Ik heb nog steeds blz 1quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
ja, allemaal blond gebral halverwege je paginaquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehehe. Mja, dan ziet dat er vast weird uit..
Je kan em ook op 1 post per pagina zetten, heb je steeds een fipoquote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Bladzijde 2 fipo.
Tof hč?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, allemaal blond gebral halverwege je pagina
Fipo? WTF? Fifty-first post? ke-tering ga je dat lopen TELLEN?
Dat idee zeg maar
quote:
vakantie?quote:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrijquote:Op donderdag 20 december 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vakantie?
Morgen werken, weekend, bankzitdag, kerst, 2 dagen werken, weekend, bankzitdag, vrij, werken
Mwoa, het lijkt net echt
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmmquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. Je hebt wel aantal dagen vrij
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ga maar eens wat aan m'n studie doen hmm
ik kan toch het land niet uit
Jij hebt al vakantie hequote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Een aantal dagen vrij is ook prima.
Ja, ik mag niet klagen.quote:
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze eindelijk je paspoort afgenomen
Leuk, stakingenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar op bankzitdagen moet je beschikbaar blijven
Plus dat zowel in België als in Duitsland het spoorpersoneel meedoet aan de 17.542e Staak-Olympiade. En laat de reiziger maar weer barsten, want DIE kan er wat aan doen, hmm
Zit je onder de plak bij JDude?quote:
Ze zit onder iets plakkerigs. Bij JDude.quote:
Ik ben niet zo visueel ingesteldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
Mag je wel drinken?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
Honger. Niet aan denken.
Een snufje zonlicht en drie vleugjes sterrenstof?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mag je wel drinken?
Anders kan je de recepten van het Glazen Huis van 3fm gebruiken
t zijn wel eiwitten hequote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat mijn post toch redelijk eetlust-bedervend was
das minder dan..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen water en wat thee. Ik denk niet die voedingsbommen die zij krijgen.
sterkte morgen !!!!quote:
quote:
een eetze morgen!quote:
sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:33 schreef Pheno het volgende:
Honger.....slecht geslapen door een continu rammelende maag en dito darmkrampen. En dan mag ik nog een halve dag
Zanik niet zo mens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:. Stom ritme. Ik heb vakantie verdulle. Ik wil in m'n bed liggen tot half 12.
Goedemorgen Flesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zanik niet zo mens.
Tsja, dat vond ik ook toen ik geen opdracht had en ik dus thuis kwam te zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:51 schreef qu63 het volgende:
Wel gek hoor, thuiszitten en weten wat de rest van de groep allemaal moet doen op de Zwaluw
Maak nog even wat foto's voor je plakboekquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef qu63 het volgende:
Voor de allerlaatste keer naar de zwaluw vandaag!
Oh fijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik tegenwoordig een prima wekker op vrijdagHuisgenoot komt steevast tegen half 7 lallend en/of kotsend terug uit de stad. Jottumpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |