En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Kinga het volgende:
Jezus christus, wat gescript die pre-rijbewijs-stemming gesprekjes! Nu Amanda weer...
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop ECHT dat die stemming geblokt wordt. Dat mormel krijgt het meeste van iedereen, maar blokt zelf wanneer ze het iemand niet gunt.
Tsja, maar Huub is soms een beetje té sociaal.. en kon het wel eens laten doorgaan voor Amanda.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.
Ik zou als ik Lieke was de helft van wat ze van Jaap heeft gehad eisen, kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?
20 punten! Zó, wat enorm gul. Zelf vraagt ze 300 punten aan Jaap, maar een kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat de stemming voor haar rijbewijs snel komt.
Ze wil Lieke wel 20 punten geven om haar moeder te bellen, als Lieke haar dan haar stem geeft.
huub weg, dan stopt de gouden kooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
enige verhaal lijn waarop ik wacht is de 52% weg stemmen.
Kan niet geleoven dat de bewoners dat idee nooit opgemerkt hebben.
Daarmee geloof ik dat de kooi van a tot z geregisseerd wordt.
Begon niet zo maar na de aanranding van Lieke is de boel veranderd en zijn ze de acteurs deal aangegaan.
Wat was dit voor een bullshit verhaal! Het is zo duidelijk een plannetje van achter! Ik denk dat als puntje bij paaltje komt Huub hem wel gewoon geeft aan Amanda. Helaas! En die verrotte klote Brian daar kots ik op!!!! Met zijn 'ik ben zo geweldig en de rest is zo slecht" mentaliteit!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
Als ze slim is werkt ze samen met Huub en Jaap. Zegt zij ja, om de punten te krijgen, en laat ze Huub blocken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
Amanda maakt idd een denkfout maar ik weet niet of zij het weet van die aanvulling, da's dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |