Omdat ze bij het minste of geringste doorflippen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Bestaat er één redelijk argument waarom B&A met zorg behandeld moeten worden?
http://www.personal-artist.com/quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Artiesten die teksten doneren, lik mijn reet, dit is gewoon door iemand gecopieerd, hier weet Ramses denk ik niets van af, er staat inderdaad Ramses onder. Weer een verzinsel van Brian net zoals zijn schilderij van de Ikea?
sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef CHAOS_ het volgende:
Honden eten poep?
Inderdaad op de antillen leven honden buiten, maar niet bij de hollanders daar. Antillianen moeten niets van dieren hebben, ze hebben ze alleen maar aan de ketting staan, omdat ze blaffen bij onraad.
Of een hond nu groot of klein is, het zijn honden. Ook kleine honden horen niet in bed, maar is mijn mening, heb honden gehad en katten, maar mochten niet in bed komen, wat ze dus ook niet deden, het is maar net wat je ze aanleerd.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
Ja de verontwaardiging is dan groot op de forums en hebben ze lekker de streamers weer tuk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Bestaat er één redelijk argument waarom B&A met zorg behandeld moeten worden?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
Gelukkig geen grasmaaier over de kabels van FOK heengereden
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
Gelukkig geen grasmaaier over de kabels van FOK heengereden
Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef jassy het volgende:
Brian is onwijs chagarijnig
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is Manny haar haar weer aan het verprutsen volgens de alleskunner, allesweter, kortom gouden man?
Ach die lieverd toch, dan gaat hij toch zonnebanken, liefst zonder wederhelft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
Calcium. Honden gaan poep eten, wanneer ze een tekort hebben aan calcium. Poep bevat namelijk calcium. Vandaar, dat eierschalen (pure calcium) dan een goed middel zijn tegen het poep eten. Je hond op een beter gebalanceerd dieet zetten, helpt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
sommige honden eten inderdaad poep als ze de kans krijgen. Is heel moeilijk af te leren. Het heeft niets te maken met wel of niet buiten leven of wel of niet goed eten. Sommige honden doen dat inderdaad. Er wordt weleens door dierenartsen gezegd dat je ze dan af en toe een eierkoek moet geven omdat daar iets in zit wat ze de lust ontneemt om poep te eten (amoniak of zo iets)
RATTEN slapen ook overdag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij niet gezien, maar hij is sjaggo omdat hij niet mag slapen, ach gossie.
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef Kinga het volgende:
Jezus christus, wat gescript die pre-rijbewijs-stemming gesprekjes! Nu Amanda weer...
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop ECHT dat die stemming geblokt wordt. Dat mormel krijgt het meeste van iedereen, maar blokt zelf wanneer ze het iemand niet gunt.
Tsja, maar Huub is soms een beetje té sociaal.. en kon het wel eens laten doorgaan voor Amanda.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft al gezegd dat hij gaat blokken, voor wat het waard is.
Ik zou als ik Lieke was de helft van wat ze van Jaap heeft gehad eisen, kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze heeft wel 20 ceepees over voor Lieke om haar over de streep te rekken, wat gul hè?
20 punten! Zó, wat enorm gul. Zelf vraagt ze 300 punten aan Jaap, maar een kniesoor die daarop letquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat de stemming voor haar rijbewijs snel komt.
Ze wil Lieke wel 20 punten geven om haar moeder te bellen, als Lieke haar dan haar stem geeft.
huub weg, dan stopt de gouden kooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
enige verhaal lijn waarop ik wacht is de 52% weg stemmen.
Kan niet geleoven dat de bewoners dat idee nooit opgemerkt hebben.
Daarmee geloof ik dat de kooi van a tot z geregisseerd wordt.
Begon niet zo maar na de aanranding van Lieke is de boel veranderd en zijn ze de acteurs deal aangegaan.
Wat was dit voor een bullshit verhaal! Het is zo duidelijk een plannetje van achter! Ik denk dat als puntje bij paaltje komt Huub hem wel gewoon geeft aan Amanda. Helaas! En die verrotte klote Brian daar kots ik op!!!! Met zijn 'ik ben zo geweldig en de rest is zo slecht" mentaliteit!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
Als ze slim is werkt ze samen met Huub en Jaap. Zegt zij ja, om de punten te krijgen, en laat ze Huub blocken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke zal er nog intrappen ook, in het geslijm van amanda
Amanda maakt idd een denkfout maar ik weet niet of zij het weet van die aanvulling, da's dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
Lieke's punten waren toch al weer op magische wijze (Huub?) aangevuld tot 300?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |