Wie wat waar hoe?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ze ging bijna dood, en nu zit ze op een parallelle wereld
Rosequote:
Wie: Rosequote:
Kan je het niet volgenquote:
Nou, dan moesten we maar eens kijken hoe het fietsenhok erbij staat hmmquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef leonieke het volgende:
dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag: geen plannen,
Tegen dan kan het idd wel weer jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan moesten we maar eens kijken hoe het fietsenhok erbij staat hmm
t was drukquote:
Wacht evenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef qu63 het volgende:
verder 4 shirtjes voor in totaal ¤50 gekocht
Ging eigenlijk voor schoenen, maar die waren niet leuk
heerlijk is dat, ook mijn kerstvakantie is compleet verstoken van iedere vorm van plannenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef leonieke het volgende:
Mja vakantie bij ons gaat als volgt:
vanmorgen *nog* maar eens gaan zien voor een vloer voor in ons huis... Nog geen beslissing genomen trouwens. morgen niets te doen, maandagavond naar mijn zus chinees eten, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag: geen plannen, maandag: bij een collega oudejaar gaan vieren, daarna: geen plannen.
Drukke dingen hé
ik zei toch dat ik veranderd was op de Zwaluw?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even
Jij was toch een jongetje?
Als je een rooie Corvette blauw spuit wil dat nog niet zeggen dat het dan meteen een step wordt hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef qu63 het volgende:
ik zei toch dat ik veranderd was op de Zwaluw?
Dus jij koopt alleen schoenen die degelijk zijn en kijkt nooit of je ze ook leuk/mooi vindt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even
Jij was toch een jongetje?
Precies. En dan heb ik het nog niet eens over je nieuwe wachtwoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
Dus jij koopt alleen schoenen die degelijk zijn en kijkt nooit of je ze ook leuk/mooi vindt?
geen idee, misschien blijft er iets hangen op de server..quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg me eens waarom het niet op dat email adres aankomt, dat van jou komt wel daar aan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dan heb ik het nog niet eens over je nieuwe wachtwoord
Mannen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen idee, misschien blijft er iets hangen op de server..
Nou ja, deze vergeet je in ieder geval nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |