als ze net zo'n serieuze dokter krijgt als deze gasten zijn zal dit wel dr dokter worden:quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef Varen het volgende:
Lieke kan er absoluut mee aan de slag.
Lieke moet om 15.30 naar het ziekenhuis
thxt Vertrouw jezelf toe aan de innerlijke genezende kracht. Je hoofd doet er even niet toe.Richt je aandacht op het energiecentrum tussen anus ......en........quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
go
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke vergeten dat ze in een tv-programma zit? hoe denkt ze op tv over te komen? minder serieus als bassie en adriaan iig
Brian en Amanda maken TV hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
serene sfeer met dat gebler op de achtergrond.
de stakkersquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Net niet aanraken maar ik denk dat Piet nu langzaam warme ballen krijgt net als Jaap van de week.![]()
[ afbeelding ]
Serieus, veel verpleegkundigen doen ook zo'n cursus. Ik zou een klacht indienen als ze het op mij gingen staan toepassen.quote:
Dat was snel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Waarom toch altijd dat concentreren op het wortelchakra. Volgens mij word je daar alleen maar geil van.
Maar wel contact houden met je wortelchakra.......het zijn gewoon 2 geilneuzen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef ericahysterica het volgende:
ah het 2e energiecentrum 2 vingers onder de navel
die mag vast niet meer meespelen wand hey die haalt lieke wel uit haar eigen toppie krachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef Varen het volgende:
Volgens mij maken ze in de woonkamer zo'n rot herrie om Lieke te zieken. Wel raar dat Selene er ook bij zit, die vond Reiki toch ook zo goed?
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.quote:
hahahhahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.
het moest verboden worden, die dwazen die domme onschuldigen bedriegen en oplichten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, veel verpleegkundigen doen ook zo'n cursus. Ik zou een klacht indienen als ze het op mij gingen staan toepassen.
Als ze nu maar niet weer zwanger wordt, onbevlekt ontvangen zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
lieke laat zich nu vullen door een bevruchtend water en een warme oranje stroom en stroomt nu weer uit haar porien.
Alsof Lieke zonder dat ze het zelf doorheeft door haar poriën praat, zonder dat zelf door te hebbenquote:
Dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.
Zo, da's niet bepaald een flatteuze hoekquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Afgesloten levenskanalen openen zich,
Audio is niet zo goed, Plasma zeg er even wat van
[ afbeelding ]
De zonnevlecht, wel opletten hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu komt de borstpartij aan de beurt
Ik versta er ook geen bal van. Lieke moet haar audio ff checkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Niet meer te verstaan
Een of andere domme new age cd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Waar komt die herrie vandaag?
zweefteef pieternel zit op dr zenderquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Hoe is het mogelijk, heeft de priaat toch byzondere krachtenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
die rieki energie stoort de zenders
dat zijn tibetaanse klankschalen op cdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
wortelchackraaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zweefteef pieternel zit op dr zender
Daar krijg je toch oorproblemen van, niet normaal ditquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zijn tibetaanse klankschalen op cd
idem.... .knap dat jullie erom kunnen lachen; zit me er alleen maar aan te ergeren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb helemaal niets tegen alternatieve geneeswijzen echter dit kan toch geen hond meer serieus nemen![]()
Inderdaad, niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef kahaarin het volgende:
Lijkt wel een beetje op zo'n rebirthing sessie, een dekentje, esotherische muziek, verheven fluiosterende mensen die een ritueel aan het uitvoeren zijn, volgens mij zou Lieke ook best vatbaar zijn voor de een of andere sekte.
Zij kan soms zo zweven en ergens compleet in mee gaan, bijna griezelig.
ach lachen is goed voor een mens ..........veel beter dan zo n idiote sessie waar hele volksstammen zich gek mee verdienen. En dat zo n intelligente meid als Lieke zich hier voor leent ,ik kan er met mijn pet niet bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
idem.... .knap dat jullie erom kunnen lachen; zit me er alleen maar aan te ergeren.
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef kahaarin het volgende:
Zij kan soms zo zweven en ergens compleet in mee gaan, bijna griezelig.
Ik hoop dat ze straks de naam Huub niet meer uit haar strot krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Lieke's keelchakra.....gaat zo zo weer kotsen en hoesten.
nou dat vond ik ook al behoorlijk eng hoor en hier kan ik meer om lachenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef PeterNB het volgende:
Het werkt echt dat Reiki:
http://www2.evilshare.com/28dd6f5a-febb-102a-9948-00138f0200dd
Mijn hele lichaam kwam tot een explosie !!
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef PeterNB het volgende:
Het werkt echt dat Reiki:
http://www2.evilshare.com/28dd6f5a-febb-102a-9948-00138f0200dd
Mijn hele lichaam kwam tot een explosie !!
Nou idd, Syl was er toch ook niet zo intens mee bezig de hele tijd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè. Geef mij dan Syl maar met haar tarotkaarten, dat ging iig van haarzelf uit en niet van zo'n stel zweeflui.
Niet dus maar Brian durft niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
huub zakt bijna door het ijs
kan ze gelijk door naar huis reizenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke gaat terugkeren van haar reis
Heeft ze wel luchthavenbelasting betaald?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke gaat terugkeren van haar reis
Dit is gewoon lieke haar draadje joh, niet zo aan ergeren, is vast wel goed voor een TV momentje, alleen jammer dat ze het zelf zo serieus neemt, dat lijkt me niet echt gezond.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
De eerste keer werd hier nog spontaan lol gemaakt om die idioten. Zo langzamerhand echter is het een soort verplicht nummer geworden. Het is steeds meer van hetzelfde wat ze doen.
Ik erger me niet, de lol is er wel af bij deze derde keer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is gewoon lieke haar draadje joh, niet zo aan ergeren, is vast wel goed voor een TV momentje, alleen jammer dat ze het zelf zo serieus neemt, dat lijkt me niet echt gezond.
Voel me toch ineens VEEL meer in contact met mezelf !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
volgens mij staan je chakra's niet helemaal goed
Het is in elk geval helemaal verkeerd voor haar omdat het alleen haar 'speciaalheid' en ego maar voedt. Ze moet met de voeten op de aarde, niet zich nog verhevener voelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af hoeveel van die lieke-aanbidders van vandeweek lieke nog steeds zo slim vinden. dit is voor mij een duidelijk teken dat lieke echt eenzame opsluiting in een gesloten instelling nodig heeft.
Hé, kewle gif.quote:
Zat er op te wachten dat ie doorheen zakte....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |