Waarom als Dragquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Bart, je gaat toch niet in drag die kooi in, hè?
In drag, omdat hij het heeft over een vriendin voor Lieke.quote:
Bart heeft het over een vriendin, beetje moeilijk om als zichzelf te gaan dan.quote:
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Bart, je gaat toch niet in drag die kooi in, hè?
Jammer. Volgens mij komen je kuiten mooi uit in pumpsquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.
Nee, ik heb hier mijn eigen 'hokje'.
Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pff no way. Ben nog steeds aan het bijkomen van HBB.
Nee, ik heb hier mijn eigen 'hokje'.
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog steeds, dat is bijna 2 jaar geleden, watje.
Monique was lief.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nog steeds beelden op m'n netvlies van Viola die de jacuzzi uitstapt. En die vreeeeeselijke Anita Heilker. Die is echt te dom om te schijten
Ze hebben hem gisteren nog wel gepimpt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
Damn wat ziet die zwerver eruit..
rat is met hoofletters.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Febo valt het jullie nou nog steeds niet op wat die silicone snol en die rat,allemaal mogen,anderen kunnen toch ook tv maken,het valt zo verschrikkelijk op,geef Jaap en Huub een prikslee dan kan je mischien nog wat lachenten ten eerste heeft die snol een kut stem,en die rat weet toch alles beter,en had al in een cel moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |