Deze discussie had je al eens aangezwengeld en een volgende keer graag weer, maar nu heb ik er even geen zin in. Voor je het weet ga ik me lopen verdedigen dat ik wel eens een mug dood sla.quote:Op maandag 24 december 2007 12:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je eet elke dag vlees?Wel verantwoord vlees, neem ik aan?
Heb em nog niet aan gehadquote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Fotooooooooo, Morretje! Van je jurkje! Ben benieuwd!
(En geen sorry zeggen als je even een dagje of twee minder Fokt hoor, we doen hier niet aan verplichtingen).
Nok!Mensen die gaan staan toeteren als ze niet snel genoeg de parkeerplaats op kunnen enzo. Van die bestuurders die daar dan juist extra zenuwlijerig van worden en spontaan niet meer weten hoe ze in moeten parkeren, wat dan weer een hoop getoeter oplevert! (Ja, in Bleiswijk hebben we ook auto's
).
En bij de slager had ik nummer 227 en ik schrok, want de teller stond op 114 toen ik binnen kwam, dat leek me enigszins overdrevenMaar gelukkig moest 114 eigenlijk 214 zijn en waren er dus 'maar' 13 wachtenden voor me
Dat, maar dan hier met het voetgangersverkeer. Hell, heb niet eens een rijbewijsquote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
Fotooooooooo, Morretje! Van je jurkje! Ben benieuwd!
(En geen sorry zeggen als je even een dagje of twee minder Fokt hoor, we doen hier niet aan verplichtingen).
Nok!Mensen die gaan staan toeteren als ze niet snel genoeg de parkeerplaats op kunnen enzo. Van die bestuurders die daar dan juist extra zenuwlijerig van worden en spontaan niet meer weten hoe ze in moeten parkeren, wat dan weer een hoop getoeter oplevert! (Ja, in Bleiswijk hebben we ook auto's
).
En bij de slager had ik nummer 227 en ik schrok, want de teller stond op 114 toen ik binnen kwam, dat leek me enigszins overdrevenMaar gelukkig moest 114 eigenlijk 214 zijn en waren er dus 'maar' 13 wachtenden voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |