Als hij vanavond laat nog bezig is: politie bellen (je mag gerust tegen hun zeggen dat je bang voor 'm bent). Al kan hij raden dat jij het hebt gedaan, daar kan hij toch niks mee.quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
WGR en KLB heb ik al gehad. Die zeiden ook ; Politie bellen. Het is een huurder ja, wij ook. Ik wou morgen naar woningstichting gaan, maar die is tot 2 januari haske dicht.
Ik hoor de hele tijd "BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM"![]()
Overigens kan die wel raden wie de politie heeft gebelt. Ik ben voordat hij met zn vriendin had vaak genoeg aan de deur geweest. In de zomer ook, zaten ze fucking om 02:00 buiten op het balkon te schreeuwenradio keihard aan
Hij en zn kutvrienden
Succes.quote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
okeujAlsie tegen 22u nog bezig is gaan ik bellen.
Was 11 weken. iedereen wist het al zo'n beetje.quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Nok...sneu voor je dinnetje...en helemaal zo vlak voor kerst.![]()
Hoe ver was ze? Wist de familie enzo het al?
Komt een vrouw bij de dokter blijft toch een hilarische tranentrekker hoor.
Maar nu eerst Boer Zoekt Vrouw
quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, als je even teruggelezen hebt, kun je zien dat ik hetzelfde probleem heb met mijn buurman... Ik persoonlijk heb pas 2 keer gebeld, en dan midden in de nacht, na twaalven iig. Maar als je niet belt, blijf je je eraan ergeren. Ik zou bellen dus!
Of pizza's bestellen voor hem![]()
Echt een hel jaquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Toen ik de vorige keer de politie had gebeld, zeiden die dat ze de volgende keer de geluidsinstallatie weg zouden halen bij hemquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap Qwea d'r angst eigenlijk wel. Als ik of een andere buur destijds de politie had gebeld, dan begon het 'feest' pas echt. Dan was hij zo pissed dat de muziek daarna nog een tandje harder ging
Dat je dáár nog niet aan gedacht had zeg!quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |