Ik zou haast zeggen mag hij ook een keer. Lieke zeker nog nooit door de mand gevallen dan omdat hij haar erin heeftgehouden en omdat ze ook aan iedereen over Huub haar beklag doet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef riri het volgende:
praatjesmaker Huub valt steeds meer door de mand
aan bezoek wat er is doet hij zijn verhaal over de relatie met Lieke
die vrouw zegt...ze is nog aardig tegen je geweest over dat eruit stemmen van je...na wat je haar geflikt had de avond ervoor
haar woorden..."ik was nog veel harder geweest"
Risk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Katewalker het volgende:
Mike vraagt naar spellen aan Brian..domino...toen ik werkte in een dak-en thuislozen opvanghuis speelden onze gasten heel vaak een spel waarbij je landen moet veroveren..verdorie..hoe heet dat ook alweer?..
Ik had een stille hoop, dat er ruzie was geweest,en die rat de kooi uit was(,jammer)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
Ik kom net binnen en zag geen COS, dus nu eerst ff bijlezen. Als iemand een bijdrage heeft voor de OP, graag!
Na urenlang problemen met de server oid waardoor we geen streams konden kijken hebben we eindelijk weer streams. Gelukkig maar.
Lieke wordt gemasseerd. Selene zit in de kamer te roken.
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?quote:
Ow ja..Risk...quote:
Kunnen ze niet even een van die stroomkabels in het voetenbadje hangen .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Inmiddels zit Selene met dr poten in een voetenbad en Jaap krijgt een ontharings(?)behandeling.
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Zolang die vleermuiskop Lieke blijft stalken, uitvloeken, beledigen etc. is het niet verrassend dat Lieke reageert en af en toe stoom afblaast. Of is reageren slechts voorbehouden aan de korsakov vleermuis?
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigdquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gaf Copycat antwoord op haar vraag en wb de Huub en Lieke discussie, ben ik nu wel klaar. Alsof het onmogelijk is om het hier eens te worden over het feit dat je het oneens bent en ook altijd zal blijven.
Nee hoor maar volgens mij is dat ook helemaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Lieke heeft ook 1000x meer reden om het wangedrag van die die vleermuis aan de kaak te stellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke reageert veel meer naar anderen dan huub juist en daarbij begon Selene dat gesprek tegen die troela's, Huub haakte er toen pas op in.
Nee hoor, be my guest. Ik gaf alleen maar antwoord op een vraag zonder een mening te verkondigen. Mijn zegen heb je, alleen ik ga er verder niet op in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging over aktie en reaktie. Mag die alleen eenzijdig worden gebezigd
Wat staat daar (voor degenen die, net als ik, niet bij nowlive geregistreerd staan)?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Lees nou eens hier
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=1176
Dan hoeven jullie je ook niet meer zo druk te maken over de mensen in de kooi!!
Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef Poezewoes het volgende:
Meekijken achter de schermen
Geplaatst op 21-12 om 10:17
De bewoners spreken zo vrij, dat het overduidelijk is dat ze zich nog steeds niet bewust zijn van de herstelde streams. Jaap spreekt bijvoorbeeld over Rik en dat iedereen wel weet dat het Polo is. Huub en Lieke praten heel normaal met elkaar en van enige verwijdering tussen de twee blijkt helemaal niets. Ook wordt er openlijk gesproken over de instructies die op het plasma verschijnen over het dicht doen van het raam in de masterbedroom. Er heerst een bepaalde onvrede over dingen die spelen tussen de bewoners en de buren. Wat dat precies is, wordt niet duidelijk. Lieke vertelt dat ze vanmiddag ‘gewoon ziek is’ en Huub vindt dat ‘logisch’. Een bijzonder kijkje in de keuken, dat is zeker.
Robert, de fysiotherapeut, komt binnen. Ook met hem wordt anders dan anders gesproken. Robert informeert of ze al kerst hebben gevierd. Huub zegt dat ze dat inderdaad al twee keer gedaan hebben.
Deze blik achter de schermen onderstreept nog eens heel duidelijk naar welk toneelstuk wij al tijden aan het kijken zijn. Ook al wisten we dat al lang het is heel ontluisterend wanneer het zo duidelijk te zien en te horen is.
Het zou goed zijn wanneer de super fanatieke fans zich dit eens gingen realiseren en zich wat minder laten meeslepen in dit grote toneelspel genaamd de Gouden Kooi.
Bron Nowlive
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik het met rare sfeertje vanmorgen.
Huub zei ook nog iets over Sven. ' Dat was goed wat je zei over Sven gisteravond.' Zoiets zei hij tegen Jaap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.
- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
- Lieke wil 'gewoon' ziek zijn, omdat Amanda en Brian dat ook mogen.
Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker een raar sfeertje. Alsof ze gisteren stevig gedronken hebben en ze hangen allemaal een beetje duf aan tafel of op de bank.
- Japio en Huub zaten te grappen over Rik, die volgens Japio in het echt Polo zou heten (niet waar). Kennelijk hebben ze daar gisteren over zitten grappen en Japio had ook iets gezegd over Sjoerd.
- Het gesprek over die instructie's op de plasma waren niret zo vreemd. Eerst moetsen de lamellen dicht, dan weer open en toen weer dicht. Ze zeiden wel dat 'achter' niet erg duidelijk was, maar om dat meteen 'onvrede' te noemen ?
- Lieke wil 'gewoon' ziek zijn, omdat Amanda en Brian dat ook mogen.
Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap hebben zelf gezegd dat Polo Rik wordt genoemd, dat was tijdens de opnamen van de singles van Huub en Brian ( dat extra nummer)
Dat is ie al sinds het voorjaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub komt nogal uitgeblust over, niet zoals bij een kater maar gewoon 'leeg' en afwezig .......
[ afbeelding ]
Ah, dat bedoel je, zo klopt het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar Japio zei dat z'n echte naam Polo is. En dat klopt niet. Hij heet Marco Xxxxxxx en daar hebben ze Marco Polo gemaakt. (Ten tijde van de gitaar-taart)
....voor de Lieke haters.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
.........tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…
Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
van dgk site
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
Klokslag 12 uur moeten de Miljonairs zich op de bank verzamelen. De plasmaboy heeft een belangrijke mededeling… Een Miljonair mag voor twee uur de Villa verlaten maar dan moet er natuurlijk wel unaniem gestemd worden. Binnen 24 uur moeten de Miljonairs eruit zijn wie zij die twee uur buiten De Gouden Kooi het meeste gunnen. Lieke geeft direct aan dat zij het Jaap gunt. De rest is het hier wel mee eens maar Amanda moet er wel iets voor terug hebben…
Ze besluit dat Jaap haar dan maar moet omkopen met contactpunten. De grote Miljonair stelt uiteindelijk voor om zowel haar als Brian ieder 300 contactpunten te geven. De twee tortelduifjes gaan na overleg akkoord met het voorstel van Jaap. Ook heeft de Briellenaar toegezegd Amanda zijn stem te geven als er een stemming komt zodat zij haar rijbewijs kan halen. De tijd van het blokken van stemmingen lijkt nu echt voorbij…
van dgk site
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen.![]()
............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
ik geloof van dit hele spel geen ene moer meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, waar gaat dit nu weer over, Amanda haar rijbewijs halen? Het zal ook niet waar zijn, dit nav het telefoontje van Mamanda. En Brian en Amanda zijn weer 600 ceepees rijker........ik geloof eigenlijk niet wat ik lees, zum kotzen.
Dat heb ik al heel lang, een gescripte bende, bah.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik geloof van dit hele spel geen ene moer meer
Ja dat is het een irritante streek van huub inderdaad, maar jah, de afgelopen weken ben ik allergisch geworden voor dat zure gesnerp van deze juffrouw Ooievaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In dit geval had ze wel gelijk. Huub zat er vanmorgen bij toen werd afgesproken dat ze na Japio aan de beurt zou zijn.
En vervolgens zullen Brian en Amanda weer urenlang gaan lullen over het feit dat Jaap nooit iets doet zonder er wat terug voor te krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat een gelul dat het Jaap 600 cp kost om ff naar buiten te kunnen....dat hij daarmee akkoord gaat..onbegrijpelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |