Eindelijk wel jaquote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Doet de verwarming het vandaag wel?
denk dat ik strakjes idd maar eens naar buiten gaquote:Op donderdag 20 december 2007 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik hier zit, nu was het wel leuk om met mijn fototoestel naar buiten te gaan
zo dichtbij en yet so far, far away!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Richting Berkel dan ben je er
Dat wel; heb wel gehad dat de gemeente niets had gestrooid op de fietspaden enkel op de weg.. Ja, dan heb je er weinig aan als fietser..quote:Op donderdag 20 december 2007 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw
Wit oke, als de wegen maar schoon blijven
En net daarom vind ik sneeuw niet zo leukquote:Op donderdag 20 december 2007 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw
Wit oke, als de wegen maar schoon blijven
Zolang er maar sneeuw ligt is daar door te fietsen. Het wordt pas eng als het gaat dooien en ingereden raaktquote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel; heb wel gehad dat de gemeente niets had gestrooid op de fietspaden enkel op de weg.. Ja, dan heb je er weinig aan als fietser..
Lekker zitten even met een boekje erbij?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Phew, nog even normaal naar de wc kunnen gaan na 2,5 dag is toch wel prettig. Om 15.00 wordt het een stuk minder namelijk
Ik heb de laptop al opgeladenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker zitten even met een boekje erbij?
Ik kan foto's plaatsen van mijn resultaten in de wcpot.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef leonieke het volgende:
Is er hier zo niemand die mij kan dwingen om te werken?
Ik heb echt geen zin vandaag
Via fokquote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef leonieke het volgende:
Is er hier zo niemand die mij kan dwingen om te werken?
Ik heb echt geen zin vandaag
Geen last vanquote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
Oh fok gaat nu al trager, dus ze regelen het al voor je
Trage pc?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te wachten op bestanden die geexporteerd worden. En dat duurt langggggggggggg
Nee, trage software.quote:
ach wat is alngquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te wachten op bestanden die geexporteerd worden. En dat duurt langggggggggggg
23 minuten voor een bestand van 103 a4tjesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach wat is alng
Ik moest net rebooten, en het opstarten van mijn PC hier duurt 12 minuten
Het wordt tijd dat dat ding de kliko ingaat
Daar kan je iig wat meequote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef es70 het volgende:
Ik heb een entertainmentbon gekregen van de baas. Vraag me af waarom dat ding niet gewoon boeken/platenbon kon blijven heten...
quote:
Geen idee nog, maar er is vast wel iets leuks te vindenquote:
Die kans is wel heel groot jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar er is vast wel iets leuks te vinden.
7 januari ga ik weer werken.quote:
Gefeliciteerdquote:
Oh, maar wat dat verdienen betreft, dat heeft iedereen in mijn ogen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Sterkte Leo. Geniet van je vakantie, je hebt het wel verdiend morgen.
Wat zeggen jullie dat in België toch mooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar wat dat verdienen betreft, dat heeft iedereen in mijn ogen hoor(oke een paar collega's misschien niet
) maar het wordt nu gewoon nog een beetje slepen tot het einde, maar dat komt wel in orde.
Misschien ga ik straks wel mijn kerstkaartjes schrijven (ik zit twee uur aan het onthaal zonder pc waar ik normaalgezien een boekje lees, kan ik ook mijn kaartjes schrijven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |