Hoooooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zo, dat heb ik ook weer overleefd..![]()
Vanmiddag naar Stadskanaal, waarschijnlijk tot woensdag! (afhankelijk van of ik nog gebeld wordt om te werken of niet).. Morgen naar Jochem, morgen naar Jochem!![]()
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef nokwanda het volgende:
wat heb je overleefd?
Kan me voorstellen jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..![]()
http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=232
in groepsverband wel, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arbeiten.. Werken met jongeren met ODD is toch heeeel anders dan jongeren met autisme..![]()
http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=232
Om SCHIJTZIEK van te worden. Heb jij ook een plasplekje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Greys het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeee
Qwea, ben jij ook al zo'n plasverslaafde? Ik ken er nog eentje!
Nee, dat heb ik dan weer niet. Maar als ik bv NET geplast heb en vijf minuten later zegt Steef 'Kom, we gaan even met de auto', dan ga ik dus weer plassen, ook al ben ik net geweest. En ALTIJD moet ik dan onderweg toch weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Om SCHIJTZIEK van te worden. Heb jij ook een plasplekje?Als MM of ikzelf mn benen (bovenbenen) streelt/streel, moet ik spontaan zeiken
En als je het 5x achter elkaar doet, moet ik dus ook 5x plassen
ookal ben ik net geweest
En die kou ga ik nu trotseren om 20 min in de kou bij Shirley voor de deur te wachten. Anders ben ik om 22u nog niet thuisquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens toch...wat is het godsgloeiende koud zeg![]()
Volgens mij is de ijsbaan in het dorp open, maar dat lukt vast ook wel zonder mij.
Mooi he, die levende kerstkaart buiten zo met al die mooie witte bomen enzoquote:
Moet ze kerst er weer bijslepen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he, die levende kerstkaart buiten zo met al die mooie witte bomen enzo
Ik vind het net een prachtige kerstkaart ja. Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet ze kerst er weer bijslepen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:48 schreef Nonneke het volgende:
Zo was ik toch bijna alsnog je kikkers vergeten he QweaIk zat al bijna in de auto OHJEEJ KIKKERS VOOR MORGEN ! dus als een motherfucker terug gerend naar de winkel, snel een nieuwe doos open gemaakt en een mooi zakje gemaakt
![]()
Oja, mn lippen zijn zo vreselijk kapot dat het net lijkt alsof ik een of andere soa op mn muil hebMet van die Zulu pipo de clown lippen vol barsten scheuren en velletjes
![]()
Dus niet schrikken morgen![]()
en ja je hebt een PM terug
Jup, net een nieuwe ding was 250 euro en maakt donders goeie foto's. Fuji finepix s5700quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Nonneke het volgende:
reminds me
heb jij btw een digicam om morgen foto's te maken ?
Ik heb er wel een maar daar passen maar 12 foto's op ofzoik vergeet steeds te kijken wat voor geheugenkaartje er in moet
die wil ik best meenemen, maar dan moet ik morgenochtend eerst ff goeie batterijen halen
heerlijk ding. Als je de instellingen goed zet, heb je rete goeie foto'squote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef Greys het volgende:
Die heb ik ook, Qwea, die Fuji! Tof ding he!
Die instellingen wisselen toch de hele tijd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
heerlijk ding. Als je de instellingen goed zet, heb je rete goeie foto's![]()
Ik bedoelde meer met de macro instellingen. En je krijgt veel mooiere foto's als je het knopje op dat trillend poppetje zet. Als je namelijk zoals ik geen vaste handjes hebt, krijg je bijna geen ruis.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die instellingen wisselen toch de hele tijd?
Of bedoel je 'elke keer voordat je een foto gaat maken goed zet?'. Anders moet je me even een tip geven namelijk, want ik schiet standaard de snelle plaatjes gewoon op Auto. Alleen als ik wil gaan klooien met scherpte-diepte enzo dan gaat ik met diafragma's aan de gang (waarmee ik nog steeds ernstig loop te worstelen. Het klinkt zo onlogisch: meer licht binnen willen laten --> groter diafragma --> KLEINER F-getal. Hahaha! Ik moet nog even het knopje omzetten in mijn hoofd
Ik vraag me nog steeds af wat er volgens Elseetje nou mis was met mijn 'het is net een kerstkaart buiten' opmerking![]()
Dat trillende poppetje, staat dat gewoon op de draaiknop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met de macro instellingen. En je krijgt veel mooiere foto's als je het knopje op dat trillend poppetje zet. Als je namelijk zoals ik geen vaste handjes hebt, krijg je bijna geen ruis.
Diafragma en sluitertijd moet ik nog mee kloten. Heb ik mooi volgende week voor
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat trillende poppetje, staat dat gewoon op de draaiknop?
Ga zo eens even kijken welke je bedoelt, want ik heb ook niet echt vaste handjes
Durf je eigenlijk met je hoofd op Fok? Ik bedoel, als er morgen foto's worden gemaakt, durf je die hier dan wel te plaatsen?Of sta je al 200 keer met je hoofd hier en heb ik het gewoon nog niet gezien?
Nah, het gaat niet alleen erom dat je dan "onbewogen" foto's hebt. Ik zal even zo een foto van Baloe zoeken waarop hij gewoon loopt. Alleen als je die met de auto knop maakt, zie je geen beweging, en krijg je vaagheden/ruisquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
Ja, gevonden! Met die streepjes er naast!Had ik nog niet eens ontdekt
Wat ik me, wellicht simpele ik, dan afvraag is... waarom neemt niet iedereen de foto's dan met dat knopje? Dan heb je toch juist altijd onbewogen foto's???
Oh, wacht, shit... omdat sommige mensen juist beweging in hun foto's willen natuurlijkDuh!
Ik hoop dat je het durft, met de foto's! Ik wil juist graag wel eens het gezicht achter de actie zien
En wij durfden het ook, getuige onze foto's in het asieltopic
Mja, dat weet ik dus niet met dat knopjequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef Greys het volgende:
Top!
Maar ik bedoel die echte foto's met expres beweging, dus bv een geheel bewogen achtergrond bij bv een autorace. Dan is dat knopje misschien niet handig. Of denk ik nou verkeerd?
Ik vraag me gewoon af of je niet beter altijd je foto's op die stand kunt maken?
Durf je het echt niet, de foto's van de overhandiging in het actietopic zetten?
Hallo allemaal. Redelijk rustige avond. Soms gaat er een heel topic vol op zo'n avond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef Morretje het volgende:
Dames, wat gaan jullie weer hard!
* Morretje zwaait vanuit Stadskanaal..
Ik weet het ook niet hoor Qwea, met m'n snoet op Fok! (wel met m'n relatie, maar goed)
Nok, mag ik vragen wat voor werk je doet?
Ach so!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Redelijk rustige avond. Soms gaat er een heel topic vol op zo'n avond.
@ Morretje: ik ben sinds redelijk kort assistent orthopedagoge. Maar ik had achtergrondinfo voor ik begon.
Ik werk in een kleine, doch groeiende, praktijk en we doen begaafdheidsonderzoek en begeleidingen. Voornamelijk met meerbegaafden en de problematiek die daarbij komt kijken.
Dat groepswerk lijkt me ook vreselijk zwaar. Zou niks voor mij zijn. Respect voor de mensen die dat kunnen en hun marbles houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ach so!Weet in elk geval dat deze jongeren (10 in totaal, ik had er 'maar' 5) als contraindicatie normaal tot hoog begaafd moeten zijn. Maar dan nog, poeh!
Gisteravond bij het naar bed gaan was het ff heftig, gelukkig kwam een collega van een andere groep net ff kieke hoe het ging.. Kon ik em mooi ff inzetten de jongens in hun kamer te 'pleuren'
Ja, das goeiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef Morretje het volgende:
Na poeh, zeg ik dat het hard gaat, is het direct weer stil hier..![]()
![]()
* Morretje gaat slapen..
Qwea, morgen sms ik je als ik weg ga, dus dan nog +/- 40 min, en ben ik bij jullie..
Ik heb vannacht de hele nacht liggen denken hoe de overhandiging moet gaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef Greys het volgende:
Maar wel léuk-zenuwachtig, toch?
Ik was ook best nerveus hoor! Ten eerste of het allemaal wel zou gaan zoals het gepland was (met 6 auto's die overal vandaan moesten komen), ten tweede hoe de overhandiging zou gaan enzo, ten derde omdat ik diverse enge () Fokkers gewoon live ging ontmoeten! Maar die bleken allemaal
te zijn, kon ook niet anders natuurlijk
Voor de donateurs van je actie is het wel erg leuk om een foto te zien van de overhandiging denk ik. En een paar foto's van waar het nou precies terecht is gekomen. In dat topic komen toch eigenlijk alleen maar de mensen die hebben meegedaan, toch? Wat hebben anderen er in vredesnaam te zoeken? Zo heb ik het ook maar bedacht en ik ben mezelf nog niet op www.hotties.com tegengekomen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef Nonneke het volgende:
Truste voor de mensen die gaan slapen![]()
Zo Qwea dr nummer in mn telefoon, adres van Makatsi in mn agenda, morgenochtend even de routeplannerding aanslingeren, daar heb ik nu geen zin meer inWant ik moet morgen op mn vrije zaterdag
om uiterlijk half 9 mn bed uit !
![]()
Morgenochtend de spulletjes in de auto, anders bevriest het vannacht nogDe kikkertjes in mn tas en goaaaaan, op naar Nieuw Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |