Tja, voor mij is het na 15 maanden iedere dag hetzelfde toen toch wel ff wennen.. straks om 10 uur nog 1x er heen en dan klaar!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, dat vond ik ook toen ik geen opdracht had en ik dus thuis kwam te zitten.
Nu vind ik het al veel normaler
ik werd er vanochtend gewoon wakker vanquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef qu63 het volgende:
Dat was trouwens een fipo op pagina 2 voor Ph. en pagina 3 voor de rest
Weet je al wat voor 1?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuwe printer kopen
quote:En ik ga een website beginnenDomeintje is al geregistreerd
Ja, de simpelste gore rot HP die ik kon bedenken. Maar ook die is tegenwoordig ook al scanner en copier tegelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Weet je al wat voor 1?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
Net begonnen en binnen twee uur stop ik ermee
Wafels en pizza eten en dan vakantie
Waarom hpquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de simpelste gore rot HP die ik kon bedenken. Maar ook die is tegenwoordig ook al scanner en copier tegelijkMooi hendig hmm
Canon is veul beterer met printers hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
DAAROM![]()
Om dezelfde reden als ik altijd Canon kies voor een digicam. En Mora voor bitterballen. En Grolsch voor bier.
Gewoon. DAAROM.
Vast welquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
Canon is veul beterer met printers hoor.
Grolsch.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel
Jij drinkt zeker Heineken
Waarom geen canon printer danquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
DAAROM![]()
Om dezelfde reden als ik altijd Canon kies voor een digicam. En Mora voor bitterballen. En Grolsch voor bier.
Oh, en Sandisk voor USB-sticks
Gewoon. DAAROM.
omdat HP iig vroegah beter wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen canon printer dan
Oh, dat zegt er nog 1 hier
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !quote:
Er is toch wel genoeg bier neem ik aan he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en driversquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
de hapjes voor vanmiddag worden nu kloaargemaakt, en het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat helemaal goedkomen !
Oh nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat er een CDtje bijkomt en dat iedere volkorensoepstengel zo'n afdruk-unit kan installeren, en nog met gemak ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en drivers
Mwah, ik vind dat erg meevallen met die van Canon. Je krijgt geen extra meuk erbij (iig niet bij de driver alleen die ik van de website haal), enkel extra wat onderhoudzooi wat ik toch niet gebruik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeger ja, tegenwoordig is het vooral gekut met software en drivers
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is toch wel genoeg bier neem ik aan he?
Help je hopen ja. Dan meteen alle automatische update functies killen en je kan aan de gangquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat er een CDtje bijkomt en dat iedere volkorensoepstengel zo'n afdruk-unit kan installeren, en nog met gemak ook
En misschien dat het mij dan ook wel lukt
Ik ga van de week ook zo'n Canon unit halenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat erg meevallen met die van Canon. Je krijgt geen extra meuk erbij (iig niet bij de driver alleen die ik van de website haal), enkel extra wat onderhoudzooi wat ik toch niet gebruik.
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga van de week ook zo'n Canon unit halen
Mijn HP-unit kost maar 49,99quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.
Kostte toendertijd iets minder dan ¤ 150.
Ik wil een zo alles. Dus printen, scannen, kopieren en foto printenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb zelf enkel een 'fotoprinter' zoals het heet; de IP4000.
Kostte toendertijd iets minder dan ¤ 150.
het is kwart voor BIERquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
potver, nog steeds pas kwart voor 2
gisteren was het om niks ineens half 4
Ik werk blijkbaar niet in een bedrijf, hier moet gewoon hard doorgewerkt wordenquote:
Hoe heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:50 schreef Ynske het volgende:
Godver ik haat Serious Request
ik wilde een rustig avondje werken!
nee ik werk bij de televisie en moet dus gewoon werken, nu maar ook met de feestdagenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Behalve dat je uberhaupt niet zou moeten werken op deze vooravond van de vakantie, woon je aan dat plein in Den Haag ofzo?
Iedere vrijdag zonder borrel isquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat lalatste vrijdagmiddagen zonder kerstborrel
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat lalatste vrijdagmiddagen zonder kerstborrel
Nou waar spreken we af? Utrecht?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere vrijdag zonder borrel is
Dat zuigtquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik werk bij de televisie en moet dus gewoon werken, nu maar ook met de feestdagen
en wij zenden de serious request uit
Oh laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef mcDavid het volgende:
Nou waar spreken we af? Utrecht?
Henk komt ook!
checkquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zuigt
En die serious request was best leuk. Eén keer.
Zijn ze lekker vlot mee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
check
krijg net mijn rooster... zondag tot en met 1e kerstdag werken
dan de 28e tot en met de 2e
tja t hoort erbij
das altijd fijnquote:
Inderdaad. Stekker eruit getrokken om er vervolgens achter te komen dat het stripje wat ze bij zich hadden niet past.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
En hij doet het weer
geheugen wat niet pastte
Dat deed 't de hele dag alquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Stekker eruit getrokken om er vervolgens achter te komen dat het stripje wat ze bij zich hadden niet past..
Overigens heb ik wel het idee dat de boel vlotter laadt. Maar dat zou best eens eens het gevolg kunnen zijn van de reset en de rust na de downtime...
en hoe is t nu?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
ja
Beroerd. AL valt het onderzoek zelf wel mee, maar heb nog steeds koud en hongerig, ook na een zooi balkenbrij. En nu beginnen de darmen pas te merken wat er gebeurd is, dus de buikkrampen begonnen 15 minuten geleden.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
Overigens werkte het roesje ook niet, pas nadat ik de onderzoekskamer uitgereden werd was ik weg
Nou ja, weg, ik schijn grappen gemaakt te hebben met de arts toen hij de uitslag kwam melden
_A_ uit het ziekenhuis: heb je dan een kater zoals de arts zei?
Ik: Uh, heeft de arts iets gezegd dan? En welke arts eigenlijk
Jammer dat ze niet meer uitsluitsel konden gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beroerd. AL valt het onderzoek zelf wel mee, maar heb nog steeds koud en hongerig, ook na een zooi balkenbrij. En nu beginnen de darmen pas te merken wat er gebeurd is, dus de buikkrampen begonnen 15 minuten geleden.
Uitslag: niets gevonden, volgend onderzoek in januari. Love it!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu maar eens zien of ik mijn nieuwe printert aan de praat krijg
Die zonder USB-kabel geleverd wordt
dat is ook bij canon printers hoorquote:
Precies. Maar ja, ik moest nuchter melden....quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou, als je er toch zo aan toe moet zijn, dan had je beter eerst nog even vier kratten bier en een fles wodka kapot kunnen slaan hmm
Als je die anale uitspoelingen wegstreept ben je best een verwend baasje jaquote:
Nah, gewoon goed voor jezelf zorgen, als ik het niet doe, doet een ander het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die anale uitspoelingen wegstreept ben je best een verwend baasje ja
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Levende Kerststal
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat is een dooie kerststal met een hamster, homo.
gatverquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog wel wat andere artiesten die hetzelfde mogen doen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat denk je, nu is het nog 5 dagen, vanaf januari ga ik parttime. Even op het laatst geregeld, toen ik merkte dat dit nog wel even zou duren. Wel de salarisverhoging per september in laten gaan, dan tot en met december niet werken en dan pas de parttime in laten gaanAint I a sneaky bastard
Ach, als topmanagers die het bedrijf verkloot hebben met miljoenen weg gaan, hell, i don't care anymorequote:
Slaap zequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liefurts, ik geloof het wel weer voor vanavond. Welterusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |