Als ze nu maar niet weer zwanger wordt, onbevlekt ontvangen zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
lieke laat zich nu vullen door een bevruchtend water en een warme oranje stroom en stroomt nu weer uit haar porien.
Alsof Lieke zonder dat ze het zelf doorheeft door haar poriën praat, zonder dat zelf door te hebbenquote:
Dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt me wel melig als de plasmaboy tijdens een van haar reiki meditaties even omroept dat ze haar zender moet checken.
Zo, da's niet bepaald een flatteuze hoekquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Afgesloten levenskanalen openen zich,
Audio is niet zo goed, Plasma zeg er even wat van
[ afbeelding ]
De zonnevlecht, wel opletten hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu komt de borstpartij aan de beurt
Ik versta er ook geen bal van. Lieke moet haar audio ff checkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Niet meer te verstaan
Een of andere domme new age cd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Waar komt die herrie vandaag?
zweefteef pieternel zit op dr zenderquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Hoe is het mogelijk, heeft de priaat toch byzondere krachtenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
die rieki energie stoort de zenders
dat zijn tibetaanse klankschalen op cdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
wortelchackraaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zweefteef pieternel zit op dr zender
Daar krijg je toch oorproblemen van, niet normaal ditquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zijn tibetaanse klankschalen op cd
idem.... .knap dat jullie erom kunnen lachen; zit me er alleen maar aan te ergeren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb helemaal niets tegen alternatieve geneeswijzen echter dit kan toch geen hond meer serieus nemen![]()
Inderdaad, niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef kahaarin het volgende:
Lijkt wel een beetje op zo'n rebirthing sessie, een dekentje, esotherische muziek, verheven fluiosterende mensen die een ritueel aan het uitvoeren zijn, volgens mij zou Lieke ook best vatbaar zijn voor de een of andere sekte.
Zij kan soms zo zweven en ergens compleet in mee gaan, bijna griezelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |