Brian moet natuurlijk een flinke som van het witgewassen geld afdragen aan Holleeder .quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
varkentjes kunnen beter rollenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
pfffff...slechte prestatie van Amanda
Waarom moet er zo stom gedaan worden om 20 puntjes, terwijl Jaap gewoon 600 gaf, omdat het droompaar het vroeg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Stil nou, eindelijk een keer sport zonder Mart Smeets ......quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef loisie het volgende:
MART
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |