pffff en vanavond gaan ze zeker een film kijken, o nee er komt een dj voor luc of zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef pullup het volgende:
Zo te lezen zitten jullie ook geboeid te luisteren naar de jeugdherinneringen van Selene
Ik wil geen gastspelers zien. Alleen wil ik ook geen bavianen in de slaapkamer zien... mij zie je dus nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef pullup het volgende:
Zo te lezen zitten jullie ook geboeid te luisteren naar de jeugdherinneringen van Selene
Film kijken? Ze hebben nog een strak optreden van DGK bij Jensen op band staan. Laat ze dat eens gezellig gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
pffff en vanavond gaan ze zeker een film kijken, o nee er komt een dj voor luc of zoiets
Mooi alternatief.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil geen gastspelers zien. Alleen wil ik ook geen bavianen in de slaapkamer zien... mij zie je dus niet
Nou ja op 23 april mag ze nog een poging wagenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke is dus weer genaaid door het hokje.
Ze had om 15.30 uur een afspraak in het UMC maar is om 15.30 uur uit dat hok vertrokken. Goed geregeld.
Echt waar, ik snap hier geen yota van. Alle trailer trash afspraken lopen als een zonnetje en met die van Lieke.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja op 23 april mag ze nog een poging wagen![]()
vies stel....quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Siliconentest met een kaviaarmasker.......ik ga in de pannen roeren.
[ afbeelding ]
Zou wel gaaf zijn en dan de drie mannen laten blijven en de vrouwen afkopen.Dan weer 7 andere erin.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kunnen ze niet iedereen eruit gooien en dan weer 10 nieuwe erin??
Pfff, ik kan eigenlijk al die rotkoppen niet meer zien.
En die onderkant vindt Amanda ontzettend lekker. Ze trek hem onder die zwembroek gewoon af.quote:
Is dit serieus of een grapje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die onderkant vindt Amanda ontzettend lekker. Ze trek hem onder die zwembroek gewoon af.![]()
[ afbeelding ]
Dat maakt toch niet uit?? Ze zijn "thuis", ze zitten samen in bad en doen wat anderen dan ook wel eens zouden doen... alleen nu staat de camera er op, maar dat is ook zo als ze hun neus snuiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |