Mjaquote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Pheno het volgende:
kerst
Leuk! Have fun.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Sjowhan het volgende:
Over 10 minuutjes maar eens naar de auto waggelen en naar kantoor rijden. Om 18uur daar een kerstborrel
Je hebt het, of je hebt het niet natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie dat in België toch mooi.
Of zolang je financiën het toelaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef qu63 het volgende:
Vandaag laatste dag gehad op de Zwaluw, morgen echt allerlaatste afscheid!
Vanaf morgen dus vakantie tot wanneer ik maar wil!![]()
Je bent er blij om zien ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef Pheno het volgende:
Hier niet
Dat zal wel lukkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
Of zolang je financiën het toelaat?![]()
fijn dat je klaar bent.
Sterkte!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef Pheno het volgende:
Ja, anders krijg je weer mensen die ongelukken veroorzaken. Die dus mijn plaats innemen morgen als spoedgeval zijnde. Vrijdagmiddag mag het sneeuwen.
En nu ga ik beginnen aan mijn laatste liter troep. 3 liter down, 1 to go!
Neus dicht, keel open, en gieten?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het nodig, het staat er nog steeds. Mij aan te staren, van "je durft niet he, ik ben vies". Ja, dat is zo. Blij als dat weg is. Dan mag ik iig weer normaal water
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aanquote:
de kuur is dus bijna erger dan de kwaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aan
Ik ookquote:
Was je hier idd nog niet tegengekomen neequote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook
Althans.. bij mij thuis dan
Ik ben iig door de kuur heen, 4 liter is er door mijn keel gepasseerd. Nu maar afwachten en nog steeds niet eten. Ik ril echt over mijn hele lichaam door dat niet eten in combinatie met deze troep.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
de kuur is dus bijna erger dan de kwaal?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste dagje nieuwe klusLeukigheid
Alleen niet meer met de trein
scheelt je wel weer wat gescheld op een dagquote:
Oh nee hoor, ik kom wel aan mijn trekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:01 schreef qu63 het volgende:
scheelt je wel weer wat gescheld op een dag
Het zorgt ervoor dat je nog een lekkere nasmaak hebt?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aan
en dan hebben we België ook nogquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik kom wel aan mijn trekken
Beejkequote:Op donderdag 20 december 2007 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
"Snow is falling all around me
children playing having fun
it's the season
love and understanding
merry christmas everyone "sneeuw sneeuw sneeuw.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beejke
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je wilt het niet weten. Ik kan nu eens niet meer naar de wc. leeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat je nog een lekkere nasmaak hebt?
Hoe kom je nu aan de benodigde voedingsstoffen danquote:Op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Ik kan nu eens niet meer naar de wc. leeg.
Wij hebben de boorel morgen...quote:
Uhm, niet? Ik mag pas weer eten na het onderzoek. Ik heb gisteravond voor het laatst gegetenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu aan de benodigde voedingsstoffen dan
Damn..quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, niet? Ik mag pas weer eten na het onderzoek. Ik heb gisteravond voor het laatst gegeten
Ik mag morgen niet drinken op mn eigen afscheidsborrelquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wij hebben de boorel morgen...
Ik heb al een lift geregeld
Dan hoop ik voor je dat alles nog open en eetbaar is als je klaar bent!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
En het ziekenhuis heeft goed voer in het restaurant, dus ik dnek dat ik na het onderzoek zeker voor die vleugel ga
Nah, om 10.30 melden, 11.00 beginnen ze te zoeken, en dat kan van een kwartier tot een uur duren. Ligt er aan wat ze vinden. En daarna uit een roesje zien te komen. Eten, en dan weer met de auto terug, als het kan.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat alles nog open en eetbaar is als je klaar bent!
Ik heb nog steeds blz 1quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
ja, allemaal blond gebral halverwege je paginaquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehehe. Mja, dan ziet dat er vast weird uit..
Je kan em ook op 1 post per pagina zetten, heb je steeds een fipoquote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
Tof hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, allemaal blond gebral halverwege je pagina
Fipo? WTF? Fifty-first post? ke-tering ga je dat lopen TELLEN?
Dat idee zeg maar
quote:
vakantie?quote:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrijquote:Op donderdag 20 december 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vakantie?
Morgen werken, weekend, bankzitdag, kerst, 2 dagen werken, weekend, bankzitdag, vrij, werken
Mwoa, het lijkt net echt
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmmquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrij
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmm
ik kan toch het land niet uit
Jij hebt al vakantie hequote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Een aantal dagen vrij is ook prima.
Ja, ik mag niet klagen.quote:
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomen
Leuk, stakingenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijven
Plus dat zowel in België als in Duitsland het spoorpersoneel meedoet aan de 17.542e Staak-Olympiade. En laat de reiziger maar weer barsten, want DIE kan er wat aan doen, hmm
Zit je onder de plak bij JDude?quote:
Ze zit onder iets plakkerigs. Bij JDude.quote:
Ik ben niet zo visueel ingesteldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
Mag je wel drinken?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
Honger. Niet aan denken.
Een snufje zonlicht en drie vleugjes sterrenstof?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mag je wel drinken?
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
t zijn wel eiwitten hequote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
das minder dan..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.
sterkte morgen !!!!quote:
quote:
een eetze morgen!quote:
sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:33 schreef Pheno het volgende:
Honger.....slecht geslapen door een continu rammelende maag en dito darmkrampen. En dan mag ik nog een halve dag
Zanik niet zo mens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:. Stom ritme. Ik heb vakantie verdulle. Ik wil in m'n bed liggen tot half 12.
Goedemorgen Flesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zanik niet zo mens.
Tsja, dat vond ik ook toen ik geen opdracht had en ik dus thuis kwam te zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:51 schreef qu63 het volgende:
Wel gek hoor, thuiszitten en weten wat de rest van de groep allemaal moet doen op de Zwaluw
Maak nog even wat foto's voor je plakboekquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef qu63 het volgende:
Voor de allerlaatste keer naar de zwaluw vandaag!
Oh fijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik tegenwoordig een prima wekker op vrijdagHuisgenoot komt steevast tegen half 7 lallend en/of kotsend terug uit de stad. Jottumpjes
Tja, voor mij is het na 15 maanden iedere dag hetzelfde toen toch wel ff wennen.. straks om 10 uur nog 1x er heen en dan klaar!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, dat vond ik ook toen ik geen opdracht had en ik dus thuis kwam te zitten.
Nu vind ik het al veel normaler
ik werd er vanochtend gewoon wakker vanquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef qu63 het volgende:
Dat was trouwens een fipo op pagina 2 voor Ph. en pagina 3 voor de rest
Weet je al wat voor 1?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuwe printer kopen
quote:En ik ga een website beginnenDomeintje is al geregistreerd
Ja, de simpelste gore rot HP die ik kon bedenken. Maar ook die is tegenwoordig ook al scanner en copier tegelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Weet je al wat voor 1?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
Net begonnen en binnen twee uur stop ik ermee
Wafels en pizza eten en dan vakantie
Waarom hpquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de simpelste gore rot HP die ik kon bedenken. Maar ook die is tegenwoordig ook al scanner en copier tegelijkMooi hendig hmm
Canon is veul beterer met printers hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
DAAROM![]()
Om dezelfde reden als ik altijd Canon kies voor een digicam. En Mora voor bitterballen. En Grolsch voor bier.
Gewoon. DAAROM.
Vast welquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
Canon is veul beterer met printers hoor.
Grolsch.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel
Jij drinkt zeker Heineken
Waarom geen canon printer danquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
DAAROM![]()
Om dezelfde reden als ik altijd Canon kies voor een digicam. En Mora voor bitterballen. En Grolsch voor bier.
Oh, en Sandisk voor USB-sticks
Gewoon. DAAROM.
omdat HP iig vroegah beter wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen canon printer dan
Oh, dat zegt er nog 1 hier
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !quote:
Er is toch wel genoeg bier neem ik aan he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en driversquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !
Oh nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat er een CDtje bijkomt en dat iedere volkorensoepstengel zo'n afdruk-unit kan installeren, en nog met gemak ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en drivers
Mwah, ik vind dat erg meevallen met die van Canon. Je krijgt geen extra meuk erbij (iig niet bij de driver alleen die ik van de website haal), enkel extra wat onderhoudzooi wat ik toch niet gebruik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en drivers
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is toch wel genoeg bier neem ik aan he?
Help je hopen ja. Dan meteen alle automatische update functies killen en je kan aan de gangquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat er een CDtje bijkomt en dat iedere volkorensoepstengel zo'n afdruk-unit kan installeren, en nog met gemak ook
En misschien dat het mij dan ook wel lukt
Ik ga van de week ook zo'n Canon unit halenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat erg meevallen met die van Canon. Je krijgt geen extra meuk erbij (iig niet bij de driver alleen die ik van de website haal), enkel extra wat onderhoudzooi wat ik toch niet gebruik.
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook zo'n Canon unit halen
Mijn HP-unit kost maar 49,99quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.
Kostte toendertijd iets minder dan ¤ 150.
Ik wil een zo alles. Dus printen, scannen, kopieren en foto printenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.
Kostte toendertijd iets minder dan ¤ 150.
het is kwart voor BIERquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
potver, nog steeds pas kwart voor 2
gisteren was het om niks ineens half 4
Ik werk blijkbaar niet in een bedrijf, hier moet gewoon hard doorgewerkt wordenquote:
Hoe heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:50 schreef Ynske het volgende:
Godver ik haat Serious Request
ik wilde een rustig avondje werken!
nee ik werk bij de televisie en moet dus gewoon werken, nu maar ook met de feestdagenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Behalve dat je uberhaupt niet zou moeten werken op deze vooravond van de vakantie, woon je aan dat plein in Den Haag ofzo?
Iedere vrijdag zonder borrel isquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat lalatste vrijdagmiddagen zonder kerstborrel
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat lalatste vrijdagmiddagen zonder kerstborrel
Nou waar spreken we af? Utrecht?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere vrijdag zonder borrel is
Dat zuigtquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik werk bij de televisie en moet dus gewoon werken, nu maar ook met de feestdagen
en wij zenden de serious request uit
Oh laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef mcDavid het volgende:
Nou waar spreken we af? Utrecht?
Henk komt ook!
checkquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zuigt
En die serious request was best leuk. Eén keer.
Zijn ze lekker vlot mee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
check
krijg net mijn rooster... zondag tot en met 1e kerstdag werken
dan de 28e tot en met de 2e
tja t hoort erbij
das altijd fijnquote:
Inderdaad. Stekker eruit getrokken om er vervolgens achter te komen dat het stripje wat ze bij zich hadden niet past.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
En hij doet het weer
geheugen wat niet pastte
Dat deed 't de hele dag alquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Stekker eruit getrokken om er vervolgens achter te komen dat het stripje wat ze bij zich hadden niet past..
Overigens heb ik wel het idee dat de boel vlotter laadt. Maar dat zou best eens eens het gevolg kunnen zijn van de reset en de rust na de downtime...
en hoe is t nu?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
ja
Beroerd. AL valt het onderzoek zelf wel mee, maar heb nog steeds koud en hongerig, ook na een zooi balkenbrij. En nu beginnen de darmen pas te merken wat er gebeurd is, dus de buikkrampen begonnen 15 minuten geleden.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Overigens werkte het roesje ook niet, pas nadat ik de onderzoekskamer uitgereden werd was ik weg
Nou ja, weg, ik schijn grappen gemaakt te hebben met de arts toen hij de uitslag kwam melden
_A_ uit het ziekenhuis: heb je dan een kater zoals de arts zei?
Ik: Uh, heeft de arts iets gezegd dan? En welke arts eigenlijk
Jammer dat ze niet meer uitsluitsel konden gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beroerd. AL valt het onderzoek zelf wel mee, maar heb nog steeds koud en hongerig, ook na een zooi balkenbrij. En nu beginnen de darmen pas te merken wat er gebeurd is, dus de buikkrampen begonnen 15 minuten geleden.
Uitslag: niets gevonden, volgend onderzoek in januari. Love it!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu maar eens zien of ik mijn nieuwe printert aan de praat krijg
Die zonder USB-kabel geleverd wordt
dat is ook bij canon printers hoorquote:
Precies. Maar ja, ik moest nuchter melden....quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou, als je er toch zo aan toe moet zijn, dan had je beter eerst nog even vier kratten bier en een fles wodka kapot kunnen slaan hmm
Als je die anale uitspoelingen wegstreept ben je best een verwend baasje jaquote:
Nah, gewoon goed voor jezelf zorgen, als ik het niet doe, doet een ander het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die anale uitspoelingen wegstreept ben je best een verwend baasje ja
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Levende Kerststal
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.
gatverquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog wel wat andere artiesten die hetzelfde mogen doen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat denk je, nu is het nog 5 dagen, vanaf januari ga ik parttime. Even op het laatst geregeld, toen ik merkte dat dit nog wel even zou duren. Wel de salarisverhoging per september in laten gaan, dan tot en met december niet werken en dan pas de parttime in laten gaanAint I a sneaky bastard
Ach, als topmanagers die het bedrijf verkloot hebben met miljoenen weg gaan, hell, i don't care anymorequote:
Slaap zequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liefurts, ik geloof het wel weer voor vanavond. Welterusten allemaal
That's the spiritquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als topmanagers die het bedrijf verkloot hebben met miljoenen weg gaan, hell, i don't care anymore
Truste flesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liefurts, ik geloof het wel weer voor vanavond. Welterusten allemaal
Hier niet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Alles is wit buiten
Hier ook niet, gelukkig. Anders krijg je weer files, ongelukken in diverse volgordes.quote:
Alleen de bomen zijn wat wit, maar dat waren ze de afgelopen paar dagen alquote:
als pinguïns geil worden van besneeuwde dingessen, jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
Pr0n?
nietwaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel alles wit qu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hier nietquote:
Die test heeft ie al gehadquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En gooi- en smijtbestendig, ook geen overbodige luxe in mijn gretige knuistjes
ik had net aan mijn pc hangen:quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu zijn mijn USB-poorten op. Alle 8 ja. 2 sticks, 2 harddisks die samen 3 poorten gebruiken (bus-power-leeching etc), printer, muis, toetsenbord, klaar
Nee, maar er zit zoeen mooi oranje rubber stootkussen omheenquote:
Zeker. Plus dat ik nou niet die enome hutkoffer van een 500 GB schijf hoef mee te nemen als ik even bij m'n pa een probleempje ga fixen en een image wil makenquote:Maar leuk ding
Heulemaal niks meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Bij jou ligt zeker een heus pak echte sneeuw?
Alleen voor de kleur al zou ik het willen, vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
160 GB en fel oranje
Zo'n heli is stoer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook
Ben allang blij dat we eindelijk eens iets nuttigs krijgenVorig jaar een radiografisch bestuurbare helicopter, het jaar daarvoor een set walkie-talkies voor op de camping WTF
heh ja, maar dan moet je weer zoeen cam kopen. En dan moeten ook DAAR weer batterijen in. En of die heli dat allemaal van de grond gaat krijgen...quote:
En die bespieden nu de buurvrouw in de zomer als ze in de tuin ligt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh ja, maar dan moet je weer zoeen cam kopen. En dan moeten ook DAAR weer batterijen in. En of die heli dat allemaal van de grond gaat krijgen...
Maar goed, nou zijn m'n neefjes er blij mee
beetje opvoerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh ja, maar dan moet je weer zoeen cam kopen. En dan moeten ook DAAR weer batterijen in. En of die heli dat allemaal van de grond gaat krijgen...
das ook leuk jaquote:Maar goed, nou zijn m'n neefjes er blij mee
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
En die bespieden nu de buurvrouw in de zomer als ze in de tuin ligt.
In een bos?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me stugZe wonen afgelegen en in een bos
Die helicopter haalt de buurvrouw niet eens qua batterij en/of zenderbereik. Bovendien ligt hij allang in een miljard stukken tegen de eerste boom
Wie wat waar hoe?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ze ging bijna dood, en nu zit ze op een parallelle wereld
Wie: Rosequote:
Nou, dan moesten we maar eens kijken hoe het fietsenhok erbij staat hmmquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef leonieke het volgende:
dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag: geen plannen,
Tegen dan kan het idd wel weer jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan moesten we maar eens kijken hoe het fietsenhok erbij staat hmm
t was drukquote:
Wacht evenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef qu63 het volgende:
verder 4 shirtjes voor in totaal ¤50 gekocht
Ging eigenlijk voor schoenen, maar die waren niet leuk
heerlijk is dat, ook mijn kerstvakantie is compleet verstoken van iedere vorm van plannenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef leonieke het volgende:
Mja vakantie bij ons gaat als volgt:
vanmorgen *nog* maar eens gaan zien voor een vloer voor in ons huis... Nog geen beslissing genomen trouwens. morgen niets te doen, maandagavond naar mijn zus chinees eten, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag: geen plannen, maandag: bij een collega oudejaar gaan vieren, daarna: geen plannen.
Drukke dingen hé
ik zei toch dat ik veranderd was op de Zwaluw?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even
Jij was toch een jongetje?
Als je een rooie Corvette blauw spuit wil dat nog niet zeggen dat het dan meteen een step wordt hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef qu63 het volgende:
ik zei toch dat ik veranderd was op de Zwaluw?
Dus jij koopt alleen schoenen die degelijk zijn en kijkt nooit of je ze ook leuk/mooi vindt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even
Jij was toch een jongetje?
Precies. En dan heb ik het nog niet eens over je nieuwe wachtwoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
Dus jij koopt alleen schoenen die degelijk zijn en kijkt nooit of je ze ook leuk/mooi vindt?
geen idee, misschien blijft er iets hangen op de server..quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg me eens waarom het niet op dat email adres aankomt, dat van jou komt wel daar aan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dan heb ik het nog niet eens over je nieuwe wachtwoord
Mannen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen idee, misschien blijft er iets hangen op de server..
Nou ja, deze vergeet je in ieder geval nooit meer
Kort bannetje geweest hmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |