Als hij vanavond laat nog bezig is: politie bellen (je mag gerust tegen hun zeggen dat je bang voor 'm bent). Al kan hij raden dat jij het hebt gedaan, daar kan hij toch niks mee.quote:Op zondag 23 december 2007 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
WGR en KLB heb ik al gehad. Die zeiden ook ; Politie bellen. Het is een huurder ja, wij ook. Ik wou morgen naar woningstichting gaan, maar die is tot 2 januari haske dicht.
Ik hoor de hele tijd "BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM"![]()
Overigens kan die wel raden wie de politie heeft gebelt. Ik ben voordat hij met zn vriendin had vaak genoeg aan de deur geweest. In de zomer ook, zaten ze fucking om 02:00 buiten op het balkon te schreeuwenradio keihard aan
Hij en zn kutvrienden
Succes.quote:Op zondag 23 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
okeujAlsie tegen 22u nog bezig is gaan ik bellen.
Was 11 weken. iedereen wist het al zo'n beetje.quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Nok...sneu voor je dinnetje...en helemaal zo vlak voor kerst.![]()
Hoe ver was ze? Wist de familie enzo het al?
Komt een vrouw bij de dokter blijft toch een hilarische tranentrekker hoor.
Maar nu eerst Boer Zoekt Vrouw
quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, als je even teruggelezen hebt, kun je zien dat ik hetzelfde probleem heb met mijn buurman... Ik persoonlijk heb pas 2 keer gebeld, en dan midden in de nacht, na twaalven iig. Maar als je niet belt, blijf je je eraan ergeren. Ik zou bellen dus!
Of pizza's bestellen voor hem![]()
Echt een hel jaquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nok: http://www.elfyourself.com/?id=1596729150 Geluid aan!
MissBliss, ik had in mijn vorige huis dus ook exact hetzelfde met de buurman.
Wat een hel
Toen ik de vorige keer de politie had gebeld, zeiden die dat ze de volgende keer de geluidsinstallatie weg zouden halen bij hemquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap Qwea d'r angst eigenlijk wel. Als ik of een andere buur destijds de politie had gebeld, dan begon het 'feest' pas echt. Dan was hij zo pissed dat de muziek daarna nog een tandje harder ging
Dat je dáár nog niet aan gedacht had zeg!quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck, dat laatste kan ik gewoon best doen
quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
Die bovenbuurman van mij mikte regelmatig bv een stoel door zijn eigen balkondeur-raam, als iets hem niet zinde. En als de politie kwam, dan smeet hij gewoon een paar lege bierflesjes naar hun hoofd, riep 'See you laterrrrrrrrr!' en kwakte de deur weer dicht. En dan ging de politie gewoon weer weg. Echt... je zóu ze toch!
Lekker van de politiequote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
Die bovenbuurman van mij mikte regelmatig bv een stoel door zijn eigen balkondeur-raam, als iets hem niet zinde. En als de politie kwam, dan smeet hij gewoon een paar lege bierflesjes naar hun hoofd, riep 'See you laterrrrrrrrr!' en kwakte de deur weer dicht. En dan ging de politie gewoon weer weg. Echt... je zóu ze toch!
Stom hequote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je dáár nog niet aan gedacht had zeg!
Ik vraag me altijd af WAT nou geluidsoverlast is. Strax bel ik de politie en dan vinden hun dat er niks aan de hand isquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lekker van de politie
Onze buurman moest de vorige keer mee naar het bureau
Nou ja, als je er last van hebt, lijkt het me overlastquote:Op zondag 23 december 2007 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af WAT nou geluidsoverlast is. Strax bel ik de politie en dan vinden hun dat er niks aan de hand is![]()
Whehequote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
MissBliss, je bent op tv op RTL8
Neve Campbell
ja, nou, je hebt ook zeikstralen die echt overal last van hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als je er last van hebt, lijkt het me overlast
Dat is ook zo ja!quote:Op maandag 24 december 2007 00:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, nou, je hebt ook zeikstralen die echt overal last van hebben.
Wij wonen in redelijk gehorige huizen. Mijn ene buurman rochelt en hoest zich kapot. oud en versleten. Dat klinkt echt alsof ie in je keuken dood aan het gaan is. de ander heeft een geweldige tv met dolby surrouns system en de bas van iedere film is angstwekkend te volgen. En ze spelen ook darts.
Dat hoor ik, maar daar heb ik geen last van. Ik draai mijn muziek soms hard enzing vaak ook hard mee. Ik vraag regelmatig of men last van me heeft. Ik probeer rekening te houden met avond en nachtdiensten en men zegt er geen last van te hebben. Je kunt gewoon ook de zon in het water zien schijnen en rekening houden met elkaar.
(en okay.... sommige geluiden blokkeer ik alltogether bij binnenkomst in mijn oren)
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoorquote:Op maandag 24 december 2007 00:20 schreef nokwanda het volgende:
nog even; ik zeg ook niet dat de dames hier zeikstralen zijn hoor.
Maar die zijn er wel.
quote:Op maandag 24 december 2007 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoor
Truste!
Eindelijk gelukt! http://www.elfyourself.com/?id=1737028199
Whahahaa! Vannacht deed ie het niet, maar nu dus wel!quote:Op maandag 24 december 2007 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, zo vatte ik het iig niet op hoor
Truste!
Eindelijk gelukt! http://www.elfyourself.com/?id=1737028199
Hoi Greysquote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef Greys het volgende:
Hoi Ing!
Ik moet alle kerstboodschappen gaan doen, maar ik heb geen zin!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |