Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af hoeveel van die lieke-aanbidders van vandeweek lieke nog steeds zo slim vinden. dit is voor mij een duidelijk teken dat lieke echt eenzame opsluiting in een gesloten instelling nodig heeft.
Hé, kewle gif.quote:
Zat er op te wachten dat ie doorheen zakte....quote:
ze vind zichzelf al veel specialer dan de rest omdat zij die reiki-shit gelooft, en de rest er (volgens haar) nog niet klaar voor is, en zij al verder is in haar spiritualiteit, en hier al wel klaar voor is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.
Heerlijk , die kutkabouter doet het toch maar weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
wat is huub toch een kind ,echt een waaghals
Precies, de spijker op z'n kop. Tel daarbij dat ze zich sterker en intelligenter voelt en dat ze denkt dat ze beter weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze vind zichzelf al veel specialer dan de rest omdat zij die reiki-shit gelooft, en de rest er (volgens haar) nog niet klaar voor is, en zij al verder is in haar spiritualiteit, en hier al wel klaar voor is.
Precies, haar boven en onder hebben correctie nodigquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.
En zet dan meteen die ogen wat verder uit elkaar, want ook dat veroorzaakt tunnelvisie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, haar boven en onder hebben correctie nodig
Of dat ie door het ijs zakt en onder het ijs schuift en ze hem pas in het voorjaar weer kunnen ontdooien. Of 'm gewoon laten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Guuskeee het volgende:
het zou perfect zijn als brian nu door het ijs zakte, een longontsteking kreeg, 2 maanden ziekenhuis en dus uit de kooi
klopt. dan is het plaatje 'lieke' compleet. dat is haar zogenaamde sterkte. dat ze zich boven de rest voelt staan en daarom geen waarde hoeft te geven aan de meningen van de domme. daarom valt zij ook nooit te overtuigen van haar ongelijk, omdat de rest maar piepeltjes zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, de spijker op z'n kop. Tel daarbij dat ze zich sterker en intelligenter voelt en dat ze denkt dat ze beter weet wat ze wil.
Komen dromen dan toch uit?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Het touw breekt en Brian ligt nog steeds in het midden van de vijver.
Dat juist. In ieder geval heeft het bitter weinig zin om haar van achter en voren te behandelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En zet dan meteen die ogen wat verder uit elkaar, want ook dat veroorzaakt tunnelvisie.
Op het ijs helaas.quote:
Zijn site is toch al eens voorbij gekomen, moet je even zoeken in de COS-sen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voel me toch ineens VEEL meer in contact met mezelf !!![]()
(Heeft iemand het telefoonnummer van Piet ? ik wil meer...)
Nou ja, ik laat me ook niet aan elke mening iets gelegen liggen, maar Lieke luistert naar een soort opzwepende sport- en prestatiestem in haar kop die zegt dat ze het beter kan en weet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
klopt. dan is het plaatje 'lieke' compleet. dat is haar zogenaamde sterkte. dat ze zich boven de rest voelt staan en daarom geen waarde hoeft te geven aan de meningen van de domme. daarom valt zij ook nooit te overtuigen van haar ongelijk, omdat de rest maar piepeltjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |