Mjaquote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Pheno het volgende:
kerst
Leuk! Have fun.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Sjowhan het volgende:
Over 10 minuutjes maar eens naar de auto waggelen en naar kantoor rijden. Om 18uur daar een kerstborrel
Je hebt het, of je hebt het niet natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie dat in België toch mooi.
Of zolang je financiën het toelaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:44 schreef qu63 het volgende:
Vandaag laatste dag gehad op de Zwaluw, morgen echt allerlaatste afscheid!
Vanaf morgen dus vakantie tot wanneer ik maar wil!![]()
Je bent er blij om zien ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef Pheno het volgende:
Hier niet
Dat zal wel lukkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
Of zolang je financiën het toelaat?![]()
fijn dat je klaar bent.
Sterkte!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef Pheno het volgende:
Ja, anders krijg je weer mensen die ongelukken veroorzaken. Die dus mijn plaats innemen morgen als spoedgeval zijnde. Vrijdagmiddag mag het sneeuwen.
En nu ga ik beginnen aan mijn laatste liter troep. 3 liter down, 1 to go!
Neus dicht, keel open, en gieten?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het nodig, het staat er nog steeds. Mij aan te staren, van "je durft niet he, ik ben vies". Ja, dat is zo. Blij als dat weg is. Dan mag ik iig weer normaal water
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aanquote:
de kuur is dus bijna erger dan de kwaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aan
Ik ookquote:
Was je hier idd nog niet tegengekomen neequote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook
Althans.. bij mij thuis dan
Ik ben iig door de kuur heen, 4 liter is er door mijn keel gepasseerd. Nu maar afwachten en nog steeds niet eten. Ik ril echt over mijn hele lichaam door dat niet eten in combinatie met deze troep.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
de kuur is dus bijna erger dan de kwaal?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste dagje nieuwe klusLeukigheid
Alleen niet meer met de trein
scheelt je wel weer wat gescheld op een dagquote:
Oh nee hoor, ik kom wel aan mijn trekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:01 schreef qu63 het volgende:
scheelt je wel weer wat gescheld op een dag
Het zorgt ervoor dat je nog een lekkere nasmaak hebt?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn taktiek met de vorige 3 liter, maar het spul past zich aan
en dan hebben we België ook nogquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik kom wel aan mijn trekken
Beejkequote:Op donderdag 20 december 2007 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
"Snow is falling all around me
children playing having fun
it's the season
love and understanding
merry christmas everyone "sneeuw sneeuw sneeuw.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beejke
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je wilt het niet weten. Ik kan nu eens niet meer naar de wc. leeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat je nog een lekkere nasmaak hebt?
Hoe kom je nu aan de benodigde voedingsstoffen danquote:Op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Ik kan nu eens niet meer naar de wc. leeg.
Wij hebben de boorel morgen...quote:
Uhm, niet? Ik mag pas weer eten na het onderzoek. Ik heb gisteravond voor het laatst gegetenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu aan de benodigde voedingsstoffen dan
Damn..quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, niet? Ik mag pas weer eten na het onderzoek. Ik heb gisteravond voor het laatst gegeten
Ik mag morgen niet drinken op mn eigen afscheidsborrelquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wij hebben de boorel morgen...
Ik heb al een lift geregeld
Dan hoop ik voor je dat alles nog open en eetbaar is als je klaar bent!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
En het ziekenhuis heeft goed voer in het restaurant, dus ik dnek dat ik na het onderzoek zeker voor die vleugel ga
Nah, om 10.30 melden, 11.00 beginnen ze te zoeken, en dat kan van een kwartier tot een uur duren. Ligt er aan wat ze vinden. En daarna uit een roesje zien te komen. Eten, en dan weer met de auto terug, als het kan.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat alles nog open en eetbaar is als je klaar bent!
Ik heb nog steeds blz 1quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
ja, allemaal blond gebral halverwege je paginaquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehehe. Mja, dan ziet dat er vast weird uit..
Je kan em ook op 1 post per pagina zetten, heb je steeds een fipoquote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
Tof hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, allemaal blond gebral halverwege je pagina
Fipo? WTF? Fifty-first post? ke-tering ga je dat lopen TELLEN?
Dat idee zeg maar
quote:
vakantie?quote:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrijquote:Op donderdag 20 december 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vakantie?
Morgen werken, weekend, bankzitdag, kerst, 2 dagen werken, weekend, bankzitdag, vrij, werken
Mwoa, het lijkt net echt
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmmquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrij
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmm
ik kan toch het land niet uit
Jij hebt al vakantie hequote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Een aantal dagen vrij is ook prima.
Ja, ik mag niet klagen.quote:
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomen
Leuk, stakingenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijven
Plus dat zowel in België als in Duitsland het spoorpersoneel meedoet aan de 17.542e Staak-Olympiade. En laat de reiziger maar weer barsten, want DIE kan er wat aan doen, hmm
Zit je onder de plak bij JDude?quote:
Ze zit onder iets plakkerigs. Bij JDude.quote:
Ik ben niet zo visueel ingesteldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
Mag je wel drinken?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
Honger. Niet aan denken.
Een snufje zonlicht en drie vleugjes sterrenstof?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mag je wel drinken?
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
t zijn wel eiwitten hequote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
das minder dan..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.
sterkte morgen !!!!quote:
quote:
een eetze morgen!quote:
sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:33 schreef Pheno het volgende:
Honger.....slecht geslapen door een continu rammelende maag en dito darmkrampen. En dan mag ik nog een halve dag
Zanik niet zo mens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:. Stom ritme. Ik heb vakantie verdulle. Ik wil in m'n bed liggen tot half 12.
Goedemorgen Flesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zanik niet zo mens.
Tsja, dat vond ik ook toen ik geen opdracht had en ik dus thuis kwam te zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:51 schreef qu63 het volgende:
Wel gek hoor, thuiszitten en weten wat de rest van de groep allemaal moet doen op de Zwaluw
Maak nog even wat foto's voor je plakboekquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef qu63 het volgende:
Voor de allerlaatste keer naar de zwaluw vandaag!
Oh fijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik tegenwoordig een prima wekker op vrijdagHuisgenoot komt steevast tegen half 7 lallend en/of kotsend terug uit de stad. Jottumpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |