Is een stukje uit de pastorale van Ramses Shaffie en Liesbeth Listquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het cadeau hangt boven het bed. Het lijkt wel een schoolbord met het alfabet.
Liggen die kabels dan bovengronds?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ik schreef is het verhaal van Huub. Kans is groot dat het zo'n klein tractor-ding is - gebruiken ze ook om karretjes te trekken en spullen te vervoeren. Zelfs destijds die kar met alle kadoo's voor Lieke.
Nou!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:10 schreef Lobasca het volgende:
Mmmmmhhhh...deze fysio is wel leuk!
Die werkt in het donker ondergronds, dan loop je de kans op calamiteiten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ik schreef is het verhaal van Huub. Kans is groot dat het zo'n klein tractor-ding is - gebruiken ze ook om karretjes te trekken en spullen te vervoeren. Zoals destijds die kar met alle kadoo's voor Lieke.
Die zal ook wel weer lam zijn geweest zoals hij iedere avond is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Maar waarom ligt Brian in bed dan, moet hij zijn del gezelschap houden? Of is hij ook ziek?
Die moet eerst nog een Sudoku oplossen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef CHAOS_ het volgende:
Maar waarom ligt Brian in bed dan, moet hij zijn del gezelschap houden? Of is hij ook ziek?
Huub: Iemand heeft met een grasmaaier over een elektriciteitskabel gereden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het over een grote stroomstoring. Iemand zou
gisteravond met een grasmaaier een dikke stroomkabel hebben meegenomen.
Gezelli in de kooi, vindt ze allemaal maar mopperenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
072![]()
Hebben we een kater van de zeer onverdiende nederlaag gisteravond?
Amanda mag zich elke avond een kater zuipen en dan met "een griepje" blijven liggenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Lieke baalt dus dat Amanda op bed mag blijven liggen en terecht.
Is het nog steeds dezelfde als een half jaar geledenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die moet eerst nog een Sudoku oplossen...
Vermoedelijk een laatste wanhopige poging om de populariteit van Huub te evenaren, mogelijk zelfs te overtreffen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zal ook wel weer lam zijn geweest zoals hij iedere avond is.
Wanneer er zo veel sneeuw op het gras ligt dat je het niet kan maaien, kan je ook niet golfen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:14 schreef Margo37 het volgende:
Ze zal wel gaan golfen zegt Huub en dat is het punt ook, s'morgens is dat kind ziek, slappe redactie.
Dat maakt in de kooi niets uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:26 schreef Borga het volgende:
Wanneer er zo veel sneeuw op het gras ligt dat je het niet kan maaien, kan je ook niet golfen.
Brian zuipt meer dan wie dan ook daar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Vermoedelijk een laatste wanhopige poging om de populariteit van Huub te evenaren, mogelijk zelfs te overtreffen?
Ik heb er van genoten, wat een topclub is het toch ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:21 schreef grazygirl het volgende:
[..]
Gezelli in de kooi, vindt ze allemaal maar mopperen
was inderdaad niet verdiend maar het is wat het is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb er van genoten, wat een topclub is het toch ook.
Ik weet het, het is daar een mooie sprookjeswereld.quote:
Theorie-lessen voor het vaardigheidsbewijs..quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer er zo veel sneeuw op het gras ligt dat je het niet kan maaien, kan je ook niet golfen.
Mike zegt astma te hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Oh God, Mikey moet echt naar een dokter.
Zijn hoest klinkt behoorlijk terminaal.
Ooh, is dat de oorzaak. Dat wisten wij nog niet, oftewel gelul.quote:
Wat heeft Huub dan geflikt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
praatjesmaker Huub valt steeds meer door de mand
aan bezoek wat er is doet hij zijn verhaal over de relatie met Lieke
die vrouw zegt...ze is nog aardig tegen je geweest over dat eruit stemmen van je...na wat je haar geflikt had de avond ervoor
haar woorden..."ik was nog veel harder geweest"
Zou toch best kunnen. Gisteren waren ze op de daktuin al bezig met tijdelijke kabels (bovengronds). Volgens Huub komen er een aantal party-tenten in de tuin voor het feest. Zojuist kreeg de kapster een waarschuwing voor kabels die langs de kapsalon lopen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub: Iemand heeft met een grasmaaier over een elektriciteitskabel gereden.
(Alles voor DGK? Tuinonderhoud?)
Huub is ook niet te beroerd om mee te spelen over een elektriciteits-storing
de tuinen zijn hard bevroren, ik zie hier een Tuinfluitertje al minuten lang
door de bevroren grassprietjes en bevroren grond proberen te spitten.
Toen was het toch uit, of ben ik nu abuis?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
2 meisjes gezoend na een optreden...........
Achter heeft het ook wel gehad met haar verhalen, en maken ze het geluid maar onduidelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht ff te kunnen checken wat Lieke nu weer over Huub te lullen heeft tegen de fysio..niet te volgen want ze heeft haar zender niet om..
Toen was het idd al uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was het toch uit, of ben ik nu abuis?
¨quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Theorie-lessen voor het vaardigheidsbewijs..![]()
Praktijkervaring met golfbewegingen hebben beide inmiddels voldoende.
Ja, eigenlijk zou het best kunnen, niet zozeer om de tuin te maaien,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou toch best kunnen.
Gisteren waren ze op de daktuin al bezig met tijdelijke kabels (bovengronds).
Volgens Huub komen er een aantal party-tenten in de tuin voor het feest.
Zojuist kreeg de kapster een waarschuwing voor kabels die langs de kapsalon lopen.
Ja, maar Huub mag niet met een ander, ivm de tere gevoelens van Lieke, hij moet wachten totdat Lieke het aan kan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was het toch uit, of ben ik nu abuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |