abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55439742
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
Je kunt je zelfs afvragen of die stemming wel heeft plaatsgevonden. Geen streams ervan ! Is de hele stemming en de puntenverdeling niet gewoon aan de redactietafel opgeschreven en gefaxed naar PoekieRoekie ter publicatie ?

De scripts zijn niet meer zo sterk ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55439751
ik geloof weinig van dat golfen. alles wat de 'millionairs' mogen doen moet tv-materiaal zijn. daarom krijgt huub bijvoorbeeld nooit zijn motorrijlessen: dat is moeilijk te filmen, er moet een cameraman mee en is saai op tv. hoe komt het dan dat die 2 teringlijers wel elke week uren off-stream off-camera ergens iets mogen gaan doen wat nooit gefilmt word en nooit op tv is gekomen en nooit op tv zal komen? wie weet of ze niet naar een cafe in de buurt gaan waar familie of vrienden elke week gezellig komen kletsen? is er enig bewijs van het golfen behalve een golfkarretje en het woord van de twee aardsleugenaars?
pi_55439767
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:43 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Die rat zal ze wel beheren.
Stelen zul je bedoelen..
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:50:02 #79
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_55439770
B en A gaan toch elke week een paar uur naar buiten? ( "golfen" )

ik snap niet dt jaap die punten niet in zijn zak houd en iemand uitnodigt...
pi_55439806
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:47 schreef 2live het volgende:

[..]

Ze halen in ieder geval met minimale inspanning een maximaal resultaat dat moet je ze toch nageven.....ze krijgen de ene 'beloning' na de andere en niemand snapt waarvoor.
Omdat juist dan iedereen reageert op de forums.Hoe meer ergenis wij hebben ,hoe leuker hun het vinden.Kijk maar naar Villa vandaag.Iedereen heeft gewoon een karakter aangemeten gekregen en daar moeten ze zich aan houden.Huub zal altijd de grenzen moeten opzoeken en Jaap ook.Brian moet de schijnheilige zijn .
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:52:53 #81
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55439847
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zuinige Jaap die zomaar 600 punten weggeeft hahahaha, wat een bullshit, tis gewoon een manier om B en A die punten te geven op een "eerlijke" manier
Precies, deze punten komen heus niet uit de zak van Jaap, die zijn hem gegeven om aan B&A te doen, ze kunnen het niet meer maken TOV de streamers om ze stiekem aan hun te geven, dan maar zo.

Goedemiddag allemaal.
be nice or go away
pi_55439860
150 cp's voor iemand 1 uur uit te nodigen.

600 / 150 is dus 4 uur iemand uitnodigen ruilen voor 2 uur de kooi uit.

ik geloof NOOIT VAN ZN LEVEN dat jaap dat doet. never.
pi_55439884
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:50 schreef Swiffer het volgende:
B en A gaan toch elke week een paar uur naar buiten? ( "golfen" )

ik snap niet dt jaap die punten niet in zijn zak houd en iemand uitnodigt...
Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.
pi_55439937
dit moet de haat van jaap richting b en a behoorlijk doen oplaaien. jaap de zuinige moet b en a zwaar omkopen met cp's voor een stemming.

reden te meer om voortaan alles voor hen te blokken.
pi_55439955
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal niet waarom Jaap aan Amanda én aan Brian punten moet geven, en aan de anderen niet? Of gunnen de anderen het hem zó wel, zonder iets in ruil te vragen? Ik ga er steeds minder van begrijpen.
Kutjaap, die doet nooit iets zonder er iets voor terug te vragen.
Euh...... he?
pi_55439958
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik geloof weinig van dat golfen. alles wat de 'millionairs' mogen doen moet tv-materiaal zijn. daarom krijgt huub bijvoorbeeld nooit zijn motorrijlessen: dat is moeilijk te filmen, er moet een cameraman mee en is saai op tv. hoe komt het dan dat die 2 teringlijers wel elke week uren off-stream off-camera ergens iets mogen gaan doen wat nooit gefilmt word en nooit op tv is gekomen en nooit op tv zal komen? wie weet of ze niet naar een cafe in de buurt gaan waar familie of vrienden elke week gezellig komen kletsen? is er enig bewijs van het golfen behalve een golfkarretje en het woord van de twee aardsleugenaars?
Dat cafe heet "Het Clubhuis van de Golfclub". Lekker rustig, niet publiek toegankelijk en ver genoeg van de openbare weg om iets te kunnen zien ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_55439996
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef Guuskeee het volgende:
dit moet de haat van jaap richting b en a behoorlijk doen oplaaien. jaap de zuinige moet b en a zwaar omkopen met cp's voor een stemming.

reden te meer om voortaan alles voor hen te blokken.
Dat is nou juist het hele punt, het klopt gewoon van geen kanten, opdracht van achter
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55440025
Er moet toch wel iemand te vinden zijn met een GVB die daar een keer op vrijdag middag wil gaan kijken?
pi_55440082
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.
Brian en Amanda zeggen toch altijd dat Jaap niet te vertrouwen is.
Goedemorgen :W
pi_55440138
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:49 schreef ericahysterica het volgende:
lieke vindt dat zij aan de beurt is en daarom heeft ze een heel vol bord eten mee de salon ingenomen. ............tjah er moet wat te zeiken overblijven lieken
Daar bedoel je jezelf dan toch zeker mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door neehe op 21-12-2007 13:19:38 ]
pi_55440168
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Nu maar hopen dat Jaap zich niet aan zijn woord gaat houden, en de punten mooi zelf houdt.
en dan ouderwets rellen in die kooi. De stemming is mij veel te gelaten daar. Slaapverwekkend ..............dus tussendoor maar even een lekkere thriller kijken voor de broodnodige spanning ende sensatie
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55440175
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef neehe het volgende:

[..]

Datat bedoel je jezelf dan toch zeker mee.
commentaar op de kooibewoners graag
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55440304
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
Ja, dat hoop ik ook, zou wel lachen zijn
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:16:56 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55440395
quote:
12:08 Golfen!

Brian loopt met dikke winterjas en muts door de Villa. Hij heeft zich warm aangekleed want hij gaat heerlijk golfen. Gelukkig hoeft hij niet alleen, Amanda is als donderslag bij heldere hemel weer beter geworden en gaat mee golfen! Hoewel, of ze echt beter is? Ze ziet er vreselijk moe uit en dat beseft ze zelf ook. "Kan het wel, hoe ik eruit zie?", vraagt ze aan haar vriendje. Gelukkig vindt die lieve Brian alles goed...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55440414
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 13:19:48 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_55440477
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:20:15 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55440487
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Brian heeft de mond altijd vol over het gunnen, en dat zij iedereen alles gunnen, en de anderen gierig zijn, maar het gierigste stel zijn meneer en mevrouw Kubatz wel.
Voor Brian geldt de oude Chinese wijsheid 'Wie naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf' dubbel en dwars.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55440565
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: We hebben geen wedstrijd gespeeld, alleen een kop chocomel gedronken......ehm, golfles was het toch?
Zijn die golfbanen wel open met dit weer ?
Het was gewoon familie bezoek voor Brian natuurlijk, dat is een moederskindje hij moet elke week zijn mammie zien.
pi_55440576
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Gezellig toch, samen met de familie .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55440586
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Ik heb dat gierig altijd zo'n rare uitspraak gevonden, ik denk dat ze gierig met hebberig verwarren. Maar Brian zal die benaming wel verzonnen hebben, die haalt wel meer begrippen door elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')