quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Agossie!![]()
Hier stond gister in het dorpsblaadje een advertentie van de plaatselijke kattenopvang, waarin Basje in de spotlights stond. Basje werd toen hij vijf weken oud was (630 gram) wervend op straat gevonden. Hij is desondanks heel aanhankelijk, speels, vriendelijk en ondeugend. Hij moet ongeveer half augustus 2007 geboren zijn en is wit met lichtrode vlekken. Kan prima met andere katten samen en een hond zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn. Hij mag eventueel naar buiten maar dit hoeft niet, want hij heeft er geen problemen mee om lekker de hele dag binnen te zijn. Wel is het belangrijk dat hij een vriendje of vriendinnetje heeft om mee te spelen.Ik kom ernstig in de verleiding
M'n tante ging ff weg en had de achterdeur niet goed in het slot gedaan, dus wrs. is ze achter m'n tante aangehobbeld.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh jezus, wat een klote idee, je hondje in de kou
Hoe oud is het hondje? Ik bedoel, een jong gezond dier zal het misschien beter volhouden dan een zwak ouder hondje. Waar was ie ontsnapt? Tijdens het uitlaten dichtbij huis of verder in een vreemde omgeving?
Poesjequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:12 schreef Greys het volgende:
Agossie!![]()
Hier stond gister in het dorpsblaadje een advertentie van de plaatselijke kattenopvang, waarin Basje in de spotlights stond. Basje werd toen hij vijf weken oud was (630 gram) wervend op straat gevonden. Hij is desondanks heel aanhankelijk, speels, vriendelijk en ondeugend. Hij moet ongeveer half augustus 2007 geboren zijn en is wit met lichtrode vlekken. Kan prima met andere katten samen en een hond zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn. Hij mag eventueel naar buiten maar dit hoeft niet, want hij heeft er geen problemen mee om lekker de hele dag binnen te zijn. Wel is het belangrijk dat hij een vriendje of vriendinnetje heeft om mee te spelen.Ik kom ernstig in de verleiding
Wat sneuquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n tante ging ff weg en had de achterdeur niet goed in het slot gedaan, dus wrs. is ze achter m'n tante aangehobbeld.
Het is een Malthezertje van 2 jaar oud.
En idd het idee dat zo'n beestje nu ergens bang in de kou zit of mss wel is aangereden. Krijgt Ingetje traanoogjes van
Ja, als je veel moet inzoomen heb je sowieso meer kans op bewegingsonscherpte en dan is die instelling handig ja. Je krijgt dan een kortere sluitertijd en dus minder kans op bewegingquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:59 schreef Greys het volgende:
MB bedankt voor je tips over het fotogebeuren, ik is nog n00b op dat gebied![]()
Is die instelling trouwens ook handig dus voor als je ver moet inzoomen en je dus heel snel bewegingsonscherpte krijgt?
Ing, dan zou je zeggen dat ze nog in de buurt moet zijn!Waar is je tante heen gelopen dan? Of ging ze met de auto weg?
Ze hebben alle instanties ingelicht en briefjes opgehangen met foto.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef Greys het volgende:
En Amivedi nog eens bellen! Want misschien hebben ze de site nog niet bijgewerkt!
Het plaatselijke asiel ook bellen en de politie? Want misschien hebben mensen de politie gebeld toen ze een hondje op de weg zagen lopen, ik noem maar wat...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
o wat erg
alsie terecht is , wel melden he? anders blijf ik me zorgen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |