abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55444246
Is er uberhaupt weleens wat goed aan iemand? Selene moet en zal overal commentaar op geven.
pi_55444282
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55444327
Wat raar toch dat als er hier iets gezegd wordt het ook in de villa terecht komt, voor er post is geweest, zo ook nu weer Keith Richards en nog wel met een plaatje erbij, wat toevallig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:38:18 #204
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55444340
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?
Dit doet mij daar een beetje aan denken.
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:40:30 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_55444390
Lieke bestelt een jas voor Mike omdat het ijs en ijskoud is........logica is ver te zoeken als je zelf in galajurk de paarden gaat voeren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:41:06 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_55444401
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Kenne jullie die reclame waar die 2 gooise vrouwen gaan sc hoonmaken omdat de schoonmaakster ziek is?
Dit doet mij daar een beetje aan denken.
Verdomd
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:21 #207
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55444420
Jaap is weer eens bij de buren?zo zijn ze allemaal al geweest,orders op gehaald,alleen die silicone snol krijgt ze van die RAT
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:42:31 #208
145755 kahaarin
pi_55444423
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verdomd
"Ik voel me nuttig!"
be nice or go away
pi_55444438
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.
In DGK is Lieke de enige die om onbenulligheden geen ruzie zal maken.
Helaas hebben haar fatsoen en goede karakter ertoe geleid dat zij al veel te veel van die Oldenzaalse vleermuis heeft geaccepteerd.
Voor een aantal mensen heeft dit helaas ertoe geleid dat ze een verkeerd beeld hebben van de enige dame in DGK, Lieke.

N.B. Beschaafd hé Avonne?

[ Bericht 6% gewijzigd door FdW op 21-12-2007 16:49:50 ]
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_55444521
de zwerver zou ook graag zijn rijbewijs halen, meer kans op werk en zo.
Kan Amanda haar goede hart mooi laten spreken
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:47:20 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_55444541
En ja hoor, Amanda belt even met de Buren en de Rat mag slapen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 16:48:32 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_55444568
HiDiHo, bedankt voor stream 1 op Het Glazen Huis, ik dat hok valt toch niks te beleven.

Edit: Dat was van korte duur of zijn ze weer aan het grasmaaien?
― Mark Twain
pi_55444584
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef FdW het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn van zichzelf zeer sociaal, en als ze dan ook nog een goede opvoeding hebben genoten zoals Lieke, onderscheiden ze zich positief t.o.v anderen.
In DGK is Lieke de enige die om onbenulligheden geen ruzie zal maken.
Helaas hebben haar fatsoen en goede karakter ertoe geleid dat zij al veel te veel van die Oldenzaalse vleermuis heeft geaccepteerd.
Voor een aantal mensen heeft dit helaas ertoe geleid dat ze een verkeerd beeld hebben van de enige dame in DGK, Lieke.
Dit is voor in de kooi geen onbenulligheid.
Laatst gunden ze haar die punten niet uit de algemene pot, en nu er eventueel een stemming voor een rijbewijs aan zit te komen wil ze Lieke omkopen, en dat voor 20 lullige cp's.
Mocht de stemming er komen hoop ik dat ze naar de zwerver gaan.
pi_55444595
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:42 schreef Jewscky1 het volgende:
Jaap is weer eens bij de buren?zo zijn ze allemaal al geweest,orders op gehaald,alleen die silicone snol krijgt ze van die RAT
En het ratje mag ook slapen nu...
pi_55444879
Ik hoop dat lieke keihard genaaid word bij de volgende stemming

misschien leert ze het dan eens wat harder te zijn tegen dat tuig(amanda en brian)
pi_55444882
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub weg, dan stopt de gouden kooi
iedereen is vervangbaar.
Zeker de kabouter.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:05:53 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_55444905
quote:
Amanda wil graag haar rijbewijs gaan halen in de Villa, maar daar moet natuurlijk wel over gestemd worden en de 20-jarige moet iedereen zover zien te krijgen dat ze vóór stemmen. “Ik wil ook gewoon zeker weten dat ik hem van haar (Lieke red.) krijg, dan geef ik haar gewoon 20 punten”, stelt Amanda aan Brian voor. “Nee wacht, ik heb de conclusie”, laat de Antilliaan weten. “Je gaat een weddenschap aan voor 20 contactpunten, zodat zij haar moeder kan bellen, dan zeg je haar; als je mij deze stemming geeft dan krijg je van mij ook een toezegging voor de volgende stemming", vervolgt hij. “Dan geef ik haar teveel”, reageert Amanda. Het is een natuurlijk een kwestie van geven en nemen Amanda.
Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.
Ik begrijp Lieke niet , Amanda scheldt haar te pas en te onpas verrot maar dat maakt blijkbaar niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 21-12-2007 17:11:55 ]
― Mark Twain
pi_55444977
Lieke heeft haar favoriete onderwerp weer..............
Dit keer tegen Amanda.
pi_55445008
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat Amanda zegt niet te willen doen, heeft ze zojuist wel gedaan. Toezegging voor de volgende stemming geven.
Ik begrijp Lieke niet , Amanda scheld haar te pas en te onpas verrot maar dat maakt blijkbaar niet uit.
Amanda is een sociaal engeltje vergeleken met die etterbak vleermuis.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_55445054
maar is die stemming voor die 2 uur waar BA Jaap omkopen voor 300 punten en Jaap mag dan 2 uur weg, al geweest?
Kut amanda.
pi_55445103
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Dit keer tegen Amanda.
zo en slim is ze ook niet echt.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:16:06 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_55445139
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.
― Mark Twain
pi_55445154
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef ThomasSlayer het volgende:

[..]

iedereen is vervangbaar.
Zeker de kabouter.
dat dachten ze ook toen ze dennix erin deden.
tot nu toe heeft dus niemand hem echt kunnen overtreffen,
anders had die persoon er allang in geweest.

zonder huub valt alles stil daar.
zonder actie geen reactie.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445188
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Dit keer tegen Amanda.
ze is ZO niet bezig met hem
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445211
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef FdW het volgende:

[..]

Nu overdrijf je FdW
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:20:31 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_55445259
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef itsme het volgende:
maar is die stemming voor die 2 uur waar BA Jaap omkopen voor 300 punten en Jaap mag dan 2 uur weg, al geweest?
Kut amanda.
Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
quote:
Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
― Mark Twain
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:30:19 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55445491
Mooi plaatje
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55445537
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tuurlijk : Sterruf jonguh, je hebt je vrienden in Amerika vermoord.
Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.
Volgens een aantal fans zijn clown Theo Popov en korsakov mamma ideale ouders..., dan is het a-sociale gestoorde gedrag van die vleermuis minder goed te begrijpen.
pi_55445540
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nieuws van de RTL site. Jaap heeft dus 600 ceepees moeten dokken aan B en A voor 2 uurtje buiten, stelletje lamzakken.
[..]
Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55445578
pi_55445594
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nu overdrijf je FdW
Lieve B, je kent me goed genoeg om te weten dat ik niet chargeer, eerder nuanceer zoals ik juist in mijn vorige post heb gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:35:48 #232
137949 Disana
pi_55445606
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]
Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:37:09 #233
145755 kahaarin
pi_55445636
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon een (slecht) script om te zorgen dat B&A punten hebben om familie uit te nodigen met de feestdagen. Brian kan niet zonder ..... Nu inmiddels op de fora te veel rumoer is ontstaan over de punten en Brian per ongeluk verklapte dat hij niet genoeg had (punten uit de pot nodig), heeft het hokje dit verzonnen om het probleem op te lossen.
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef kahaarin het volgende:

Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.
Precies, dat zeg ik....
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:37:38 #234
137949 Disana
pi_55445649
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, ik vond het uitdelen van maarliefst 600 cp ook erg ongeloofwaardig voor maar 2 uurtjes buiten De Kooi.
pi_55445655
en wie moet er weer voor actie zorgen..

huub!
pi_55445674
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is een paar uur geleden al gepost. Wat ik begreep was dat deze stemming plaatsvond tijdens de storing. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze niet wat meer rekening hebben gehouden met de streamers, want ik had de precieze gang van zaken wel eens willen zien.
ik hoef het niet te zien
ik heb al weer gegeten en gedronken.
Amanda krijgt haar rijlessen en Lieke geen CPs, paar scheldwoorden kan ze krijgen, en Amanda en Brian duiken weer dronken in bed, om morgen uit te kunnen zieken.
pi_55445684
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:42:45 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_55445776
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef FdW het volgende:

[..]

Amanda heeft zoals iedereen weet geen opvoeding genoten, hetgeen veel verklaart.
Volgens een aantal fans zijn clown Theo Popov en korsakov mamma ideale ouders..., dan is het a-sociale gestoorde gedrag van die vleermuis minder goed te begrijpen.
Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
― Mark Twain
pi_55445777
helaas huubje, lieke hapt niet
pi_55445790
boodschappen zijn weer gearriveerd..

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:44:28 #241
145755 kahaarin
pi_55445811
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is valt ook niet te ontkennen. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
(Gewoon mijn mening hoor.)
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:45:47 #242
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55445850
quote:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat de ouders van Huub ideale ouders zijn alleen dat hij uit een warm nest komt. Dat merk je overal aan en dat Huub niet dom is blijkt uit zijn vele weetjes en belezenheid. Wat hij wel regelmatig is is een recalcitrante kutkabouter met een grote bek en een evenredig groot ego. En toch blijft hij mijn number one winner van dat hok om de simpele reden dat hij de enige is die het spel speelt, wel of niet met behulp van de FEBO maar dat geldt natuurlijk voor iedereen en voor de Rat en zijn engeltje in het bijzonder.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:46:17 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_55445859
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij heeft iig genoeg zelfvertrouwen, het lijkt wel of hij vroeger best wel verwend is geweest, alles draait een beetje om hem in zijn beleving.
Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:48:00 #244
137949 Disana
pi_55445891
quote:

[..]

Zo komt het niet op mij over. Wel alsof er altijd veel vertrouwen in hem is gesteld wat betreft zijn beoordelingsvermogen en beslissingen. Huub is erg zelfstandig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:49:22 #245
145755 kahaarin
pi_55445924
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit begrepen uit zijn verhalen. Wel dat hij tijdens zijn eerste levensjaar erg ziek is geweest en dan heb je wel een streepje voor denk ik.
Ik denk dat het een wel verband kan hebben met het ander ja, aandacht te kort heeft hij niet gehad volgens mij.

Het valt mij gewoon op dat hij altijd als eerste kijkt naar wat hem het beste uit komt, niet naar wat een ander eventueel wil, overleggen is ook geen forte van hem.

@Disana, (cross-post) Het lijkt er wat mij betreft op dat er veel voor hem is gedaan, hij liet het zorgen van Lieke (Kleding opruimen, bed opmaken, kleding wassen.) wel heel makkelijk gebeuren, eigenlijk zonder commentaar, dus in die zin bedoel ik verwend.
(Om een hoop reacties te voorkomen, ik vind niet dat zij heilig is, idd ze zeurt en roddelt maar dit wilde ik haar wel geven.)
be nice or go away
pi_55445932
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

ik ook niet.
wel heb ik begrepen dat hij nooit te lui is geweest om hard te werken
en op zijn eigen beentjes te staan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55445964

Selene fohnt haar pruik
het water roept
pi_55445986
quote:

[..]

Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.
Hoe weet je van een warm nest? Gescheiden ouders en opgegroeid met een moeder die zuipt als een ketter? Hoezo warm nest?
Als jouw warme nest zou kloppen is het nog erger dat hij zich zo walgelijk a-sociaal gedraagt!!!!
pi_55446031
Waar is iedereen? Kom net binnen, o, Lieke zit te schaken met ?
het water roept
pi_55446067
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
keith richards, de zwerver.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55446099
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:55 schreef miesy het volgende:

[..]

keith richards, de zwerver.
Hij is wel anders zo
Huub zingt: Saaie mensen in de kooi
het water roept
pi_55446106
Brian moest wakker worden
het water roept
pi_55446122
quote:

[..]

Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jaren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 21 december 2007 @ 17:58:31 #254
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446129
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef Varen het volgende:
Wat ik begrepen heb:
Jaap slaapt, die voelt zich al een paar dagen niet zo lekker
Lieke schaakt met Mike
Huub heeft de boodschappen ingeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Brian heeft even geslapen - kindje van god
Amanda heeft de post opgeruimd
Selene heur haar gedaan
Luc is weg
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 17:58:41 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_55446134
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:52 schreef FdW het volgende:

[..]

Ongemanierde a-sociale rioolratten spelletjes.
Hoe weet je van een warm nest? Gescheiden ouders en opgegroeid met een moeder die zuipt als een ketter? Hoezo warm nest?
Als jouw warme nest zou kloppen is het nog erger dat hij zich zo walgelijk a-sociaal gedraagt!!!!
Nou, nou, rustig maar, we weten dat je terug bent.

Huub is dol op zijn moeder en ja, die lust een borrel, so what? Hij is dol op zijn vader, broers , zus en neefjes, dat hebben we op de streams kunnen horen en zien. Voor a-sociaal gedrag verwijs ik je weer naar de Rat en zijn siliconenslet.
― Mark Twain
pi_55446158
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb:
Jaap slaapt, die voelt zich al een paar dagen niet zo lekker
Lieke schaakt met Mike
Huub heeft de boodschappen ingeruimd en de vaatwasser uitgeruimd.
Brian heeft even geslapen - kindje van god
Amanda heeft de post opgeruimd
Selene heur haar gedaan
Luc is weg
Bedankt, ik ben weer bij gepraat
het water roept
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:02:12 #257
145755 kahaarin
pi_55446194
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:49 schreef miesy het volgende:

[..]

ik ook niet.
wel heb ik begrepen dat hij nooit te lui is geweest om hard te werken
en op zijn eigen beentjes te staan.
Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.
Hij redeneert vaak naar zich toe, dat heeft wel met zijn opvoeding te maken denk ik.
be nice or go away
pi_55446213
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55446214
Amanda wil met Lieke een wedstrijd doen om 20 CP's
Als Lieke verliest, moet ze Amanda haar persoonlijke butler zijn voor 1 avond of dag
auto
het water roept
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 18:05:51 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_55446220
Het is toch wat. Een uurtje golfen, oh nee chocomel drinken, en een uurtje schaatsen. Wat heeft hij het toch zwaar, leveren, leveren, leveren.

― Mark Twain
pi_55446224
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hoe hij zich zelf ontwikkeld, hardwerkend, zelfstandig, is naar mijn mening iets anders dan hoe je bent opgevoed, op een gegeven moment moet je toch je eigen keuzes maken, ik heb het gevoel dat toen hij klein was dat hij veel aandacht heeft gehad en dat het vaak om hem draaide, het is ook maar een gevoel van mij, ik ben geen psycholoog, ik vind hem wat makkelijk met de gevoelens van andere mensen omgaan, bijna alsof die er voor hem niet zo toe doen.
Hij redeneert vaak naar zich toe, dat heeft wel met zijn opvoeding te maken denk ik.
Zeer goed omschreven.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:07:20 #262
145755 kahaarin
pi_55446234
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef riri het volgende:

[..]

Is ook een beetje zo..hij is een couveusekindje geweest...2 maanden te vroeg geboren...longen en zo waren nog niet volgroeit....als kind was hij altijd ziek en een zorgenkindje...veel aandacht gekregen daardoor in zijn jonge jaren
Dat bedoel ik idd.
be nice or go away
pi_55446247
De kok's zijn er.
het water roept
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:10:46 #264
145755 kahaarin
pi_55446283
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:06 schreef FdW het volgende:

[..]

Zeer goed omschreven.

Wat ik me afvroeg, is er iets speciaals, Lieke heeft haar mooie jurk aan, Selene is aan het stylen, er zijn koks, waarom is dat vandaag?
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:12:11 #265
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446309
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat ik me afvroeg, is er iets speciaals, Lieke heeft haar mooie jurk aan, Selene is aan het stylen, er zijn koks, waarom is dat vandaag?
Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:14:18 #266
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55446348
Lieke en Amanda hebben een "zogenaamde" weddenschap en gaan over het ijs tijgeren....
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:14:37 #267
145755 kahaarin
pi_55446353
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:

[..]

Ze hebben een italiaanse avond vanaaf...........
Dan gaan ze vast wel lekker eten.

Hoe gaan de dames?
1 in het rood, 1 in het wit en 1 in het groen, qua vlag?
be nice or go away
pi_55446361
amanda moet en zal haar tv momentje pakken.
pi_55446447
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 18:21:11 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_55446455
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda moet en zal haar tv momentje pakken.
En jij mag raden wie er gaat winnen. Lieke geeft nu al aan dat ze geen conditie heeft.
― Mark Twain
pi_55446476
uitgespikkelde flessen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:22:46 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446479

Hebben ze nou nog een zwerver in de Kooi gelaten ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:23:45 #273
145755 kahaarin
pi_55446495
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze nou nog een zwerver in de Kooi gelaten ?
Zwaaiden ze hem maar uit.....
be nice or go away
pi_55446518
pi_55446568
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda hebben een "zogenaamde" weddenschap en gaan over het ijs tijgeren....
Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:31:14 #276
145755 kahaarin
pi_55446600
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Past wel in de reeks 'zwakke scripts'. Een hoop onzin, leuke TV (?), en het resultaat is dat streamers het zicht op de punten helemaal kwijtraken. Gewoon om zeep helpen van de schaduw-boekhouding van de RAT z'n punten ..........
In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
be nice or go away
pi_55446619
Getver..wat gaan ze nou weer doen...over het ijs tijgeren..bleeeh...dat is toch veel te gevaarlijk...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:33:02 #278
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446634

Musica Español
Come On
pi_55446646
Ik hoop dat de pruik van Amanda aan het ijs blijft kleven...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55446651
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.
Zonder goede CP-boekhouding is DGK niet geloofwaardig.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:34:42 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446663
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:34:59 #282
145755 kahaarin
pi_55446671
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostiueren.
Met wel zeker?
Zelden zo'n slecht geregisseerde soap gezien!
be nice or go away
pi_55446677
pfffff...slechte prestatie van Amanda
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55446683
Eindelijk durft Bwian het hardop tegen Amanda te zeggen: '' Kruipen kruipen ''.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:35:48 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446686
Musica Español
Come On
pi_55446695
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In stand houden zeker?
Ik vind dit vrij verwarrend worden allemaal.
Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Keep the Sunny Side Up
pi_55446744
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Hiertegen moet ik ernstig prostitueren.
Prostitueren en een goede boekhouding gaan al veel langer niet geweldig goed samen .........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:38:58 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446753
Musica Español
Come On
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:39:57 #289
145755 kahaarin
pi_55446773
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, de schaduw-boekhouding van streamers willen ze (=het hokje) juist vernielen omdat het teveel begon op te vallen dat de RAT emmers punten kadoo kreeg.
Dat lukt ze kennelijk goed, het wordt voor jou (en menig ander) al verwarrend, nu de resterende streamers nog die het konden bijhouden..........
Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.
Wie heeft het allemaal kunnen bijhouden dan?
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......
Het is iig duidelijk dat ze hem nog steeds de hand boven het hoofd houden.
be nice or go away
pi_55446805
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een nieuwe schaduwboekhouding in het zadel helpen zodat de ouwe verdwijnt, een soort van witwassen dus.
Ik heb verschillende berekeningen gezien van hoeveel punten er nog moeten zijn......
Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55446808
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sjon mag wel uitkijken, want Holleeder heeft 9 jaar cel gekregen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:44:35 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446864
Brian de ijsmeester van DGK
Musica Español
Come On
pi_55446887
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Zoals ze riepen in De grote Mijnheer Kaktus Show - "De eerste ronde" .........
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:46:52 #294
145755 kahaarin
pi_55446904
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat met zo'n hoofd ook wel heel begrijpelijk en noodzakelijk is ......
Inderdaad.

@FdW, begin een proefproces!

Ik ga eten en daarna weg, succes verder!
be nice or go away
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:47:05 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55446909
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat houdt in dat de duur van DGK verlengd wordt met nog eens 9 jaar, want Brian moet natuurlijk een flinke som van het witgewassen geld afdragen aan Holleeder .
Musica Español
Come On
pi_55446918
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:47:59 #297
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55446929
MART
el relajar agradable en fuengirola
pi_55446951
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef riri het volgende:
pfffff...slechte prestatie van Amanda
varkentjes kunnen beter rollen
pi_55446956
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn dank is groot aan Het Hokje - De onzin voor 20 cpt hebben we weer gehad ........ !
Waarom moet er zo stom gedaan worden om 20 puntjes, terwijl Jaap gewoon 600 gaf, omdat het droompaar het vroeg?
pi_55446961
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef loisie het volgende:
MART
Stil nou, eindelijk een keer sport zonder Mart Smeets ......
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')