Ja hoor Amanda mag weer weg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Clank het volgende:
Gaat Amanda nu alwéér ergens naar toe??
Dus niet alleen nemen ze een kaviaarmasker op hen gezicht. Maar ze zitten ook nog eens in een spermabadquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?? Ze zijn "thuis", ze zitten samen in bad en doen wat anderen dan ook wel eens zouden doen... alleen nu staat de camera er op, maar dat is ook zo als ze hun neus snuiten.
Je kunt natuurlijk ook achter verwijten dat ze het uitzenden, alsof er niet nog 104 camera-standpunten zijn in die hele fucking kutvilla....
Weinig nieuwe ranzigheid dus... ze scheren zich/elkaar ook al in bad... ook te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus niet alleen nemen ze een kaviaarmasker op hen gezicht. Maar ze zitten ook nog eens in een spermabad
Wat is dah?quote:
Alweer Amanda ? Die gaat zo langzamerhand drie keer per week op padquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Amanda naar TMF(?)
Het hele concept is naar de klote.Vond ik al toen de heren gingen optreden.Elke dag zijn er nu wel een paar weg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer Amanda ? Die gaat zo langzamerhand drie keer per week op pad
Aan zijn houding te zien vindt hij het maar niks.......paramomentje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:10 schreef Varen het volgende:
Ben benieuwd wat Brian hier van vindt
Aha, oliebollenscript gaat zo in werking dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Varen het volgende:
Brian: het is toch het tijdstip van de dag slimbo tegen Amanda (zonder zender)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het hele concept is naar de klote.Vond ik al toen de heren gingen optreden.Elke dag zijn er nu wel een paar weg.
Wat lult dat mokkel nou over freebee? Ze krijgt niet anders, dat ze nu naar TMF gaat is weer zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Amanda: Het is ook echt een leuke maand.. daarom kreeg ik deze maand mijn freebee niet...
Amanda heeft alleen maar freebees......niet te geloven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Amanda: Het is ook echt een leuke maand.. daarom kreeg ik deze maand mijn freebee niet...
Zou dat gratis CP's betekenen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat lult dat mokkel nou over freebee? Ze krijgt niet anders, dat ze nu naar TMF gaat is weer zoiets
Ik weet niet wat daar speelt, maar vind het reteirritant dat Amanda, zo dom als het achtereind van een varken, allemaal uitjes krijgtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat gratis CP's betekenen?
Dat die 2 elke maand een stel krijgen?
Nee, een tijdje terug hadden een aantal bewoners een uitje.. Dennis voetbaltraining, Brian tennissen, Lieke spinning..quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda gaat zich toch meer inleven in haar cameramomentjes, deed ze daarvoor nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, met kaneel door het beslag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef chufi het volgende:
Zijn er ook appelflappen ?
En zij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, een tijdje terug hadden een aantal bewoners een uitje.. Dennis voetbaltraining, Brian tennissen, Lieke spinning..
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zij?
Behalve al die premieres en uitjes, om nog maar te zwijgen van kleding.
Golfen toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
[..]
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.
Dat is zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Golfen toch?
Ik denk dat zij en Brian het vaakst weg zijn geweest ook nog.
Buiten dat, in dat hok doet ze ook niks behalve uitslapen, kroelen met Brian, badderen of zonnebanken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:22 schreef Clank het volgende:
[..]
En zij had dus niet zo'n uitje.. over die freebee heeft ze het nu ook. Maar het slaat natuurlijk nergens op als je ziet hoeveel tijd ze buiten de villa mag besteden.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Bah, en dan ook nog aantippen dat ze haar free-bee niet heeft gehad, maar ach, ze is niet slimmer.
Ik ga de PC uitdoen, genoeg geergerd.![]()
Kl0ptquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Golfen toch?
Ik denk dat zij en Brian het vaakst weg zijn geweest ook nog.
raar eigenlijk, Brian welquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Ook zo leuk dat Huub ook een filmpje heeft gekregen en een taart voor 1 jaar in de kooi.Toch lief van de redactie.
Of je gelijk hebt, de streams zijn niet te harden, ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Bah, en dan ook nog aantippen dat ze haar free-bee niet heeft gehad, maar ach, ze is niet slimmer.
Ik ga de PC uitdoen, genoeg geergerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |