quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
en het erge is, dat het niet eens verhalen zijn. het gebeurt echt allemaal hier.
en volgens mij zijn wij gewoon watjes, want we worden niet boos.
we doen wel alsof we boos zijn en roepen wel eens bij een ballenregen dat ze uit de boom moeten komen, maar we zuchten eens diepen hangen glimlachend de ballen weer terug.
Heb het hier ook aanstaan. Ik kijk en fok tegelijk, as usualquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh lady-wrb
Ik zit weer even vreselijk te Idolsen trouwens hoor, dus ik ben een beetje afwezig hier
Zag ze net. ze laden hier erg langzaam dus ik zeg het hier maar even: die eerste waar je op viel is echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef Morretje het volgende:Haai dames!!
Ben net met de foto's van Makatsi bezig, nog ff wachten.. (Staan wel veel dezelfde poezels op als bij Qwea.)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Qwea het volgende:
Jezus.
De bovenbuurman is zn wijf kwijt. Die heeft het uitgemaakt. Voordat hij met haar had was het ALTIJD 's avonds herrie. Hardcore muziek. Het bonkt gewoon door.
Zn wijf is er, en het is maaaaaaaaaanden stil.
Guess what er nu weer is? Ik ben voorheen al 4x bij hem aan de deur geweest en het boeit hem niet
Rustig Q, denk aan de kerstgedachte.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:31 schreef Qwea het volgende:
godver gloeiende godverdomme wat erger ik me aan die kut mongool zeg
Ohhquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rustig Q, denk aan de kerstgedachte.![]()
Pfff...meneer Ingetje en ikke hadden lekker eten besteld bij de pizzeria om het begin van ons vrije weekje te vieren. Daarna ivm overvol buikje "heel ff" liggen en vervolgens pas om half 11 wakker worden.![]()
En nog niets van hondje van oom en tante gehoord.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:12 schreef Qwea het volgende:
Jezus.
De bovenbuurman is zn wijf kwijt. Die heeft het uitgemaakt. Voordat hij met haar had was het ALTIJD 's avonds herrie. Hardcore muziek. Het bonkt gewoon door.
Zn wijf is er, en het is maaaaaaaaaanden stil.
Guess what er nu weer is? Ik ben voorheen al 4x bij hem aan de deur geweest en het boeit hem niet
Je woont toevallig niet naast m'n ouders?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier percies hetzelfde 1 of andere retard woont hiernaast die piano speelt, hij kent 2 nummers, en speelt die DE HELE DAG, met fouten, NA DE MILJOENSTE KEER NOG
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je woont toevallig niet naast m'n ouders? [afbeelding]
M'n vader is door m'n moeder samen met z'n keyboard naar de garage verbannen om dezelfde reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |