Jeuj.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:50 schreef OA het volgende:
En weer gearriveerd achter m'n bureau.
Tijd voor een nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga maar eens de kou richting Reeuwijk trotseren
Prima geslapen. Langer dan normaal zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
wel lekker geslapen, OA? Je komt in ieder geval nog niet zo wakker over
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 17 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 121 Papierversnipperaar
015. 091 Sjowhan
017. 089 Pheno
022. 085 Houniet
025. 081 Kuukske
031. 075 BrandX
040. 064 JortK
048. 058 buzzer
063. 052 eer-ik
070. 050 vrolijke-frits
070. 050 MPG
078. 048 juon_jacket1
093. 044 Surveillance-Fiets
102. 042 Jo0Lz
130. 036 dndiek
217. 025 Muck
228. 024 OA
Riep iemand mij?!quote:
quote:
Wattist?quote:
Ik ben niet (bij) Muckquote:
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
De OP is trouwens vernaggeld /mad
Ik zal diegene nog wel straffenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezeten![]()
![]()
![]()
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?quote:
donderdag weerquote:
ja, hoiquote:
I knowquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
De OP is trouwens vernaggeld /mad
was ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezeten![]()
![]()
![]()
oeh, ga doorquote:
quote:
hoeveel notes heb je al gelezen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?
goeiemorgenquote:
Aangezien je mijn post quote, zal ik ook maar antwoord geven....quote:
is toch tegen brand manquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien je mijn post quote, zal ik ook maar antwoord geven....![]()
Nog niet zo heel veel....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
is toch tegen brand man
ik vul je post alleen maar aan met vragen
Mooi en onzinnig toch?!quote:ik heb de jouwe overigens wel gelezen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?
Het verdient alleen niets...quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:46 schreef Sjowhan het volgende:
Enige waar ik nog aan dacht gisteren was dat Buzzer laatst had gezegd dat hij weinig tijd had. En nu istie FA
Maargoed, hij heeft het ook wel verdiend enzo
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, die zijn het mooiste. Vooral als het weer oneven is
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Goh, wat is het hier rustig, is eerik gebanned?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, die zijn het mooiste. Vooral als het weer oneven is
quote:
Luiwammesquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
ik was me om 3 uur aan het aankleden omdat ik dacht dat ik te laat was voor school
toen ik brood wilde gaan smeren bedacht ik ineens: oh ja! ik ben vrij deze week!
terug in bed, even naar mijn telefoon kijken of mijn wekker wel uit stond... "he? kwart over 3?"
Dat kan ik niet weten, ik kom hier bijna niet meerquote:
Dat komt door medische oorzakenquote:Ik heb jou ook al een tijd niet meer gezien hier Ph![]()
wil niet echt over gaan he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weten, ik kom hier bijna niet meer
[..]
Dat komt door medische oorzaken
nee joh gekquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gewoon straks te horen krijgen dat ik kanker heb.
Met mijn medisch geschiedenis? ZO gek is het niet. Nu ook alweer: na een standaard operatie wat normaal na 4~6 weken echt over is, kwakkel ik nog als de tering. Ze verwachten dat er iets ín of om mijn darm zit. Nou, voor zover ik weet heb ik hem geen jasje omgedaan....quote:
Mag ik ook een keerquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef OA het volgende:
eer-ik komt hier zelden tot nooit meer...![]()
Ik heb jou ook al een tijd niet meer gezien hier Ph![]()
[..]
Luiwammes
ja okee, het is niet zo'n heel gek idee, maar het kan ook iets goedaardigs zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn medisch geschiedenis? ZO gek is het niet. Nu ook alweer: na een standaard operatie wat normaal na 4~6 weken echt over is, kwakkel ik nog als de tering. Ze verwachten dat er iets ín of om mijn darm zit. Nou, voor zover ik weet heb ik hem geen jasje omgedaan....
Met mijn geluk ga ik meteen van het ergste uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, het is niet zo'n heel gek idee, maar het kan ook iets goedaardigs zijn natuurlijk.
een cyste is natuurlijk ook een mogelijkheid. kun je heel lang last van hebben, maar het is wel te opereren.
niet gelijk van het ergste uitgaan
daar zit wat in ja....quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn geluk ga ik meteen van het ergste uit.
Oh je bent echt begonnen ook met hardlopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
En zo in het zonnetje hardlopen
Heb ik iets gemist? / samenvatting?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh je bent echt begonnen ook met hardlopen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik was me om 3 uur aan het aankleden omdat ik dacht dat ik te laat was voor school
toen ik brood wilde gaan smeren bedacht ik ineens: oh ja! ik ben vrij deze week!
terug in bed, even naar mijn telefoon kijken of mijn wekker wel uit stond... "he? kwart over 3?"
Een indrukwekkende bijdragequote:
absoluutquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een indrukwekkende bijdrage
Awwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
papier, je hebt op me gestemd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
Ik zal van de week extra lief voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat liefquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tuurlijk, ik doe niet anders!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een indrukwekkende bijdrage
quote:
quote:
Whehehequote:
ik nog een keer naar de fietsenmakerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ben wandelen
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
1 ding scheelt dan wel, je weet wat de uitkomst is: eruit halen, uitzaaiingen krijgen en er alsnog vandoor gaan. Dat ze hart en vaatziekten nog steeds op 1 hebben slaat nergens op: al die oudjes sterven aan hartfalen, like duh. Kanker is #1 kutziekte imho.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ph jonge, ik ga echt godse hard duimen, hopen whatever dat je niet die klote kut tering hoere ziekte hebt!!!
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...
echt belachelijk :d
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc had
En dat tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
Dat vond ik toen ook. ben maar weer terug gegaan, om nu naar die slechte "erotische" reclames te kijken vond ik wat ver gaan.
Moggelquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie moggelIedereen
ben dood ziek maar ik ga zo ook maar weer slapen XD.....
en dan verwachten ze van mij dat ik ga koken ......
dat is wel zo langzamerhand het jeukwoord van 2007...quote:
Schiet allemaal niet op zeg...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 ding scheelt dan wel, je weet wat de uitkomst is: eruit halen, uitzaaiingen krijgen en er alsnog vandoor gaan. Dat ze hart en vaatziekten nog steeds op 1 hebben slaat nergens op: al die oudjes sterven aan hartfalen, like duh. Kanker is #1 kutziekte imho.
Ik mag donderdag weer niet eten en weer aan de laxeermiddel, vrijdag gaan ze een poging doen. Als ze weer afbellen dan rijd ik even richting ziekenhuis om op het bureau van de interne geneeskunde eens flink te gaan schijten. Met dat middel moet dat wel lukken.
Je blijft een vaag kereltjequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
hey je mag moggel gebruiken tot het 2008 word! >.<
btw.... reeskak is ook zooooo zalig >.< heb je een vrije dag .... besluit je eens ziek te worden >.<
Graag gedaan!quote:
ik wil ook wel oliebollenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga zo gitaren en ik neem oliebollen mee voor mijn halve bandje.
Gaan er nog meer mensen wat leuks doen? (Behalve ziek in bed liggen)
Jaquote:
Oeh... Naborrelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook wel oliebollen
Vanavond ook herrie schoppen (lees: de laatste repetitie met het orkest van dit jaar) en dan naborrelen
Na borrelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook wel oliebollen
Vanavond ook herrie schoppen (lees: de laatste repetitie met het orkest van dit jaar) en dan naborrelen
ga mee danquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ga mee danik geef je wel een triangel of tamboerijn, dan val je heul nie op
wattistquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
aaaaaaaah
neequote:
haha, maar dat kan niet tijdens een repetitiequote:Op dinsdag 18 december 2007 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
nee![]()
Maar als vriendje van muckie moet je sowieso gekeurd worden
Ow. Ja. En dan morgen vrijquote:
quote:
quote:En dan morgen vrij.
quote:En vrijdag examen
quote:en date met Eer-ik en Frits.
En?quote:
Tschüssquote:
quote:
Dat dusquote:
20% maar? Ik zou ze harder aanpakkenquote:
'navond!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond........nog 1.5 uur en dan ben ik eindelijk thuis....
![]()
toch wel helemaal mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef Peterchris het volgende:
Oeh koud vandaag. Vooral m'n vingers moesten het ontgelden. Maar er is niet beters dan je handen om een lekkere hete mok koffie te vouwen
daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Tenzij het nieuws goed nieuws is. Dan is het ook goed.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Liefde is.. Samen een zakje Latté Machiatto leegschudden boven een lege mok en er water bij gooien.
En internetcafés zijn daar al zo tyfusgoedkoopquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal happy!
Net een giga dikke brief van mijn lief uit nieuw zeeland gekregen.
Hij heeft zomaar 8 (![]()
) kantjes volgeschreven.
Mja, mam.quote:
Natuurlijk niet. Het zou wat zijn als iets simpels als hete koffie de romantiek zou kunnen doen verdwijnen.quote:
Wel als je die koffie in zijn schoot gooitquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het zou wat zijn als iets simpels als hete koffie de romantiek zou kunnen doen verdwijnen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je die koffie in zijn schoot gooit
Ohja, goed puntquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En internetcafés zijn daar al zo tyfusgoedkoop
En dat zonder woorden.quote:
Met smilies verwoord je niks -_-quote:
Das geen zeikenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Met smilies verwoord je niks -_-
ik ga naar bed ben ziek.... mn vriendin ook al zeiken van ga slapen dan :p volg het advies maar op
JJquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoowww...eindelijk thuis.......lekker douchen en daarna HOUSE (
![]()
) kijken...
![]()
![]()
Bahbah.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:14 schreef Pheno het volgende:
Morgen eens naar mijn werk. Na 3 maanden mag het wel eens.
Van hoelaat tot hoelaat moet je dan?quote:
hey..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hoi JJ![]()
SBS6 House of een download?
van 0700 tot ergen tussen 1900 en 2000...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat moet je dan?
Je moet wel goed eten hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey.....nee gewoon op tv SBS6, daarna MEDICAL INVESTIGATION...
...met warme chocomel als maaltjd...
![]()
...ben te moe om te eten...
Wat een lange dagquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van 0700 tot ergen tussen 1900 en 2000...
Oeh, lucky you. Ik moet nog wachten tot de winsterstop voorbij is voordat ik een nieuwe dosis House kan verwelkomenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey.....nee gewoon op tv SBS6, daarna MEDICAL INVESTIGATION...
...met warme chocomel als maaltjd...
![]()
...ben te moe om te eten...
ach ja...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet wel goed eten hoor
Anders morgen een extra stevig ontbijtje
[..]
Wat een lange dag
En dan komt je reistijd er nog bij
want.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Oeh, lucky you. Ik moet nog wachten tot de winsterstop voorbij is voordat ik een nieuwe dosis House kan verwelkomen
De verleiding was te grootquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
Dan moet je maar niet voor gaan lopen met gedownloade episodes
Ik volg de amerikaans episodes, die zijn al een stuk verder gevorderd.quote:
Juuu. Das wel erg vroegquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja......komt ook wel goed..
...ik moet hier om 0600 vertrekken wil ik een eetje op tijd zijn.....
COOL....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik volg de amerikaans episodes, die zijn al een stuk verder gevorderd.
zo heb ik alle afleveringen van HEROES kunnen kijken....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Peterchris het volgende:
[..]
De verleiding was te grootVoordeel is wel dat je alles in HD kan downloaden.
Oh zeker wel. Jullie sbs kijkers kunnen nog veel leuke eps tegemoet zienquote:
WMzquote:
Gezellig!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
FOK! is traag
Net bakkie gedaan bij erik
Gefeliciteerd. Zaterdag nog 2 bakken van gedronken. Wat is die zooi lekker zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is blij met har Nespresso apparaat. Had ik als cadeau gegeven voor haar verjaardag vandaag
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is blij met har Nespresso apparaat. Had ik als cadeau gegeven voor haar verjaardag vandaag
Hebben ze in de stad in Utreg nog wat goeie koffie?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Was zeker gezellig, ff pizza'tje gedaan en bakken pleur gedronken. En erachter gekomen dat die chococoffee van DE wel te drinken is, mits je 'm pimpt met suiker, caramelsiroop en nesquick
Dat zal toch welquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben ze in de stad in Utreg nog wat goeie koffie?
Het was een half uur angstvallog stil, dus ik vrees het ergste....quote:
Ja als het goed is de beste koffietent van Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben ze in de stad in Utreg nog wat goeie koffie?
Welnee joh. T is sowieso slapjes hier de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Het was een half uur angstvallog stil, dus ik vrees het ergste....
Slappe koffiequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh. T is sowieso slapjes hier de laatste tijd
Espressoquote:
goed, alleen heel erg druk even.quote:
Ja, dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
goed, alleen heel erg druk even.
even veel dingen tegelijk te doen, maar dat hoort allemaal bij het inwerken
ja hoor, het is erg leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik meteen
Maar het bevalt wel?
Succes ermeequote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapenMorgen sollicitatie gesprek.
Succes! Waar solliciteer je voor?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dank u!quote:
succes morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een (technische?) helpdesk functie bij een bedrijf dat trainingen doet en adviseert in de richting gezondheid, eten en bewegen. Klinkt vaag. Maar misschien daarom des te leuker!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:55 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes! Waar solliciteer je voor?
Slaap lekker en succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slaap lekker BXquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
succes morgen!![]()
n.b. ik ga ook slapenmorgen weer vroeg dag.
![]()
Mooizoquote:
Nou ik ben benieuwd hoe het is gegaan morgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een (technische?) helpdesk functie bij een bedrijf dat trainingen doet en adviseert in de richting gezondheid, eten en bewegen. Klinkt vaag. Maar misschien daarom des te leuker!![]()
Slapen nu
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
Bedtijd vooor ome M ook![]()
SLaap lekker allemaal
Foei!quote:Op woensdag 19 december 2007 06:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
stiekem vanuit haar werkplek goedemorgen zegt....![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 18 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
025. 080 Papierversnipperaar
032. 075 eer-ik
035. 074 Pheno
068. 056 Kuukske
069. 055 BrandX
072. 054 Sjowhan
072. 054 MPG
079. 051 Muck
096. 043 Peterchris
103. 042 OA
127. 036 dndiek
166. 030 vrolijke-frits
Goedemiddag Indahquote:Op woensdag 19 december 2007 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een regen zegWel aangenaam fris nu
OMGquote:
Die heb ik nu al 40 x voorbij zien komenquote:
quote:
Nog een keer maar?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik nu al 40 x voorbij zien komen.
Okéquote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Alsjeblieft niet Sjow.
Leuk Papier!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekker koffie gedronken in Wageningen. Ik wil daar best wel werken.![]()
Ze bellen morgen of ik terug mag komen.
Dus het gesprek ging wel goed?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekker koffie gedronken in Wageningen. Ik wil daar best wel werken.![]()
Ze bellen morgen of ik terug mag komen.
Ja hoor, was heel gezellig. Ze hebben nog een kandidaat dus ik weet niet hoe mijn kansen liggen. Maar het gesprek op zich was goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Dus het gesprek ging wel goed?
Als het zulk weer is, is het inderdaad prima te hebben in Nederland. Echter is het vaker niet zo'n weertje, waardoor ik toch liever een tropische winter heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
Goedemiddag Indah [afbeelding]
Ik heb toch liever het droge vriesweertje dat we hier nu hebben [afbeelding]
quote:
Nou, ik hoop het voor jequote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, was heel gezellig. Ze hebben nog een kandidaat dus ik weet niet hoe mijn kansen liggen. Maar het gesprek op zich was goed.
Het is een functie als service verlener. Externe klanten die vragen hebben over e-learning vallen mij lastig, maar collega's met automatiseringsproblemen krijg ik ook op mijn dak. Lijkt me geen saai werk.
klinkt in elk geval heel positiefquote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, was heel gezellig. Ze hebben nog een kandidaat dus ik weet niet hoe mijn kansen liggen. Maar het gesprek op zich was goed.
Het is een functie als service verlener. Externe klanten die vragen hebben over e-learning vallen mij lastig, maar collega's met automatiseringsproblemen krijg ik ook op mijn dak. Lijkt me geen saai werk.
succesquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:zo lunchen, maar wilde ff gedag zeggen
eet smakelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:zo lunchen, maar wilde ff gedag zeggen
Daaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 19 december 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:zo lunchen, maar wilde ff gedag zeggen
hey papierquote:Op woensdag 19 december 2007 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hey Muck, Houniet, Indah,![]()
![]()
![]()
tja, het is hier enkele dagen geleden naar het schijnt slecht weer geweest te zijn. Volgens mij hebben ze het nu weer gerepareerd dusquote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
heheh
Tof! Ik heb net ff probleempjes, maar ik ben er nog netquote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, ineens is mijn internet weer snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |