Dan heb je waarschijnlijk mazzel, want ik krijg gewoon het betaalschermquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef daWeasel het volgende:
Zijn de streams tegenwoordig weer gratis ofzo? Ik heb al maanden niet betaald laat staan gekeken. Nu hoor ik dat het de laatste dagen weer wat 'spannender' is dus ik wilde vandaag even kijken en mijn streams doen het gewoon zonder ook maar betaald te hebben, relaxed, ik snap het alleen even niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Lieke is niks zeker op dit moment. Als ze tegen Jan zegt dat ze hem zonder meer eruit zal stemmen......
Zie je wel, ik moet me ook niet wagen aan dit soort vragen, je bent vast jonger.
Het gouden koppel, in de gouden kooi, met een gouden aureooltje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Moet een anders eens flikken, midden op de dag op bed gaan liggen onder het mom van opwarmen voor Carlos. Is dit nu echt de enige manier waarop A en B tv kunnen maken?
En ja hoor, gewoon een streamwissel.......maw, ga jullie gang. Bedankt manipulatief kutwijf Flens.![]()
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gouden koppel, in de gouden kooi, met een gouden aureooltje.
What's new?
Zolang er op de fora nog zoveel op wordt gereageerd zal het wel mogen, misschien een silent treatment voor B&A?
Gewoon negeren behalve als er 1 van 2 de fout in gaat qua CP's en ruzies?
Ik geloof ook niet dat dat gaat gebeuren, Brian heeft al vaak te kennen gegeven niet te willen trouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.
Larissa Verhoeff en Deborah Flens koemn al klaar vand e gedachte aan een huwelijk
Eerst moest Jaap ( Cora perstte af) toen Huub en Lieke (Lieke wilde niet en geheel terecht blijkt nu)
Dus nu moeten Amanda en Brian ( Amanda heeft het daar al steeds vaker over, dus achter zal haar wel op idee brengen....)
Ook niet als hij dan weer een paar maanden vakantie kan houden....?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dat gaat gebeuren, Brian heeft al vaak te kennen gegeven niet te willen trouwen.
Dan vermoed ik eerder een verloving, niet zo bedreigend vooe Brian en toch goed voor de cijfers, een lange verloving lijkt me ook beter voor ze, laten ze eerst maar eens zien of hun relatie overleeft na de kooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij ; hun volgende stap is hun huwelijk, zijn ze weer paar maanden zeker van hun plekkie en kunnen er niet uitgestemd worden.
Larissa Verhoeff en Deborah Flens koemn al klaar vand e gedachte aan een huwelijk
Eerst moest Jaap ( Cora perstte af) toen Huub en Lieke (Lieke wilde niet en geheel terecht blijkt nu)
Dus nu moeten Amanda en Brian ( Amanda heeft het daar al steeds vaker over, dus achter zal haar wel op idee brengen....)
De Febo gunt Brian al maandenlang zijn sabbatical, ik geloof niet dat ze er nu ineens iets voor terug verwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ook niet als hij dan weer een paar maanden vakantie kan houden....?
Echt wel hoor dan wilt hij wel
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Febo gunt Brian al maandenlang zijn sabbatical, ik geloof niet dat ze er nu ineens iets voor terug verwachten.
Dan is flens ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.
Vandaar die wazige ogen als hij weer terug komt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Flens er wel iets voor terug verwacht. Brian voert regelmatig de grote verdwijntruc op.
Sporten met Carlos, see you later alligator.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaar die wazige ogen als hij weer terug komt.![]()
Maar wat doen de anderen op dit moment?
Ik zie helemaal geen caps of berichten, is het speelkwartiertje over en hangt/ligt/zit iedereen voor pampus daar?
Dan kan ik me niet voorstellen dat Flens ineens meer terug verwachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat is het merk, geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Leuke tekst op het shirt van Brian.
[ afbeelding ]
Word jij nu niet eens moe van jezelf, Het programma duurt al een jaar, je krijgt dan ook alleen maar herhaling van zetten te zien. Is jou leven zo dat je alles maar één keer meemaakt ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:02 schreef diedirk het volgende:
Triest dat ze niks anders kunnen verzinnnen dan odinaire hoeren.
Triest dat Huub alleen dat soort dingen kan verzinnnen die we al tig keer gezien hebben.
Vind dat RTL en redactie ook wel beetje rekenign kan houden met kijkers en een voorbeeldfunctie heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Leuke tekst op het shirt van Brian.
[ afbeelding ]
In a while crockodile, zelfs het heilige koppel, of houden die het bij warming up?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sporten met Carlos, see you later alligator.
Klopt, maar letterlijk staat er : "de hoer van een moeder!"quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
Als je geen spaans spreekt, doe dan ook niet zo dramatiserend.
De puta madre betekent zoiets als 'geweldig '
Ach, in dit geval neem ik het Brian niet kwalijk......quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, maar letterlijk staat er : "de hoer van een moeder!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |