Ik draag nog steeds Magsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Nonneke het volgende:
alleen in het donker dan !
echt, ik zou nog liever doodvriezen dan dat ik echte Uggs zou kopen, en dan ook nog dragen !
Ik schaam me nog voor mn "Spice Girl schoenen"![]()
Ik heb ze allebei in alle kleuren van de regenboog. Wat een goddelijke schoenen zijn het tochquote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
Mags zijn wel cute, maar dan wel die eerste modellen, maar niet die platte clowns schoenen
www.mag.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
Ing, jij was net post 300, dus dat was nog net binnen het slotje.
Senesta had post 301 en 302, die was stout
Ik ga even Googlen wat Mags zijn, want ik heb er nog nooit van gehoord.
Is dat een kruising tussen een Croc en een Ugg?
Ik zat te wachten tot iemand hem vol postte en dat gebeurde maar niet dus ik postte weer en toen was hij dus wel al dicht gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
www.mag.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
jij was het slotjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook al! Hoe kan dat? Leg es uit Senes![]()
Tevens TVP.
Brie en roomkaas zijn overigens jummie. Tenen daarentegen zijn bwah ranzig goor.
Het zijn ook geen beauties...maar een verwennerij voor het voetjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Ehm, zo op het eerste gezicht kan ik daar ook niet echt wild van worden, van die Mags
Maar misschien als ik ze aan jullie poezelige voetjes zie?![]()
We staan samen sterk dit gaat nooit kapotquote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de sleuheutellllllllllll ik het slohottttttttttttttt *galm*
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Nu wel, sinds ik mijn voeten heb verwend met de warmte van die Uglysquote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn ook geen beauties...maar een verwennerij voor het voetje![]()
Toen ik destijds in het ziekenhuis werkte en dagelijks heel wat loopkm's maakte heb ik m'n eerste paar gekocht en sindsdien verknocht eraan.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We staan samen sterk dit gaat nooit kapot
Die dingen zijn ook zo spuuglelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Nu wel, sinds ik mijn voeten heb verwend met de warmte van die UglysHadden ze in jouw ziekenhuistijdperk nog geen Crocs?
wat suggestiefquote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We staan samen sterk dit gaat nooit kapot
Een uur met jou is vijf kwartierquote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dan koooooooooooopen we een viiiiiiiiiiiiiiila en een jahaaaaaaaaaacht
Al had ik nog zulke lepra-poten, een croc komt dit huis niet in.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook zo spuuglelijk
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een uur met jou is vijf kwartier
Slaap Nokkie slaaaaaaapquote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
Kinky dames.
Ik ga pitten. Zing slaapliedjes voor me
Een piem0l met brie onder de raahaaand. Dat smaakt wel heel charmaahaaantquote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap Nokkie slaaaaaaap
Daar buiten loopt een piem0lllllllll
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Nog maar 1 dagje en dan lekker een weekje 2 weekjes vrij
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap Nokkie slaaaaaaap
Daar buiten loopt een piem0lllllllll
Dat heb ik dus zelden hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]wel meer. Heb er niets van gemerkt. ben zo in coma gedonderd.
Liedjes zingen bedoel je?quote:
Hoooooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zo, dat heb ik ook weer overleefd..![]()
Vanmiddag naar Stadskanaal, waarschijnlijk tot woensdag! (afhankelijk van of ik nog gebeld wordt om te werken of niet).. Morgen naar Jochem, morgen naar Jochem!![]()
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef nokwanda het volgende:
wat heb je overleefd?
Kan me voorstellen jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..![]()
http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=232
in groepsverband wel, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..![]()
http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=232
Om SCHIJTZIEK van te worden. Heb jij ook een plasplekje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Greys het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeee
Qwea, ben jij ook al zo'n plasverslaafde? Ik ken er nog eentje!
Nee, dat heb ik dan weer niet. Maar als ik bv NET geplast heb en vijf minuten later zegt Steef 'Kom, we gaan even met de auto', dan ga ik dus weer plassen, ook al ben ik net geweest. En ALTIJD moet ik dan onderweg toch weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Om SCHIJTZIEK van te worden. Heb jij ook een plasplekje?Als MM of ikzelf mn benen (bovenbenen) streelt/streel, moet ik spontaan zeiken
En als je het 5x achter elkaar doet, moet ik dus ook 5x plassen
ookal ben ik net geweest
En die kou ga ik nu trotseren om 20 min in de kou bij Shirley voor de deur te wachten. Anders ben ik om 22u nog niet thuisquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens toch...wat is het godsgloeiende koud zeg![]()
Volgens mij is de ijsbaan in het dorp open, maar dat lukt vast ook wel zonder mij.
Mooi he, die levende kerstkaart buiten zo met al die mooie witte bomen enzoquote:
Moet ze kerst er weer bijslepen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he, die levende kerstkaart buiten zo met al die mooie witte bomen enzo
Ik vind het net een prachtige kerstkaart ja. Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet ze kerst er weer bijslepen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:48 schreef Nonneke het volgende:
Zo was ik toch bijna alsnog je kikkers vergeten he QweaIk zat al bijna in de auto OHJEEJ KIKKERS VOOR MORGEN ! dus als een motherfucker terug gerend naar de winkel, snel een nieuwe doos open gemaakt en een mooi zakje gemaakt
![]()
Oja, mn lippen zijn zo vreselijk kapot dat het net lijkt alsof ik een of andere soa op mn muil hebMet van die Zulu pipo de clown lippen vol barsten scheuren en velletjes
![]()
Dus niet schrikken morgen![]()
en ja je hebt een PM terug
Jup, net een nieuwe ding was 250 euro en maakt donders goeie foto's. Fuji finepix s5700quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Nonneke het volgende:
reminds me
heb jij btw een digicam om morgen foto's te maken ?
Ik heb er wel een maar daar passen maar 12 foto's op ofzoik vergeet steeds te kijken wat voor geheugenkaartje er in moet
die wil ik best meenemen, maar dan moet ik morgenochtend eerst ff goeie batterijen halen
heerlijk ding. Als je de instellingen goed zet, heb je rete goeie foto'squote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef Greys het volgende:
Die heb ik ook, Qwea, die Fuji! Tof ding he!
Die instellingen wisselen toch de hele tijd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
heerlijk ding. Als je de instellingen goed zet, heb je rete goeie foto's![]()
Ik bedoelde meer met de macro instellingen. En je krijgt veel mooiere foto's als je het knopje op dat trillend poppetje zet. Als je namelijk zoals ik geen vaste handjes hebt, krijg je bijna geen ruis.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die instellingen wisselen toch de hele tijd?
Of bedoel je 'elke keer voordat je een foto gaat maken goed zet?'. Anders moet je me even een tip geven namelijk, want ik schiet standaard de snelle plaatjes gewoon op Auto. Alleen als ik wil gaan klooien met scherpte-diepte enzo dan gaat ik met diafragma's aan de gang (waarmee ik nog steeds ernstig loop te worstelen. Het klinkt zo onlogisch: meer licht binnen willen laten --> groter diafragma --> KLEINER F-getal. Hahaha! Ik moet nog even het knopje omzetten in mijn hoofd
Ik vraag me nog steeds af wat er volgens Elseetje nou mis was met mijn 'het is net een kerstkaart buiten' opmerking![]()
Dat trillende poppetje, staat dat gewoon op de draaiknop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met de macro instellingen. En je krijgt veel mooiere foto's als je het knopje op dat trillend poppetje zet. Als je namelijk zoals ik geen vaste handjes hebt, krijg je bijna geen ruis.
Diafragma en sluitertijd moet ik nog mee kloten. Heb ik mooi volgende week voor
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat trillende poppetje, staat dat gewoon op de draaiknop?
Ga zo eens even kijken welke je bedoelt, want ik heb ook niet echt vaste handjes
Durf je eigenlijk met je hoofd op Fok? Ik bedoel, als er morgen foto's worden gemaakt, durf je die hier dan wel te plaatsen?Of sta je al 200 keer met je hoofd hier en heb ik het gewoon nog niet gezien?
Nah, het gaat niet alleen erom dat je dan "onbewogen" foto's hebt. Ik zal even zo een foto van Baloe zoeken waarop hij gewoon loopt. Alleen als je die met de auto knop maakt, zie je geen beweging, en krijg je vaagheden/ruisquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
Ja, gevonden! Met die streepjes er naast!Had ik nog niet eens ontdekt
Wat ik me, wellicht simpele ik, dan afvraag is... waarom neemt niet iedereen de foto's dan met dat knopje? Dan heb je toch juist altijd onbewogen foto's???
Oh, wacht, shit... omdat sommige mensen juist beweging in hun foto's willen natuurlijkDuh!
Ik hoop dat je het durft, met de foto's! Ik wil juist graag wel eens het gezicht achter de actie zien
En wij durfden het ook, getuige onze foto's in het asieltopic
Mja, dat weet ik dus niet met dat knopjequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef Greys het volgende:
Top!
Maar ik bedoel die echte foto's met expres beweging, dus bv een geheel bewogen achtergrond bij bv een autorace. Dan is dat knopje misschien niet handig. Of denk ik nou verkeerd?
Ik vraag me gewoon af of je niet beter altijd je foto's op die stand kunt maken?
Durf je het echt niet, de foto's van de overhandiging in het actietopic zetten?
Hallo allemaal. Redelijk rustige avond. Soms gaat er een heel topic vol op zo'n avond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef Morretje het volgende:
Dames, wat gaan jullie weer hard!
* Morretje zwaait vanuit Stadskanaal..
Ik weet het ook niet hoor Qwea, met m'n snoet op Fok! (wel met m'n relatie, maar goed)
Nok, mag ik vragen wat voor werk je doet?
Ach so!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Redelijk rustige avond. Soms gaat er een heel topic vol op zo'n avond.
@ Morretje: ik ben sinds redelijk kort assistent orthopedagoge. Maar ik had achtergrondinfo voor ik begon.
Ik werk in een kleine, doch groeiende, praktijk en we doen begaafdheidsonderzoek en begeleidingen. Voornamelijk met meerbegaafden en de problematiek die daarbij komt kijken.
Dat groepswerk lijkt me ook vreselijk zwaar. Zou niks voor mij zijn. Respect voor de mensen die dat kunnen en hun marbles houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ach so!Weet in elk geval dat deze jongeren (10 in totaal, ik had er 'maar' 5) als contraindicatie normaal tot hoog begaafd moeten zijn. Maar dan nog, poeh!
Gisteravond bij het naar bed gaan was het ff heftig, gelukkig kwam een collega van een andere groep net ff kieke hoe het ging.. Kon ik em mooi ff inzetten de jongens in hun kamer te 'pleuren'
Ja, das goeiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef Morretje het volgende:
Na poeh, zeg ik dat het hard gaat, is het direct weer stil hier..![]()
![]()
* Morretje gaat slapen..
Qwea, morgen sms ik je als ik weg ga, dus dan nog +/- 40 min, en ben ik bij jullie..
Ik heb vannacht de hele nacht liggen denken hoe de overhandiging moet gaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Maar wel léuk-zenuwachtig, toch?
Ik was ook best nerveus hoor! Ten eerste of het allemaal wel zou gaan zoals het gepland was (met 6 auto's die overal vandaan moesten komen), ten tweede hoe de overhandiging zou gaan enzo, ten derde omdat ik diverse enge () Fokkers gewoon live ging ontmoeten! Maar die bleken allemaal
te zijn, kon ook niet anders natuurlijk
Voor de donateurs van je actie is het wel erg leuk om een foto te zien van de overhandiging denk ik. En een paar foto's van waar het nou precies terecht is gekomen. In dat topic komen toch eigenlijk alleen maar de mensen die hebben meegedaan, toch? Wat hebben anderen er in vredesnaam te zoeken? Zo heb ik het ook maar bedacht en ik ben mezelf nog niet op www.hotties.com tegengekomen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef Nonneke het volgende:
Truste voor de mensen die gaan slapen![]()
Zo Qwea dr nummer in mn telefoon, adres van Makatsi in mn agenda, morgenochtend even de routeplannerding aanslingeren, daar heb ik nu geen zin meer inWant ik moet morgen op mn vrije zaterdag
om uiterlijk half 9 mn bed uit !
![]()
Morgenochtend de spulletjes in de auto, anders bevriest het vannacht nogDe kikkertjes in mn tas en goaaaaan, op naar Nieuw Amsterdam
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Agossie!![]()
Hier stond gister in het dorpsblaadje een advertentie van de plaatselijke kattenopvang, waarin Basje in de spotlights stond. Basje werd toen hij vijf weken oud was (630 gram) wervend op straat gevonden. Hij is desondanks heel aanhankelijk, speels, vriendelijk en ondeugend. Hij moet ongeveer half augustus 2007 geboren zijn en is wit met lichtrode vlekken. Kan prima met andere katten samen en een hond zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn. Hij mag eventueel naar buiten maar dit hoeft niet, want hij heeft er geen problemen mee om lekker de hele dag binnen te zijn. Wel is het belangrijk dat hij een vriendje of vriendinnetje heeft om mee te spelen.Ik kom ernstig in de verleiding
M'n tante ging ff weg en had de achterdeur niet goed in het slot gedaan, dus wrs. is ze achter m'n tante aangehobbeld.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh jezus, wat een klote idee, je hondje in de kou
Hoe oud is het hondje? Ik bedoel, een jong gezond dier zal het misschien beter volhouden dan een zwak ouder hondje. Waar was ie ontsnapt? Tijdens het uitlaten dichtbij huis of verder in een vreemde omgeving?
Poesjequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Agossie!![]()
Hier stond gister in het dorpsblaadje een advertentie van de plaatselijke kattenopvang, waarin Basje in de spotlights stond. Basje werd toen hij vijf weken oud was (630 gram) wervend op straat gevonden. Hij is desondanks heel aanhankelijk, speels, vriendelijk en ondeugend. Hij moet ongeveer half augustus 2007 geboren zijn en is wit met lichtrode vlekken. Kan prima met andere katten samen en een hond zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn. Hij mag eventueel naar buiten maar dit hoeft niet, want hij heeft er geen problemen mee om lekker de hele dag binnen te zijn. Wel is het belangrijk dat hij een vriendje of vriendinnetje heeft om mee te spelen.Ik kom ernstig in de verleiding
Wat sneuquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n tante ging ff weg en had de achterdeur niet goed in het slot gedaan, dus wrs. is ze achter m'n tante aangehobbeld.
Het is een Malthezertje van 2 jaar oud.
En idd het idee dat zo'n beestje nu ergens bang in de kou zit of mss wel is aangereden. Krijgt Ingetje traanoogjes van
Ja, als je veel moet inzoomen heb je sowieso meer kans op bewegingsonscherpte en dan is die instelling handig ja. Je krijgt dan een kortere sluitertijd en dus minder kans op bewegingquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:59 schreef Greys het volgende:
MB bedankt voor je tips over het fotogebeuren, ik is nog n00b op dat gebied![]()
Is die instelling trouwens ook handig dus voor als je ver moet inzoomen en je dus heel snel bewegingsonscherpte krijgt?
Ing, dan zou je zeggen dat ze nog in de buurt moet zijn!Waar is je tante heen gelopen dan? Of ging ze met de auto weg?
Ze hebben alle instanties ingelicht en briefjes opgehangen met foto.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef Greys het volgende:
En Amivedi nog eens bellen! Want misschien hebben ze de site nog niet bijgewerkt!
Het plaatselijke asiel ook bellen en de politie? Want misschien hebben mensen de politie gebeld toen ze een hondje op de weg zagen lopen, ik noem maar wat...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
o wat erg
alsie terecht is , wel melden he? anders blijf ik me zorgen maken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
en het erge is, dat het niet eens verhalen zijn. het gebeurt echt allemaal hier.
en volgens mij zijn wij gewoon watjes, want we worden niet boos.
we doen wel alsof we boos zijn en roepen wel eens bij een ballenregen dat ze uit de boom moeten komen, maar we zuchten eens diepen hangen glimlachend de ballen weer terug.
Heb het hier ook aanstaan. Ik kijk en fok tegelijk, as usualquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh lady-wrb
Ik zit weer even vreselijk te Idolsen trouwens hoor, dus ik ben een beetje afwezig hier
Zag ze net. ze laden hier erg langzaam dus ik zeg het hier maar even: die eerste waar je op viel is echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef Morretje het volgende:Haai dames!!
Ben net met de foto's van Makatsi bezig, nog ff wachten.. (Staan wel veel dezelfde poezels op als bij Qwea.)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Qwea het volgende:
Jezus.
De bovenbuurman is zn wijf kwijt. Die heeft het uitgemaakt. Voordat hij met haar had was het ALTIJD 's avonds herrie. Hardcore muziek. Het bonkt gewoon door.
Zn wijf is er, en het is maaaaaaaaaanden stil.
Guess what er nu weer is? Ik ben voorheen al 4x bij hem aan de deur geweest en het boeit hem niet
Rustig Q, denk aan de kerstgedachte.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:31 schreef Qwea het volgende:
godver gloeiende godverdomme wat erger ik me aan die kut mongool zeg
Ohhquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rustig Q, denk aan de kerstgedachte.![]()
Pfff...meneer Ingetje en ikke hadden lekker eten besteld bij de pizzeria om het begin van ons vrije weekje te vieren. Daarna ivm overvol buikje "heel ff" liggen en vervolgens pas om half 11 wakker worden.![]()
En nog niets van hondje van oom en tante gehoord.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Qwea het volgende:
Jezus.
De bovenbuurman is zn wijf kwijt. Die heeft het uitgemaakt. Voordat hij met haar had was het ALTIJD 's avonds herrie. Hardcore muziek. Het bonkt gewoon door.
Zn wijf is er, en het is maaaaaaaaaanden stil.
Guess what er nu weer is? Ik ben voorheen al 4x bij hem aan de deur geweest en het boeit hem niet
Je woont toevallig niet naast m'n ouders?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier percies hetzelfde 1 of andere retard woont hiernaast die piano speelt, hij kent 2 nummers, en speelt die DE HELE DAG, met fouten, NA DE MILJOENSTE KEER NOG
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je woont toevallig niet naast m'n ouders? [afbeelding]
M'n vader is door m'n moeder samen met z'n keyboard naar de garage verbannen om dezelfde reden.
Tip: Microcuts en dan snoei en snoei hard. Liefst ook nog zelf mee jengelen (die tekst is toch niet te verstaan)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, was het maar een keyboard.. die kunnen zachthet is een harde, doordreunende piano
Ik heb wel eens een Muse-tegenoffensief gehouden jaquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tip: Microcuts en dan snoei en snoei hard. Liefst ook nog zelf mee jengelen (die tekst is toch niet te verstaan)
Help hier altijd om meneer Ingetje z'n nest uit te krijgen [afbeelding]
Whehequote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh...irritant lijkt me dat! Als ie niet reageert zou ik gewoon lekker de politie erop sturen.
We hebben hier in de straat wel een jongen van een jaar of 23 die samen met z'n karaoke-setje altijd net doet alsof ie Lukas en Geja, Fransie B., Jantje S. e.d. is.
En dan er ook nog bij schreeuwen alsof ie publiek heeft. ("ja, mensen, gooooooi die handjes maar in de lucht!!!" [afbeelding] ).
Maar da's eerder lachwekkend dan irritant. [afbeelding]
Microcuts [afbeelding]
Microcuts Live @ Wembley [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heeft buurman die aan? Of is dat je tegenoffensief?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh nu toevallig Citizen ErasedVan Hullabaloo
Nee, er zijn meer mensen die het horen, maar die zijn ook niet stoer genoeg om de politie te bellen jammer genoegquote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Zul je idd altijd zien....de politie kennende duurt het wel een uurtje voordat ze er zijn, anders wordt de koffie koud [afbeelding]
Zijn er nog andere buren dan? Of zijn dat doofstomme bejaarden ofzo?
Volgende keer Wembley moet je zekers gaan, wat een superervaring! [afbeelding]
Ik weet nog wel een leuk, goedkoop homo-hotel vlakbij het stadion [afbeelding] [afbeelding]
Volgende keer ga ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen = [afbeelding] [afbeelding]
Ook niet echt aardig van je om te kotsen van het concert [afbeelding]
Brabanthallen was zeker wel gaaf, maar ik was met vriendjes die allerlei lichamelijke klachten hadden en daarom helaas op de tribune moesten zitten [afbeelding]
Wembleyprijzen vielen best nog mee, hotel was supergoedkoop en je zat er als vrouw zijnde erg veilig [afbeelding]
En de vliegreis was ook niet duur.
Ik wil weer [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy wordt nu gehandvoert door mn vriend
Dr pilletjes krijgt ze in leverworst normaal, maar dat vind ze niet lekker meer, dus nu in smeerkaas, maar dat moet met de hand, anders smeert ze de hele boel onder met dat kapje![]()
Ik ben er stiekem nogquote:Op zondag 23 december 2007 01:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Oh gadver! Flink balen ook. Je leeft er tijden naar toe en dan is het zover....en dan zit je ziek te wezen ipv uit je dak te gaan.
Ik ben in Den Bosch op een gegeven moment van de tribune afgestapt en naar voren gelopen. Zag ik een prachtige vrij lege plek voor aan. Vroeg me nog af waarom er op zo'n plekkie niemand stond. Dus ik sjouw daarheen, kijk weer achterom, zit ik opgesloten! Was dus de doorgang naar de EHBO-post die net open stond, omdat er weer iemand werd afgevoerd [afbeelding]
Nou ja...wel mooi first class Muse kunnen kijken en lekker veel dansruimte! [afbeelding]
Was het na je kotsfestijn over? Of bleef je daarna ziek?
Mijn Muse-vriendje heeft de hele terugweg in de auto gekotst. Rij je met 140 op de snelweg, gilt ie weer Stoooop!!!! Bwah.
Volgende keer niet ziek zijn he? Anders ga ik wel naast je staan met een emmertje [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh...irritant lijkt me dat! Als ie niet reageert zou ik gewoon lekker de politie erop sturen.
We hebben hier in de straat wel een jongen van een jaar of 23 die samen met z'n karaoke-setje altijd net doet alsof ie Lukas en Geja, Fransie B., Jantje S. e.d. is.
En dan er ook nog bij schreeuwen alsof ie publiek heeft. ("ja, mensen, gooooooi die handjes maar in de lucht!!!").
Maar da's eerder lachwekkend dan irritant.![]()
Microcuts![]()
Microcuts Live @ Wembley![]()
![]()
Jaaa! Hele familie is weer happy enzoquote:
Iedereen is denk ik druk aan het voorbereiden voor kerst of zoquote:
Hier is het gewoon lui en lamballig heurquote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Iedereen is denk ik druk aan het voorbereiden voor kerst of zo
Gewoon druk met het huishouden dat 4 maanden achterloopt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Politie bellen works like a charm.quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
wat zouden jullie doen? Hij is nu sinds hij bij zn vriendin weg is, 2 dagen bezig. Vandaag en gisteren. Gisteren van 22u tot een uur of 23ennu issie alweer dik 20 min bezig.
Voordat hij bij zn vriendin was, was het praktisch elke dag raak. Het stoort me ontzettend. Maar ik vraag me af of de politie bellen geen complete ruzie opwekt.
Voorheen ben ik 4x bij hem aan de deur geweest, dan doet hij hem ff zachter,en daarna staat hij net weer zo hard. Ik vind het trouwens ook een enge en rare vent met zn drugs voorraad in huis
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Politie bellen works like a charm.
Ik heb nog nooit voor 22u de politie gebeld.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.
Je bent bang dat er herrie komt?quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.
WGR en KLB heb ik al gehad. Die zeiden ook ; Politie bellen. Het is een huurder ja, wij ook. Ik wou morgen naar woningstichting gaan, maar die is tot 2 januari haske dicht.quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor 22u de politie gebeld.Maar overlast veroorzaken mag ook overdag niet. Als het stelselmatige overlast is willen ze wel 'ns langskomen, als je 's avonds laat belt, komen ze sowieso (is mijn ervaring). Zij geven niet de naam van de persoon die heeft 'geklaagd', dat is 'vertrouwlijk'.
Overigens heb ik tokkieburen, die ook maar niet stil wilden zijn. 7 dagen per week, alle uiteenlopende uren was het raak. De andere buren waren het ook zat. Op een gegeven moment hebben we geprobeerd met ze te praten, om tot de conclusie te komen dat het zo niet ging en dat we dan maar 'serieuzere' middelen in gingen zetten. Toen was het 3 weken stil.
Als het een huurder is, helpt klagen bij de verhuurder ook vaak, zelfs een officiele klacht indienen kan. Maar als het 's avonds laat is, en je hebt al een keertje aan de deur geklopt of het stiller kan, dan zou ik gewoon de politie bellen.
Je kan ook een topic in WGR openen natuurlijk.
Nou, dat laatste ben ik eigk een beetje zat. Eerlijk gezegd ben ik wat schijterig voor hem. In het begin dat ik met MM had, nodigde hij ons boven uit. Samen met zn broertje. Strontdronken, en waar wij bij zaten flink aan de drugsquote:Op zondag 23 december 2007 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent bang dat er herrie komt?![]()
Verder wat Elseetje zegt. Het is eigenlijk het enige dat je kan doen, behalve hier klagen en het maar uitzitten
He verdorie Nok dat is klote, heel veel sterkte voor je dinnetjequote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.een van mijn beste dinnetjes is aan het miskramen.
sterktequote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.een van mijn beste dinnetjes is aan het miskramen.
Als hij vanavond laat nog bezig is: politie bellen (je mag gerust tegen hun zeggen dat je bang voor 'm bent). Al kan hij raden dat jij het hebt gedaan, daar kan hij toch niks mee.quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
WGR en KLB heb ik al gehad. Die zeiden ook ; Politie bellen. Het is een huurder ja, wij ook. Ik wou morgen naar woningstichting gaan, maar die is tot 2 januari haske dicht.
Ik hoor de hele tijd "BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM"![]()
Overigens kan die wel raden wie de politie heeft gebelt. Ik ben voordat hij met zn vriendin had vaak genoeg aan de deur geweest. In de zomer ook, zaten ze fucking om 02:00 buiten op het balkon te schreeuwenradio keihard aan
Hij en zn kutvrienden
Succes.quote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
okeujAlsie tegen 22u nog bezig is gaan ik bellen.
Was 11 weken. iedereen wist het al zo'n beetje.quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Nok...sneu voor je dinnetje...en helemaal zo vlak voor kerst.![]()
Hoe ver was ze? Wist de familie enzo het al?
Komt een vrouw bij de dokter blijft toch een hilarische tranentrekker hoor.
Maar nu eerst Boer Zoekt Vrouw
quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, als je even teruggelezen hebt, kun je zien dat ik hetzelfde probleem heb met mijn buurman... Ik persoonlijk heb pas 2 keer gebeld, en dan midden in de nacht, na twaalven iig. Maar als je niet belt, blijf je je eraan ergeren. Ik zou bellen dus!
Of pizza's bestellen voor hem![]()
Echt een hel jaquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Toen ik de vorige keer de politie had gebeld, zeiden die dat ze de volgende keer de geluidsinstallatie weg zouden halen bij hemquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap Qwea d'r angst eigenlijk wel. Als ik of een andere buur destijds de politie had gebeld, dan begon het 'feest' pas echt. Dan was hij zo pissed dat de muziek daarna nog een tandje harder ging
Dat je dáár nog niet aan gedacht had zeg!quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doen
quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
Die bovenbuurman van mij mikte regelmatig bv een stoel door zijn eigen balkondeur-raam, als iets hem niet zinde. En als de politie kwam, dan smeet hij gewoon een paar lege bierflesjes naar hun hoofd, riep 'See you laterrrrrrrrr!' en kwakte de deur weer dicht. En dan ging de politie gewoon weer weg. Echt... je zóu ze toch!
Lekker van de politiequote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
Die bovenbuurman van mij mikte regelmatig bv een stoel door zijn eigen balkondeur-raam, als iets hem niet zinde. En als de politie kwam, dan smeet hij gewoon een paar lege bierflesjes naar hun hoofd, riep 'See you laterrrrrrrrr!' en kwakte de deur weer dicht. En dan ging de politie gewoon weer weg. Echt... je zóu ze toch!
Stom hequote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je dáár nog niet aan gedacht had zeg!
Ik vraag me altijd af WAT nou geluidsoverlast is. Strax bel ik de politie en dan vinden hun dat er niks aan de hand isquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lekker van de politie
Onze buurman moest de vorige keer mee naar het bureau
Nou ja, als je er last van hebt, lijkt het me overlastquote:Op zondag 23 december 2007 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af WAT nou geluidsoverlast is. Strax bel ik de politie en dan vinden hun dat er niks aan de hand is![]()
Whehequote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
MissBliss, je bent op tv op RTL8
Neve Campbell
ja, nou, je hebt ook zeikstralen die echt overal last van hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als je er last van hebt, lijkt het me overlast
Dat is ook zo ja!quote:Op maandag 24 december 2007 00:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, nou, je hebt ook zeikstralen die echt overal last van hebben.
Wij wonen in redelijk gehorige huizen. Mijn ene buurman rochelt en hoest zich kapot. oud en versleten. Dat klinkt echt alsof ie in je keuken dood aan het gaan is. de ander heeft een geweldige tv met dolby surrouns system en de bas van iedere film is angstwekkend te volgen. En ze spelen ook darts.
Dat hoor ik, maar daar heb ik geen last van. Ik draai mijn muziek soms hard enzing vaak ook hard mee. Ik vraag regelmatig of men last van me heeft. Ik probeer rekening te houden met avond en nachtdiensten en men zegt er geen last van te hebben. Je kunt gewoon ook de zon in het water zien schijnen en rekening houden met elkaar.
(en okay.... sommige geluiden blokkeer ik alltogether bij binnenkomst in mijn oren)
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoorquote:Op maandag 24 december 2007 00:20 schreef nokwanda het volgende:
nog even; ik zeg ook niet dat de dames hier zeikstralen zijn hoor.
Maar die zijn er wel.
quote:Op maandag 24 december 2007 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoor
Truste!
Eindelijk gelukt! http://www.elfyourself.com/?id=1737028199
Whahahaa! Vannacht deed ie het niet, maar nu dus wel!quote:Op maandag 24 december 2007 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoor
Truste!
Eindelijk gelukt! http://www.elfyourself.com/?id=1737028199
Hoi Greysquote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef Greys het volgende:
Hoi Ing!
Ik moet alle kerstboodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin!![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef Greys het volgende:
Leuk Ing! Kom je het even showen nog in het topic?
Klinkt chique met een rok eronder! En ik vind het leuk dat je het leuk vond
Je eet elke dag vlees?quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Greys het volgende:
Vind je wederhelft dat dan niet jammer, dat jullie niet bij zijn ouders gaan eten en wel bij jouw ouders, Elseetje?
Oh en ik eet altijd vlees, dus waarom zou ik het met Kerst dan ineens laten. Zou een beetje hypocriet zijn
Ik ga me in het shoppinggeweld storten! Tot zoooooo
quote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die koppen van Ziggy en Lucky en die luv van je
quote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef Greys het volgende:
HAHAHAAAAAAAAA MissBliss! Re lijkt wel een dansende psychopaat!![]()
Hihihiquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahaa! Vannacht deed ie het niet, maar nu dus wel!
Ja, dat vind ik zelf ook wel jammerquote:Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje...ik vind die 2 dagen al lastig te plannen met 2 paar ouders. Laat staan met gescheiden ouders.![]()
Pannenkoeken als toetje is iig altijd![]()
Zal es ff kijken hoever meneer Ingetje is ivm de kerstdootjes.
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...quote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef Elseetje het volgende:
Ik ga mij ook in het shopgeweld storten!![]()
Geef 'm een schop onder z'n hol of beloof 'm iets voor later vanavond als 'ie nu opschiet.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...
We gaan zo ff naar de stad. En wat betreft die belofte; ik ben momenteel al bezetquote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef 'm een schop onder z'n hol of beloof 'm iets voor later vanavond als 'ie nu opschiet.
Ok, echt weg nu.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...
Deze discussie had je al eens aangezwengeld en een volgende keer graag weer, maar nu heb ik er even geen zin in. Voor je het weet ga ik me lopen verdedigen dat ik wel eens een mug dood sla.quote:Op maandag 24 december 2007 12:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je eet elke dag vlees?Wel verantwoord vlees, neem ik aan?
Heb em nog niet aan gehadquote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Fotooooooooo, Morretje! Van je jurkje! Ben benieuwd!
(En geen sorry zeggen als je even een dagje of twee minder Fokt hoor, we doen hier niet aan verplichtingen).
Nok!Mensen die gaan staan toeteren als ze niet snel genoeg de parkeerplaats op kunnen enzo. Van die bestuurders die daar dan juist extra zenuwlijerig van worden en spontaan niet meer weten hoe ze in moeten parkeren, wat dan weer een hoop getoeter oplevert! (Ja, in Bleiswijk hebben we ook auto's
).
En bij de slager had ik nummer 227 en ik schrok, want de teller stond op 114 toen ik binnen kwam, dat leek me enigszins overdrevenMaar gelukkig moest 114 eigenlijk 214 zijn en waren er dus 'maar' 13 wachtenden voor me
Dat, maar dan hier met het voetgangersverkeer. Hell, heb niet eens een rijbewijsquote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Fotooooooooo, Morretje! Van je jurkje! Ben benieuwd!
(En geen sorry zeggen als je even een dagje of twee minder Fokt hoor, we doen hier niet aan verplichtingen).
Nok!Mensen die gaan staan toeteren als ze niet snel genoeg de parkeerplaats op kunnen enzo. Van die bestuurders die daar dan juist extra zenuwlijerig van worden en spontaan niet meer weten hoe ze in moeten parkeren, wat dan weer een hoop getoeter oplevert! (Ja, in Bleiswijk hebben we ook auto's
).
En bij de slager had ik nummer 227 en ik schrok, want de teller stond op 114 toen ik binnen kwam, dat leek me enigszins overdrevenMaar gelukkig moest 114 eigenlijk 214 zijn en waren er dus 'maar' 13 wachtenden voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |