quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
papier, je hebt op me gestemd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
Ik zal van de week extra lief voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat liefquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tuurlijk, ik doe niet anders!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een indrukwekkende bijdrage
quote:
quote:
Whehehequote:
ik nog een keer naar de fietsenmakerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ben wandelen
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik was me om 3 uur aan het aankleden omdat ik dacht dat ik te laat was voor school
toen ik brood wilde gaan smeren bedacht ik ineens: oh ja! ik ben vrij deze week!
terug in bed, even naar mijn telefoon kijken of mijn wekker wel uit stond... "he? kwart over 3?"
1 ding scheelt dan wel, je weet wat de uitkomst is: eruit halen, uitzaaiingen krijgen en er alsnog vandoor gaan. Dat ze hart en vaatziekten nog steeds op 1 hebben slaat nergens op: al die oudjes sterven aan hartfalen, like duh. Kanker is #1 kutziekte imho.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ph jonge, ik ga echt godse hard duimen, hopen whatever dat je niet die klote kut tering hoere ziekte hebt!!!
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daar kwam ik een keer achter toen ik al bij mijn werk was aangekomen...
echt belachelijk :d
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ooit opgestaan, brood gaan smeren etc. Tv aangezet en ik zag de beruchte advertenties die je snachts op tv ziet. Bleek dat ik gedroomd had dat de wekker was gegaan, en om 3 uur 's nachts al gedouched etc had
En dat tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
Dat vond ik toen ook. ben maar weer terug gegaan, om nu naar die slechte "erotische" reclames te kijken vond ik wat ver gaan.
Moggelquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie moggelIedereen
ben dood ziek maar ik ga zo ook maar weer slapen XD.....
en dan verwachten ze van mij dat ik ga koken ......
dat is wel zo langzamerhand het jeukwoord van 2007...quote:
Schiet allemaal niet op zeg...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 ding scheelt dan wel, je weet wat de uitkomst is: eruit halen, uitzaaiingen krijgen en er alsnog vandoor gaan. Dat ze hart en vaatziekten nog steeds op 1 hebben slaat nergens op: al die oudjes sterven aan hartfalen, like duh. Kanker is #1 kutziekte imho.
Ik mag donderdag weer niet eten en weer aan de laxeermiddel, vrijdag gaan ze een poging doen. Als ze weer afbellen dan rijd ik even richting ziekenhuis om op het bureau van de interne geneeskunde eens flink te gaan schijten. Met dat middel moet dat wel lukken.
Je blijft een vaag kereltjequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
hey je mag moggel gebruiken tot het 2008 word! >.<
btw.... reeskak is ook zooooo zalig >.< heb je een vrije dag .... besluit je eens ziek te worden >.<
Graag gedaan!quote:
ik wil ook wel oliebollenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga zo gitaren en ik neem oliebollen mee voor mijn halve bandje.
Gaan er nog meer mensen wat leuks doen? (Behalve ziek in bed liggen)
Jaquote:
Oeh... Naborrelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook wel oliebollen
Vanavond ook herrie schoppen (lees: de laatste repetitie met het orkest van dit jaar) en dan naborrelen
Na borrelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook wel oliebollen
Vanavond ook herrie schoppen (lees: de laatste repetitie met het orkest van dit jaar) en dan naborrelen
ga mee danquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ga mee danik geef je wel een triangel of tamboerijn, dan val je heul nie op
wattistquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
aaaaaaaah
neequote:
haha, maar dat kan niet tijdens een repetitiequote:Op dinsdag 18 december 2007 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
nee![]()
Maar als vriendje van muckie moet je sowieso gekeurd worden
Ow. Ja. En dan morgen vrijquote:
quote:
quote:En dan morgen vrij.
quote:En vrijdag examen
quote:en date met Eer-ik en Frits.
En?quote:
Tschüssquote:
quote:
Dat dusquote:
20% maar? Ik zou ze harder aanpakkenquote:
'navond!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond........nog 1.5 uur en dan ben ik eindelijk thuis....
![]()
toch wel helemaal mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef Peterchris het volgende:
Oeh koud vandaag. Vooral m'n vingers moesten het ontgelden. Maar er is niet beters dan je handen om een lekkere hete mok koffie te vouwen
daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Tenzij het nieuws goed nieuws is. Dan is het ook goed.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Liefde is.. Samen een zakje Latté Machiatto leegschudden boven een lege mok en er water bij gooien.
En internetcafés zijn daar al zo tyfusgoedkoopquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal happy!
Net een giga dikke brief van mijn lief uit nieuw zeeland gekregen.
Hij heeft zomaar 8 (![]()
) kantjes volgeschreven.
Mja, mam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |