quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef RacerDKB het volgende:
Dat heb ik nou ook altijd, dan verkracht ik zoeen secretaresse in het kopierhok en de dag erna zit ze helemaal te zeiken van ''Jaa waarom deed je dat nou'' enne ''Nu ben ik zwanger´´ dat soort gezeik. Beetje ouwe koeien uit de sloot halen.
Ik heb iedereen herhaaldelijk op gewezen op mailboxes op te ruimen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:11 schreef agRESSIV-e het volgende:
Zorg gewoon dat de mail werkt, n3rd.
Qouta instellen, dan mogen ze lekker niet zo groot worden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:23 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb iedereen herhaaldelijk op gewezen op mailboxes op te ruimen hier.
Als je met 20 mailboxes zit die elk minstens een gig groot zijn, kan het lastig qua ruimte worden als daar niet op gerekend is
Krijg ik om de haverklapt te horen dat hun email niet werkt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Qouta instellen, dan mogen ze lekker niet zo groot worden.
Mensen die hun e-mail als opslagplaats gebruiken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Luie ITers die te beroerd zijn te zorgen dat de hele teringzooi gewoon blijft werken, en daarna klagen als mensen daar over klagen... DOE GEWOON JE WERK en zorg dat alles werkt! Oja, dan ben je daarna overbodig.
Volgens mij ben jij de grootste zeikerd in het hele bedrijf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:48 schreef sentiao. het volgende:
Klacht 2: de sig van OA. Mag dat uberhaubt nog wel, linken naar de logout?
Ach gut, je trapte er in?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:48 schreef sentiao. het volgende:
Lang leve de statusbalkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:48 schreef sentiao. het volgende:
Klacht 3: mensen die valse aanname's makenquote:
Ik heb al geprobeerd iedereen onder een bepaald nivo te zetten, maar niemand werkt er aan mee. Van de 20 man hebben 2 maar iets geprobeerd te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef unox_worst het volgende:
Duidelijk communiceren als je een qouta achteraf insteld, zorg dat iedereen eerst onder het qouta komt en leg ze duidelijk uit hoe ze dat kunnen doen.
Draai je Exchange?
Ja, cursusje, hoe overtuig ik mijn baas dat ik meer schijfruimte wilquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef BillGates het volgende:
20 users maar en dan nog problemen met mail?
tijd voor een omscholingscursus...
sorry, maar als je met 20 mboxen in de knoeierd komt dan is schijfruimte niet jouw echte probleemquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ja, cursusje, hoe overtuig ik mijn baas dat ik meer schijfruimte wil![]()
En op een gegeven moment van de baas, omdat niemand kan emailen omdat het gewoon propje vol zit omdat iedereen altijd alles bewaartquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef BillGates het volgende:
[..]
sorry, maar als je met 20 mboxen in de knoeierd komt dan is schijfruimte niet jouw echte probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |