quote:
http://www.ruachbaraka.nl/quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn site is toch al eens voorbij gekomen, moet je even zoeken in de COS-sen.![]()
Je zou ook een grunt carriere bij een metal band kunnen overwegen, muziek is toch ook rustgevend?
Nee dan ga je lekker plezier maken met je mede bewoners.... tegenstanders of niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
De mensejes van de gouden kooi zijn aan het spelen..leuk![]()
En die leugenaar van een Lieke.."ik voel me keigoed"..."ik ben beresterk"..niet dus..als je goed in je vel zit heb je geen reiki nodig...
Ik zou zeggen, ga zo door. Hier gaat ze het echt niet mee redden in dat hok, hoe ze ook haar best doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat me ook niet aan elke mening iets gelegen liggen, maar Lieke luistert naar een soort opzwepende sport- en prestatiestem in haar kop die zegt dat ze het beter kan en weet.
Ehm, sorry, kreeg het verkeerde idee dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik erger me niet, de lol is er wel af bij deze derde keer.
Dan is Jaap goed bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze adviseren Lieke om te boeren en winden te laten want dan laat je energie los
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga zo door. Hier gaat ze het echt niet mee redden in dat hok, hoe ze ook haar best doet.
Ik ga uit van een exit bij de eerstvolgende ontslagronde, wat Huub ook zegt.
Wtf, terror Lieke!? Misschien een draadje om nader tot Jaap te komen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze adviseren Lieke om te boeren en winden te laten want dan laat je energie los
is dezelfde site. is de site van piet en pieternel piraat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dat is niet de goeie.
http://www.ruachbaraka.nl/klaas_bosscher.htm
Wat is het, laxeermiddel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Goed spul: hiermee herstelt je wortelchakra sneller na een reiki sessie
Wees jij maar gezond nuchterquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, sorry, kreeg het verkeerde idee dan.![]()
Ze voelt zich iig heel verheven, en dwazen hebben altijd gelijk toch?
En dit vind ik dwaas ja, misschien mijn nuchterheid maar dit klopt toch niet?
Beequeen had hem voor je gevonden, misschien is die cd ook wel geschikt om reiki op te doen, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn kerstsingle "Dreaming of a White Christmas" staat vanavond op YouTube
Lieke ten voeten uit, luister naar haar discussies met wie dan ook. Ze zal never nooit zeggen dat ze het mis heeft, altijd in de contramine, dat vreet energie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.
Oef, ik dacht ook al....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees jij maar gezond nuchterDit is bij elkaar gesprokkelde flauwekul.
Ah, ik zie het, ik ben afgehaakt na de homepage.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is dezelfde site. is de site van piet en pieternel piraat.
Of ze is zich gewoon aan het herpakken. Laad zich op om de strijd aan te gaan. Het hangt een beetje van de nieuwe wannabee (quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het duidelijkste signaal dat ze het spoor bijster is, is volgens mij wel dat ze niet eens goed is gaan nadenken over haar houding n.a.v. de uitslag van de populariteitspoll. Integendeel, ze bijt zich nog meer vast in haar gedrag.
Herpakken... die indruk maakt ze niet. Althans niet herpakken voor het spel. Ze is alleen maar met haar ego bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Of ze is zich gewoon aan het herpakken. Laad zich op om de strijd aan te gaan. Het hangt een beetje van de nieuwe wannabee () af of Jaap haar weg gaat stemmen. Zou metrouwens niets verbazen dat er een onslagstop opgelegd is door achter tot de nieuwe (
) er is. In een 2 - 2 - 1 lijken me de kansen voor die nieuwe (
) zo goed als nihil.
Er is niks mis met reiki, maar dit is zo amateuristich als het maar kan en waarom moet ze het weer zo overdreven doen? Doe eens een keertje normaal maar dat lijkt onmogelijk voor Liekequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat 'n beetje tegenvallen van Lieke, ze lijkt normaal zo nuchter, sterk en intelligent. Daar past dat reiki-gedoe niet bij vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |