Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef Greys het volgende:
Leuk Ing! Kom je het even showen nog in het topic?
Klinkt chique met een rok eronder! En ik vind het leuk dat je het leuk vond
Je eet elke dag vlees?quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Greys het volgende:
Vind je wederhelft dat dan niet jammer, dat jullie niet bij zijn ouders gaan eten en wel bij jouw ouders, Elseetje?
Oh en ik eet altijd vlees, dus waarom zou ik het met Kerst dan ineens laten. Zou een beetje hypocriet zijn
Ik ga me in het shoppinggeweld storten! Tot zoooooo
quote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die koppen van Ziggy en Lucky en die luv van je
quote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef Greys het volgende:
HAHAHAAAAAAAAA MissBliss! Re lijkt wel een dansende psychopaat!![]()
Hihihiquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahaa! Vannacht deed ie het niet, maar nu dus wel!
Ja, dat vind ik zelf ook wel jammerquote:Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje...ik vind die 2 dagen al lastig te plannen met 2 paar ouders. Laat staan met gescheiden ouders.![]()
Pannenkoeken als toetje is iig altijd![]()
Zal es ff kijken hoever meneer Ingetje is ivm de kerstdootjes.
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...quote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef Elseetje het volgende:
Ik ga mij ook in het shopgeweld storten!![]()
Geef 'm een schop onder z'n hol of beloof 'm iets voor later vanavond als 'ie nu opschiet.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...
We gaan zo ff naar de stad. En wat betreft die belofte; ik ben momenteel al bezetquote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef 'm een schop onder z'n hol of beloof 'm iets voor later vanavond als 'ie nu opschiet.
Ok, echt weg nu.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die kerel van mij is nog niet echt klaar zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |