daar heb je ook wel gelijk in. ben nu twee dagen gaan werken waarbij ik eerder weggegaan ben omdat ik steeds steken in ogen wangen en hoofd heb., niet echt handigquote:Op woensdag 19 december 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, fijn. Mijn buik is al gespoeld, al vraag ik me af of ze dat wel goed gedaan hebben. Het zou heel wat klachten ophelderen die ik nu heb.
Dus als het moet, toch maar doen, het alternatief is slechter. Bijholtes lijken me pijnlijk als ze ontstoken zijn namelijk.
Wel veel waard, zo'n gouden kikkerquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:mijn god dit mens is echt oerlelijk
[ afbeelding ]
True, gele kikkers.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:mijn god dit mens is echt oerlelijk
[ afbeelding ]
Zo van "we moeten blij zijn dat het bij een kikker blijft"?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:mijn god dit mens is echt oerlelijk
[ afbeelding ]
Ga dan naar huisquote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
NSFW.
Ik moet tot 9 uur werken. Dat gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Pheno het volgende:
Ga dan naar huis
Ik heb nog een bakje pudding voor mijn laatste eten van deze week. Dat gaat 'm wel worden.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur werken. Dat gaat 'm niet worden.
Lijkt wel heel erg op een kikker jaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ynske het volgende:mijn god dit mens is echt oerlelijk
[ afbeelding ]
zozo, kom je zelf ook nog eens aan bod!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een man die eens niet voor meisjes gaat.
Nog even, je kan hetquote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur werken. Dat gaat 'm niet worden.
Ik snap meteen waarom die meiden je links laten liggen met zulke subtiele antwoordenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zozo, kom je zelf ook nog eens aan bod!
Je moest eens weten hoevaak.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zozo, kom je zelf ook nog eens aan bod!
Niemand heeft nog zin om iets te doen, dus we zijn zo melig als iets. Dat scheelt wel een beetje.quote:
heb jequote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel heel erg op een kikker ja
Zolang ik ze niet lastigval met alle ellende van mezelf en de mensen om me heen vinden ze het over het algemeen wel bestquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom die meiden je links laten liggen met zulke subtiele antwoorden
Dan is het goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet lastigval met alle ellende van mezelf en de mensen om me heen vinden ze het over het algemeen wel best [ afbeelding ]
was er weer een dictee?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, weet ik weer dat ik de spellingsregels niet ken
Ja, het viel uiteindelijk nog meequote:
Vertel eens, wat wist je niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, weet ik weer dat ik de spellingsregels niet ken
Het is aan de frisse kant jaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het koud buiten. M'n handen doen er nog zeer van.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef BrandX het volgende:
Hier ziet het er niet zo heel koud uit, buiten. Geen ijs op de auto's.
Ja, prachtig.quote:
* jaloers isquote:Op donderdag 20 december 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Alles is hier wit van de vorst
balen, maar beter dat dan dat ze de engste dingen op die foto's zienquote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
quote:
Schoon is goedquote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
Hoiquote:
Jammer alleen dat ik hier zit, nu was het wel leuk om met mijn fototoestel naar buiten te gaanquote:
nope is nergens voor nodig zegt men....quote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoon is goed
Wel thuisblijven nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |