als ze net zo'n serieuze dokter krijgt als deze gasten zijn zal dit wel dr dokter worden:quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef Varen het volgende:
Lieke kan er absoluut mee aan de slag.
Lieke moet om 15.30 naar het ziekenhuis
thxt Vertrouw jezelf toe aan de innerlijke genezende kracht. Je hoofd doet er even niet toe.Richt je aandacht op het energiecentrum tussen anus ......en........quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
go
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke vergeten dat ze in een tv-programma zit? hoe denkt ze op tv over te komen? minder serieus als bassie en adriaan iig
Brian en Amanda maken TV hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
serene sfeer met dat gebler op de achtergrond.
de stakkersquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Net niet aanraken maar ik denk dat Piet nu langzaam warme ballen krijgt net als Jaap van de week.![]()
[ afbeelding ]
Serieus, veel verpleegkundigen doen ook zo'n cursus. Ik zou een klacht indienen als ze het op mij gingen staan toepassen.quote:
Dat was snel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Waarom toch altijd dat concentreren op het wortelchakra. Volgens mij word je daar alleen maar geil van.
Maar wel contact houden met je wortelchakra.......het zijn gewoon 2 geilneuzen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
ah het 2e energiecentrum 2 vingers onder de navel
die mag vast niet meer meespelen wand hey die haalt lieke wel uit haar eigen toppie krachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef Varen het volgende:
Volgens mij maken ze in de woonkamer zo'n rot herrie om Lieke te zieken. Wel raar dat Selene er ook bij zit, die vond Reiki toch ook zo goed?
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.quote:
hahahhahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.
het moest verboden worden, die dwazen die domme onschuldigen bedriegen en oplichten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, veel verpleegkundigen doen ook zo'n cursus. Ik zou een klacht indienen als ze het op mij gingen staan toepassen.
Als ze nu maar niet weer zwanger wordt, onbevlekt ontvangen zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
lieke laat zich nu vullen door een bevruchtend water en een warme oranje stroom en stroomt nu weer uit haar porien.
Alsof Lieke zonder dat ze het zelf doorheeft door haar poriën praat, zonder dat zelf door te hebbenquote:
Dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.
Zo, da's niet bepaald een flatteuze hoekquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Afgesloten levenskanalen openen zich,
Audio is niet zo goed, Plasma zeg er even wat van
[ afbeelding ]
De zonnevlecht, wel opletten hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu komt de borstpartij aan de beurt
Ik versta er ook geen bal van. Lieke moet haar audio ff checkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Niet meer te verstaan
Een of andere domme new age cd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Waar komt die herrie vandaag?
zweefteef pieternel zit op dr zenderquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Hoe is het mogelijk, heeft de priaat toch byzondere krachtenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
die rieki energie stoort de zenders
dat zijn tibetaanse klankschalen op cdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
wortelchackraaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zweefteef pieternel zit op dr zender
Daar krijg je toch oorproblemen van, niet normaal ditquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zijn tibetaanse klankschalen op cd
idem.... .knap dat jullie erom kunnen lachen; zit me er alleen maar aan te ergeren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb helemaal niets tegen alternatieve geneeswijzen echter dit kan toch geen hond meer serieus nemen![]()
Inderdaad, niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef kahaarin het volgende:
Lijkt wel een beetje op zo'n rebirthing sessie, een dekentje, esotherische muziek, verheven fluiosterende mensen die een ritueel aan het uitvoeren zijn, volgens mij zou Lieke ook best vatbaar zijn voor de een of andere sekte.
Zij kan soms zo zweven en ergens compleet in mee gaan, bijna griezelig.
ach lachen is goed voor een mens ..........veel beter dan zo n idiote sessie waar hele volksstammen zich gek mee verdienen. En dat zo n intelligente meid als Lieke zich hier voor leent ,ik kan er met mijn pet niet bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
idem.... .knap dat jullie erom kunnen lachen; zit me er alleen maar aan te ergeren.
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef kahaarin het volgende:
Zij kan soms zo zweven en ergens compleet in mee gaan, bijna griezelig.
Ik hoop dat ze straks de naam Huub niet meer uit haar strot krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Lieke's keelchakra.....gaat zo zo weer kotsen en hoesten.
nou dat vond ik ook al behoorlijk eng hoor en hier kan ik meer om lachenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef PeterNB het volgende:
Het werkt echt dat Reiki:
http://www2.evilshare.com/28dd6f5a-febb-102a-9948-00138f0200dd
Mijn hele lichaam kwam tot een explosie !!
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef PeterNB het volgende:
Het werkt echt dat Reiki:
http://www2.evilshare.com/28dd6f5a-febb-102a-9948-00138f0200dd
Mijn hele lichaam kwam tot een explosie !!
Nou idd, Syl was er toch ook niet zo intens mee bezig de hele tijd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.
Niet dus maar Brian durft niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
huub zakt bijna door het ijs
kan ze gelijk door naar huis reizenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke gaat terugkeren van haar reis
Heeft ze wel luchthavenbelasting betaald?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke gaat terugkeren van haar reis
Dit is gewoon lieke haar draadje joh, niet zo aan ergeren, is vast wel goed voor een TV momentje, alleen jammer dat ze het zelf zo serieus neemt, dat lijkt me niet echt gezond.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
De eerste keer werd hier nog spontaan lol gemaakt om die idioten. Zo langzamerhand echter is het een soort verplicht nummer geworden. Het is steeds meer van hetzelfde wat ze doen.
Ik erger me niet, de lol is er wel af bij deze derde keer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is gewoon lieke haar draadje joh, niet zo aan ergeren, is vast wel goed voor een TV momentje, alleen jammer dat ze het zelf zo serieus neemt, dat lijkt me niet echt gezond.
Voel me toch ineens VEEL meer in contact met mezelf !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
volgens mij staan je chakra's niet helemaal goed
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af hoeveel van die lieke-aanbidders van vandeweek lieke nog steeds zo slim vinden. dit is voor mij een duidelijk teken dat lieke echt eenzame opsluiting in een gesloten instelling nodig heeft.
Hé, kewle gif.quote:
Zat er op te wachten dat ie doorheen zakte....quote:
ze vind zichzelf al veel specialer dan de rest omdat zij die reiki-shit gelooft, en de rest er (volgens haar) nog niet klaar voor is, en zij al verder is in haar spiritualiteit, en hier al wel klaar voor is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.
Heerlijk , die kutkabouter doet het toch maar weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
wat is huub toch een kind ,echt een waaghals
Precies, de spijker op z'n kop. Tel daarbij dat ze zich sterker en intelligenter voelt en dat ze denkt dat ze beter weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze vind zichzelf al veel specialer dan de rest omdat zij die reiki-shit gelooft, en de rest er (volgens haar) nog niet klaar voor is, en zij al verder is in haar spiritualiteit, en hier al wel klaar voor is.
Precies, haar boven en onder hebben correctie nodigquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.
En zet dan meteen die ogen wat verder uit elkaar, want ook dat veroorzaakt tunnelvisie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, haar boven en onder hebben correctie nodig
Of dat ie door het ijs zakt en onder het ijs schuift en ze hem pas in het voorjaar weer kunnen ontdooien. Of 'm gewoon laten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Guuskeee het volgende:
het zou perfect zijn als brian nu door het ijs zakte, een longontsteking kreeg, 2 maanden ziekenhuis en dus uit de kooi
klopt. dan is het plaatje 'lieke' compleet. dat is haar zogenaamde sterkte. dat ze zich boven de rest voelt staan en daarom geen waarde hoeft te geven aan de meningen van de domme. daarom valt zij ook nooit te overtuigen van haar ongelijk, omdat de rest maar piepeltjes zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, de spijker op z'n kop. Tel daarbij dat ze zich sterker en intelligenter voelt en dat ze denkt dat ze beter weet wat ze wil.
Komen dromen dan toch uit?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Het touw breekt en Brian ligt nog steeds in het midden van de vijver.
Dat juist. In ieder geval heeft het bitter weinig zin om haar van achter en voren te behandelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En zet dan meteen die ogen wat verder uit elkaar, want ook dat veroorzaakt tunnelvisie.
Op het ijs helaas.quote:
Zijn site is toch al eens voorbij gekomen, moet je even zoeken in de COS-sen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voel me toch ineens VEEL meer in contact met mezelf !!![]()
(Heeft iemand het telefoonnummer van Piet ? ik wil meer...)
Nou ja, ik laat me ook niet aan elke mening iets gelegen liggen, maar Lieke luistert naar een soort opzwepende sport- en prestatiestem in haar kop die zegt dat ze het beter kan en weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
klopt. dan is het plaatje 'lieke' compleet. dat is haar zogenaamde sterkte. dat ze zich boven de rest voelt staan en daarom geen waarde hoeft te geven aan de meningen van de domme. daarom valt zij ook nooit te overtuigen van haar ongelijk, omdat de rest maar piepeltjes zijn.
quote:
http://www.ruachbaraka.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn site is toch al eens voorbij gekomen, moet je even zoeken in de COS-sen.![]()
Je zou ook een grunt carriere bij een metal band kunnen overwegen, muziek is toch ook rustgevend?
Nee dan ga je lekker plezier maken met je mede bewoners.... tegenstanders of niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
De mensejes van de gouden kooi zijn aan het spelen..leuk![]()
En die leugenaar van een Lieke.."ik voel me keigoed"..."ik ben beresterk"..niet dus..als je goed in je vel zit heb je geen reiki nodig...
Ik zou zeggen, ga zo door. Hier gaat ze het echt niet mee redden in dat hok, hoe ze ook haar best doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat me ook niet aan elke mening iets gelegen liggen, maar Lieke luistert naar een soort opzwepende sport- en prestatiestem in haar kop die zegt dat ze het beter kan en weet.
Ehm, sorry, kreeg het verkeerde idee dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik erger me niet, de lol is er wel af bij deze derde keer.
Dan is Jaap goed bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze adviseren Lieke om te boeren en winden te laten want dan laat je energie los
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga zo door. Hier gaat ze het echt niet mee redden in dat hok, hoe ze ook haar best doet.
Ik ga uit van een exit bij de eerstvolgende ontslagronde, wat Huub ook zegt.
Wtf, terror Lieke!? Misschien een draadje om nader tot Jaap te komen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze adviseren Lieke om te boeren en winden te laten want dan laat je energie los
is dezelfde site. is de site van piet en pieternel piraat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dat is niet de goeie.
http://www.ruachbaraka.nl/klaas_bosscher.htm
Wat is het, laxeermiddel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Goed spul: hiermee herstelt je wortelchakra sneller na een reiki sessie
Wees jij maar gezond nuchterquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, sorry, kreeg het verkeerde idee dan.![]()
Ze voelt zich iig heel verheven, en dwazen hebben altijd gelijk toch?
En dit vind ik dwaas ja, misschien mijn nuchterheid maar dit klopt toch niet?
Beequeen had hem voor je gevonden, misschien is die cd ook wel geschikt om reiki op te doen, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn kerstsingle "Dreaming of a White Christmas" staat vanavond op YouTube
Lieke ten voeten uit, luister naar haar discussies met wie dan ook. Ze zal never nooit zeggen dat ze het mis heeft, altijd in de contramine, dat vreet energie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.
Oef, ik dacht ook al....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees jij maar gezond nuchterDit is bij elkaar gesprokkelde flauwekul.
Ah, ik zie het, ik ben afgehaakt na de homepage.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is dezelfde site. is de site van piet en pieternel piraat.
Of ze is zich gewoon aan het herpakken. Laad zich op om de strijd aan te gaan. Het hangt een beetje van de nieuwe wannabee (quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.
Herpakken... die indruk maakt ze niet. Althans niet herpakken voor het spel. Ze is alleen maar met haar ego bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Of ze is zich gewoon aan het herpakken. Laad zich op om de strijd aan te gaan. Het hangt een beetje van de nieuwe wannabee () af of Jaap haar weg gaat stemmen. Zou metrouwens niets verbazen dat er een onslagstop opgelegd is door achter tot de nieuwe (
) er is. In een 2 - 2 - 1 lijken me de kansen voor die nieuwe (
) zo goed als nihil.
Er is niks mis met reiki, maar dit is zo amateuristich als het maar kan en waarom moet ze het weer zo overdreven doen? Doe eens een keertje normaal maar dat lijkt onmogelijk voor Liekequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat 'n beetje tegenvallen van Lieke, ze lijkt normaal zo nuchter, sterk en intelligent. Daar past dat reiki-gedoe niet bij vind ik
Dat ze aan het lezen is is opmerkelijk genoeg, haar TV momentje van vandaag, let maar op!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda voldoende tv gemaakt voor vandaag?
[ afbeelding ]
Wat is jouw sterrenbeeld eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ze aan het lezen is is opmerkelijk genoeg, haar TV momentje van vandaag, let maar op!
Steenbok.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is jouw sterrenbeeld eigenlijk?
Brian en Amanda komen niet echt tot een gesprek, hij heeft wrs al zijn kruit verschoten met de vijverscene.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Steenbok.
Hoe oud is jouw vent?![]()
(Om maar in dezelfde lijn te blijven.....)
De oliebollen zijn op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda komen niet echt tot een gesprek, hij heeft wrs al zijn kruit verschoten met de vijverscene.
6 jaar jonger dan ik.
Hij zal iig afgekoeld zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda komen niet echt tot een gesprek, hij heeft wrs al zijn kruit verschoten met de vijverscene.
6 jaar jonger dan ik.
24 going on 40 in haar geval, ze ziet er per week verlepter uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog eentje in Amanda-stijl: hoe oud denk je dat ik ben?
Huub en Jaap kletsen gezellig verder over de verjaardag van Huub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oliebollen zijn op.
Nog eentje in Amanda-stijl: hoe oud denk je dat ik ben?
Zo, hij durft, hopelijk graaft hij niet zijn eigen graf dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Jaap dat hij een ontslagronde moet aanvragen voor hem, dit om Lieke te testen......slim.
geloof er niets vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, hij durft, hopelijk graaft hij niet zijn eigen graf dan.
Huub weet hier de reactie van Lieke toch al op?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Jaap dat hij een ontslagronde moet aanvragen voor hem, dit om Lieke te testen......slim.
Hij is zeker van Jaap, ik denk dat hij dat hij daar wel gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, hij durft, hopelijk graaft hij niet zijn eigen graf dan.
Pfffffffffffffffffquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:02 schreef diedirk het volgende:
Triest dat ze niks anders kunnen verzinnnen dan odinaire hoeren.
Triest dat Huub alleen dat soort dingen kan verzinnnen die we al tig keer gezien hebben.
Vind dat RTL en redactie ook wel beetje rekenign kan houden met kijkers en een voorbeeldfunctie heeft.
Met Lieke is niks zeker op dit moment. Als ze tegen Jan zegt dat ze hem zonder meer eruit zal stemmen......quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub weet hier de reactie van Lieke toch al op?
Ik ga ervan dat het een tikfoutje is
Die arme jongen moet opwarmen na zijn vijverincident, arm heilig boontje is door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is zeker van Jaap, ik denk dat hij dat hij daar wel gelijk in heeft.
Amanda en Brian mogen weer op bed liggen en knuffelen.......wat is dat toch?
Dan heb je waarschijnlijk mazzel, want ik krijg gewoon het betaalschermquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef daWeasel het volgende:
Zijn de streams tegenwoordig weer gratis ofzo? Ik heb al maanden niet betaald laat staan gekeken. Nu hoor ik dat het de laatste dagen weer wat 'spannender' is dus ik wilde vandaag even kijken en mijn streams doen het gewoon zonder ook maar betaald te hebben, relaxed, ik snap het alleen even niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Lieke is niks zeker op dit moment. Als ze tegen Jan zegt dat ze hem zonder meer eruit zal stemmen......
Zie je wel, ik moet me ook niet wagen aan dit soort vragen, je bent vast jonger.
Het gouden koppel, in de gouden kooi, met een gouden aureooltje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Moet een anders eens flikken, midden op de dag op bed gaan liggen onder het mom van opwarmen voor Carlos. Is dit nu echt de enige manier waarop A en B tv kunnen maken?
En ja hoor, gewoon een streamwissel.......maw, ga jullie gang. Bedankt manipulatief kutwijf Flens.![]()
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gouden koppel, in de gouden kooi, met een gouden aureooltje.
What's new?
Zolang er op de fora nog zoveel op wordt gereageerd zal het wel mogen, misschien een silent treatment voor B&A?
Gewoon negeren behalve als er 1 van 2 de fout in gaat qua CP's en ruzies?
Ik geloof ook niet dat dat gaat gebeuren, Brian heeft al vaak te kennen gegeven niet te willen trouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.
Larissa Verhoeff en Deborah Flens koemn al klaar vand e gedachte aan een huwelijk
Eerst moest Jaap ( Cora perstte af) toen Huub en Lieke (Lieke wilde niet en geheel terecht blijkt nu)
Dus nu moeten Amanda en Brian ( Amanda heeft het daar al steeds vaker over, dus achter zal haar wel op idee brengen....)
Ook niet als hij dan weer een paar maanden vakantie kan houden....?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dat gaat gebeuren, Brian heeft al vaak te kennen gegeven niet te willen trouwen.
Dan vermoed ik eerder een verloving, niet zo bedreigend vooe Brian en toch goed voor de cijfers, een lange verloving lijkt me ook beter voor ze, laten ze eerst maar eens zien of hun relatie overleeft na de kooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.
Larissa Verhoeff en Deborah Flens koemn al klaar vand e gedachte aan een huwelijk
Eerst moest Jaap ( Cora perstte af) toen Huub en Lieke (Lieke wilde niet en geheel terecht blijkt nu)
Dus nu moeten Amanda en Brian ( Amanda heeft het daar al steeds vaker over, dus achter zal haar wel op idee brengen....)
De Febo gunt Brian al maandenlang zijn sabbatical, ik geloof niet dat ze er nu ineens iets voor terug verwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ook niet als hij dan weer een paar maanden vakantie kan houden....?
Echt wel hoor dan wilt hij wel
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Febo gunt Brian al maandenlang zijn sabbatical, ik geloof niet dat ze er nu ineens iets voor terug verwachten.
Dan is flens ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.
Vandaar die wazige ogen als hij weer terug komt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.
Sporten met Carlos, see you later alligator.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaar die wazige ogen als hij weer terug komt.![]()
Maar wat doen de anderen op dit moment?
Ik zie helemaal geen caps of berichten, is het speelkwartiertje over en hangt/ligt/zit iedereen voor pampus daar?
Dan kan ik me niet voorstellen dat Flens ineens meer terug verwachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat is het merk, geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Leuke tekst op het shirt van Brian.
[ afbeelding ]
Word jij nu niet eens moe van jezelf, Het programma duurt al een jaar, je krijgt dan ook alleen maar herhaling van zetten te zien. Is jou leven zo dat je alles maar één keer meemaakt ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:02 schreef diedirk het volgende:
Triest dat ze niks anders kunnen verzinnnen dan odinaire hoeren.
Triest dat Huub alleen dat soort dingen kan verzinnnen die we al tig keer gezien hebben.
Vind dat RTL en redactie ook wel beetje rekenign kan houden met kijkers en een voorbeeldfunctie heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Leuke tekst op het shirt van Brian.
[ afbeelding ]
In a while crockodile, zelfs het heilige koppel, of houden die het bij warming up?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sporten met Carlos, see you later alligator.
Klopt, maar letterlijk staat er : "de hoer van een moeder!"quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
Als je geen spaans spreekt, doe dan ook niet zo dramatiserend.
De puta madre betekent zoiets als 'geweldig '
Ach, in dit geval neem ik het Brian niet kwalijk......quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, maar letterlijk staat er : "de hoer van een moeder!"
Ik dacht dat het betekent: Wat maakt het uit of alles is okay, of zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, maar letterlijk staat er : "de hoer van een moeder!"
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het betekent: Wat maakt het uit of alles is okay, of zoiets.![]()
Na ja, kan me vergissen.
Ah duidelijk, ligt aan de context dus, altijd lastig buitenlandse zinssnedes vertalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
de puta madre (enormemente)
schromelijk
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof
de puta madre (blando)
week
zwak
http://www.interglot.com/interglotresult.php?word=puta+madre&SrcLang=5&DstLang=1&sug=de+puta+madre
In omgangstaal wordt het idd zo gebruikt, maar het is net als in vele talen een verwijzing naar de moeder als hoerquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
de puta madre (enormemente)
schromelijk
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof
de puta madre (blando)
week
zwak
http://www.interglot.com/interglotresult.php?word=puta+madre&SrcLang=5&DstLang=1&sug=de+puta+madre
Reiki heeft er niet veel mee te maken of je je wel of niet goed dacht ik zo...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
En die leugenaar van een Lieke.."ik voel me keigoed"..."ik ben beresterk"..niet dus..als je goed in je vel zit heb je geen reiki nodig...
Je was nog op tijd geweest om het te editten, maar nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef Liess het volgende:
Geloofd met een D Liess? Damn
Ik schrok van mezelf...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je was nog op tijd geweest om het te editten, maar nu![]()
Ow maar dat geloof ik wel....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Reiki heeft er niet veel mee te maken of je je wel of niet goed dacht ik zo...
Omdat Lieke het op een verkeerde manier (En die 2 gasten ook trouwens) gebruikt betekent niet dat iedereen dat doet.
Mijn oom kon doormiddel van Reiki mijn hoofdpijn weghalen, of je het nou geloofd of niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het betekent: Wat maakt het uit of alles is okay, of zoiets.![]()
Na ja, kan me vergissen.
Goeie gok: Brian, Amanda , Zeurlène en Dubbele Lul op de streams. De toekomst van DGK zonder Huub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wilde gok: er gebeurt niets in de villa?
Trailer trash of Onslow, je mag kiezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef Katewalker het volgende:
Tjee, wat ziet Brian er uit.... hij zit weer in zijn hemd..
En ze noemt hem Sugar Daddy.............quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:29 schreef mazaru het volgende:
Brrrr en Del gaan weer tv maken.
Ze nemen een kaviaarmasker, en gaan een paar uur in bad zitten
Ik zal het even voor je vertalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian: Lieke is nog steeds bij de ..jumpsee???..Huub bij de magische doktor..???
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je vertalen.![]()
Lieke is naar het UMC en Huub heeft een gesprek met een wonderdokter, zeg maar een 2e Dr. Charlatan.
pffff en vanavond gaan ze zeker een film kijken, o nee er komt een dj voor luc of zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef pullup het volgende:
Zo te lezen zitten jullie ook geboeid te luisteren naar de jeugdherinneringen van Selene
Ik wil geen gastspelers zien. Alleen wil ik ook geen bavianen in de slaapkamer zien... mij zie je dus nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef pullup het volgende:
Zo te lezen zitten jullie ook geboeid te luisteren naar de jeugdherinneringen van Selene
Film kijken? Ze hebben nog een strak optreden van DGK bij Jensen op band staan. Laat ze dat eens gezellig gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
pffff en vanavond gaan ze zeker een film kijken, o nee er komt een dj voor luc of zoiets
Mooi alternatief.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil geen gastspelers zien. Alleen wil ik ook geen bavianen in de slaapkamer zien... mij zie je dus niet
Nou ja op 23 april mag ze nog een poging wagenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke is dus weer genaaid door het hokje.
Ze had om 15.30 uur een afspraak in het UMC maar is om 15.30 uur uit dat hok vertrokken. Goed geregeld.
Echt waar, ik snap hier geen yota van. Alle trailer trash afspraken lopen als een zonnetje en met die van Lieke.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja op 23 april mag ze nog een poging wagen![]()
vies stel....quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Siliconentest met een kaviaarmasker.......ik ga in de pannen roeren.
[ afbeelding ]
Zou wel gaaf zijn en dan de drie mannen laten blijven en de vrouwen afkopen.Dan weer 7 andere erin.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kunnen ze niet iedereen eruit gooien en dan weer 10 nieuwe erin??
Pfff, ik kan eigenlijk al die rotkoppen niet meer zien.
En die onderkant vindt Amanda ontzettend lekker. Ze trek hem onder die zwembroek gewoon af.quote:
Is dit serieus of een grapje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die onderkant vindt Amanda ontzettend lekker. Ze trek hem onder die zwembroek gewoon af.![]()
[ afbeelding ]
Dat maakt toch niet uit?? Ze zijn "thuis", ze zitten samen in bad en doen wat anderen dan ook wel eens zouden doen... alleen nu staat de camera er op, maar dat is ook zo als ze hun neus snuiten.quote:
Ja hoor Amanda mag weer weg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Clank het volgende:
Gaat Amanda nu alwéér ergens naar toe??
Dus niet alleen nemen ze een kaviaarmasker op hen gezicht. Maar ze zitten ook nog eens in een spermabadquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?? Ze zijn "thuis", ze zitten samen in bad en doen wat anderen dan ook wel eens zouden doen... alleen nu staat de camera er op, maar dat is ook zo als ze hun neus snuiten.
Je kunt natuurlijk ook achter verwijten dat ze het uitzenden, alsof er niet nog 104 camera-standpunten zijn in die hele fucking kutvilla....
Weinig nieuwe ranzigheid dus... ze scheren zich/elkaar ook al in bad... ook te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus niet alleen nemen ze een kaviaarmasker op hen gezicht. Maar ze zitten ook nog eens in een spermabad
Wat is dah?quote:
Alweer Amanda ? Die gaat zo langzamerhand drie keer per week op padquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda naar TMF(?)
Het hele concept is naar de klote.Vond ik al toen de heren gingen optreden.Elke dag zijn er nu wel een paar weg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer Amanda ? Die gaat zo langzamerhand drie keer per week op pad
Aan zijn houding te zien vindt hij het maar niks.......paramomentje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef Varen het volgende:
Ben benieuwd wat Brian hier van vindt
Aha, oliebollenscript gaat zo in werking dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Varen het volgende:
Brian: het is toch het tijdstip van de dag slimbo tegen Amanda (zonder zender)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hele concept is naar de klote.Vond ik al toen de heren gingen optreden.Elke dag zijn er nu wel een paar weg.
Wat lult dat mokkel nou over freebee? Ze krijgt niet anders, dat ze nu naar TMF gaat is weer zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Amanda: Het is ook echt een leuke maand.. daarom kreeg ik deze maand mijn freebee niet...
Amanda heeft alleen maar freebees......niet te geloven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Amanda: Het is ook echt een leuke maand.. daarom kreeg ik deze maand mijn freebee niet...
Zou dat gratis CP's betekenen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat lult dat mokkel nou over freebee? Ze krijgt niet anders, dat ze nu naar TMF gaat is weer zoiets
Ik weet niet wat daar speelt, maar vind het reteirritant dat Amanda, zo dom als het achtereind van een varken, allemaal uitjes krijgtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat gratis CP's betekenen?
Dat die 2 elke maand een stel krijgen?
Nee, een tijdje terug hadden een aantal bewoners een uitje.. Dennis voetbaltraining, Brian tennissen, Lieke spinning..quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda gaat zich toch meer inleven in haar cameramomentjes, deed ze daarvoor nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, met kaneel door het beslag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef chufi het volgende:
Zijn er ook appelflappen ?
En zij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, een tijdje terug hadden een aantal bewoners een uitje.. Dennis voetbaltraining, Brian tennissen, Lieke spinning..
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zij?
Behalve al die premieres en uitjes, om nog maar te zwijgen van kleding.
Golfen toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
[..]
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.
Dat is zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Golfen toch?
Ik denk dat zij en Brian het vaakst weg zijn geweest ook nog.
Buiten dat, in dat hok doet ze ook niks behalve uitslapen, kroelen met Brian, badderen of zonnebanken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
[..]
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Bah, en dan ook nog aantippen dat ze haar free-bee niet heeft gehad, maar ach, ze is niet slimmer.
Ik ga de PC uitdoen, genoeg geergerd.![]()
Kl0ptquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Golfen toch?
Ik denk dat zij en Brian het vaakst weg zijn geweest ook nog.
raar eigenlijk, Brian welquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Ook zo leuk dat Huub ook een filmpje heeft gekregen en een taart voor 1 jaar in de kooi.Toch lief van de redactie.
Of je gelijk hebt, de streams zijn niet te harden, ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Bah, en dan ook nog aantippen dat ze haar free-bee niet heeft gehad, maar ach, ze is niet slimmer.
Ik ga de PC uitdoen, genoeg geergerd.![]()
De redactie heeft haar te laat laten komen, eind april mag ze weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef Varen het volgende:
Is Lieke opgenomen? Ze moest naar het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |