Tip: Microcuts en dan snoei en snoei hard. Liefst ook nog zelf mee jengelen (die tekst is toch niet te verstaan)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, was het maar een keyboard.. die kunnen zachthet is een harde, doordreunende piano
Ik heb wel eens een Muse-tegenoffensief gehouden jaquote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tip: Microcuts en dan snoei en snoei hard. Liefst ook nog zelf mee jengelen (die tekst is toch niet te verstaan)
Help hier altijd om meneer Ingetje z'n nest uit te krijgen [afbeelding]
Whehequote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh...irritant lijkt me dat! Als ie niet reageert zou ik gewoon lekker de politie erop sturen.
We hebben hier in de straat wel een jongen van een jaar of 23 die samen met z'n karaoke-setje altijd net doet alsof ie Lukas en Geja, Fransie B., Jantje S. e.d. is.
En dan er ook nog bij schreeuwen alsof ie publiek heeft. ("ja, mensen, gooooooi die handjes maar in de lucht!!!" [afbeelding] ).
Maar da's eerder lachwekkend dan irritant. [afbeelding]
Microcuts [afbeelding]
Microcuts Live @ Wembley [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heeft buurman die aan? Of is dat je tegenoffensief?quote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh nu toevallig Citizen ErasedVan Hullabaloo
Nee, er zijn meer mensen die het horen, maar die zijn ook niet stoer genoeg om de politie te bellen jammer genoegquote:Op zondag 23 december 2007 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Zul je idd altijd zien....de politie kennende duurt het wel een uurtje voordat ze er zijn, anders wordt de koffie koud [afbeelding]
Zijn er nog andere buren dan? Of zijn dat doofstomme bejaarden ofzo?
Volgende keer Wembley moet je zekers gaan, wat een superervaring! [afbeelding]
Ik weet nog wel een leuk, goedkoop homo-hotel vlakbij het stadion [afbeelding] [afbeelding]
Volgende keer ga ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Kotsen = [afbeelding] [afbeelding]
Ook niet echt aardig van je om te kotsen van het concert [afbeelding]
Brabanthallen was zeker wel gaaf, maar ik was met vriendjes die allerlei lichamelijke klachten hadden en daarom helaas op de tribune moesten zitten [afbeelding]
Wembleyprijzen vielen best nog mee, hotel was supergoedkoop en je zat er als vrouw zijnde erg veilig [afbeelding]
En de vliegreis was ook niet duur.
Ik wil weer [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy wordt nu gehandvoert door mn vriend
Dr pilletjes krijgt ze in leverworst normaal, maar dat vind ze niet lekker meer, dus nu in smeerkaas, maar dat moet met de hand, anders smeert ze de hele boel onder met dat kapje![]()
Ik ben er stiekem nogquote:Op zondag 23 december 2007 01:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Oh gadver! Flink balen ook. Je leeft er tijden naar toe en dan is het zover....en dan zit je ziek te wezen ipv uit je dak te gaan.
Ik ben in Den Bosch op een gegeven moment van de tribune afgestapt en naar voren gelopen. Zag ik een prachtige vrij lege plek voor aan. Vroeg me nog af waarom er op zo'n plekkie niemand stond. Dus ik sjouw daarheen, kijk weer achterom, zit ik opgesloten! Was dus de doorgang naar de EHBO-post die net open stond, omdat er weer iemand werd afgevoerd [afbeelding]
Nou ja...wel mooi first class Muse kunnen kijken en lekker veel dansruimte! [afbeelding]
Was het na je kotsfestijn over? Of bleef je daarna ziek?
Mijn Muse-vriendje heeft de hele terugweg in de auto gekotst. Rij je met 140 op de snelweg, gilt ie weer Stoooop!!!! Bwah.
Volgende keer niet ziek zijn he? Anders ga ik wel naast je staan met een emmertje [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh...irritant lijkt me dat! Als ie niet reageert zou ik gewoon lekker de politie erop sturen.
We hebben hier in de straat wel een jongen van een jaar of 23 die samen met z'n karaoke-setje altijd net doet alsof ie Lukas en Geja, Fransie B., Jantje S. e.d. is.
En dan er ook nog bij schreeuwen alsof ie publiek heeft. ("ja, mensen, gooooooi die handjes maar in de lucht!!!").
Maar da's eerder lachwekkend dan irritant.![]()
Microcuts![]()
Microcuts Live @ Wembley![]()
![]()
Jaaa! Hele familie is weer happy enzoquote:
Iedereen is denk ik druk aan het voorbereiden voor kerst of zoquote:
Hier is het gewoon lui en lamballig heurquote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Iedereen is denk ik druk aan het voorbereiden voor kerst of zo
Gewoon druk met het huishouden dat 4 maanden achterloopt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Politie bellen works like a charm.quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
wat zouden jullie doen? Hij is nu sinds hij bij zn vriendin weg is, 2 dagen bezig. Vandaag en gisteren. Gisteren van 22u tot een uur of 23ennu issie alweer dik 20 min bezig.
Voordat hij bij zn vriendin was, was het praktisch elke dag raak. Het stoort me ontzettend. Maar ik vraag me af of de politie bellen geen complete ruzie opwekt.
Voorheen ben ik 4x bij hem aan de deur geweest, dan doet hij hem ff zachter,en daarna staat hij net weer zo hard. Ik vind het trouwens ook een enge en rare vent met zn drugs voorraad in huis
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.quote:Op zondag 23 december 2007 19:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Politie bellen works like a charm.
Ik heb nog nooit voor 22u de politie gebeld.quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.
Je bent bang dat er herrie komt?quote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd zo bang dat er herrie van komt. Politie komt die ook voor 22u? aangezien je tot 22u lawaai mag maken.
WGR en KLB heb ik al gehad. Die zeiden ook ; Politie bellen. Het is een huurder ja, wij ook. Ik wou morgen naar woningstichting gaan, maar die is tot 2 januari haske dicht.quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit voor 22u de politie gebeld.Maar overlast veroorzaken mag ook overdag niet. Als het stelselmatige overlast is willen ze wel 'ns langskomen, als je 's avonds laat belt, komen ze sowieso (is mijn ervaring). Zij geven niet de naam van de persoon die heeft 'geklaagd', dat is 'vertrouwlijk'.
Overigens heb ik tokkieburen, die ook maar niet stil wilden zijn. 7 dagen per week, alle uiteenlopende uren was het raak. De andere buren waren het ook zat. Op een gegeven moment hebben we geprobeerd met ze te praten, om tot de conclusie te komen dat het zo niet ging en dat we dan maar 'serieuzere' middelen in gingen zetten. Toen was het 3 weken stil.
Als het een huurder is, helpt klagen bij de verhuurder ook vaak, zelfs een officiele klacht indienen kan. Maar als het 's avonds laat is, en je hebt al een keertje aan de deur geklopt of het stiller kan, dan zou ik gewoon de politie bellen.
Je kan ook een topic in WGR openen natuurlijk.
Nou, dat laatste ben ik eigk een beetje zat. Eerlijk gezegd ben ik wat schijterig voor hem. In het begin dat ik met MM had, nodigde hij ons boven uit. Samen met zn broertje. Strontdronken, en waar wij bij zaten flink aan de drugsquote:Op zondag 23 december 2007 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent bang dat er herrie komt?![]()
Verder wat Elseetje zegt. Het is eigenlijk het enige dat je kan doen, behalve hier klagen en het maar uitzitten
He verdorie Nok dat is klote, heel veel sterkte voor je dinnetjequote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.een van mijn beste dinnetjes is aan het miskramen.
sterktequote:Op zondag 23 december 2007 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, zit met het ene na het andere dinnetje aan de foon bij te lullen.een van mijn beste dinnetjes is aan het miskramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |