quote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef mcDavid het volgende:
Die klootzak van een JDude heeft gezorgd dat ik trek heb in pizza, terijwl ik geen oven heb..
Het zusje van Britney heeft een vakantiebaantje bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Of hier in de buurt het plaatselijke, zeer geile, pizza/sparerib bezorgmeisje
Deze is al oud genoeg om een rijbewijs te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zusje van Britney heeft een vakantiebaantje bij jou in de buurt?
Nee, daar hebben ze KLP voor toch?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef mcDavid het volgende:
Die klootzak van een JDude heeft gezorgd dat ik trek heb in pizza, terijwl ik geen oven heb..
Die van de pizza's is een regelrechte sloerie hierquote:Op woensdag 19 december 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Of hier in de buurt het plaatselijke, zeer geile, pizza/sparerib bezorgmeisje
Halloquote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef Ynske het volgende:
oi
KLP??quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze KLP voor toch?
Heyyyyyy een meid.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef Ynske het volgende:
oi
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ga heen met je pubermeisje.![]()
Neem dan een echte vrouw.
?
lang blond haar is op zich nog niet genoeg ben ik bangquote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef mcDavid het volgende:
Die van de daily wok zijn daarentegen érg goed te doen altijd!Moet nog altijd eens vragen wat hun sollicitatieprocedure is want dat werkt blijkbaar
raar.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
KLP??was da?
Trouwens wat hapt iedereen.
[..]
Heyyyyyy een meid.![]()
Hoe is het met je?
Het eten is er ķķk goedquote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lang blond haar is op zich nog niet genoeg ben ik bang
Al stukken beter, fijn dat ze wat overbelicht is rond haar contouren, dan vallen de min puntjes niet op.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
raar.
ben hangerig
maar voel me niet zo beroerd als gister op t werk.
we zullen eens afwachten wat ze zeggen morgen
hoop iig niet dat ze willen gaan spoelen
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Korps Landelijke Politiediensten
omdat dat iets is wat totaal niet prettig isquote:Op woensdag 19 december 2007 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dat nodig is en je bent er vanaf, waarom niet.![]()
ik hang rond/in bedquote:Lig je op bed?
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien, ik mág nog op pubertjes vallen
Iets zegt me dat we het hier niet over een haarspoeling hebben....was ist los?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
raar.
ben hangerig
maar voel me niet zo beroerd als gister op t werk.
we zullen eens afwachten wat ze zeggen morgen
hoop iig niet dat ze willen gaan spoelen
uhm oke, de angst ervoor kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat dat iets is wat totaal niet prettig is
en ik nogal een angsthaas ben
Proberen te ontspannen dus.quote:ik hang rond/in bed
wat lezen, eten, tv kijken, putteren
bijholte-ontstekingen die niet willen oplossen na een kuurquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we het hier niet over een haarspoeling hebben....was ist los?
Plaats je jezelf dan ook wel zo dat ze op je kunnen vallen, of doe je niet je best.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hun mogen ook wel op mij vallen, maar volgens mij weten ze dat nog niet allemaal ofzo
O kom op, het is niet snel goed he, naakte vrouwen niet.quote:
Ah, fijn. Mijn buik is al gespoeld, al vraag ik me af of ze dat wel goed gedaan hebben. Het zou heel wat klachten ophelderen die ik nu heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijholte-ontstekingen die niet willen oplossen na een kuur
naakte vrouwen kan zomaar heel ergquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O kom op, het is niet snel goed he, naakte vrouwen niet.
Maar half naakte mannen al helemaal niet.
fapfapfapquote:
quote:
Een man die eens niet voor meisjes gaat.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
naakte vrouwen kan zomaar heel ergzijn, maar niet deze 'vrouwen' of meer meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |