Jeuj.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:50 schreef OA het volgende:
En weer gearriveerd achter m'n bureau.
Tijd voor een nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga maar eens de kou richting Reeuwijk trotseren
Prima geslapen. Langer dan normaal zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
wel lekker geslapen, OA? Je komt in ieder geval nog niet zo wakker over
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 17 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 121 Papierversnipperaar
015. 091 Sjowhan
017. 089 Pheno
022. 085 Houniet
025. 081 Kuukske
031. 075 BrandX
040. 064 JortK
048. 058 buzzer
063. 052 eer-ik
070. 050 vrolijke-frits
070. 050 MPG
078. 048 juon_jacket1
093. 044 Surveillance-Fiets
102. 042 Jo0Lz
130. 036 dndiek
217. 025 Muck
228. 024 OA
Riep iemand mij?!quote:
quote:
Wattist?quote:
Ik ben niet (bij) Muckquote:
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
De OP is trouwens vernaggeld /mad
Ik zal diegene nog wel straffenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezeten![]()
![]()
![]()
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?quote:
donderdag weerquote:
ja, hoiquote:
I knowquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
De OP is trouwens vernaggeld /mad
was ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft er met z'n poten aangezeten![]()
![]()
![]()
oeh, ga doorquote:
quote:
hoeveel notes heb je al gelezen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?
goeiemorgenquote:
Aangezien je mijn post quote, zal ik ook maar antwoord geven....quote:
is toch tegen brand manquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien je mijn post quote, zal ik ook maar antwoord geven....![]()
Nog niet zo heel veel....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
is toch tegen brand man
ik vul je post alleen maar aan met vragen
Mooi en onzinnig toch?!quote:ik heb de jouwe overigens wel gelezen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je je modrechten al (mis) (ge) bruikt?
Het verdient alleen niets...quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:46 schreef Sjowhan het volgende:
Enige waar ik nog aan dacht gisteren was dat Buzzer laatst had gezegd dat hij weinig tijd had. En nu istie FA
Maargoed, hij heeft het ook wel verdiend enzo
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, die zijn het mooiste. Vooral als het weer oneven is
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Goh, wat is het hier rustig, is eerik gebanned?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps, die zijn het mooiste. Vooral als het weer oneven is
quote:
Luiwammesquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
ik was me om 3 uur aan het aankleden omdat ik dacht dat ik te laat was voor school
toen ik brood wilde gaan smeren bedacht ik ineens: oh ja! ik ben vrij deze week!
terug in bed, even naar mijn telefoon kijken of mijn wekker wel uit stond... "he? kwart over 3?"
Dat kan ik niet weten, ik kom hier bijna niet meerquote:
Dat komt door medische oorzakenquote:Ik heb jou ook al een tijd niet meer gezien hier Ph![]()
wil niet echt over gaan he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weten, ik kom hier bijna niet meer
[..]
Dat komt door medische oorzaken
nee joh gekquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gewoon straks te horen krijgen dat ik kanker heb.
Met mijn medisch geschiedenis? ZO gek is het niet. Nu ook alweer: na een standaard operatie wat normaal na 4~6 weken echt over is, kwakkel ik nog als de tering. Ze verwachten dat er iets ín of om mijn darm zit. Nou, voor zover ik weet heb ik hem geen jasje omgedaan....quote:
Mag ik ook een keerquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef OA het volgende:
eer-ik komt hier zelden tot nooit meer...![]()
Ik heb jou ook al een tijd niet meer gezien hier Ph![]()
[..]
Luiwammes
ja okee, het is niet zo'n heel gek idee, maar het kan ook iets goedaardigs zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn medisch geschiedenis? ZO gek is het niet. Nu ook alweer: na een standaard operatie wat normaal na 4~6 weken echt over is, kwakkel ik nog als de tering. Ze verwachten dat er iets ín of om mijn darm zit. Nou, voor zover ik weet heb ik hem geen jasje omgedaan....
Met mijn geluk ga ik meteen van het ergste uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, het is niet zo'n heel gek idee, maar het kan ook iets goedaardigs zijn natuurlijk.
een cyste is natuurlijk ook een mogelijkheid. kun je heel lang last van hebben, maar het is wel te opereren.
niet gelijk van het ergste uitgaan
daar zit wat in ja....quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn geluk ga ik meteen van het ergste uit.
Oh je bent echt begonnen ook met hardlopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
En zo in het zonnetje hardlopen
Heb ik iets gemist? / samenvatting?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh je bent echt begonnen ook met hardlopen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik was me om 3 uur aan het aankleden omdat ik dacht dat ik te laat was voor school
toen ik brood wilde gaan smeren bedacht ik ineens: oh ja! ik ben vrij deze week!
terug in bed, even naar mijn telefoon kijken of mijn wekker wel uit stond... "he? kwart over 3?"
Een indrukwekkende bijdragequote:
absoluutquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een indrukwekkende bijdrage
Awwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
papier, je hebt op me gestemd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
Ik zal van de week extra lief voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat liefquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tuurlijk, ik doe niet anders!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een indrukwekkende bijdrage
quote:
quote:
Whehehequote:
ik nog een keer naar de fietsenmakerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ben wandelen
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
1 ding scheelt dan wel, je weet wat de uitkomst is: eruit halen, uitzaaiingen krijgen en er alsnog vandoor gaan. Dat ze hart en vaatziekten nog steeds op 1 hebben slaat nergens op: al die oudjes sterven aan hartfalen, like duh. Kanker is #1 kutziekte imho.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ph jonge, ik ga echt godse hard duimen, hopen whatever dat je niet die klote kut tering hoere ziekte hebt!!!
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...
echt belachelijk :d
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc had
En dat tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
Dat vond ik toen ook. ben maar weer terug gegaan, om nu naar die slechte "erotische" reclames te kijken vond ik wat ver gaan.
Moggelquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie moggelIedereen
ben dood ziek maar ik ga zo ook maar weer slapen XD.....
en dan verwachten ze van mij dat ik ga koken ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |